APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: ninjalex στις Οκτώβριος 20, 2009, 06:32:54 μμ
-
Παιδες θελω την βοηθεια σας!!...οταν βαζω το κλειδι στον διακοπτη και το γυρναω,αφου κανουν τσεκ τα οργανα,αν αργησω να το βαλω μπροστα,μετα απο περιπου 5 δευτερα αναβει το πανω δεξια κοκκινο λαμπακι,(που σημαινει χαμηλη πιεση λαδιου) και παραλληλα εμφανιζετε το μεγαλο τριγωνο με την ενδειξη service (με γραμματα,οχι εικονιδιο) που σημαινει οτι καποιο προβλημα εχει η ECU... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:......ξερει κανεις τι μπορει να ειναι η πως φτιαχνετε???
-
μπορει απο μπαταρια μπορει απο χαλια καυσιμο λεω εγω τωρα....το κανει και εμενα μερικες φορες...αν το πας σε αχονε αλλιως σε θαλασσα.... :P
-
και να σκεφτεις οτι στο rsv-r οι 2 αυτες ενδειξεις, αναβουν μολις γυρισεις το κλειδι.
εμενα, για φυσιολογικο μου κανει. δεν υπαρχει πιεση λαδιου κ ο σενσορας στελνει σημα στην ECU να βγαλει σφαλμα.
-
μπορει απο μπαταρια μπορει απο χαλια καυσιμο λεω εγω τωρα....το κανει και εμενα μερικες φορες...αν το πας σε αχονε αλλιως σε θαλασσα.... :P
:se: :se: :se:
-
καυσιμο αποκλειετε...μπαταρια ε????.....δηλαδης???
-
Και σε μενα το κάνει μερικές φορές όταν αφησω για λιγο τον διακοπτη ανοιχτο χωρίς να το βάλω μπροστά!Μάλλον κάτι παίζει με την μπαταρία εκείνη τη στιγμή, γιατι καπάκι το σβήνω και το ξαναβάζω μπροστά και όλα οκ!Πάντως δεν νομίζω οτι διατρέχει κάποιος λόγος ανησυχίας!!! :bye:
-
τι να σου πω ρε Αλεξ.... ειλικρινα δεν θυμαμαι να εχω αφησει τον διακοπτη ανοιχτο για παραπανω απο 5sec :thnk:
παντως με την πρωτη ευκαιρια θα το τσεκαρω :ohyes:
-
Βάλτε λάδια ρεεεεεεε!!!!! :D :D :D
-
Ρε σεις........................το σωστο θα ηταν να ΑΝΥΣΗΧΟΥΣΑΤΕ που δεν αναβουν οταν ειναι σβηστος ο κινητηρας
Απ'οτι εχω καταλαβει, ΚΑΚΩΣ τα 2 αυτα λαμπακια δεν αναβουν κατα την εκκινηση..............και εαν θυμαστε το ποστ ΜΑΚΡΥ vs ΚΟΝΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
το φαινομενο αυτο ειχε εμφανιστει στα rsv-r, στα οποια βλεπεις ΑΜΕΣΩΣ εαν εχει ανεβασει πιεση το κυκλωμα λιπανσης.......
Εγω θα καταλογιζα το λαθος στην ECU του tuono που καθυστερει να αντιληφθει το γεγονος οτι δεν υπαρχει σωστη πιεση λαδιου.......εκτος και ειναι ετσι σκοπιμα απο το εργοστασιο :thnk: :thnk:
Οταν ανοιγεις τον διακοπτη, διενεργειται ενα check στο κοντερ (που σκοπος του ειναι να αντιληφθει ο αναβατης τί ΔΕΝ δουλευει απο τα λαμπακια) και κατοπιν επανερχεται στα φυσιολογικα του..........
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ, ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΕΣΗ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΛΑΔΙΟΥ, ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΑΚΙ?
ΕΚΤΟΣ, και το επαναλαμβανω, ειναι ετσι φτιαγμενο απο το εργοστασιο (κατι που χωραει συζητηση)..............
Ps. Η φωτο ειναι απο το κοντερ του rsv-r, αμεσως μετα το τεστ που κανει.....και μενει ετσι ΜΟΝΙΜΑ, εφοσον δεν παρει μπρος το μοτερ
-
το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ άναβε το service με ένα τεράστιο τρίγωνο στην οθόνη αλλά ήταν με τα φεγγάρια του τελικά το πήγα καρφί στο service μια φορά που το έβγαλε.Διάγνωση ο σενσορας βαλβίδας λαδιού 25 euro
και όλα Οκ τώρα.
-
κανένα τρίγωνο σε εμένα! Μόνο με το που βάλω μπρός και καπάκι σβήνει
-
εμενα παιδια δεν μου κανει (ή καλυτερα δεν μου εχει κανει μεχρι τωρα) κατι τετοιο και εχω αφησει τον διακοπτη αρκετη ωρα ανοιχτο!
δεν το θεωρω φυσιολογικο οταν ο κινητηρας ΔΕΝ δουλευει να σου βγαζει σφαλμα χαμηλης πιεσης λαδιου...αφου δεν δουλευει ο κινητηρας! δεν ειναι ανεξαρτητη η αντλια λαδιου!
εξαλλου λογικα δεν θα πρεπει να αντιλαμβανεται η ECU ποτε δουλευει ο κινητηρας και ποτε οχι, για να λαμβανει σημα απο τον σενσορα?
-
το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ άναβε το service με ένα τεράστιο τρίγωνο στην οθόνη αλλά ήταν με τα φεγγάρια του τελικά το πήγα καρφί στο service μια φορά που το έβγαλε.Διάγνωση ο σενσορας βαλβίδας λαδιού 25 euro
και όλα Οκ τώρα.
λες να ειναι αυτο ε?.....μου φενετε πολυ λογικη εξηγηση....θα το τσεκαρω.....thanks man!!!!
-
Ρε σεις........................το σωστο θα ηταν να ΑΝΥΣΗΧΟΥΣΑΤΕ που δεν αναβουν οταν ειναι σβηστος ο κινητηρας
Απ'οτι εχω καταλαβει, ΚΑΚΩΣ τα 2 αυτα λαμπακια δεν αναβουν κατα την εκκινηση..............και εαν θυμαστε το ποστ ΜΑΚΡΥ vs ΚΟΝΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ
το φαινομενο αυτο ειχε εμφανιστει στα rsv-r, στα οποια βλεπεις ΑΜΕΣΩΣ εαν εχει ανεβασει πιεση το κυκλωμα λιπανσης.......
Εγω θα καταλογιζα το λαθος στην ECU του tuono που καθυστερει να αντιληφθει το γεγονος οτι δεν υπαρχει σωστη πιεση λαδιου.......εκτος και ειναι ετσι σκοπιμα απο το εργοστασιο :thnk: :thnk:
Οταν ανοιγεις τον διακοπτη, διενεργειται ενα check στο κοντερ (που σκοπος του ειναι να αντιληφθει ο αναβατης τί ΔΕΝ δουλευει απο τα λαμπακια) και κατοπιν επανερχεται στα φυσιολογικα του..........
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ, ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΕΣΗ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΛΑΔΙΟΥ, ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΑΚΙ?
ΕΚΤΟΣ, και το επαναλαμβανω, ειναι ετσι φτιαγμενο απο το εργοστασιο (κατι που χωραει συζητηση)..............
Ps. Η φωτο ειναι απο το κοντερ του rsv-r, αμεσως μετα το τεστ που κανει.....και μενει ετσι ΜΟΝΙΜΑ, εφοσον δεν παρει μπρος το μοτερ
μα και οταν το βαζω μπροστα δεν σβηνει.....ουφ.... :thnk: :psdof:
-
Η μπαταρια σου ειναι καλη?
-
Η μπαταρια σου ειναι καλη?
απο οτι βλεπω ειναι "προθυμη" οταν παταω το μπουτον της μιζας...δηλαδη δεν εχει κομπιαζματα... :thnk:
-
Η μπαταρια σου ειναι καλη?
απο οτι βλεπω ειναι "προθυμη" οταν παταω το μπουτον της μιζας...δηλαδη δεν εχει κομπιαζματα... :thnk:
Εμένα πάντως όταν μου το κάνει, μου το κάνει αφού κομπιάσει λόγω μπαταρίας! Στα υπ'οψιν ότι την έχω φορτίσει και μια φορά γιατί ήταν στα πρόθυρα να τα φτύσει!
-
σε πρωτη φαση θα μπει στο axone που ειπε κι ο mamaou και υστερα θα τσεκαρω τον αισθητηρα λαδιου που αμεφερε ο αντωνης,μιας και ειχε το ιδιο προβλημα!!!....αναμεινατε στο ακουστικο σας!!!.... :bye:
-
εμενα παιδια δεν μου κανει (ή καλυτερα δεν μου εχει κανει μεχρι τωρα) κατι τετοιο και εχω αφησει τον διακοπτη αρκετη ωρα ανοιχτο!
δεν το θεωρω φυσιολογικο οταν ο κινητηρας ΔΕΝ δουλευει να σου βγαζει σφαλμα χαμηλης πιεσης λαδιου...αφου δεν δουλευει ο κινητηρας! δεν ειναι ανεξαρτητη η αντλια λαδιου!
εξαλλου λογικα δεν θα πρεπει να αντιλαμβανεται η ECU ποτε δουλευει ο κινητηρας και ποτε οχι, για να λαμβανει σημα απο τον σενσορα?
Πολυ λογικη η σκεψη σου αλλα ο στοχος του κατασκευαστη ειναι να δειξει στον αναβατη οτι ΟΝΤΩΣ δουλευει η πρεσοστατικη βαλβιδα του λαδιου γι'αυτο και αναβει το λαμπακι.Δεν ασχοληθηκαν με το να το κανουν να σβησει αν ο κινητηρας παραμεινει σβηστος γιατι απλουστατα θα σβησει οταν παρει μπροστα απο μονο του.Κανεις κατασκευαστης δεν σκεφτηκε προφανως την περιπτωση οτι καποιος θα γυρναγε το κλειδι χωρις στη συνεχεια να βαλει μπροστα τον κινητηρα και θα το κοιταζε ως προβλημα.
μα και οταν το βαζω μπροστα δεν σβηνει.....ουφ.... :thnk: :psdof:
Αυτο ειναι ΟΝΤΩΣ προβλημα και πολυ πιθανον να ειναι η αντιθετη βλαβη.Να μην παιρνει χαμπαρι δηλαδη ο πρεσοστατης του λαδιου την πιεση που δημιουργειται στο κυκλωμα ακομα κι οταν ο κινητηρας εχει παρει μπροστα.
Οποτε μαλλον χρειαζεσαι καινουργιον αισθητηρα..Οπως ο Αντωνης εδω:
το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ άναβε το service με ένα τεράστιο τρίγωνο στην οθόνη αλλά ήταν με τα φεγγάρια του τελικά το πήγα καρφί στο service μια φορά που το έβγαλε.Διάγνωση ο σενσορας βαλβίδας λαδιού 25 euro
και όλα Οκ τώρα.
Για τον λογο αυτον πρεπει να σου αναβει το service: Επειδη ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ αφου παρει μπροστα ο κινητηρας
Οχι επειδη αναβει πριν παρει μπροστα...
:bye: :bye: :bye:
-
εμενα παιδια δεν μου κανει (ή καλυτερα δεν μου εχει κανει μεχρι τωρα) κατι τετοιο και εχω αφησει τον διακοπτη αρκετη ωρα ανοιχτο!
δεν το θεωρω φυσιολογικο οταν ο κινητηρας ΔΕΝ δουλευει να σου βγαζει σφαλμα χαμηλης πιεσης λαδιου...αφου δεν δουλευει ο κινητηρας! δεν ειναι ανεξαρτητη η αντλια λαδιου!
εξαλλου λογικα δεν θα πρεπει να αντιλαμβανεται η ECU ποτε δουλευει ο κινητηρας και ποτε οχι, για να λαμβανει σημα απο τον σενσορα?
Πολυ λογικη η σκεψη σου αλλα ο στοχος του κατασκευαστη ειναι να δειξει στον αναβατη οτι ΟΝΤΩΣ δουλευει η πρεσοστατικη βαλβιδα του λαδιου γι'αυτο και αναβει το λαμπακι.Δεν ασχοληθηκαν με το να το κανουν να σβησει αν ο κινητηρας παραμεινει σβηστος γιατι απλουστατα θα σβησει οταν παρει μπροστα απο μονο του.Κανεις κατασκευαστης δεν σκεφτηκε προφανως την περιπτωση οτι καποιος θα γυρναγε το κλειδι χωρις στη συνεχεια να βαλει μπροστα τον κινητηρα και θα το κοιταζε ως προβλημα.
μα και οταν το βαζω μπροστα δεν σβηνει.....ουφ.... :thnk: :psdof:
Αυτο ειναι ΟΝΤΩΣ προβλημα και πολυ πιθανον να ειναι η αντιθετη βλαβη.Να μην παιρνει χαμπαρι δηλαδη ο πρεσοστατης του λαδιου την πιεση που δημιουργειται στο κυκλωμα ακομα κι οταν ο κινητηρας εχει παρει μπροστα.
Οποτε μαλλον χρειαζεσαι καινουργιον αισθητηρα..Οπως ο Αντωνης εδω:
το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ άναβε το service με ένα τεράστιο τρίγωνο στην οθόνη αλλά ήταν με τα φεγγάρια του τελικά το πήγα καρφί στο service μια φορά που το έβγαλε.Διάγνωση ο σενσορας βαλβίδας λαδιού 25 euro
και όλα Οκ τώρα.
Για τον λογο αυτον πρεπει να σου αναβει το service: Επειδη ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ αφου παρει μπροστα ο κινητηρας
Οχι επειδη αναβει πριν παρει μπροστα...
:bye: :bye: :bye:
κι εγω εκει εχω καταληξει....thanks!!! :kalo:
-
Aκριβως ο,τι λεει ο Μακης ισχυει για το λαμπακι πιεσης λαδιου...........Εγω ακομα δεν μπορω να καταλαβω, γιατι σε ολους τους κινητηρες ειναι ανοιχτο, ενω στου tuono οχι........... :thnk: :thnk: :thnk:
Και επειδη ειμαι "ανοιχτο" μυαλο :D , μηπως εχει να κανει με το γεγονος οτι με το μακρυ φιλτρο λαδιου, αργει να ανεβασει πιεση? :thnk: :thnk:
Εαν ο αισθητηρας πιεσης λαδιου, εχει χαλασει, η ECU θα "κοψει" τον κινητηρα και θα τον κανει να δουλευει μεχρι 3000rpm, για να αποφευχθει ζημια στο μοτερ..............
-
Δεν δοκίμασα να πάω πάνω απο τις 4000 rpm μην το κάνω και χειρότερα μιας και δεν ήξερα τι παίζει αλλα δέν είδα και καμία διαφορά σαν να δίνει λιγότερα για να μην μπορώ
Τεσπα
Αν είναι και σε σένα η βαλβίδα 5 λεπτά δουλεία είναι η αλλαγή της no worries :D :D
-
εμενα παντως παιδες ανεβαζει κανονικα μεχρι κοφτη!!!.....τι να πω!!!....ειδομεν!!! :thnk:
-
τελικα δεν πρεπει να ειναι το κοντερ......επειδη χρειαζομαι και το μεγαλο service θα το παω και θα μου πουν εκει.....αναμεινατε και θα σας ενιεμερωσω!!!!
-
το τσεκαρισα κ εγω αυτο με το κοντερ αλλα δεν μου το κανει μετα απο 5 sec.
επισης κ ο δικος μου αισθητηρας κανει τα ιδια τρελλα.....=> αλλαγη γιατι μου σπαει τα νευρα :psdof:
-
παιδες γνωριζουμε που βρισκετε αυτος ο γ@μ$Μ%νος ο αισθητηρας λαδιου????.... :thnk: :thnk: :thnk:....και μια φοτο αν υπαρχει θα βοηθουσε πολυ.... :kalo:
-
παιδες γνωριζουμε που βρισκετε αυτος ο γ@μ$Μ%νος ο αισθητηρας λαδιου????.... :thnk: :thnk: :thnk:....και μια φοτο αν υπαρχει θα βοηθουσε πολυ.... :kalo:
είναι στα δεξιά σου θα δείς ενα πλαστικό με ενα παξιμάδι να πιάνει πάνω στον κινητήρα και βγαίνει ένα καλώδιο απο πάνω του πιο αργά θα προσπαθήσω για φοτο
-
παιδες γνωριζουμε που βρισκετε αυτος ο γ@μ$Μ%νος ο αισθητηρας λαδιου????.... :thnk: :thnk: :thnk:....και μια φοτο αν υπαρχει θα βοηθουσε πολυ.... :kalo:
είναι στα δεξιά σου θα δείς ενα πλαστικό με ενα παξιμάδι να πιάνει πάνω στον κινητήρα και βγαίνει ένα καλώδιο απο πάνω του πιο αργά θα προσπαθήσω για φοτο
thanks man!!!! :kalo:
-
sorry για την μεγάλη καθυστέρηση αλλα μου χάλασε το router
για δές τις φοτο
-
Λοιπον παιδες!!!!....Το προβλημα λυθηκε!!!..... :D.......τελικα ηταν η βαλβιδα λαδιου η οποια αλλαχτηκε με κοστος 12 euro!!!....το μοτορι εκανε και το γενικο service σε γνωστο καταστημα Aprilia με κοστος μονο 250 euro και τελος καλο ολα καλαααααααααα!!!!!!!... :kalo:...thanks σε ολους για το ενδιαφερον τους και για τις πολυτιμες συμβουλες τους!!!! :bye:
-
Λοιπον παιδες!!!!....Το προβλημα λυθηκε!!!..... :D.......τελικα ηταν η βαλβιδα λαδιου η οποια αλλαχτηκε με κοστος 12 euro!!!....το μοτορι εκανε και το γενικο service σε γνωστο καταστημα Aprilia με κοστος μονο 250 euro και τελος καλο ολα καλαααααααααα!!!!!!!... :kalo:...thanks σε ολους για το ενδιαφερον τους και για τις πολυτιμες συμβουλες τους!!!! :bye:
;) ;) :kalo:
-
:bye: :bye: αρα ειναι 100 % made in italy το μοτόρι σου... :D :bye: :bye: :str:
-
ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
-
niceeeeeeeee :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: