APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: aristuono στις Οκτώβριος 07, 2014, 02:05:31 μμ
-
καλησπέρα παιδια.μπορει καποιος αν ξερει η αν μπορει να μου μετρησει ποσα χιλιοστα λαιμο εχουν οι ολόσωμες acrapovic evo?σε ολη την σωληνα μηπως αλλαζει καπου?γιατι θελω να τις φτιαξω μονος μου.
-
Βασικά δεν μπορείς να τς μετρήσεις.... Κάθε 5-15-20 πόντους αλλάζει η διατομή.... Εάν θέλεις κάποιο συγκεκριμένο σημείο να μετρήσω πες μου!!
-
Ρε παιδιά για ποια EVO μιλάμε? Για ποιο μονδέλο? EVO υπήρχε και για τα πρώτη γενιά και παίζει μια στο CAR με καμιά 250αριά αλλά υπάρχει και η EVO6 που δύσκολα θα βρεθεί για μετρήσεις...
-
Μαλλον μιλαει για τις evo6 και οχι τις απλες evo και επειδη βρισκεται στο υποφορουμ των 2ης γενιας tuono, μαλλον λεει για αυτες των 06+ :D
-
μιλαω για ολοσωμη για tuono 08.αν εχει καποιος γιατι καπου ειδα ότι τις εφερνε μονο η απριλια και είναι 65 χιλιοστα.δεν ξερω αν στεκει.
-
μιλαω για ολοσωμη για tuono 08.αν εχει καποιος γιατι καπου ειδα ότι τις εφερνε μονο η απριλια και είναι 65 χιλιοστα.δεν ξερω αν στεκει.
Διαβασε τι σου γραφει ο bip bip
Βασικά δεν μπορείς να τς μετρήσεις.... Κάθε 5-15-20 πόντους αλλάζει η διατομή.... Εάν θέλεις κάποιο συγκεκριμένο σημείο να μετρήσω πες μου!!
Για να το λεει, κατι θα ξερει :D
-
όπως είναι και με την μαμα αλλου είναι 50 αλλου 52.τοτε θα την κανω ολη 60 όπως εκαναν το διπλο συστημα στα 1ης γενιας και θα λειξει το θεμα.καλυτερα από τωρα παντως θα είμαι.
-
Κανένα ολόσωμο διπλό σύστημα από όσο γνωρίζω δεν είναι 60mm από τις εξαγωγές μέχρι και τα τελικά. Αν δεν έχεις κάνεις δουλειά στο μοτέρ υπάρχει φόβος να "αδειάσει" και να χάσεις σημαντικά στις χαμηλομεσαίες...αν θέλεις μπορώ να σου μετρήσω Tigcraft
-
αν θες μετρησε μου σε παρακαλω.
αλλα όταν δινει ολοσωμο συστημα μια εταιρια το δινει μονο αν εχεις <<λυσει μοτερ>> που λεμε?δεν νομιζω.
-
Αγαπητέ Αρη οι EVO 6 είναι για αγωνιστική χρήση οπότε είναι λογικό στο δρόμο να έχουν τρύπες στην αποδοση
-
πιστευω ότι με ένα power commander όλα θα διορθωθουν
παντως αν θες εσυ μετρησε μου αν μπορεις να ξερω
-
Άρη έχω κ λαιμους από το απλό σύστημα εάν θέλεις να σου μετρήσω..... Αλλά θυμάμαι ότι δεν είχαν διάφορα στν διατομή αλλά ήταν καλύτερη κατασκευή στο σαλιγκάρι κ στν σωλήνα του πίσω κυλίνδρου που έχουν ελεεινή κατασκευή.......
-
εγω παιδια θελω αν εχει καποιος μια ολοσωμη να μου μετρησει αν μπορει τον σωληνα.
τι εννοεις από το απλο συστημα?
-
Άκου..... Η ακραποβιτς βγάζει μια ολόσωμη που τν εμπορεύεται κ η ίδια κ η aprilia κ μια ακόμα αγωνιστική κ καλά που τν πουλάει μόνο η aprilia... Η πρώτη είναι η Evo και η άλλη είναι η Evo6...
-
την ποια σε βολευει εσενα φιλε μου?οποια μπορεις εννοείται.
-
Τι τελικά έχεις σκοπό να βάλεις ?? Διάμετρο -μήκος.....
-
40 εκατοστα τελικο.30 εκατοστα midpipe 50mm σωληνα.σκεφτομαι να τα πουλησω και να παρω καποια αλλα με μεγαλυτερη διαμετρο πισω η να φτιαξω σε αυτά μεγαλυτερο midpipe (δηλαδή να περασει απεξω από την σωληνα 52mm.
-
Τα 50mm δεν είναι μικρά να ξέρεις!! Τώρα τα 40 εκατοστά μου φαίνονται λίγο κοντά αλλά εντάξει θα δουλέψουν.... Τα mid μην τα βάλεις απ'εξω στα τελικά γιατί το έχω κάνει με κάτι διπλά γιουσουμουρια κ έχαναν!!
Απλά να ξέρεις ότι ακόμα κ οι Evo6 που έχουν τν μεγαλύτερη διατομή στα mid ξεκινάνε από αρκετά στενά κ καταλήγουν σε 60+.....η γνώμη μου επειδή τα έχω δοκιμάσει όλα είναι να πάρεις τους γνήσιους λαιμους και να ανοίξεις το σαλιγκάρι από τν μεριά που βγαίνει το δεξί τελικό!!
να διορθώσεις τς ατέλειες που έχει στους πρώτους 30-40 πόντους μετά τν εξαγωγή στν κύλινδρο με ένα ντρεμελ ειδικά του πίσω κυλίνδρου και άσε τα 50αρια τελικά......
-
δεν μπορω να καταλαβω που ακριβως και πως μπαινει το ντρεμελ εκει.υπαρχει καμια φωτο μηπως το εχει κανει κανεις?
-
δεν μπορω να καταλαβω που ακριβως και πως μπαινει το ντρεμελ εκει.υπαρχει καμια φωτο μηπως το εχει κανει κανεις?
μου έχει χαλάσει ο υπολογιστής κ με το κινητό είναι λίγο δύσκολο να ανεβάσω φωτογραφίες.... Εάν έχεις στα χέρια τους γνήσιους λαιμους από gen2 κοίτα με ένα φακό τν έξοδο στο "σαλιγκάρι" που είναι για τν δεξιά εξάτμιση κ θα καταλάβεις τι λέω.....
Για ντρεμελ μιλάω ότι χρειάζεται ο λαιμός που πιάνει πάνω στν κύλινδρο με τα 4 παξιμάδια ειδικά του πίσω κυλίνδρου που είναι φτιαγμενος από τυφλό ηλεκτροσυγκολλητη...του μπροστά κυλίνδρου είναι λίγο καλύτερος....
-
δηλαδή πρεπει να τις κοψω εκει για να τις φτιαξω η να αλλαξω σωληνα.στο σαλιγκαρι
-
δηλαδή πρεπει να τις κοψω εκει για να τις φτιαξω η να αλλαξω σωληνα.στο σαλιγκαρι
επειδή σε βλέπω ότι θέλεις να ασχοληθείς......στο σαλιγκάρι με προσοχή άνοιγμα απο δεξιά κόψιμο το κομμάτι που εμποδίζει και κλείσιμο πάλι.....
-
φιλε επειδή εισαι πολύ ωραιος αν υπηρχε τροπος να μου εστελνες και καποια φωτο θα σου ειμουν ευγνομων.εννοεις το κοματι που περναει μαζι με τον εμπρος λαιμο.
-
την εφτιαξα και είναι και ετοιμη να μπει επανω.σε ευχαριστω φιλε μου για την πληροφορια .μολις μπει και το δοκιμασω θα σου πω.και θα ανεβασω εγω φωτο.εκλεινε παρα ππολυ την δεξια σωληνα και πηγαινε κατά ένα τροπο περισσοτερα καυσαερια αριστερα.τωρα εχει ένα μεγαλο ανοιγμα το σαλιγκαρι και μια κανονικη διατομή η δεξια σωληνα.
-
Ωραίος!!!! Μήπως έκανες κ τίποτα για τν σωληνα του πίσω κυλίνδρου εκεί στους πρώτους πόντους μετά το πλακάκι ???
Θα εχεις ποιο στρωτο δούλεμα παντού καλύτερο στροφαρισμα κ μικροτερη τρύπα στς 4.5-6
-
Ωραίος!!!! Μήπως έκανες κ τίποτα για τν σωληνα του πίσω κυλίνδρου εκεί στους πρώτους πόντους μετά το πλακάκι ???
Θα εχεις ποιο στρωτο δούλεμα παντού καλύτερο στροφαρισμα κ μικροτερη τρύπα στς 4.5-6
ναι εφτιαξα και τον σωληνα του πισω κυλινδρου στην κοληση.την εφαγα αν και δεν ηταν πολύ χαλια.
-
Ωραίος!!!! Μήπως έκανες κ τίποτα για τν σωληνα του πίσω κυλίνδρου εκεί στους πρώτους πόντους μετά το πλακάκι ???
