APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: zlionakis στις Ιανουάριος 09, 2009, 10:12:14 πμ

Τίτλος: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: zlionakis στις Ιανουάριος 09, 2009, 10:12:14 πμ
Καλησπέρα,

θέλω να ρωτήσω άν έχει κανείς το workshop/service manual για tuono factory 06-09 γιατί έχω βρεί μόνο το manual που έχει το λύσιμο των showa και όχι των ohlins...
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 09, 2009, 10:51:52 πμ
Θα σου πω το απόγιομα που θα πάω σπίτι.
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: fst.corner στις Ιανουάριος 09, 2009, 12:51:35 μμ
δες εδω
http://www.ohlins.com/Portals/0/documents/manuals/07283-01L.pdf
στο βημα 9 κανε αυτο, πηγαινε το κοντρα παψιμαδι τερμα κατω και βιδωσε τον adjuster τερμα με το χερι και μετα βιδωσε το κοντρα πανω του.αυτο για να εχεις ιδιες και σωστες ρυθμισεις επαναφορας.
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: zlionakis στις Ιανουάριος 09, 2009, 01:08:38 μμ
δες εδω
http://www.ohlins.com/Portals/0/documents/manuals/07283-01L.pdf
στο βημα 9 κανε αυτο, πηγαινε το κοντρα παψιμαδι τερμα κατω και βιδωσε τον adjuster τερμα με το χερι και μετα βιδωσε το κοντρα πανω του.αυτο για να εχεις ιδιες και σωστες ρυθμισεις επαναφορας.

Ευχαριστώ για το link. Αλλά έχω βρεί το FG43 R&T στο site της Ohlins που είναι και USD πηρούνι...
Αλλά το manual δεν το χρειάζομαι μόνο για το λύσιμο...αλλά και για τις ποσότητες λαδιού από μαμα, ρυθμίσεις κλπ..
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 09, 2009, 04:48:13 μμ
Λογικα το manual αναφερει για tuono 06-09 ΚΑΙ FACTORY

Απλα, εκει που γραφει για το λυσιμο του showa, εχει και πιο κατω μια εξτρα παραγραφο για το λυσιμο του ohlins.....
Ετσι ειναι στο service manual των rsv-r........

Eαν δεν το εχει εντελει, κατεβασε των mille και θα εισαι κομπλε...Τα ιδια ειναι!!!!!
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: lord στις Ιανουάριος 09, 2009, 04:49:03 μμ
Λογικα το manual αναφερει για tuono 06-09 ΚΑΙ FACTORY

Απλα, εκει που γραφει για το λυσιμο του showa, εχει και πιο κατω μια εξτρα παραγραφο για το λυσιμο του ohlins.....
Ετσι ειναι στο service manual των rsv-r........

Eαν δεν το εχει εντελει, κατεβασε των mille και θα εισαι κομπλε...Τα ιδια ειναι!!!!!

+1 ;)
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 09, 2009, 06:03:43 μμ
Αν υπάρχει τρόπος,ας το κρατήσουμε στο φόρουμ σαν στίκι το συγκεκριμένο αρχείο.

Στο παρακάτω λινκ θα βρείτε το μανουάλι.     

Σημ : Θα σας εμφανίσει και ενα παράθυρο με διαφήμηση.Πάνω δεξιά του εχει χ

 Manouali (http://uploaded.to/?id=audzyz)


:bye:
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: zlionakis στις Ιανουάριος 09, 2009, 07:08:10 μμ
Λογικα το manual αναφερει για tuono 06-09 ΚΑΙ FACTORY

Απλα, εκει που γραφει για το λυσιμο του showa, εχει και πιο κατω μια εξτρα παραγραφο για το λυσιμο του ohlins.....
Ετσι ειναι στο service manual των rsv-r........

Eαν δεν το εχει εντελει, κατεβασε των mille και θα εισαι κομπλε...Τα ιδια ειναι!!!!!

Ναι , όντως έχει λύθηκε το μισό πρόβλημα...

Το άλλο είναι για την ποσότητα λαδιού που παίρνει το πηρούνι....δεν το γραφει πουθενα!
Κανείς???
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: Byron στις Απρίλιος 28, 2009, 08:47:29 μμ

Το άλλο είναι για την ποσότητα λαδιού που παίρνει το πηρούνι....δεν το γραφει πουθενα!
Κανείς???

Πόσο λάδι πέρνει μέσα το Ohlins ρε παιδιά? Κάτι είχε γράψει ο Κοσμάς αλλά δεν μπορω να το βρώ. 110 cm αέρα αφήνουμε?  :thnk:
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: zlionakis στις Απρίλιος 28, 2009, 09:17:58 μμ

Το άλλο είναι για την ποσότητα λαδιού που παίρνει το πηρούνι....δεν το γραφει πουθενα!
Κανείς???

