Δεν νομίζω να έχω δει ποτέ εταιρεία ελαστικών να προτείνει διαφορετικές πιέσεις για τον δρόμο από αυτές που προτείνει ο κατασκευαστής.
Δεν είναι ρίσκο να κατέβεις σε πιέσεις πίστας σε ένα επαρχιακό στροφιλίκι, απλά φθείρεις γρηγορότερα τα λάστιχά σου χωρίς να μπορείς να εκμεταλλευτείς το παραπάνω κράτημα που σου προσφέρει η χαμηλή πίεση.
Ο τεό δεν ξέρω πως οδηγεί βέβαια αλλά πιθανότατα οι πιέσεις πίστας να είναι υπερβολή όπως για τους περισσότερους. Ο σκοπός είναι να βρει την πίεση που θα του ζεστάνει το λάστιχο τόσο ώστε να έχει κράτημα αλλά και να μην φθείρει το λάστιχο υπερβολικά.
Οπότε παίρνεις μία τρόμπα με μανόμετρο και ένα θερμόμετρο λειζερ και ξεκινάς

Η λογική μου τώρα μια και δεν πρόκειται να στήσεις τέντα με εξοπλισμό στο στροφιλίκι σου για να μετράς πιέσεις/θερμοκρασίες πρωί - μεσημέρι - απόγευμα - βράδυ ή άμα συννεφιάσει στην μέση της ημέρας

Το Μανουάλι στο μίλε για έναν αναβάτη στο δρόμο λέει 2,3/2,5, εγώ με τα GP Racer βάζω 32/34 και είμαι λιιιγο κάτω απο το μανιουαλ. Το RS10 διαβάζω ότι έχει επίσης σκληρό σκελετό, σαν το gp racer, άρα αν παίξεις εκεί θα είσαι καλά για αρχή και βλέπεις πως πάει, με το πλεονέκτημα ότι δεν είσαι πολύ μακριά από τα νούμερα του κατασκευαστή και δεν έχεις την ανάγκη αν θα βγεις εθνική να ασχοληθείς πάλι με πιέσεις (χωρίς να είναι κακό αν έχεις την όρεξη, κάτι θα σώσεις από λάστιχο). Εγώ έχω πολύ ωραία φθορά στα λάστιχα σε αυτές τις πιέσεις, αλλά είμαι άνθρωπος της ροής και όχι stop & go άρα δεν βασανίζω τα λάστιχα γενικά.
Στο California στην πίστα σου λένε 32/30 ανεξάρτητα τι λάστιχου φοράς, με τους ρυθμούς να μην είναι αγωνιστικοί οπότε την θεωρώ ασφαλής επιλογή πίεσης. Οπότε προσωπικά το 32/30 θα το έθετα ως κάτω όριο για τον δρόμο.
Βέβαια πρέπει να είμαι σε θέση να καταλάβω ότι δεν φταίει η οδήγησή μου που έχω γλιστρήματα ή αν δω περίεργη φθορά στο λάστιχο να καταλάβω αν είμαι ψιλά ή χαμηλά στην πίεση σε συνδυασμό με την οδήγησή μου.
Αν και νομίζω ότι στο δρόμο αυτό είναι λίγο απλό γιατί εκτός και αν είσαι stop & go κάθε άλλη υπερβολική φθορά είναι από χαμηλή πίεση.