Θα εχεις ποιο στρωτο δούλεμα παντού καλύτερο στροφαρισμα κ μικροτερη τρύπα στς 4.5-6
ναι εφτιαξα και τον σωληνα του πισω κυλινδρου στην κοληση.την εφαγα αν και δεν ηταν πολύ χαλια.
Ωραίος περιμένουμε φωτογραφίες για να το κάνουμε και εμείς. :kalo:
-
θα ανεβασω παιδια φωτο εννοείται.κατα τυχη ψάχνοντας μιλησα με έναν από αγγλια που εχει mille και ειχε κανει αυτό.μου ειπε χαρακτηριστικα ότι ετσι κανεις τις μαμα evo. :thnk:ειχε evo και τις συγκρινε και μου ειπε ότι μετα πλεον είναι ιδιες.
-
;) ;) εντάξει δεν είναι και έτσι ακριβώς.... Και σίγουρα δεν εννοούσε τς εβο6 αλλά τς απλές.......
Είναι η καλύτερη αναλογία τιμής -απόδοσης που μπορείς να κάνεις!
-
παιδια ανεβαζω καποιες φωτο το μονο που ξεχασα να τραβηξω είναι πως ηταν μεσα όταν το ανοιξα.αλλα δεν πειραζει δεν θα χρειαστεί αν την ανοίξετε.παρεπιμπτοντος τοποθετηθηκε παλι η εξατμιση και βγηκε βολτα.εμα εχω να πω υπαρχει διαφορα τουλάχιστον ένα 20%.
στην πρωτη φωτο είναι πως φαινεται χωρις να εχει ανοιχτη.η σωληνα σε αυτό το σημειο εσωτερικα γινεται 38 mm τουλάχιστον σε εμενα.
στην δευτερη φωτο είναι ετοιμη το πως πρεπει να γινει μετα και το σαλιγκαρι ανοιγμα φαινεται που εχει και εμπρος ένα εξόγκωμα το οποιο θελει φαγωμα πρεπει να γινει λειο.αν το δειτε πριν και μετα θα καταλάβετε τι εννοω.
στην τριτη φωτο φαινεται πως είναι ετοιμη από εμπρος.χωρις κανενα φράξιμο η σωληνα.
στην τεταρτη φαινεται η λειανση του σωληνα του πισω κυλινδρου που η κοληση εκλεινε κατά 3 χιλιοστα περιπου τον σωληνα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για εμενα αυτές οι κολησεις.
όταν θα ανοίξετε την εξατμιση θα κοψετε λιγο πισω από το παξιμαδι του λαμδα εως αρκετα εμπρος.θελει προσοχη να μην βγειτε εξω και χαλατε τζαμπα την σωληνα και το κομματι που θα κοψετε το ξανακολατε παλι με αργκον η τικ και ειστε παλι κομπλε με ολοσωμη εξατμιση evo1.εστειλα τις φωτο του αγγλου και μου ειπε ότι είναι ακριβως σαν την evo1 τωρα.
-
Επειδή μόλις πιάσουν τα κρύα θα το κάνω και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι έκανες στο σαλιγκάρι. Εκτός από τον εξωτερικό σωλήνα που έκοψες για να έχεις πρόσβαση μέσα έκοψες και κάτι άλλο ή απλά λείανες τα εξογκώματα ;
-
Επειδή μόλις πιάσουν τα κρύα θα το κάνω και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι έκανες στο σαλιγκάρι. Εκτός από τον εξωτερικό σωλήνα που έκοψες για να έχεις πρόσβαση μέσα έκοψες και κάτι άλλο ή απλά λείανες τα εξογκώματα ;
ολη η δουλεια και η αποδοση είναι στο κομματι του σαλιγκαριου με το λαιμο.εχει ένα κομματι εκει που κλεινει τον σωληνα του δεξιου τελικου από 48 εσωτερικο το κανει 38 σχεδόν.κλεινει και το σαλιγκαρι κιολας σχεδόν κατά το ημιση και αναγκαζει τα καυσαερια του μπροστα κυλινδρου να φυγουν μαζι με του πισω σχεδόν στο 70% ενο κανονικα εκει μαζεύονται και από τους δυο κυλίνδρους σε ισόποσα στρωματα είναι δηλαδή το 2-1-2 συστημα.θα το καταλάβεις όταν το ανοίξεις.
Εγω με την σειρα μου για να μην το παιζω και εξυπνος θελω να ευχαριστησω τον χρηστη bip-bip γιατι χωρις αυτον του δεν θα το εψαχνα καν αυτό να μαθω ότι γινονται κατά 90% ετσι evo1.
-
Άρη γιαυτό γράφουμε εδώ μέσα όλοι για να βοηθάμε ο ένας τν άλλο......
-
παιδια ανεβαζω καποιες φωτο το μονο που ξεχασα να τραβηξω είναι πως ηταν μεσα όταν το ανοιξα.αλλα δεν πειραζει δεν θα χρειαστεί αν την ανοίξετε.παρεπιμπτοντος τοποθετηθηκε παλι η εξατμιση και βγηκε βολτα.εμα εχω να πω υπαρχει διαφορα τουλάχιστον ένα 20%.
στην πρωτη φωτο είναι πως φαινεται χωρις να εχει ανοιχτη.η σωληνα σε αυτό το σημειο εσωτερικα γινεται 38 mm τουλάχιστον σε εμενα.
στην δευτερη φωτο είναι ετοιμη το πως πρεπει να γινει μετα και το σαλιγκαρι ανοιγμα φαινεται που εχει και εμπρος ένα εξόγκωμα το οποιο θελει φαγωμα πρεπει να γινει λειο.αν το δειτε πριν και μετα θα καταλάβετε τι εννοω.
στην τριτη φωτο φαινεται πως είναι ετοιμη από εμπρος.χωρις κανενα φράξιμο η σωληνα.
στην τεταρτη φαινεται η λειανση του σωληνα του πισω κυλινδρου που η κοληση εκλεινε κατά 3 χιλιοστα περιπου τον σωληνα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για εμενα αυτές οι κολησεις.
όταν θα ανοίξετε την εξατμιση θα κοψετε λιγο πισω από το παξιμαδι του λαμδα εως αρκετα εμπρος.θελει προσοχη να μην βγειτε εξω και χαλατε τζαμπα την σωληνα και το κομματι που θα κοψετε το ξανακολατε παλι με αργκον η τικ και ειστε παλι κομπλε με ολοσωμη εξατμιση evo1.εστειλα τις φωτο του αγγλου και μου ειπε ότι είναι ακριβως σαν την evo1 τωρα.
Επειδή το έκανα και εγώ είπα να βάλω φώτο του πριν και του μετά . Ευχαριστώ πολύ όλα τα παιδιά που έδωσαν τις πληροφορίες και μοιράστηκαν τη γνώση τους .
-
Ωραίοι και οι δύο σας που τα καταφέρατε!!! :kalo:
Μια ερώτηση.. Αλήθεια πως κεντραρατε το κομμάτι που κόψατε ώστε να σας κάτσει σωστά το δεξί τελικό ?? :D :D :D :P :P
-
Ωραίοι και οι δύο σας που τα καταφέρατε!!! :kalo:
Μια ερώτηση.. Αλήθεια πως κεντραρατε το κομμάτι που κόψατε ώστε να σας κάτσει σωστά το δεξί τελικό ?? :D :D :D :P :P
Δεν μπορώ να καταλάβω την ερώτηση αλλά απο τα motion καταλαβαίνω οτι κάνεις πλάκα για κάτι που κάναμε και οι δυο. Τι κάναμε καμιά μαλακία? :thnk:
-
παιδια ανεβαζω καποιες φωτο το μονο που ξεχασα να τραβηξω είναι πως ηταν μεσα όταν το ανοιξα.αλλα δεν πειραζει δεν θα χρειαστεί αν την ανοίξετε.παρεπιμπτοντος τοποθετηθηκε παλι η εξατμιση και βγηκε βολτα.εμα εχω να πω υπαρχει διαφορα τουλάχιστον ένα 20%.
στην πρωτη φωτο είναι πως φαινεται χωρις να εχει ανοιχτη.η σωληνα σε αυτό το σημειο εσωτερικα γινεται 38 mm τουλάχιστον σε εμενα.
στην δευτερη φωτο είναι ετοιμη το πως πρεπει να γινει μετα και το σαλιγκαρι ανοιγμα φαινεται που εχει και εμπρος ένα εξόγκωμα το οποιο θελει φαγωμα πρεπει να γινει λειο.αν το δειτε πριν και μετα θα καταλάβετε τι εννοω.
στην τριτη φωτο φαινεται πως είναι ετοιμη από εμπρος.χωρις κανενα φράξιμο η σωληνα.
στην τεταρτη φαινεται η λειανση του σωληνα του πισω κυλινδρου που η κοληση εκλεινε κατά 3 χιλιοστα περιπου τον σωληνα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για εμενα αυτές οι κολησεις.
όταν θα ανοίξετε την εξατμιση θα κοψετε λιγο πισω από το παξιμαδι του λαμδα εως αρκετα εμπρος.θελει προσοχη να μην βγειτε εξω και χαλατε τζαμπα την σωληνα και το κομματι που θα κοψετε το ξανακολατε παλι με αργκον η τικ και ειστε παλι κομπλε με ολοσωμη εξατμιση evo1.εστειλα τις φωτο του αγγλου και μου ειπε ότι είναι ακριβως σαν την evo1 τωρα.
Επειδή το έκανα και εγώ είπα να βάλω φώτο του πριν και του μετά . Ευχαριστώ πολύ όλα τα παιδιά που έδωσαν τις πληροφορίες και μοιράστηκαν τη γνώση τους .
καταλαβες βλεπω τι γινεται.εισαι αψογος και εκανες και εσυ πολύ σωστη και ωραια δουλεια.ειδες ποσο κομματι κλεινει αυτή η βλακια που εχουν κανει στους λαιμους?το δοκιμασες καθολου να δεις αποδοση?
το κομματι κεντράρετε το τελικο γιατι να κατσει στραβα δεν τον κοβεις τελειως τον λαιμο.
-
Το οδήγησα πολύ λίγο αλλά ένιωσα διαφορά στο πώς ανέβαιναν οι στροφές πολύ γραμμικα. Αν κάνει καμιά καλή μέρα εδώ στον βορρά θα πάω καμιά βόλτα να δω τι αλλαγές θα κάνει και το autotune στο μίγμα . :bye:
-
Το οδήγησα πολύ λίγο αλλά ένιωσα διαφορά στο πώς ανέβαιναν οι στροφές πολύ γραμμικα. Αν κάνει καμιά καλή μέρα εδώ στον βορρά θα πάω καμιά βόλτα να δω τι αλλαγές θα κάνει και το autotune στο μίγμα . :bye:
εμενα ανεβαζει πολύ ακαριαια και τρα το καταλαβαινω ότι λιγο στεγνωνει μετα την πεμπτη.θα κατσω να του περασω το map2 για την evo.
-
Γεια σε όλους.θα ήθελα να ευχαριστήσω όλα τα παιδιά για τις πληροφορίες και τις προτάσεις :kalo:.
Τελικά έκανα και εγώ την συγκεκριμένη βελτίωση,και ήθελα να επιβεβαιώσω ότι είναι o πιο απλός και φτηνός τρόπος βελτίωσης του συστήματος εξάτμισης στον v2. Πράγματι υπαρχει αισθητή διαφορά στον τρόπο που ανεβάζει τώρα το μοτέρ(πιο γραμμικά εκεί που υπήρχε η τρύπα)και ίσως να έχει κερδίσει και λίγο δύναμη.
Τώρα έχω τελικά acrapovic sp,και σε επόμενο στάδιο σκέφτομαι να πάρω τα link pipes με τα τελικά της smaltmoto(φωτο)που μεγαλώνουν την διάμετρο από 50 σε 60μμ.
Τι λετε? το κοστος θα ειναι περιπου 700e.Θα αξιζει,η δεν θα κερδισω τιποτα επιπλεον?
Και παλι ευχαριστω :bye:
-
Καμιά ιδέα?Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη και πολυτιμη :bye:
-
Καμιά ιδέα?Οποιαδήποτε συμβουλή ευπρόσδεκτη και πολυτιμη :bye:
φιλε πρωτον εχεις τα εισερχομενα σου γεματα.αδειασε τα να σου σειλω ένα μυνημα να σου πω κατι.
-
Μόλις τα άδειασα
-
Καλησπέρα σε ολους, επαναφέρω το θέμα εδώ,μιας και είδα ότι ο φίλος makerm που έχει κάνει την πατέντα με το άνοιγμα της εξάτμισης,τελικά έβαλε ολόσωμο σύστημα.
Με αυτό δεδομένο θα ήθελα να ρωτήσω τον φίλο makerm τα παρακάτω,εδώ,και να μην κανιβαλισω το υπέροχη προσπάθεια του φίλου nitroargi.
Το ολόσωμο σύστημα είχε αισθητή διαφορά σε απόδοση?
Επειδή είδα μια βελτίωση με την πατέντα,στην ολόσωμη της ακραποβικ όντως απουσιάζει το φράξιμο?
Από θέμα σχεδιασμού και διαστάσεων υπάρχουν διάφορες σε σχέση με την εργοστασιακή?
Πιστεύεις ότι τα link pipes των 60μμ ευθύνονται για την όποια παραπάνω απόδοση?
Οποιαδήποτε πρόταση η συμβουλή μετά την εμπειρία χρήσης και των δυο θα ήταν διαφωτιστική
Ευχαριστω
-
Το ολόσωμο σύστημα είχε αισθητή διαφορά σε απόδοση? Δεν ξέρω τι εννοεις με το αισθητή αλλά μια μικρή διαφορά την είχε, πάντως σίγουρα δεν είχε τη διάφορα που είδα όταν έβαλα τους λαιμούς από το gen2 σε σχέση με τους oem .
Επειδή είδα μια βελτίωση με την πατέντα,στην ολόσωμη της ακραποβικ όντως απουσιάζει το φράξιμο? Ναι αλλά δεν έχω φωτογραφίες .
Από θέμα σχεδιασμού και διαστάσεων υπάρχουν διάφορες σε σχέση με την εργοστασιακή? Σίγουρα υπάρχουν διαφορές στις κολλήσεις ( εσωτερικά ειναι πιο λείες από μέσα ) και σίγουρα πολύ πιο ελαφριά , διαστάσεις δεν έχω μετρήσει πέρα από τα link pipes
Πιστεύεις ότι τα link pipes των 60μμ ευθύνονται για την όποια παραπάνω απόδοση? Θα έλεγα ότι η διαφορά ειναι από το σύνολο και όχι από τα link pipes γιατί όταν είχα προσαρμόσει τους oem από gen2 είχα φτιάξει link pipes 60mm με αντίστοιχα τελικά
Οποιαδήποτε πρόταση η συμβουλή μετά την εμπειρία χρήσης και των δυο θα ήταν διαφωτιστική
Ευχαριστω Αν βρεις κάποια after market σε καλή κατάστασή και καλή τιμή πάρε την αλλιως μεινε με αυτήν που έχεις
Ελπίζω να βοήθησα πάντως με 700€ μπορείς να κάνεις πολλά περισσότερα για την απόδοση ή το βάρος της μοτοσυκλέτας
-
Φίλε σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου.Έλυσες πολλές από τις απορίες μου
Από ότι κατάλαβα η ολόσωμη ακραποβικ,λόγω καλύτερης κατασκευής, εξασφαλίζει ομαλότερη ροή που αυτή τελικά δίνει το επιπλέον στην ιπποδύναμη
Οπότε ένα αφτερμαρκετ σύστημα ειναι μονόδρομος για έξτρα απόδοση
Καμία ιδέα για βελτίωση άλλου τύπου?Γενικά ψάχνομαι και με ενδιαφέρουν όλες οι απόψεις
-
Υπάρχει ρε παιδιά κανένα μέλος ενεργό που να είχε κάνει την πατέντα που αναφέρεται στο θέμα με τους μαμά λαιμούς?
Αν ναι ας μας δώσει καμία πληροφορία... Υπάρχει όντως αποτέλεσμα?
επισυνάπτω και την φώτο που είχε ανεβάσει κάποιος συνforumίτης...
-
Θα σου πω κάτι και ύστερα θα κρίνεις μόνος σου Εάν χρειάζεται να επέμβεις στην εξάτμιση σου..... Βγάλε το δεξί τελικό μαζί με το link pipe και με ένα φακό μπες μέσα τι έχουν κάνει..... ( τα τέρατα)
-
Ούτε καν είχα πάρει μυρωδιά ότι παίζει πατέντα στους λαιμούς των εξατμίσεων ΚΑΙ σε gen2...
Για πείτε βρε παιδιά!
-
Υπάρχει ρε παιδιά κανένα μέλος ενεργό που να είχε κάνει την πατέντα που αναφέρεται στο θέμα με τους μαμά λαιμούς?
Αν ναι ας μας δώσει καμία πληροφορία... Υπάρχει όντως αποτέλεσμα?
επισυνάπτω και την φώτο που είχε ανεβάσει κάποιος συνforumίτης...
Ναι φίλε μου την είχα κάνει την πατέντα που ανοίγεις το σαλιγκάρι... Όντως κερδίζεις αρκετά μεσαία ψηλά. Τόσο που με ανάγκασε να ανεβάσω και 300 στροφές τον κοφτη.έτσι γίνεται σχεδόν σαν την Evo ..μετα έβαλα την evo6...
-
Κάπου είχα δει κ πατέντα bypass με σωληνάκια στο σαλιγκάρι αλλά Δν βρίσκω φωτογραφία.......
-
Κάπου είχα δει κ πατέντα bypass με σωληνάκια στο σαλιγκάρι αλλά Δν βρίσκω φωτογραφία.......
Μάνο, αν θυμάμαι καλά αυτό γινόταν στα πρώτης γενιάς. Δεν θυμάμαι να εχω πετύχει δεύτερης γενιάς με ένωση με σωληνάκια...
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?141552-Modified-OE-Manifold
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?138578-another-collector-pipe-mod&p=2334312&viewfull=1#post2334312
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?138578-another-collector-pipe-mod&p=2486120&viewfull=1#post2486120
-
Τι ακριβώς κάνει αυτό το bypass ρε παιδιά?
-
Τι ακριβώς κάνει αυτό το bypass ρε παιδιά?
Είναι κάτι σαν κ αυτό τς φωτογραφίας αλλά σε gen2..... Λαιμούς.....
-
Κάπου είχα δει κ πατέντα bypass με σωληνάκια στο σαλιγκάρι αλλά Δν βρίσκω φωτογραφία.......
Μάνο, αν θυμάμαι καλά αυτό γινόταν στα πρώτης γενιάς. Δεν θυμάμαι να εχω πετύχει δεύτερης γενιάς με ένωση με σωληνάκια...
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?141552-Modified-OE-Manifold (https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?141552-Modified-OE-Manifold)
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?138578-another-collector-pipe-mod&p=2334312&viewfull=1#post2334312 (https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?138578-another-collector-pipe-mod&p=2334312&viewfull=1#post2334312)
https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?138578-another-collector-pipe-mod&p=2486120&viewfull=1#post2486120 (https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?138578-another-collector-pipe-mod&p=2486120&viewfull=1#post2486120)
Πολύ πιθανόν να έχεις δίκιο αλλά νομίζω ότι το έχω δει και σε Gen 2 :thnk: :thnk: :thnk:
-
Τι ακριβώς κάνει αυτό το bypass ρε παιδιά?
Είναι κάτι σαν κ αυτό τς φωτογραφίας αλλά σε gen2..... Λαιμούς.....
Το κατάλαβα αυτό... Τι προσφέρει αυτο το bypass όμως?
Κάνουν κύκλο τα καυσαέρια? Έχει καλύτερη ροή το καυσαέριο?
-
Απ'ότι έχω καταλάβει εγώ με τον τρόπο αυτό τα καυσαέρια του ενός κυλίνδρου επικοινωνούν με αυτά του άλλου κυλίνδρου και συντελείται κάποιου είδους εξισορρόπηση/επιτάχυνση στη ροή/απελευθέρωση των καυσαερίων η οποία στα πρώτης γενιάς tuono/mille έδινε πολύ καλύτερη απόκριση στις χαμηλομεσαίες ιδιαίτερα αλλά και ψηλά. Η καλύτερη μετατροπή για τα πρώτης γενιάς απ' ότι έχω διαβάσει βέβαια είναι να μπουν τα downpipes από 2ης γενιάς. Φυσικά ιδανικά ολόσωμη aftermarket αλλά τα downpipes των δεύτερης γενιάς είναι πιο οικονομική λύση. Από άποψη φυσικής δεν είμαι σίγουρος για να σου εξηγήσων μηχανικά πως βοηθάνε τα 2 σωληνάκια παραπάνω.
Στη μετατροπή που ανέβασε ο Μάνος στο "σαλιγκάρι" των 2ης γενιάς η κοπτοραπτική βοηθάει να απελευθερωθούν τα καυσαέρια του ενός κυλίνδρου πολύ καλύτερα καθώς η aprilia έχει κάνει την πατάτα και η μια σωλήνα της εξαγωγής μπαίνει μέσα στην άλλη με αποτέλεσμα να φράσει ένα μέρος της διατομής της δεύτερης και να εμποδίζει την ομαλή ροή των καυσαερίων. Επίσης με την επικοινωνία μεταξύ των δυο εξαγωγών έχουμε και βελτιώση παρόμοια με παραπάνω. Στα δεύτερης γενιάς downpipes αν προσέξεις και οι κολλήσεις σε διάφορα σημεία είναι του ποδαριού και δεν βοηθάνει στην ομαλή ροή των καυσαερίων. Με ενα dremel κάποιοι έχουν λειάνει εσωτερικά την κόλληση της σωλήνας του πίσω κυλίνδρου που είναι πολύ κοντά στην ενωση με την κεφαλή. Βοηθάει και αυτό λιγάκι στην ομαλότερη/ταχύτερη ροή των καυσαερίων.
Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο διότι όταν δε γνωρίζεις κάτι καλά δεν είναι εύκολο να το κάνεις και απολύτως κατανοητό στους άλλους... :)
-
Απ'ότι έχω καταλάβει εγώ με τον τρόπο αυτό τα καυσαέρια του ενός κυλίνδρου επικοινωνούν με αυτά του άλλου κυλίνδρου και συντελείται κάποιου είδους εξισορρόπηση/επιτάχυνση στη ροή/απελευθέρωση των καυσαερίων η οποία στα πρώτης γενιάς tuono/mille έδινε πολύ καλύτερη απόκριση στις χαμηλομεσαίες ιδιαίτερα αλλά και ψηλά. Η καλύτερη μετατροπή για τα πρώτης γενιάς απ' ότι έχω διαβάσει βέβαια είναι να μπουν τα downpipes από 2ης γενιάς. Φυσικά ιδανικά ολόσωμη aftermarket αλλά τα downpipes των δεύτερης γενιάς είναι πιο οικονομική λύση. Από άποψη φυσικής δεν είμαι σίγουρος για να σου εξηγήσων μηχανικά πως βοηθάνε τα 2 σωληνάκια παραπάνω.
Στη μετατροπή που ανέβασε ο Μάνος στο "σαλιγκάρι" των 2ης γενιάς η κοπτοραπτική βοηθάει να απελευθερωθούν τα καυσαέρια του ενός κυλίνδρου πολύ καλύτερα καθώς η aprilia έχει κάνει την πατάτα και η μια σωλήνα της εξαγωγής μπαίνει μέσα στην άλλη με αποτέλεσμα να φράσει ένα μέρος της διατομής της δεύτερης και να εμποδίζει την ομαλή ροή των καυσαερίων. Επίσης με την επικοινωνία μεταξύ των δυο εξαγωγών έχουμε και βελτιώση παρόμοια με παραπάνω. Στα δεύτερης γενιάς downpipes αν προσέξεις και οι κολλήσεις σε διάφορα σημεία είναι του ποδαριού και δεν βοηθάνει στην ομαλή ροή των καυσαερίων. Με ενα dremel κάποιοι έχουν λειάνει εσωτερικά την κόλληση της σωλήνας του πίσω κυλίνδρου που είναι πολύ κοντά στην ενωση με την κεφαλή. Βοηθάει και αυτό λιγάκι στην ομαλότερη/ταχύτερη ροή των καυσαερίων.
Ελπίζω να σε βοήθησα έστω και λίγο διότι όταν δε γνωρίζεις κάτι καλά δεν είναι εύκολο να το κάνεις και απολύτως κατανοητό στους άλλους... :)
Εννοείται και βοήθησες... Οπότε, στην περίπτωση μας, πέρα από το ότι ξεφράζεις την μία εξαγωγή ίσως να βοηθάει ότι τις κάνεις να επικοινωνούν?
-
Τι ακριβώς κάνει αυτό το bypass ρε παιδιά?
Είναι κάτι σαν κ αυτό τς φωτογραφίας αλλά σε gen2..... Λαιμούς.....
Το κατάλαβα αυτό... Τι προσφέρει αυτο το bypass όμως?
Κάνουν κύκλο τα καυσαέρια? Έχει καλύτερη ροή το καυσαέριο?
Η ροη των αεριων του ενος σωληνα ,οταν συναντιουντε σε παραληλη γραμμη με αλλον σωληνα, δημιουργουν υποπιεση στον αδρανη σωληνα με αποτελεσμα να υποβοηθουν την εξαγωγη καυσαεριων του αντιστοιχου κυλινδρου. Οποτε με την ροη καυσαεριων,σε διαφορετικο χρονο ο καθε κυλινδρος,αλληλοβοηθιουντε
-
Μπορεί κάποιος σε αυτή τη φωτό να μου ζωγραφίσει με paint , που πρέπει να τη σφάκω για να την ανοίξω ?
-
Μπορεί κάποιος σε αυτή τη φωτό να μου ζωγραφίσει με paint , που πρέπει να τη σφάκω για να την ανοίξω ?
-
ευχαριστώ :bonjour:
-
ευχαριστώ :bonjour:
καλή επιτυχία στο λύσε-δέσε... εμένα μπορεί να μου πήρε μία ώρα το λύσε και τέσσερις το δέσε... :dry: :dry:
-
τα χω φάει στη μάπα αυτά χρόνια τώρα, δεν με ανησυχούν.
πιο πολύ με αγχώνει το κόψιμο και το κολυμα
-
τα χω φάει στη μάπα αυτά χρόνια τώρα, δεν με ανησυχούν.
πιο πολύ με αγχώνει το κόψιμο και το κολυμα
Εχω να σου προτείνω μάστορα στο νησί...
-
τα χω φάει στη μάπα αυτά χρόνια τώρα, δεν με ανησυχούν.
πιο πολύ με αγχώνει το κόψιμο και το κολυμα
Εχω να σου προτείνω μάστορα στο νησί...
θα πάω Λεωνίδιο ρε στο Μανώλη που έχει εμπειρία από κόληση πλαισίου :lol%
-
τα χω φάει στη μάπα αυτά χρόνια τώρα, δεν με ανησυχούν.
πιο πολύ με αγχώνει το κόψιμο και το κολυμα
Εχω να σου προτείνω μάστορα στο νησί...
θα πάω Λεωνίδιο ρε στο Μανώλη που έχει εμπειρία από κόληση πλαισίου :lol%
μερος πλαισιου διοτι ως γνωστον εχουμε ποιοτητα ;)