Πόσο λάδι πέρνει μέσα το Ohlins ρε παιδιά? Κάτι είχε γράψει ο Κοσμάς αλλά δεν μπορω να το βρώ. 110 cm αέρα αφήνουμε?  :thnk:
Η επίσιμη οδηγία είναι 85mm με τα ελλατήρια μέσα χωρίς το spacer.
 Οι περισσότεροι όμως βάζουν περίπου 500ml - 505ml που δίνει 110mm.
120mm για αγώνες μόνο!

 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: Byron στις Απρίλιος 28, 2009, 09:30:05 μμ
Οι περισσότεροι όμως βάζουν περίπου 500ml - 505ml που δίνει 110mm.
120mm για αγώνες μόνο!
 :bye: :bye:

 :chrs: :chrs:
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 28, 2009, 09:47:10 μμ
Nα πω κατι ρε σεις............

Τα 85mm που αναφερει η απριλια ειναι με το ελατηριο μεσα και το damping rod σηκωμενο ψηλα..........

Τα 110mm αναφερονται στο workshop της Ohlins, και αφορουν χωρις το ελατηριο..............

Μη εχοντας αλλαξει τα μαμα ελατηρια, λογικα η μια σταθμη με την αλλη ειναι ιδιες :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: zlionakis στις Απρίλιος 28, 2009, 09:53:17 μμ
Nα πω κατι ρε σεις............

Τα 85mm που αναφερει η απριλια ειναι με το ελατηριο μεσα και το damping rod σηκωμενο ψηλα..........

Τα 110mm αναφερονται στο workshop της Ohlins, και αφορουν χωρις το ελατηριο..............

Μη εχοντας αλλαξει τα μαμα ελατηρια, λογικα η μια σταθμη με την αλλη ειναι ιδιες :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

Σωστός , άλλωστε γι'αυτό έγραψα και την ποσότητα λαδιού!

 :bye:
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 28, 2009, 09:56:11 μμ
 :bye: :bye:

Ohlins R&T Workshop Manual pdf (http://www.mediafire.com/?mmcn4nr5q1t)
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: Byron στις Απρίλιος 28, 2009, 10:37:59 μμ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Οι τσιμούχα δεξιά αποδήμησε για τόπους χλοερούς ...  ;)
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 28, 2009, 11:09:50 μμ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Οι τσιμούχα δεξιά αποδήμησε για τόπους χλοερούς ...  ;)

Γραψε μας με τι την αλλαξες (suzi, aprilia kit, ohlins)??
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: Byron στις Απρίλιος 28, 2009, 11:19:51 μμ


Γραψε μας με τι την αλλαξες
suzi :ohyes:
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 28, 2009, 11:34:27 μμ
suzi :ohyes:

 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:

How much money? :D
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: Byron στις Απρίλιος 28, 2009, 11:54:05 μμ

How much money? :D

Δεν ξέρω ακόμα. Τα πήγα στο Κ-shock και αύριο που θα τα παραλάβω θα γράψω το κόστος.
Είναι κοινό μυστικό (αν και προσωπικά δεν το ήξερα και μου το είπε ο bill) ότι τα ohlins έχουν ευαίσθητες τσιμούχες και καλό είναι όταν αντικατασταθούν να μπουν από gixxer.
Αλλωστε και η ίδια η ohlins απ΄το 2007+ φοράει στα μπροστινά της βελτιωμένες τσιμούχες (μπροστινό με κωδικό FG8903).
 
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: RSVF στις Απρίλιος 29, 2009, 02:32:14 πμ
και επειδη σας αγαπαω απο εγκυρη πηγη δηλαδη μεσα απο την ΜΑΜΑ ΑΠΡΙΛΙΑ λιγες πληροφοριες και λιγα βιντεο για ολους τους ΑΠΡΙΛΙΑΝΟΥΣ κωστας is BACK ΧΑΧΑΧΑΧΑ



      

REGULAR MAINTENANCE SERVICE OPERATIONS SEQUENCE
1    Unscrew completely the rebound damping adjustment
2    Unscrew the spring preload blue nut ("R" type top nut) - Unscrew the spring preload metal nut ("SP" type top nut)
3    Unscrew the top nut from the sleeve with the special tool
4    Remove the top nut acting with two keys between the blue nut and the lower locking nut ("R" type top nut) - Remove the top nut unscrewing first the two blue nuts, then acting with two keys between the upper metal nut (spring preload adj.) and the lower locking nut ("SP" type top nut)
5    Remove the washer, the locking nut and the support
6    Remove the aluminium spacer together with the teflon lower plug
7    Tip out the oil
     Operate with the following operations (orange color background) only if oil leaking problems have been detected.
8    Take off the sleeve from the fork leg
9    Remove dust scraper ring, seeger ring, oil seal
10    Replace the parts
11    Insert the sleeve
12    Inside the fork leg there must be only the cartridge and the spring (with the printed number facing upwards)
13    Lift the sleeve at the beginning of its stroke
14    Fill in with avg. 400cc of Öhlins fork oil
15    Lower the sleeve at full stroke
16    Lift the cartridge and bleed the air inside, lifting it and lowering it several times
17    Lift the sleeve at the beginning of its stroke to bleed the air between the sliding bushes
18    Put back the sleeve at full stroke (fully compressed fork)
19    Remove the exceeding oil, leaving a gap of 85 mm of air measured from the top end of the sleeve (fully compressed fork and spring inside)
20    Insert the aluminium spacer together with the teflon lower plug
21    Insert the top nut support, the locking nut and the washer
22    Insert the top nut
23    Screw the sleeve to the top nut with the special tool, hand tightening


Κωδικοι για τα ανταλακτικα τους  για τα πηρουνια εννοω


REGULAR MAINTENANCE SERVICE AVAILABLE SPARE PARTS

 

    * "Revision kit" (2 oil seals, 2 dust scraper rings) - 8123975

    * Öhlins fork oil (1 lt) - 8116071
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: RSVF στις Απρίλιος 29, 2009, 02:33:52 πμ
εχω και 4 βιντεακια αλλα δεν ηερω πως ανεβαινουν εαν ηερει καποιος ας πει για να τα βαλω να τα εχουμε ολοι μας μου φενεται οτι πρεπει σιγουρα να γινω σε κατι MODERATOR ΑΑΑ πειτε και καννενα ευχαριστω πλακα κανω  :P :P :P :P  τα βιντεακια εχουν να κανουν με τις αναρτησεις πως γινεται η ολη διαδικασια εχω και ια τα ΧΡΥΣΑ και για τα καννονικα πηρουνια τωρα βαζω μονο για τα χρυσα γιατι μου φενεται οτι οι πιο πολυ εδω μεσα εχουμε χρυσα αρε χρημα το φορουμ πεινα σου λεει μετα
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 29, 2009, 07:41:33 πμ
Δεν ξέρω ακόμα. Τα πήγα στο Κ-shock και αύριο που θα τα παραλάβω θα γράψω το κόστος.
Είναι κοινό μυστικό (αν και προσωπικά δεν το ήξερα και μου το είπε ο bill) ότι τα ohlins έχουν ευαίσθητες τσιμούχες και καλό είναι όταν αντικατασταθούν να μπουν από gixxer.
Αλλωστε και η ίδια η ohlins απ΄το 2007+ φοράει στα μπροστινά της βελτιωμένες τσιμούχες (μπροστινό με κωδικό FG8903).

Eγω ειχα βαλει το κιτ που δινει η απριλια (2 τσιμουχες με 2πλο χειλος και 2 ξυστρες)..............Εχει κανει περιπου 16000χλμ και δεν εχει το παραμικρο ακομα...........Αλλα κοστισε και 50ευρω η αγορα του.................
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: Drakos στις Απρίλιος 29, 2009, 12:03:58 μμ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Οι τσιμούχα δεξιά αποδήμησε για τόπους χλοερούς ...  ;)

ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕ ΦΗΛΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙς ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ
ΒΟΛΤ;Α ΠΟΥ ΚΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΕΧΗς ΤΕΤΙΑ ΠΡΟΛΒΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΕΛΟΝ ΜΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ !  :D
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 29, 2009, 12:16:52 μμ

ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕ ΦΗΛΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙς ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΗ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ
ΒΟΛΤ;Α ΠΟΥ ΚΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΕΧΗς ΤΕΤΙΑ ΠΡΟΛΒΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΕΛΟΝ ΜΕ ΑΚΙΝΗΣΙΑ !  :D

Eσυ ρε φιλε, δεν του κανεις κανα κονε με τον πεθερο σου ;) που σου κανει καλες τιμες?

ξερεις εσυ τι λεω
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: Drakos στις Απρίλιος 29, 2009, 02:17:20 μμ
Και γιατί να μην έρθει Πάτρα να του το σερβίσεις εσύ που πιάνουν τα χέρια σου και να δει και τη πλατεία του Αγ. Γεωργίου ;
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: bros400pgm στις Απρίλιος 29, 2009, 04:19:27 μμ
Και γιατί να μην έρθει Πάτρα να του το σερβίσεις εσύ που πιάνουν τα χέρια σου και να δει και τη πλατεία του Αγ. Γεωργίου ;

Μαθε μπαλιτσα καβουροδεινοσαυρε.....................πλατεια βασιλεως Γεωργιου λεγεται........Αλλα που να ξερεις εσυ, λες και σταματας ποτε για εναν καφε, για ενα τσαι ρε παιδι μου......................



Βυρωναααααααααααααααααααααααααααα, παρε τα ανταλλακτικα και ελα λεμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: Byron στις Απρίλιος 29, 2009, 06:24:32 μμ
suzi :ohyes:

 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:

How much money? :D

τσιμούχες, λάδια ohlins 5άρι, και εργασία = 75€  :bye:
Τίτλος: Απ: Περί Factory ο λόγος...
Αποστολή από: zlionakis στις Απρίλιος 30, 2009, 09:45:24 πμ
ωραίος!! καλή τιμούλα για Ελλαδα :bye: