APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: TROY στις Μάρτιος 19, 2010, 11:01:58 μμ
-
Που μπορω να βρω τετοιο πίσω γραναζι? :thnk: :thnk: :thnk:
-
Που μπορω να βρω τετοιο πίσω γραναζι? :thnk: :thnk: :thnk:
Ebay παιζει σιγουρα τα εχω δει.
-
Ξέρουμε καμιά συγκεκριμένη ονομασία????Τα δόντια είναι ίδια????? :thnk:
-
Ειναι Supersprox εσωτερικο αλουμινενιο και δοντια ατσαλινα.
Απο AF1racing.com
Φοβερη εμφανιση,το εχω σε 43 ,αλλα βγαινει απο 40.
-
43 η 40!Με μπέρδεψες :bye:!!!
-
Σε tuono εμείς πόσο φοράμε?(δόντια)
-
http://shop.ebay.de/i.html?Kraftradmarke=Aprilia&_nkw=Supersprox&_dmpt=Motorrad_Kraftradteile&_fln=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m282
-
Άντε ρε κάποιος !Πόσα δοντια?Θέλω να το πάρω και σας περιμένω!!!!! :thnk:
-
Θάχουν πάει να μετρήσουν τα...δόντια. :bye:
-
Πολύ καλό!!!!!! :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
-
Απ το εργοστάσιο φοράμε 40 πίσω. Οι πιο πολλοί το αλλάζουν σε 41 η 42 :bye:
-
Η εμπειρία μίλησέ!!!! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:THX
-
το εσωτερικό είναι όντως αλουμίνιο τα δόντια είναι κράμα ατσάλι με carbon.Ίσως λοιπόν να θέλει περισότερη συντήρηση απ'ότι τα απλά ατσάλινα.Γράφει οτι αντέχουν παραπάνω αλλα σε τι συνθήκες δεν μας λέει ???? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Κάποιος τα φώτα του plzzzz
-
Απ το εργοστάσιο φοράμε 40 πίσω. Οι πιο πολλοί το αλλάζουν σε 41 η 42 :bye:
Καλό δεν είναι να κρατήσουμε το ίδιο?????
-
Nομίζω ότι με 41 το μηχανάκι γίνεται πιο πιστόλι χαμηλά!Πόσο μάλλον με 42.Αλλά κοντένει.
-
Φαντάζομαι από 40 και πάνω χάνεις τελική άλλα κερδίζεις κι άλλο χαμηλά!
-
Byron εσύ τι φοράς :bye:????
-
:ohyes:Εδώ που τα λέμε πάντως προσωπική μου γνώμη, ένα δοντάκι παραπάνω το θέλει.Κυρίως όταν οδηγάς χαλαρά,
με δευτέρα ας πούμε πάει να σβήσει και η πρώτη είναι too much.Αλλά και στην έξοδο της στροφής νομίζω το θέλει. :bye:
-
41 λες!Εσύ έχεις αλλάξει?Ας το κάνουμε αλλιώς!ΠΟΣΑ ΔΟΝΤΙΑ ΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ?????? :D :D :D :D :D
-
το εσωτερικό είναι όντως αλουμίνιο τα δόντια είναι κράμα ατσάλι με carbon.Ίσως λοιπόν να θέλει περισότερη συντήρηση απ'ότι τα απλά ατσάλινα.Γράφει οτι αντέχουν παραπάνω αλλα σε τι συνθήκες δεν μας λέει ???? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Κάποιος τα φώτα του plzzzz
http://www.supersprox.com/eshop/our_products_stealth.php
-
Έχει σημασία που έχω το 15αρι μπροστά σε σχέση με το πίσω?????? :thnk:
-
Έχει σημασία που έχω το 15αρι μπροστά σε σχέση με το πίσω?????? :thnk:
Από 17 σε 15 το πήγες?
Αν μεγαλώσεις και το πίσω θα ξεκινάς με δευτέρα! :D :D :D
-
Apo 16 se 15....Αυτο που μας εδωσαν ειναι 15 ρε μαν.....
-
Μη το κοντύνεις άλλο τότε! Βάλε τα ίδια δόντια πίσω!
Θα είναι υπερβολή...
-
H αλλαγη θα γινει μονο για το οπτικο και μαλλον θα βαλω τα ιδια δοντια(40)!Τι λες????
-
Να βάλεις τα ίδια δόντια προτείνω!
Με το 15άρι μπροστά είσαι ΟΚ
Εκτός και αν είσαι τύπος του φαναριού και σας περνάω όλους από πάνω κλπ!
-
LOL!OXI FILOS NORMAL EIMAI......!
-
Ε τότε μη ψάχνεις και πολύ! Και γω έτσι είμαι!
Ότι λέει η μαμά aprilia!
-
Byron εσύ τι φοράς :bye:????
Φοράω τα μαμά 15-40. Το 16 βγήκε την επόμενη μέρα που το πήρα εννοείται.
Όπου να ΄ναι θα αλλάξω και μάλλον θα δοκιμάσω το 15-41. Μιας και οι επισκέψεις μου σε πίστα έχουν μειωθεί πολύ, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να γίνει πιο κοντό. Προσωπική αποψη φυσικά. :bye:
-
15-43 για πολλές σούζες!!!!! και πάλι έχεις τα 250 για πλάκα.....δεν νομίζω να χρειάζεσαι παραπάνω!
-
Λοιπον!Εχουμε και λεμε!Οσο μεγαλονης το πισω γινετε ποιο αποτομο!Σωστα?Τρα φοράμε ολοι κανονικα 15-40!Σωστά?βαζοντας 15-41 γινετε λιγο ποιο αποτομο μειώνοντάς λιγο απο την τελική μασ!Σωστά???? :thnk:
-
Λοιπον!Εχουμε και λεμε!Οσο μεγαλονης το πισω γινετε ποιο αποτομο!Σωστα?Τρα φοράμε ολοι κανονικα 15-40!Σωστά?βαζοντας 15-41 γινετε λιγο ποιο αποτομο μειώνοντάς λιγο απο την τελική μασ!Σωστά???? :thnk:
σωστα!
-
Ετσι οπως ειπα και ποιο πριν μαλλον θα το αφησω ετσι !Η αλλαγη θα γινει μονο για εμφανισιακους λογους αν και το 41 δεν το βλεπω τρελη αλλαγη....!Αν παιζει και καμια αλλη μαρκα εκτος απο την προαναφερθείσα let me know....!
-
Εγώ έχω βάλει 15-43 αλλά είναι αρκετά κοντό... συνέχεια σούζες απο τις 3500 στροφές. βέβαια χάνεις σε τελική αλλά κάθε πότε πας πάνω από 250? πιστεύω το καλύτερο είναι 15-41 η 42 μέχρι εκει. το 40 μαμά δεν λεει σκρορταρει αρκετά χαμηλα! :bye:
-
Εκεί είμαι πιστεύω(41-42)Δεν θέλω να το κάνω ποιο νευρικό και όσο αφορά τελική κλαιν! :bye: :bye: :bye:
-
Λοιπον!Εχουμε και λεμε!Οσο μεγαλονης το πισω γινετε ποιο αποτομο!Σωστα?Τρα φοράμε ολοι κανονικα 15-40!Σωστά?βαζοντας 15-41 γινετε λιγο ποιο αποτομο μειώνοντάς λιγο απο την τελική μασ!Σωστά???? :thnk:
Από μαμά φοράει 16-40 όχι 15-40.Αν βάλεις το 15άρι μπροστά είναι σα να έχεις βάλει 42άρι και βάλε πίσω.Το 15-41 είναι υπερβολή αν το θέλεις και για ανοικτό δρόμο,εκτός κι αν το θέλεις μόνο για κλειστές διαδρομές.Εγώ όπως και σχεδόν όλοι εδώ μέσα το έχω 15-40 με καλό τράβηγμα από χαμηλά,αλλά αισθητά μεγαλύτερη κατανάλωση και πολύ μικρότερη τελική. :bye:
-
Εννοείτε οτι με το που το περνεις βαζεις το 15!!!Γιαυτο ειπα 15-40! ;)
-
Λοιπον!Εχουμε και λεμε!Οσο μεγαλονης το πισω γινετε ποιο αποτομο!Σωστα?Τρα φοράμε ολοι κανονικα 15-40!Σωστά?βαζοντας 15-41 γινετε λιγο ποιο αποτομο μειώνοντάς λιγο απο την τελική μασ!Σωστά???? :thnk:
Από μαμά φοράει 16-40 όχι 15-40.Αν βάλεις το 15άρι μπροστά είναι σα να έχεις βάλει 42άρι και βάλε πίσω.Το 15-41 είναι υπερβολή αν το θέλεις και για ανοικτό δρόμο,εκτός κι αν το θέλεις μόνο για κλειστές διαδρομές.Εγώ όπως και σχεδόν όλοι εδώ μέσα το έχω 15-40 με καλό τράβηγμα από χαμηλά,αλλά αισθητά μεγαλύτερη κατανάλωση και πολύ μικρότερη τελική. :bye:
Εσυ μονο μπροστά (15)έχεις αλλάξει?
-
Από μαμά φοράει 16-40 όχι 15-40.Αν βάλεις το 15άρι μπροστά είναι σα να έχεις βάλει 42άρι και βάλε πίσω.Το 15-41 είναι υπερβολή αν το θέλεις και για ανοικτό δρόμο,εκτός κι αν το θέλεις μόνο για κλειστές διαδρομές.Εγώ όπως και σχεδόν όλοι εδώ μέσα το έχω 15-40 με καλό τράβηγμα από χαμηλά,αλλά αισθητά μεγαλύτερη κατανάλωση και πολύ μικρότερη τελική. :bye:
To 16-40 είναι μια μαλακία και μισή και ο μοναδικός λόγος που το τοποθετούσε η απριλια ήταν για να περνάει τις προδιαγραφές κατανάλωσης που έπρεπε να έχει. Χαντακώνει το μηχανάκι και αυτός ήταν και ο λόγος που μαζί έδινε και το 15.
Η σχέση των γραναζιών προκύπτει από την διαίρεση των δοντιών τους. Ουσιαστικά 2.67 είναι.
Το 15-41 βελτιώνει ελάχιστα το τράβηγμα στις χαμηλές και άφήνει ουσιαστικά ανεπηρέαστη την τελική που βγάζει με 15-40.
Μεγαλύτερη κατανάλωση ναι με κοντύτερο γρανάζωμα. Πολύ μικρότερη τελική γιατί? :thnk:
Υπάρχει περίπτωση με το 16-40 να ανεβάσει η 6η 10.500-11.000 σαλ για να βγάλει τα θεωρητικά χλμ τελικής? Ούτε στο φαράγγι της Σαμαριάς με ευνοϊκό τυφώνα δεν μπορεί να ανεβάσει τόσες στροφές με 16άρι.
-
Καλά δεν τα έχετε μετρήσει με το στόκ γρανάζωμα ή με το 15άρι...με gps? :thnk:
-
Βyron 40/16=2,5 40/15=2,67 και 42/16=2,63 άρα το 15άρι είναι σα να βάζεις δύο δόντια και κάτι πίσω.Δε καταλαβαίνω αν διαφωνείς κάπου.
Όσον αφορά στην τελική και με 40/16 και με 40/15 και απολύτως μαμά μηχανάκι έπιανα τελική ακριβώς στις 10000 του στροφομέτρου χωρίς να ανεβάζει άλλο κι εκεί είναι άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη της μηχανής.288 στην πρώτη περίπτωση,272 στην δεύτερη.Όταν έβαλα βέβαια τελικά,mαp2 και φίλτρο και το 15άρι είδα πάνω από 10000 στροφές και 288 και κολλημένο μοτέρ.Ελπίζω να σε κάλυψα :bye:
-
15-42 φορουσα για ολη την διαρκεια που ειχα το tuono στα χερια μου!
εγγυηση!!!!
σουζες μπολικες,τραβηγμα απο χαμηλα,τελικη 260 πανω κατω και φυσικα ΜΠΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ :) :) :).
νομιζω πως ειναι η χρυση τομη .....και κατι ;) ;)
Υ.Γ:με το 15-41 δεν θα παρεις χαμπαρι τιποτα...δοκιμασμενο :bye: :bye: :bye:
-
THX :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Βyron 40/16=2,5 40/15=2,67 και 42/16=2,63 άρα το 15άρι είναι σα να βάζεις δύο δόντια και κάτι πίσω.Δε καταλαβαίνω αν διαφωνείς κάπου.
Όσον αφορά στην τελική και με 40/16 και με 40/15 και απολύτως μαμά μηχανάκι έπιανα τελική ακριβώς στις 10000 του στροφομέτρου χωρίς να ανεβάζει άλλο κι εκεί είναι άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη της μηχανής.288 στην πρώτη περίπτωση,272 στην δεύτερη.Όταν έβαλα βέβαια τελικά,mαp2 και φίλτρο και το 15άρι είδα πάνω από 10000 στροφές και 288 και κολλημένο μοτέρ.Ελπίζω να σε κάλυψα :bye:
Oxi ρε μαν, δε διαφωνώ για το δύο και κάτι. Απλά ήμουν πιο ακριβής γιατί άλλο το 2 και άλλο το 2,67. Βάζω τα πινακάκια* παρακάτω για να φανεί πόσο επηρεάζεται η τελική ταχύτητα από κάθε γρανάζωμα.
Στο δικό μου με 15-40 έχω δει 275+ στο κοντέρ με πάνω από 10.000. Το σφάλμα του κοντέρ δεν το ξέρω.
Την μέγιστη ιπποδύναμη την δίνει στις 10.000 αλλά ανεβάζει μέχρι τις 10.500 χωρίς πτώση στην απόδοση σύμφωνα με τις δυναμομετρήσεις που είχα κάνει. Είναι προφανές ότι το Mille θέλει λιγότερους ίππους για τα ίδια χλμ του tuono λόγω καλύτερης αεροδυναμικής.
* Tα πινακάκια δείχνουν την μεταβολή της ταχύτητας με γρανάζωμα 16-40,15-40,15-41,15-42,15-43 όπως προκύπτουν απο την σχέση των γραναζιών 1ης-6ης, πρωτεύουσας και με πίσω λάστιχο 190/50. Το αν μπορεί να πιάσει αυτά τα χλμ είναι θεωρητικό μιας και δεν παίζει ρόλο η ιπποδύναμη του κινητήρα και η αεροδυναμική. :bye:
-
Auto tha pi amesi enimerosi.....Telika me vlepo gia41-42!!!!
-
Να κανω 2 ερωτησεις και εγω:
1.Ποια η γνωμη σας οτι οσο μικραινουμε το μπροστα, κανει μεγαλυτερη καμπυλη η αλυσιδα (βρισκει στις γλυστρες) και εαν τελικα ισχυει αυτο σε ολα τα μηχανακια, ή μονο σε οσα εχουν "χωροταξικα" προβληματα? :thnk: :thnk:
Εχετε παρατηρησει κατι στο rsv/tuono ?
2.Καπου ειχα διαβασει για την επιπτωση του ζυγου αριθμου δοντιων (κατι σαν καθε δοντι του γραναζιου βρισεκι ακριβως στα ιδια links της αλυσιδας) και την γρηγοροτερη φθορα τους. Ισχυει? Ειναι αληθεια ή ειναι τελικα αναλογα την σχεση δοντιων πισω/μπρος?
Δεν το πολυδιαβασα και καπου το εχασα μετα :psdof: :psdof:
-
Με 1,50€ που έφτασε η απλή και 1,70€ η σούπερ....
Θα το μετανιώσεις!!!! :s1ap
-
Μονο ΣΚ το βγάζω μαν.... :bye:
-
σε aprilia factory (εξατμισεις,φιλτρο,map 2)του 2007 με 15/42 βλεπαμε παντου 275 και αν σε ευνοουσε λιγο ο αναβατης(κιλα,υψος) και ο καιρος εβλεπες παντου 282 κοφτη!!αυτα τα χιλιομετρα για ενα μηχανακι γυμνο ειναι υπερβολικα,ετσι και αλλιως!!με γραναζια 40 η41 πισω απλα δεν μπορουσε να ανεβασει καν τοσο..
-
Μα ρε παιδια, δεν ειναι ο σκοπος ενα μηχανακι να ανεβασει ή οχι πολλα χιλιομετρα.
Ο καθενας το γραναζωνει, αναλογα με τι γουσταρει να κανει.
Αλλος το κανει 15/43 για να σουζαρει ολη την ωρα και να κανει βολτες μεσα στην πολη.
Αλλος το γραναζωνει, γιατι στην αγαπημενη του διαδρομη χρησιμοποει πολυ τον λεβιε για ανεβοκατεβασματα
Αλλος το γραναζωνει, ετσι, ωστε μεσα στην πιστα απο στροφη σε στροφη να χρησιμοποιει μια ταχυτητα (εξ ου και τα πραγματικα πλεονεκτηματα του V2)
Εαν εγω εβαζα γραναζωμα 15/42, ισως αναμεσα στην 12 και 13 των σερρων να εβαζα και 4η ταχυτητα, πραγμα καθολου βολικο. Εδω οι γρηγοροι, αφηνουν σχεδον τα μαμα γραναζωματα πανω γιατι δεν τους φτανουν κιολας
-
:kalo:
Μα ρε παιδια, δεν ειναι ο σκοπος ενα μηχανακι να ανεβασει ή οχι πολλα χιλιομετρα.
Ο καθενας το γραναζωνει, αναλογα με τι γουσταρει να κανει.
Αλλος το κανει 15/43 για να σουζαρει ολη την ωρα και να κανει βολτες μεσα στην πολη.
Αλλος το γραναζωνει, γιατι στην αγαπημενη του διαδρομη χρησιμοποει πολυ τον λεβιε για ανεβοκατεβασματα
Αλλος το γραναζωνει, ετσι, ωστε μεσα στην πιστα απο στροφη σε στροφη να χρησιμοποιει μια ταχυτητα (εξ ου και τα πραγματικα πλεονεκτηματα του V2)
Εαν εγω εβαζα γραναζωμα 15/42, ισως αναμεσα στην 12 και 13 των σερρων να εβαζα και 4η ταχυτητα, πραγμα καθολου βολικο. Εδω οι γρηγοροι, αφηνουν σχεδον τα μαμα γραναζωματα πανω γιατι δεν τους φτανουν κιολας
:kalo: :kalo: :kalo:
-
Να κανω 2 ερωτησεις και εγω:
1.Ποια η γνωμη σας οτι οσο μικραινουμε το μπροστα, κανει μεγαλυτερη καμπυλη η αλυσιδα (βρισκει στις γλυστρες) και εαν τελικα ισχυει αυτο σε ολα τα μηχανακια, ή μονο σε οσα εχουν "χωροταξικα" προβληματα? :thnk: :thnk:
Εχετε παρατηρησει κατι στο rsv/tuono ?
2.Καπου ειχα διαβασει για την επιπτωση του ζυγου αριθμου δοντιων (κατι σαν καθε δοντι του γραναζιου βρισεκι ακριβως στα ιδια links της αλυσιδας) και την γρηγοροτερη φθορα τους. Ισχυει? Ειναι αληθεια ή ειναι τελικα αναλογα την σχεση δοντιων πισω/μπρος?
Δεν το πολυδιαβασα και καπου το εχασα μετα :psdof: :psdof:
Η συζήτηση για την σχέση δοντιών-γραναζιών βρίσκεται -> εδώ. (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9596.0)
Για το ερωτημα του τι είναι καλύτερο στο εμπρός γρανάζι, αυτό που ξέρω είναι οτι είναι καλύτερα να μένει ίδιο το μπροστινό και να μεγαλώνει το πίσω. Αυτό που είχαν πει είναι οτι όσο μικραίνει το εμπρός τόσο καταπονείται το σύστημα γραναζιών-αλυσίδας λόγω αμβλείας γωνίας των δοντιών, ότι το μικρότερο εμπρός τείνει να "επιταχύνει" περισσότερο το όλο σύστημα και άλλα που δεν θυμάμαι. Θυμάμαι όμως οτι το 14άρι θεωρείται μηχανολογικά "οριακό". Από εκεί και κάτω όπως συμβαίνει σε μερικά enduro με 12-13 καταπονείς το όλο σύστημα μετάδοσης υπέρμετρα.
Ο λόγος που αλλάζουμε κυρίως το εμπρός έχει να κάνει με πρακτικούς/οικονομικούς λόγους. Το 15-40 μπορείς να το πετύχεις με 16-44 αλλά εκτός των γραναζιών πρέπει να αλλαχτεί και η αλυσιδα με μεγαλύτερη. :bye:
-
Ποτε δεν μπορουσα να φανταστω οτι μια απορία μου θα μπορουσε να παρουσιάσει τοσες απορείς αλλα και τόσες διαφονειες!Τες πα!Ειναι θεμα γουστου!Όπως είπα θα ΔΟΚΙΜΑΣΩ το 41-42 και θα δω!Επαναλαμβάνω το κανω για λογους εμφανισιακους! Τωρα αν προκύψει κατι θετικό ολα καλα!Δεν το θελω ουτε για σούζες(Ασε που δεν ξερω να κανω)ουτε να το κανω νευρικό! :bye: :kalo: :kalo: :kalo:
-
εμφανισιακα παντος ειναι πολυ ωραιο
:kalo:
-
Oπως και το θεμα των αναρτησεων, ετσι και το γραναζωμα ειναι κατι εντελως προσωπικο. ;)
Προσπαθησε να αποφυγεις να αλλαξεις το μπροστα γραναζι (αντι για 15/40 μπορεις να βαλεις 16/43) και αποφυγε το πηλικο της διαιρεσης μεταξυ του αριθμου δοντιων του πισω γραναζιου με το εμπρος να ειναι ακεραιος αριθμος.
Τσεκαρε στην αγαπημενη σου διαδρομη, ΤΙ ανεβοκατεβασματα κανεις και μετα αποφασισε τι θελεις να κανεις, ωστε οι στροφες στο μοτερ να βρισκονται τις περισσοτερες φορες, μεταξυ 600 και 10000 χωρις να αλλαζεις ταχυτητες.
Βαλε ενα 16αρι JT τρυπητο μπροστα ;)
ΥΓ.Ευχαριστω Βυρωνα για το λινκ :kalo:
-
Man THX Alla δεν θέλω να ψαχτω τόσο πολύ με διαδρομές και και.....πηγαίνω όσο μπορώ Σέρρες και κάποιες βόλτες!Άπλα πράγματα !Για ακομα μια φορά καταλαβαίνω γιατί έχουμε το καλύτερό site!Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πάρεις info για διάφορες απορίες που έχεις!BRAVO ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
http://www.af1racing.com/store/scripts/prodList.asp?idCategory=154 Πολυ ποιο ακριβά από το ebay!!!!
-
Man THX Alla δεν θέλω να ψαχτω τόσο πολύ με διαδρομές και και.....πηγαίνω όσο μπορώ Σέρρες και κάποιες βόλτες!Άπλα πράγματα !Για ακομα μια φορά καταλαβαίνω γιατί έχουμε το καλύτερό site!Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πάρεις info για διάφορες απορίες που έχεις!BRAVO ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Αυτο ακριβως λεω. Βαλε προτεραιοτητα τι θελεις να κανεις (κατι εντελως προσωπικο του καθενος) και μετα επελεξε το γραναζωμα που θες. Με ενα 15/40 ή 16/43-42 θα εισαι κομπλε στις περισσοτερες των περιπτωσεων (μικτη χρηση δηλαδη)
-
Για ακομα μια φορά καταλαβαίνω γιατί έχουμε το καλύτερό site!Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα μπορείς να πάρεις info για διάφορες απορίες που έχεις!BRAVO ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
που σε αλλη περιπτωση θα μας επαιρνε μερες και τρεξιμο για να μαθουμε
:kalo:
-
Η συζήτηση για την σχέση δοντιών-γραναζιών βρίσκεται -> εδώ. (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=9596.0)
Για το ερωτημα του τι είναι καλύτερο στο εμπρός γρανάζι, αυτό που ξέρω είναι οτι είναι καλύτερα να μένει ίδιο το μπροστινό και να μεγαλώνει το πίσω. Αυτό που είχαν πει είναι οτι όσο μικραίνει το εμπρός τόσο καταπονείται το σύστημα γραναζιών-αλυσίδας λόγω αμβλείας γωνίας των δοντιών, ότι το μικρότερο εμπρός τείνει να "επιταχύνει" περισσότερο το όλο σύστημα και άλλα που δεν θυμάμαι. Θυμάμαι όμως οτι το 14άρι θεωρείται μηχανολογικά "οριακό". Από εκεί και κάτω όπως συμβαίνει σε μερικά enduro με 12-13 καταπονείς το όλο σύστημα μετάδοσης υπέρμετρα.
Ο λόγος που αλλάζουμε κυρίως το εμπρός έχει να κάνει με πρακτικούς/οικονομικούς λόγους. Το 15-40 μπορείς να το πετύχεις με 16-44 αλλά εκτός των γραναζιών πρέπει να αλλαχτεί και η αλυσιδα με μεγαλύτερη. :bye:
Βύρωνα μήπως εννοείς 16-43..? :thnk:
-
Βύρωνα μήπως εννοείς 16-43..? :thnk:
16-44 έγραψα χωρίς να το πολυψάξω,αλλα όταν έγραψε ο Κοσμάς 16-43 και το κοίταξα είδα οτι είναι ίδιο με το 15-40. Επομένως το σωστό είναι 16-43=15-40 :bye:
Κοσμά το JT το 16άρι, από πού?
-
Να ξερετε πως για την τελικη αλλαγη της σχεσης μεταδοσης μεγαλο ρολο παιζει και το προφιλ του ελαστικου.
Δηλαδη,εαν απο 50 προφιλ το πας σε 190/55 μεγαλωνει η διαμετρος του ελαστικου και μακραινει η τελικη σχεση μεταδοσης. θελεις οπωσδηποτε μεγαλυτερο πισω, τουλαχιστον 1 δοντι για να διατηρησεις τη ' μανισια' σχεση.
Παντως, οπως ειπαν κι αλλοι,+-1 δοντι πισω, ουτε που το καταλαβαινεις.
Εχω δοκιμασει,εως 15/45,αλλα το 16/43 τραβαει καλα και τελικιαζει για πλακα με 180/55 ελαστικο.
-
Κοσμά το JT το 16άρι, από πού?
Γερμανικο ebay. Ειχαν μονο ομως 16αρι τρυπητο :(
Αθηνα δεν βρισκεις JT?
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RSV-1000-Mille-Tuono-RST-Ritzel-16-Zaehne_W0QQitemZ110446728403QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item19b72354d3
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RSV-ETV-Tuono-16er-Ritzel-Z-16-Tuning_W0QQitemZ290411676041QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item439de28189
-
Ti tripito Kai ti oxi!An einai etsi kratao Kai to mama!!!!
-
Τελικά πήρα το 40 γιατί δεν ήθελα να μπλεχτω σε αλλαγές και κόντρα αλλαγές!Οπως ειπα ξανα και ξανα κανω κίνηση για το οπτοκο κομματι και αν μας έβγαινε κάτι στην πορεία ολα οκ αλλα επειδή ολα αυτά με τους πίνακες και και και με μπερδεψανε αποφασια να παραμείνω στα γνωστα και σίγουρα μονοπάτια που γνωρίζω!ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ! :bye: :kalo:
-
Τελικά πήρα το 40 γιατί δεν ήθελα να μπλεχτω σε αλλαγές και κόντρα αλλαγές!Οπως ειπα ξανα και ξανα κανω κίνηση για το οπτοκο κομματι και αν μας έβγαινε κάτι στην πορεία ολα οκ αλλα επειδή ολα αυτά με τους πίνακες και και και με μπερδεψανε αποφασια να παραμείνω στα γνωστα και σίγουρα μονοπάτια που γνωρίζω!ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ! :bye: :kalo:
Εκανες την καλυτερη επιλογη. :kalo: :kalo:
Και εγω αυτο φοραω πιστευω πως ειναι ο καλυτερος συνδιασμος,μιας σχετικα οικονομια εχεις,αλλα και το
μηχανακι δεν σκορτσαρει ιδιαιτερα,και με 6η φορτωνει στροφες....
:bye: :bye:
-
Τελικά πήρα το 40 γιατί δεν ήθελα να μπλεχτω σε αλλαγές και κόντρα αλλαγές!Οπως ειπα ξανα και ξανα κανω κίνηση για το οπτοκο κομματι και αν μας έβγαινε κάτι στην πορεία ολα οκ αλλα επειδή ολα αυτά με τους πίνακες και και και με μπερδεψανε αποφασια να παραμείνω στα γνωστα και σίγουρα μονοπάτια που γνωρίζω!ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ! :bye: :kalo:
Εκανες την καλυτερη επιλογη. :kalo: :kalo:
Και εγω αυτο φοραω πιστευω πως ειναι ο καλυτερος συνδιασμος,μιας σχετικα οικονομια εχεις,αλλα και το
μηχανακι δεν σκορτσαρει ιδιαιτερα,και με 6η φορτωνει στροφες....15-40 :kalo: :kalo: :kalo:
:bye: :bye:
-
εγώ πάλι από αυτά που διάβασα και απ'όσα κατανόησα,όταν με το καλό έρθει η ώρα αλλαγής γραναζοαλυσίδων θα παίξω στα 16-43...
τώρα φοράω 15-40 και είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή του οπότε λέω να παραμείνω στον ίδιο λόγο εμπρός/πίσω γραναζιού αλλάζοντας όμως και τα δύο γρανάζια ακολουθώντας την θεωρία που ανέλυσε προηγουμένως ο Byron..! :kalo:
-
Name: Peter Bournas, Dragracing
Address: Kromnis 42 str.
City: Argiroupoli
ZIP code: TK 16452
Country: Greece
Phone: +32109617402 +32109640984
τον πηρα τηλ. τον ανθρωπο 60 ευρω το πισω 10 το μπροστινο οτι δοντια θελει ο καθενας μας. οι τιμες ιδιες ειτε σε 520 ειτε 525.περνας προκαταβολη και σε 1 εβδομαδα ειναι ελλαδα λογω του οτι δεν στοκαρει για απριλια.ααα το μπροστινο με τρυπες!!!!!
-
Έφτασε......το έβαλα......αύριο φώτο.....Ευχαριστώ!!!!! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
:bye: :bye: :bye: :bye:
-
Πανέμορφο φίλος!!! :ohmy:Πόσο το πήρες και πόσα γρανάζια είναι? :bye:
-
15ari....κανένα 55+60 περίπου αν θυμάμαι.....!
-
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180482403683