APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Lamnian στις Οκτώβριος 01, 2008, 10:37:45 πμ
-
Δεν την γλύτωσα όμως αλλά κάνω ότι δεν βλέπω γιατί είμαι ερωτευμένος :ohyes:
1. Το λαμπάκι της ρεζέρβας μου άναψε στα 121χλμ ! :ohmy: ΟΚ το αγνοώ εως ότου
αρχίσει να ανάβει μόνιμα (έλεγξα και ρεζερβουάρ βέβαια)
2. Το δεξί βεντιλατέρ δεν δουλεύει , άρα πάμε για καινούριο.
3. Από το δεξί σωλήνα του ψυγείου δάκρυζε λίγο παραφλού , άλλαξα και τα 6 κολάρα
με τα γνωστά κλασσικά οπότε πιστεύω να το ξεπέρασα.
4. Το ένα κλειδί από τα 2 το πήρα σπασμένο ακριβώς 3χιλιοστά πριν το τέλος του. Λογικό
κάπου αφού σε αυτό το σημείο μοιάζει με αλουμινόχαρτο , κάντε το λίγο πιο χοντρό
ντε. 31ε η μήτρα + 10ε το κόψιμο.
Κατά τα άλλα aaallll Goood !!!
-
Δεν την γλύτωσα όμως αλλά κάνω ότι δεν βλέπω γιατί είμαι ερωτευμένος :ohyes:
1. Το λαμπάκι της ρεζέρβας μου άναψε στα 121χλμ ! :ohmy: ΟΚ το αγνοώ εως ότου
αρχίσει να ανάβει μόνιμα (έλεγξα και ρεζερβουάρ βέβαια)
2. Το δεξί βεντιλατέρ δεν δουλεύει , άρα πάμε για καινούριο.
3. Από το δεξί σωλήνα του ψυγείου δάκρυζε λίγο παραφλού , άλλαξα και τα 6 κολάρα
με τα γνωστά κλασσικά οπότε πιστεύω να το ξεπέρασα.
4. Το ένα κλειδί από τα 2 το πήρα σπασμένο ακριβώς 3χιλιοστά πριν το τέλος του. Λογικό
κάπου αφού σε αυτό το σημείο μοιάζει με αλουμινόχαρτο , κάντε το λίγο πιο χοντρό
ντε. 31ε η μήτρα + 10ε το κόψιμο.
Κατά τα άλλα aaallll Goood !!!
Αυτη ειναι θετικη σκέψη :D
:bye: :bye:
-
Σου εύχομαι να τελειώσουν όλα τα προβλήματα εδώ!!!!!!!!
:bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
-
3. Από το δεξί σωλήνα του ψυγείου δάκρυζε λίγο παραφλού , άλλαξα και τα 6 κολάρα
με τα γνωστά κλασσικά οπότε πιστεύω να το ξεπέρασα.
Στα περισσότερα Service Manual πάντως λένε σε καμιά περίπτωση να μην βάζουμε εκεί κολάρα απ' αυτά τα κλασικά με τη... βίδα. Δεν ξέρω γιατί, απλά το αναφέρω.
-
Σε κανέναν άλλο από εδώ μέσα δεν έχει εμφανιστεί το ίδιο θέμα με το παραφλού και να
χει αλλάξει τα κολιεδάκια με κλασσικά ?
Απλά τα δικά του δεν έσφιγγαν τόσο πολύ , τι να πω..
-
Εμένα έχει συμβεί και έβαλα τα κλασσικά.
Μάλιστα θα είναι ωραίο να αλλάξεις και κολάρο με σιλικόνης (γύρω στα 30 Ε)
Εγώ δεν άλλαξα γιατί είναι μια ίντσας και ο τύπος μου πούλαγε 20 χιλιοστών.
Αν βρεις ειναι ωραίο πάντως.
-
Δεν την γλύτωσα όμως αλλά κάνω ότι δεν βλέπω γιατί είμαι ερωτευμένος :ohyes:
1. Το λαμπάκι της ρεζέρβας μου άναψε στα 121χλμ ! :ohmy: ΟΚ το αγνοώ εως ότου
αρχίσει να ανάβει μόνιμα (έλεγξα και ρεζερβουάρ βέβαια)
Κατά τα άλλα aaallll Goood !!!
Γείτονα,το λαμπάκι είναι νορμάλ που σου άναψε για οδήγηση μέσα στη πόλη. Παρόλο που ανάβει στα 120, έχεις βενζίνη μέχρι τα 185χλμ (τσεκαρισμένο γιατί έμεινα). Στην εθνική η ρεζέρβα ανάβει στα 150-160 (220-230 με ρεζ), ενώ το max που έχω βγάλει είναι 256 χλμ στην ΕΟ (ήρεμη οδήγηση στο μεγαλύτερο μέρος)
Για το θέμα του ψυγείου, call Bill γιατί δεν το γνωρίζω καθόλου :bye:
-
Σε κανέναν άλλο από εδώ μέσα δεν έχει εμφανιστεί το ίδιο θέμα με το παραφλού και να
χει αλλάξει τα κολιεδάκια με κλασσικά ?
Απλά τα δικά του δεν έσφιγγαν τόσο πολύ , τι να πω..
και εγω και ο teo46 τα εχουμε αλαξει με τα κλασικα!
οταν τα ειδε ο μπιλλ ειπε οτι πολυ καλα καναμε!
του τεο κιολας μας πεταξε τα κολαρα στο δρομο και το γυρισαμε με σηρμα! :tez:
απο τοτε κανενα προβλημα
-
Σε κανέναν άλλο από εδώ μέσα δεν έχει εμφανιστεί το ίδιο θέμα με το παραφλού και να
χει αλλάξει τα κολιεδάκια με κλασσικά ?
Απλά τα δικά του δεν έσφιγγαν τόσο πολύ , τι να πω..
και εγω και ο teo46 τα εχουμε αλαξει με τα κλασικα!
οταν τα ειδε ο μπιλλ ειπε οτι πολυ καλα καναμε!
του τεο κιολας μας πεταξε τα κολαρα στο δρομο και το γυρισαμε με σηρμα! :tez:
απο τοτε κανενα προβλημα
ΟΚ, οποτε no problem τα αφήνω as they are .
-
το προβλημα με τα κολαρα μου το ειχε αναφερει ενας φιλος-κατοχος τουονο.δεν μου ετυχε ποτε.
για το βεντιλατερ πρωτη φορα το ακουω...
τωρα οσο για το λαμπακι αν δω 120χλμ σκυβω και προσκυναω.
εμενα μου αναβει διαρκως στα 90-100χλμ μιλαω παντα για την πολη.
εκτος πολεως ΜΙΑ φορα μου αναψε στα 195 χλμ!!!!!εννοειται εθνικη οδος και σταθερες ταχυτητες στα 120-130!
σε γρηγορες βολτες κοντα στα 150.
ΝΑΙ ΚΑΙΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ!!!!
γι'αυτο πηρα σκουτερ ;)
-
Σε κανέναν άλλο από εδώ μέσα δεν έχει εμφανιστεί το ίδιο θέμα με το παραφλού και να
χει αλλάξει τα κολιεδάκια με κλασσικά ?
Απλά τα δικά του δεν έσφιγγαν τόσο πολύ , τι να πω..
και εγω και ο teo46 τα εχουμε αλαξει με τα κλασικα!
οταν τα ειδε ο μπιλλ ειπε οτι πολυ καλα καναμε!
του τεο κιολας μας πεταξε τα κολαρα στο δρομο και το γυρισαμε με σηρμα! :tez:
απο τοτε κανενα προβλημα
Σε κανέναν άλλο από εδώ μέσα δεν έχει εμφανιστεί το ίδιο θέμα με το παραφλού και να
χει αλλάξει τα κολιεδάκια με κλασσικά ?
Απλά τα δικά του δεν έσφιγγαν τόσο πολύ , τι να πω..
:ohyes: :ohyes:
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΕΝΑ FACTORY TUONO ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ ΣΤΑ 175 ΧΛΜ ΡΕΖΕΡΒΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 210 ΧΛΜ ΠΗΓΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
-
Τελικά στα 160χλμ έκαψε 12,3 λίτρα, 7,7 sta 100, not bad. Τα μισά αττική τα άλλα πόλη, όλα όμως
με sport οδήγηση όπου έπερνε.
Λογικά μέσα είχαν μείνει άλλα 5λ αλλά όταν άνοιξα τάπα δεν μου πολυφάνηκαν :thnk:\
Είναι πάντως σπαστικό αυτό το λαμπάκι , θα προτιμούσα να το απενεργοποιήσω, άγχος ρε παιδάκι μου.
-
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...
αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!
αυτά τα ολίγα..!
-
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...
αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!
αυτά τα ολίγα..!
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!
φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!
:bye: :bye:
-
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...
αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!
αυτά τα ολίγα..!
Στέλιο, δεν το έγραψα για θέμα κατανάλωσης , αλλά λάθος ένδειξης της ρεζέρβας.
Η κατανάλωση ήταν στα 7,7 τα 100.
-
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...
αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!
αυτά τα ολίγα..!
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!
φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!
:bye: :bye:
Σωστός ο Τεο με την αυτονομία των χιλιομέτρων , το είχα ξεχασει ότι παίζει και το γρανάζωμα . Ο πρώην εχει βάλει το 14 μπροστά.
Αρα να το λαμβάνω υπ οψιν και στα service ε ?
Εχουμε καμιά καλή ένδειξη αναλογίας ας πούμε στα 1000χλμ με το 14 σε σχέση με το 15 μπροστά ?
Φαντάζομαι ότι είναι μικρή αλλά ας το χουμε στα υπ όψιν
-
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...
αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!
αυτά τα ολίγα..!
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!
φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!
:bye: :bye:
Σωστός ο Τεο με την αυτονομία των χιλιομέτρων , το είχα ξεχασει ότι παίζει και το γρανάζωμα . Ο πρώην εχει βάλει το 14 μπροστά.
Αρα να το λαμβάνω υπ οψιν και στα service ε ?
Εχουμε καμιά καλή ένδειξη αναλογίας ας πούμε στα 1000χλμ με το 14 σε σχέση με το 15 μπροστά ?
Φαντάζομαι ότι είναι μικρή αλλά ας το χουμε στα υπ όψιν
μην το σκευτεσαι αυτο γιατι το κοντερ διαβαζει απο την πισω ροδα (πανω απο το δισκο του φρενου) και οχι απο το γραναζι. οποτε τα σερβις καννονικα με το κοντερ!
το μαμα γραναζι εμπρος ειναι 16αρι και βαζουμε 15αρι. δεν νομιζω να υπαρχει 14αρι!
-
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...
αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!
αυτά τα ολίγα..!
Στέλιο, δεν το έγραψα για θέμα κατανάλωσης , αλλά λάθος ένδειξης της ρεζέρβας.
Η κατανάλωση ήταν στα 7,7 τα 100.
ΟΚ,είπα κι εγώ...! :pray:
Α,γρανάζι μπροστά 16άρι και πίσω μαμά...σε Tuono 2004!
-
Αντε να ξυπνάμε πρωι πρωι ! 15αρι :kalo:
-
Αντε να ξυπνάμε πρωι πρωι ! 15αρι :kalo:
στο 2004 το μαμά γρανάζι μπροστά ήταν 17άρι και το αλλάζεις με 16άρι...
ανάλογα στα 2006 και μετά το μαμά είναι 16άρι και το αλλάζεις με 15άρι..! :bye:
-
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!
φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!
:bye: :bye:
Ρώτα τον αδελφό σου ρε Teo :h22:. Δεν ισχύει αυτό που λες. :bye:
Μιχάλη τα 7.7 που λες είναι καλά για την μικτή χρήση. Μέσα στην πόλη μου πάει στα 10/100
-
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!
φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!
:bye: :bye:
Ρώτα τον αδελφό σου ρε Teo :h22:. Δεν ισχύει αυτό που λες. :bye:
Μιχάλη τα 7.7 που λες είναι καλά για την μικτή χρήση. Μέσα στην πόλη μου πάει στα 10/100
ισχύει βυρωνα το έχω δοκιμάσει...!
όσο πιο κοντό ειναι το βήμα τοσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχεις!
:bye: :bye:
-
Ρώτα τον αδελφό σου ρε Teo :h22:. Δεν ισχύει αυτό που λες. :bye:
Μιχάλη τα 7.7 που λες είναι καλά για την μικτή χρήση. Μέσα στην πόλη μου πάει στα 10/100
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
ισχύει βυρωνα το έχω δοκιμάσει...!
όσο πιο κοντό ειναι το βήμα τοσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχεις!
:bye: :bye:
Sorry, το διάβασα βιαστικά, και νόμιζα ότι ενοούσες αλλαγή στις μετρήσεις του κοντερ, εξαιτίας της αλλαγής γραναζιού. :bye:
-
Είναι πολλοί(κουλοί)εδω μέσα που δεν το πιστευούν,
αλλά εγώ έχω κάνει 270 χλμ Αθήνα-Επίδαυρο και πίσω με ένα γεμάτο ντεπόζιτο 100άρα.
Δηλαδή σχεδόν πίσω,γιατί στην ευθεία στην Λίμνη Κουμουνδούρου πρίν το Σχιστό,έμεινα απο μπετζίνα :tez:
Ταχύτητα στην Εθνική 140 χλμ περίπου και στην μπίστα τα "γνωστά".
Δυστηχώς δεν έχω μάρτυρες,γιατί είχα πάει μόνος μου(πάω πιο γρήγορα έτσι :P)
-
Εγώ παίδες το μόνο πρόβλημα που είχα , είναι ο διακόπτης στο αριστερό clip-on
δεν ξέρω γιατί αλλα στις υψηλές , το φλάς άναβε μόνο του σαν τρελό ....
-
Εγώ παίδες το μόνο πρόβλημα που είχα , είναι ο διακόπτης στο αριστερό clip-on
δεν ξέρω γιατί αλλα στις υψηλές , το φλάς άναβε μόνο του σαν τρελό ....
κόλπο της aprilia είναι για να σε βλέπουν οι κουλοί και να κάνουν στην άκρη :h22: :h22:
-
Εγώ παίδες το μόνο πρόβλημα που είχα , είναι ο διακόπτης στο αριστερό clip-on
δεν ξέρω γιατί αλλα στις υψηλές , το φλάς άναβε μόνο του σαν τρελό ....
κόλπο της aprilia είναι για να σε βλέπουν οι κουλοί και να κάνουν στην άκρη :h22: :h22:
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...
αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!
αυτά τα ολίγα..!
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!
φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!
:bye: :bye:
καλο το 15/42 ρε teo αλλα καταπινει πολυ ρε φιλε.15 ευρω καθε 3 μερες ειναι οικονομικη καταρευση.τι να κανουμε τα γουστα τα πληρωνεις......
-
βρε παιδιά,εμένα στην πόλη μου ανάβει ρεζέρβα στα 160 περίπου χλμ. και μου φαίνεται ότι θα'πρεπε να βγάζει ακόμα περισσότερα!!!μετά από service που ρυθμίζεται νομίζω βγάζει 10-20 χλμ. παραπάνω...
Εθνική με ταχύτητες 150-180 και ανοίγματα 200+ η ρεζέρβα μπαίνει μετά τα 180-200χλμ. απόστασης...
επίσης έχω τσιπάκι+εξάτμιση που φαντάζομαι καίει κάτι τις παραπάνω...
αν μου άναβε στα 100-120 πιστεύω ότι θα είχα μείζον πρόβλημα στη ρύθμιση του μίγματος...
14 λίτρα στα 100χλμ????what the f@ck!!!
αυτά τα ολίγα..!
εξαρτάτε βέβαια και με τι γρανάζια το δουλεύεις...με 16-40 ανάβει στα 150-160 λαμπάκι με 15-40 στα 130-140 με 15-41 στα 120-130(το ιδανικό βήμα για μένα)με το 15-42 άστα όπως τα έγραψε ο νεστορας 90-100 με το ζόρι!
φυσικά μέχρι να φτάσει ρεζέρβα και να γυρίσει ο χιλιομετρητής έχει πολύ ακόμα...!
:bye: :bye:
καλο το 15/42 ρε teo αλλα καταπινει πολυ ρε φιλε.15 ευρω καθε 3 μερες ειναι οικονομικη καταρευση.τι να κανουμε τα γουστα τα πληρωνεις......
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: