APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: teotuono1990 στις Αύγουστος 16, 2017, 12:24:01 πμ
-
τι πιεσεις χρησιμοποιειται σε επαρχιακους δρομους για γρηγορη οδηγηση;φοραω 190 πισω και εχω τα bridgestone rs 10 καθως αυτα φορουσε το μηχανακι οταν το αγορασα.περιμενω απαντησεις !!
-
Απλα αναφέρω την άποψη μου χωρίς να γνωρίζω το συγκεκριμένο ελαστικό με 30-29 θα εισαι σχετικά καλά. Τωρα για περισότερες πληροφορίες περίμενε λιγάκι θα μπουν τα κατάλληλα άτομα και θα σου λύσουν και την παραμικρή απορία για αυτο ειμαι σίγουρος
-
Εγώ γενικά προτιμώ μεγάλες πιέσεις 36-40 αλλά για μικτές συνθήκες.
Δεν μου αρέσει καθόλου στο Tuono μικρή πίεση μπροστά γιατί το νιώθω να γλιστρά αλλά πίσω έχω στρίψει και με 32 (είχα λάστιχο
).
Μόνο με δοκιμές θα βρεις πως θες να στρίβεις.
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το λάστιχο δν το έχω δουλέψει αλλά γενικά ένας κανόνας είναι ότι όλα δουλεύουν γύρο από το 30 .... Εξαρτάται πάντα από τα κιλά του αναβάτη τν τρόπο οδήγησης τν σκελετό κ τν τύπο του ελαστικού!!
-
Εγώ το δουλεύω με 34 - 38 με Bridgestone S20 evo.
Γενικά το setup είναι για δρόμο, αλλά να μπορείς να παίξεις όσο θες σε στριφτερά κομμάτια.
-
Θα συμφωνήσω με τον bip-bip mano αλλα δεν ξέρω και το manual τι λέει αν το έχει κάποιος να μας πει Α και ας μου το στείλει επι της ευκαιρίας (μπουχαχαχα)
-
https://www.sportbiketrackgear.com/bridgestone-battlax-rs10-racing-street-hypersport-trackday-front-tire/
-
Ωραίος ο s-t το πήγε αλλού το πράγμα αλλα εγω ξανα λέω οτι και ο κατασκευαστείς στο manual γράφει της προτεινόμενες πιέσεις για το εκάστοτε μηχανάκι .ως αναφορά τα γραφόμενα της brigestone αν εκεί που εχει hot έγραφε cold θα συμφωνούσα απόλυτα τωρα ειναι λίγο χαμηλες ακόμα και για το κλίμα μας και τους υπερ γυάλισμενους μας ελληνικούς δρόμους
-
το manual λεει πιεσεις 2,5 μπροστα και 2,8 πισω..αυτο που εστειλε ο st αναφερει τις πιεσεις για χρηση πιστας..για trackday
-
Σωστό το manual 2,5 σε pis το θυμάμαι το έλεγε και ο μάστορας
-
Δεν νομίζω να έχω δει ποτέ εταιρεία ελαστικών να προτείνει διαφορετικές πιέσεις για τον δρόμο από αυτές που προτείνει ο κατασκευαστής.
Δεν είναι ρίσκο να κατέβεις σε πιέσεις πίστας σε ένα επαρχιακό στροφιλίκι, απλά φθείρεις γρηγορότερα τα λάστιχά σου χωρίς να μπορείς να εκμεταλλευτείς το παραπάνω κράτημα που σου προσφέρει η χαμηλή πίεση.
Ο τεό δεν ξέρω πως οδηγεί βέβαια αλλά πιθανότατα οι πιέσεις πίστας να είναι υπερβολή όπως για τους περισσότερους. Ο σκοπός είναι να βρει την πίεση που θα του ζεστάνει το λάστιχο τόσο ώστε να έχει κράτημα αλλά και να μην φθείρει το λάστιχο υπερβολικά.
Οπότε παίρνεις μία τρόμπα με μανόμετρο και ένα θερμόμετρο λειζερ και ξεκινάς :tez: :D :D :D :D
Η λογική μου τώρα μια και δεν πρόκειται να στήσεις τέντα με εξοπλισμό στο στροφιλίκι σου για να μετράς πιέσεις/θερμοκρασίες πρωί - μεσημέρι - απόγευμα - βράδυ ή άμα συννεφιάσει στην μέση της ημέρας :D
Το Μανουάλι στο μίλε για έναν αναβάτη στο δρόμο λέει 2,3/2,5, εγώ με τα GP Racer βάζω 32/34 και είμαι λιιιγο κάτω απο το μανιουαλ. Το RS10 διαβάζω ότι έχει επίσης σκληρό σκελετό, σαν το gp racer, άρα αν παίξεις εκεί θα είσαι καλά για αρχή και βλέπεις πως πάει, με το πλεονέκτημα ότι δεν είσαι πολύ μακριά από τα νούμερα του κατασκευαστή και δεν έχεις την ανάγκη αν θα βγεις εθνική να ασχοληθείς πάλι με πιέσεις (χωρίς να είναι κακό αν έχεις την όρεξη, κάτι θα σώσεις από λάστιχο). Εγώ έχω πολύ ωραία φθορά στα λάστιχα σε αυτές τις πιέσεις, αλλά είμαι άνθρωπος της ροής και όχι stop & go άρα δεν βασανίζω τα λάστιχα γενικά.
Στο California στην πίστα σου λένε 32/30 ανεξάρτητα τι λάστιχου φοράς, με τους ρυθμούς να μην είναι αγωνιστικοί οπότε την θεωρώ ασφαλής επιλογή πίεσης. Οπότε προσωπικά το 32/30 θα το έθετα ως κάτω όριο για τον δρόμο.
Βέβαια πρέπει να είμαι σε θέση να καταλάβω ότι δεν φταίει η οδήγησή μου που έχω γλιστρήματα ή αν δω περίεργη φθορά στο λάστιχο να καταλάβω αν είμαι ψιλά ή χαμηλά στην πίεση σε συνδυασμό με την οδήγησή μου.
Αν και νομίζω ότι στο δρόμο αυτό είναι λίγο απλό γιατί εκτός και αν είσαι stop & go κάθε άλλη υπερβολική φθορά είναι από χαμηλή πίεση.
-
st ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σου..θα ακολουθησω το παραδειγμα σου και θα πειραματιζομαι μεχρι να βρω την σωστη πιεση..θε ξεκινησω με 32 34 και βλεπουμε στην πορεια...
-
Αρα Σαν γενικός κανόνας το γύρο απο 30 παντα κυρία ειναι και το πιο ασφαλές το λεει και ο manos
-
S-t εχεις το μανουαλι και διάβασες 2,3-2,5? Αν ναι, δεν το στέλνεις και απο δω να υπάρχει
-
Τις πιέσεις τις γράφει και πάνω στο προστατευτικό της αλυσίδας.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-
Ωραία αυτο το άτιμο το μανουάλι το έχεις ?τόση ωρα σου το λεω απέξω απέξω μπας και μου το στείλεις και δεν λες να το καταλάβεις :D
-
Δικό σουhttp://cloud.tapatalk.com/s/5998ac9f89de6/rsv_mille_r_tuono__2003tyrepres.pdf (http://cloud.tapatalk.com/s/5998ac9f89de6/rsv_mille_r_tuono__2003tyrepres.pdf)
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αρα Σαν γενικός κανόνας το γύρο απο 30 παντα κυρία ειναι και το πιο ασφαλές το λεει και ο manos
Στο είπα.... βέβαια κ όπως ειπώθηκε η πίεση πρέπει να είναι τόση ώστε να θερμαίνει το λάστιχο όσο χρειάζεται.....
Ξεκίνα με 36-38 σε έναν δρόμο που ξέρεις καλά κ με έναν μετρητή αρχίζεις να βγάζεις κ θα πάρεις όλες τις απαντήσεις που ζητάς!!!
-
Εγώ στα Dunlop GP 211 αν βάλω 32 εμπρός 34 πίσω το όργανο πίεσης όταν ζεσταθούν δείχνει 37-38 και 38-40 για πίσω.
Γι αυτό βάζω συνήθως 30 Ε -32 Π και φτάνω 34άρια και 36άρια + τώρα το καλοκαίρι.
-
τι πιεσεις χρησιμοποιειται σε επαρχιακους δρομους για γρηγορη οδηγηση;φοραω 190 πισω και εχω τα bridgestone rs 10 καθως αυτα φορουσε το μηχανακι οταν το αγορασα.περιμενω απαντησεις !!
Εχεις μπει με αυτο το μηχανακι πιστα; :thnk:
-
θα ακολουθησω τις συμβουλες σας!!!bross οχι δεν εχω μπει ακομα πιστα αν αναφερεσαι σε μενα :blus:
-
bross οχι δεν εχω μπει ακομα πιστα αν αναφερεσαι σε μενα :blus:
Βαλε τις πιεσεις του κατασκευαστη. Μην ασχολεισαι καθολου και ξεκινα να περνας καλα χωρις αγχος. Δεν θα δεις διαφορά και παντα θα εχεις ενα αγχος...
-
Δικό σουhttp://cloud.tapatalk.com/s/5998ac9f89de6/rsv_mille_r_tuono__2003tyrepres.pdf (http://cloud.tapatalk.com/s/5998ac9f89de6/rsv_mille_r_tuono__2003tyrepres.pdf)
Στάλθηκε από το LG-H650 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε μου δεν ήταν ανάγκη σε ευχαριστώ για αυτή την αυθόρμητη σου κίνηση
Στάλθηκε από το S550 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραία αυτο το άτιμο το μανουάλι το έχεις ?τόση ωρα σου το λεω απέξω απέξω μπας και μου το στείλεις και δεν λες να το καταλάβεις :D
Το δικό μου είναι επόμενη γενιά
https://drive.google.com/open?id=0B7ShtXKm_fTHWmIwOXhwZ2JpWkk
σελίδα 115 (του pdf) έχει τις πιέσεις.
-
Μμμ έχεις ειμαι το 1gen Ευχαριστώ παντός