Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: patman46 στις Μάρτιος 11, 2009, 01:28:31 πμ
Τίτλος: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 11, 2009, 01:28:31 πμ
...σαφώς και όχι...απλά ξεκίνησα να κάνω ότι και σε όλα τα προηγούμενα μηχανάκια μου (ή αυτό που έκανε ο Teo, ο Byron, ο Νάσος , o whitetuono, ο Δράκος και όλα τα υπόλοιπα παιδιά εδώ μέσα..) ... να το κάνω προσωπικό, να φαίνεται και να είναι το μηχανάκι μου... ξεκίνησα από τα φρένα έτσι , επειδή από κει προέκυψε η αρχή... ήρθε σήμερα και η τρόμπα (να δω πότε θα βρω χρφόνο να τη βάλω) και στο δρόμο είναι: akrapovic evo6 ενας μονόδρομος συμπλεκτης της sutter και στο μέλλον ενα κιτακι big bore μέσα από το εργοστάσιο στα 1125cc (παίζει και 1190cc) με 1450€
και αν αναρωτιεστε γιατι??? γιατί έτσι...!!!!! ...απλά...
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: tuono46 στις Μάρτιος 11, 2009, 07:45:16 πμ
τουρμπισε το το τιμημενο .. :Pπαντως η ακραπα ηδη παιζει σε καλες τιμες και θα πεσει κι αλλο (τι σου ειπα τωρα ε) :tez:μιλαω για εμας του κοινους θνητους
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: Baggos στις Μάρτιος 11, 2009, 09:52:25 πμ
Μιας και θα ρίξεις τόσα χρήματα δεν το ολοκληρώνεις κιόλας που λέει και ο Στάθης παραπάνω...
http://www.spoonvalleyracing.se/page2.html .....Και με τον κομπρέσορα δεν θα χάσεις και την γραμμικότητα της απόδοσης που εχει το tuono,που πιθανώς με ένα turbo θα χανόταν μαζί και με τον στριφτερό προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας...
Καλές βελτιώσεις...!! :bye:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: teo46 στις Μάρτιος 11, 2009, 10:51:58 πμ
βαλε βαλε πραμα πανω στο εργαλειο!!
:kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: kompimen στις Μάρτιος 11, 2009, 11:08:12 πμ
ΤΟΥΜΠΑΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!
δώσε πόνο λέμε!!!!
(copyright nasa)
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: stelios στις Μάρτιος 11, 2009, 11:12:58 πμ
απλά είχε άγκυρες από 10μετρο γιωτ ο άνθρωπας και είπε να βάλει άγκυρες από τάνκερ!!! :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: Billytuono στις Μάρτιος 11, 2009, 12:48:00 μμ
Δωσε ,δωσε !!!! Και βαζε συχνα φωτο και links απο τα πραγματα!!!! Καλη συνεχεια! :kalo:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 17, 2009, 12:34:25 μμ
εεε αφού έρχονται και τα evo , πως θα κάναμε δουλεια χωρίς κάτι ηλεκτρονικό (όχι τιποτα άλλο αλλά να μας την λένε τα shiver με τους πολλούς χάρτες δεν λέει... λέει??? )
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: NitroArgi στις Μάρτιος 17, 2009, 12:37:46 μμ
Τι εγινε ρε Pat σου επεσε καμια κληρονομια στα χερια και ειπες να την κανει φτερο σε χρονο ρεκορ???
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 17, 2009, 01:03:44 μμ
Τι εγινε ρε Pat σου επεσε καμια κληρονομια στα χερια και ειπες να την κανει φτερο σε χρονο ρεκορ???
ακολουθώ κατά πόδας τα βήματα σου (φοράς και μεγάλο παπούτσι ρε φίλε...) όχι απλά έδωσα πράγματα και παίρνω πράγματα... σε κίνηση να βρισκομαστε δηλαδή χεχε
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 17, 2009, 01:43:28 μμ
εσυ το κανεις επιτηδες , για να χασουμε τον υπνο μας!!! :psdof: :psdof:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 17, 2009, 02:37:11 μμ
xexe ενα έχω να σας πω... ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 4-5 TUONO ΠΟΥ ΟΜΟΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ (ούτε στα όνειρα των βελτιωτών και των σχεδιαστών)
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: v997 στις Μάρτιος 17, 2009, 03:12:35 μμ
xexe ενα έχω να σας πω... ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 4-5 TUONO ΠΟΥ ΟΜΟΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ (ούτε στα όνειρα των βελτιωτών και των σχεδιαστών)
4-5?? :sh% :sh%
Πολυ πραμα ρε παιδι μου..... :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: stelios στις Μάρτιος 17, 2009, 03:35:58 μμ
ένα του patman, δύο των παιδιών απ'το ναύπλιο (RSVF και άλλος ένας νομίζω), ένα του zilionakis,
5o..?
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: Byron στις Μάρτιος 17, 2009, 05:33:53 μμ
Requires cylinder boring and Nikasil re-plating - $450.00 (you must provide 2 good cylinders, 4 week turnaround)
With larger valve pocket reliefs, these pistons were specifically designed for the new big-valve 2006-08 engines. They will also work well in all 1998 and later Rotax 1000cc engines, including all RSVR, Mille, Tuono, Falco, Futura, and CapoNord.
These pistons are the same weight as stock, so no re-balancing is required.
Piston kit contains 2 pistons with rings/circlips, 2 OEM Aprilia base gaskets, and 2 special +3mm Cometic head gaskets
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 17, 2009, 06:42:43 μμ
έχω μιλήσει με τα παιδιά από το τμήμα κινητήρων τόσο της aprilia όσο και της rotax. λοιπόν ακούστε καλά... υπαρχουν 2 πραγματικά πολύ καλές μετατροπές (πέρα από το κιτ 1060cc) 1. κιτ από τον Rotax που φοράει το μοτερακι από το buel 1125 2. ένα πουλακι από μέσα μου ψυθίρισε ότι μπαίνουν όπως είναι κυλινδροπίστονα από τον 1190 του RC8R (απλά περιμένω επιβεβαίωση από τα καμάρια στην Ιταλία)
κόστος απον ρικουεστ οπως λένε και τα αγγλάκια
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 17, 2009, 06:47:17 μμ
έχω μιλήσει με τα παιδιά από το τμήμα κινητήρων τόσο της aprilia όσο και της rotax. λοιπόν ακούστε καλά... υπαρχουν 2 πραγματικά πολύ καλές μετατροπές (πέρα από το κιτ 1060cc) 1. κιτ από τον Rotax που φοράει το μοτερακι από το buel 1125 2. ένα πουλακι από μέσα μου ψυθίρισε ότι μπαίνουν όπως είναι κυλινδροπίστονα από τον 1190 του RC8R (απλά περιμένω επιβεβαίωση από τα καμάρια στην Ιταλία)
κόστος απον ρικουεστ οπως λένε και τα αγγλάκια
θα σε παρακαλουσα παρα πολυ αν μαθεις περισσοτερα και ποσα ευρα μας χρειαζονται να με ενημερωσεις !!!!! :blus: :blus: :blus:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 17, 2009, 06:49:50 μμ
α μπας και ξερεις για τι αλογατα μηλαμε?
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 17, 2009, 06:57:29 μμ
Νασούλη αν βάλεις ότι το Buell με το καλημέρα έβγαλε 130 αλογα με το θερμοσίφωνα και με προδιαγραφές Καλιφόρνια και το RC8R να μην βγάζει μια 140 μαμά... με εξατμίσεις εγκεφάλους και παπαρελια αλλα αν μην φτανει 140-150 περίπου??? το θέμα είναι να δούμε ΑΚΡΙΒΩΣ τι χρειάζεται για την μετατροπή (εννοείται ότι δεν θα έχουμε εγγύηση χαχαχαχαχαχαχαχαχα) για να δούμε και το κόστος (btw κάπου πήρε το μάτι μου ένα καργιόλη με tuono που φόρεσε μοτέρ ολόκληρο από RC8... θα βρω το λινκ και θα στο στείλω)
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 17, 2009, 07:03:25 μμ
Νασούλη αν βάλεις ότι το Buell με το καλημέρα έβγαλε 130 αλογα με το θερμοσίφωνα και με προδιαγραφές Καλιφόρνια και το RC8R να μην βγάζει μια 140 μαμά... με εξατμίσεις εγκεφάλους και παπαρελια αλλα αν μην φτανει 140-150 περίπου??? το θέμα είναι να δούμε ΑΚΡΙΒΩΣ τι χρειάζεται για την μετατροπή (εννοείται ότι δεν θα έχουμε εγγύηση χαχαχαχαχαχαχαχαχα) για να δούμε και το κόστος (btw κάπου πήρε το μάτι μου ένα καργιόλη με tuono που φόρεσε μοτέρ ολόκληρο από RC8... θα βρω το λινκ και θα στο στείλω)
μπ@@ρδελο τα εχει κανει αυτη η απριλια μες της εγγυησης!!!! δεν μας προσεχει καθολου......... :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
θα περιμενω νεα σου! με ενδιαφερει πολυ....
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 17, 2009, 07:11:16 μμ
φανταζεσαι να πας για εγγύηση με μοτερ μετατροπή 1190, evo6, προγραμμα παναγιά μου βόηθα, Power commander, evo φιλτροκούτι κλπ κλπ... :hammer :fc21: :funofu: :jump2:
φανταζεσαι να πας για εγγύηση με μοτερ μετατροπή 1190, evo6, προγραμμα παναγιά μου βόηθα, Power commander, evo φιλτροκούτι κλπ κλπ... :hammer :fc21: :funofu: :jump2:
(οκ και μενα με ενδιαφέρει... δαγκανούλες μήπως σε ενδιαφέρουν??? )
οχι πανο! τα φρενα μου ειναι οκ! εβαλα τακακια sbk 5 plus καρμπον λορειν και ειναι με πολυ σουπερ φρενα!
ισως αργοτερα μια μεγαλυτερη τρομπα , για να μην πονανε τα δακτυλα :P
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nick2ono στις Μάρτιος 17, 2009, 07:18:12 μμ
:bye: :bye:
αααααααα δεν πατε καλα!!! :ohyes: :tez: :tez: ρε σεις γιατι να ριξετΕ τοσα λεφτα σε ενα εργαλειο που απο μαμα κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ??? γιατι δεν επενδυετε στο να γινετε εσεις καλυτεροι οδηγοι........?? ( οχι οτι δεν εισαστε τωρα..... αλλα ενα kevin swantch school δεν θα ηταν πολλη καλη κινηση?)
:D :bye:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 17, 2009, 07:20:03 μμ
αααααααα δεν πατε καλα!!! :ohyes: :tez: :tez: ρε σεις γιατι να ριξετΕ τοσα λεφτα σε ενα εργαλειο που απο μαμα κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ??? γιατι δεν επενδυετε στο να γινετε εσεις καλυτεροι οδηγοι........?? ( οχι οτι δεν εισαστε τωρα..... αλλα ενα kevin swantch school δεν θα ηταν πολλη καλη κινηση?)
:D :bye:
αυτο κανουμε νικο!! επενδύουμε τωρα μπας και γλυτωσουμε την αγορα του ν4......... λεμε τωρα....... :P :P :P
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 17, 2009, 07:20:57 μμ
βρε μια χαρα τα κάνει όλα... απλά είναι το μικρόβιο ρε Νικ (Btw που χαθηκες βρε παιδί μου προχτες?)
ΝΑΣΟΟΟ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΓΛΙΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟ V4... αρρωστια λέμε
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 17, 2009, 07:24:19 μμ
βρε μια χαρα τα κάνει όλα... απλά είναι το μικρόβιο ρε Νικ (Btw που χαθηκες βρε παιδί μου προχτες?)
ΝΑΣΟΟΟ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΓΛΙΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟ V4... αρρωστια λέμε
νικο και πανο
αν δεις την εκφραση των τσαπαν οταν τα ετρωγα στην ευθεια στης σερρες ή οταν δεν μπορουσαν να μου ξεκολησουν , τοτε θα ηξερες γιατι αξιζει μια τετοια μετατροπη σε ενα τετοιο μηχανακι!
σε κοιτανε σαν εξωγηινο :D :D
Υ.Σ. αστα πανο και εγω δεν το βλεπω να περιμενω δυο χρονια!!! ειναι ....... ειναι.......... ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΠΙΤΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: v997 στις Μάρτιος 17, 2009, 07:31:42 μμ
βρε μια χαρα τα κάνει όλα... απλά είναι το μικρόβιο ρε Νικ (Btw που χαθηκες βρε παιδί μου προχτες?)
ΝΑΣΟΟΟ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΓΛΙΤΩΝΟΥΜΕ ΤΟ V4... αρρωστια λέμε
νικο και πανο
αν δεις την εκφραση των τσαπαν οταν τα ετρωγα στην ευθεια στης σερρες ή οταν δεν μπορουσαν να μου ξεκολησουν , τοτε θα ηξερες γιατι αξιζει μια τετοια μετατροπη σε ενα τετοιο μηχανακι!
σε κοιτανε σαν εξωγηινο :D :D
Υ.Σ. αστα πανο και εγω δεν το βλεπω να περιμενω δυο χρονια!!! ειναι ....... ειναι.......... ΚΛΕΙΝΕΙ ΣΠΙΤΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!
αααααααα δεν πατε καλα!!! :ohyes: :tez: :tez: ρε σεις γιατι να ριξετΕ τοσα λεφτα σε ενα εργαλειο που απο μαμα κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ??? γιατι δεν επενδυετε στο να γινετε εσεις καλυτεροι οδηγοι........?? ( οχι οτι δεν εισαστε τωρα..... αλλα ενα kevin swantch school δεν θα ηταν πολλη καλη κινηση?)
:D :bye:
αυτο κανουμε νικο!! επενδύουμε τωρα μπας και γλυτωσουμε την αγορα του ν4......... λεμε τωρα....... :P :P :P
αααααααα δεν πατε καλα!!! :ohyes: :tez: :tez: ρε σεις γιατι να ριξετΕ τοσα λεφτα σε ενα εργαλειο που απο μαμα κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ??? γιατι δεν επενδυετε στο να γινετε εσεις καλυτεροι οδηγοι........?? ( οχι οτι δεν εισαστε τωρα..... αλλα ενα kevin swantch school δεν θα ηταν πολλη καλη κινηση?)
:D :bye:
αυτο κανουμε νικο!! επενδύουμε τωρα μπας και γλυτωσουμε την αγορα του ν4......... λεμε τωρα....... :P :P :P
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: Byron στις Μάρτιος 17, 2009, 11:46:58 μμ
Φοιλαρακι βαλαι μοτερ απ Κ8. Ποιω φθοινα θα σουρθει. Ησα με 3 χιλοιομετρα θα κανι το μοτορι σου με αυτά που λαις να βάλις. Μαιτα θα το κανις γλάστρα :bye:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 18, 2009, 08:58:10 πμ
Φοιλαρακι βαλαι μοτερ απ Κ8. Ποιω φθοινα θα σουρθει. Ησα με 3 χιλοιομετρα θα κανι το μοτορι σου με αυτά που λαις να βάλις. Μαιτα θα το κανις γλάστρα :bye:
1ον μηλαμε για ν2! τελος! κ8 και μ@λ@κιες....... :P
γιατι το λες αυτο φιλε βυρωνα? λες να μας δωσει τον στροφαλο στο χερι? η αληθεια ειναι οτι απο το RC8 δεν ξερω αν θα τα αντεξει τα αλογα ο στροφαλος μας........ :thnk: :thnk:
τωρα για το 1125 δεν νομιζω να εχει θεμα..
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 18, 2009, 10:02:22 πμ
αιγο λαιο να παρο το Κ10 που θα αιχι 200 αλογα και 8α ινε 175 κηλα και θα το βγαλλουν σε 6 μιναις προσφορρα 11.000χιλιαρηκα αμα δεν σπασι το πλεσοιο χεχε
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: zlionakis στις Μάρτιος 18, 2009, 11:23:17 πμ
αιγο λαιο να παρο το Κ10 που θα αιχι 200 αλογα και 8α ινε 175 κηλα και θα το βγαλλουν σε 6 μιναις προσφορρα 11.000χιλιαρηκα αμα δεν σπασι το πλεσοιο χεχε
+1000 :h22: :h22: :h22:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: NitroArgi στις Μάρτιος 18, 2009, 11:28:42 πμ
Καλός ο χαβαλές αλλά πρέπει να είμαστε λιγάκι προσγειωμένοι και να ζούμε στη πραγματικότητα…
Για να δούμε μερικά στοιχεία:
Aprilia Tuono Factory (τα νούμερα μου φαίνονται λιγάκι χαμηλά και επιφυλάσσομαι αν είναι εντελώς σωστά) Ισχύς στο τροχό: 111Ps@8500rpm Ροπή στο τροχό: 9.7kgm@7500rpm Διάμετρος Χ Διαδρομή: 97mmX67.5mm
KTM RC8 Ισχύς στο τροχό: 132,6Ps@10000rpm Ροπή στο τροχό: 10,3kgm@7700rpm Διάμετρος Χ Διαδρομή: 103mmX69mm
BUELL 1125R Ισχύς στο τροχό: 117,4Ps@9200rpm Ροπή στο τροχό: 9.4Ps@7600rpm Διάμετρος Χ Διαδρομή: 103mmX67.5mm
Τα παραπάνω τι σημαίνουν ακριβώς? Έχουμε ένα κινητήρα της Rotax στο Tuono στον οποίο θέλουμε, θεωρητικά πάντα, να αλλάξουμε κυλίνδρους και πιστόνια και στη θέση τους να τοποθετήσουμε είτε από KTM RC8 είτε από BUELL 1125R. Υποθέτουμε λοιπόν ότι οι νέοι πίροι πιστονιών θα κάνουν στις μπιέλες του Aprilia. Υποθέτουμε επίσης ότι δε θα υπάρχουν προβλήματα με τις βαλβίδες του Aprilia να βρίσκουν στα νέα πιστόνια παρόλο που η διαδρομή θα παραμείνει η ίδια (αλλάζει όμως η σχέση συμπίεσης και δε ξέρουμε τι παίζει με το σχήμα των νέων πιστονιών). Οι φλάντζες είναι επίσης ένα θέμα στο οποίο πρέπει να δοθεί απάντηση με επιπλέον κόστος βέβαια…
Ας δούμε όμως λίγο και το κόστος για μια μετατροπή που δεν έχει γίνει πουθενά και που το αποτέλεσμα της εκτός από αβέβαιο είναι και ενδεχομένως επικίνδυνο μιας και κανείς δε ξέρει αν το κάτω μέρος του κινητήρα του Tuono αντέχει τόσο μεγάλο υπερκυβισμό….λέω εγώ τώρα…
KTM RC8 ΚΥΛΙΝΔΡΑ: €380 το ένα….σύνολο: €760 KTM RC8 ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΟΜΠΛΕ: €298 το ένα….σύνολο: €596
ΣΥΝΟΛΟ: €1356
BUELL 1125R ΚΥΛΙΝΔΡΑ: €1515 το ένα….σύνολο: €3030 (ΜΑΛΛΟΝ η τιμη περιλαμβανει και τιμες πιστονιων)
ΣΥΝΟΛΟ: €3030
ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΤΜ) ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ BUELL) ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΙΝΑΞΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ??????
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 18, 2009, 11:42:10 πμ
Καλός ο χαβαλές αλλά πρέπει να είμαστε λιγάκι προσγειωμένοι και να ζούμε στη πραγματικότητα…
Για να δούμε μερικά στοιχεία:
Aprilia Tuono Factory (τα νούμερα μου φαίνονται λιγάκι χαμηλά και επιφυλάσσομαι αν είναι εντελώς σωστά) Ισχύς στο τροχό: 111Ps@8500rpm Ροπή στο τροχό: 9.7kgm@7500rpm Διάμετρος Χ Διαδρομή: 97mmX67.5mm
KTM RC8 Ισχύς στο τροχό: 132,6Ps@10000rpm Ροπή στο τροχό: 10,3kgm@7700rpm Διάμετρος Χ Διαδρομή: 103mmX69mm
BUELL 1125R Ισχύς στο τροχό: 117,4Ps@9200rpm Ροπή στο τροχό: 9.4Ps@7600rpm Διάμετρος Χ Διαδρομή: 103mmX67.5mm
Τα παραπάνω τι σημαίνουν ακριβώς? Έχουμε ένα κινητήρα της Rotax στο Tuono στον οποίο θέλουμε, θεωρητικά πάντα, να αλλάξουμε κυλίνδρους και πιστόνια και στη θέση τους να τοποθετήσουμε είτε από KTM RC8 είτε από BUELL 1125R. Υποθέτουμε λοιπόν ότι οι νέοι πίροι πιστονιών θα κάνουν στις μπιέλες του Aprilia. Υποθέτουμε επίσης ότι δε θα υπάρχουν προβλήματα με τις βαλβίδες του Aprilia να βρίσκουν στα νέα πιστόνια παρόλο που η διαδρομή θα παραμείνει η ίδια (αλλάζει όμως η σχέση συμπίεσης και δε ξέρουμε τι παίζει με το σχήμα των νέων πιστονιών). Οι φλάντζες είναι επίσης ένα θέμα στο οποίο πρέπει να δοθεί απάντηση με επιπλέον κόστος βέβαια…
Ας δούμε όμως λίγο και το κόστος για μια μετατροπή που δεν έχει γίνει πουθενά και που το αποτέλεσμα της εκτός από αβέβαιο είναι και ενδεχομένως επικίνδυνο μιας και κανείς δε ξέρει αν το κάτω μέρος του κινητήρα του Tuono αντέχει τόσο μεγάλο υπερκυβισμό….λέω εγώ τώρα…
KTM RC8 ΚΥΛΙΝΔΡΑ: €380 το ένα….σύνολο: €760 KTM RC8 ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΚΟΜΠΛΕ: €298 το ένα….σύνολο: €596
ΣΥΝΟΛΟ: €1356
BUELL 1125R ΚΥΛΙΝΔΡΑ: €1515 το ένα….σύνολο: €3030 (ΜΑΛΛΟΝ η τιμη περιλαμβανει και τιμες πιστονιων)
ΣΥΝΟΛΟ: €3030
ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΤΜ) ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ (ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ BUELL) ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΞΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΙΝΑΞΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ??????
απο οτι ειδα πιο πανω με τα κοκκινα η διαμετρος και τον δυο ειναι 103mm
οποτε μηλαμε και στης δυο περιπτωσης για περιπου 1125 κυβικα και οχι 1190 στην περιπτωση του ΚΤΜ αφου η διαδρομη δεν θα αλλαξη. σωστα? δηλαδη μηλαμε για +6,4 αλογα ΑΝ δεν αλαζει κατι στης βαλβιδες του BUELL...
μηπως θα ηταν καλητερο να μην πειραζαμε αυτα και να περναμε δυο πιστονακια με πιο υψηλη συμπιεση? ποσα αλογα θα περναμε και ποσο ροπη? αν ξερεις και το κοστος ακομα καλητερα
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 18, 2009, 11:45:37 πμ
βεβαια στο να ανεβει η συμπιεση παιζει και το πλανισμα ή μια πιο λεπτη φλατσα αλλα δεν ξερω κατα ποσο εφικτο ειναι :thnk:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: NitroArgi στις Μάρτιος 18, 2009, 01:58:48 μμ
Ξαναλέω για ακόμα μια φορά πως ότι και να συζητάμε για τις συγκεκριμένες μετατροπές υπάρχουν υπερβολικά πολλές παράμετροι που δε γνωρίζουμε και οι οποίες είναι σημαντικότατες στο τελικό αποτέλεσμα!!!
Για παράδειγμα δε μπορούμε να πούμε ότι θα αυξηθεί η ιπποδύναμη κατά ΧΧΧ άλογα μιας και στο παιχνίδι του να δουλέψει αυτό το μοτέρ μετά μπαίνουν και τα ηλεκτρικά….θα τρέξεις το κάτω μέρος του Rotax στα 1125cc, που εξ αρχής δε ξέρουμε αν αντέχει τα επιπλέον κυβικά, με τα ηλεκτρικά του Tuono??? Με το ίδιο αβάνς και χάρτη ανάφλεξης? Το όριο στροφών θα είναι του Aprilia? Και ποιος λέει ότι δε θα σφίξει το μοτέρ αν στροφάρει στις 11000rpm???
Οικονομικά είναι το ίδιο πράγμα με το να πάει το ίδιο μοτέρ στα 1060cc που φτάνει μόνο με την αλλαγή των πιστονιών των 100mm η οποία έχει ξαναγίνει και ξέρει τι να περιμένει κανείς….γιατί το κουράζουμε με άκυρα σενάρια που και επικίνδυνα είναι και μπορεί να βλάψουν ανεπανόρθωτα ένα κινητήρα???
Όσον αφορά τα πιστόνια υψηλής συμπίεσης με την διάμετρο των 97mm τα έχουμε ξαναπεί σε άλλο post μη λέμε τα ίδια και τα ίδια…
Υ.Γ. Τα παραπανω μοντελα εχουν αυξημενη συμπιεση απο πιστονια κυριως...
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάρτιος 18, 2009, 03:42:18 μμ
Ρε συ Νασο, εαν εφτασε η ωρα και θεωρεις οτι το Mille σου πεφτει λιγο, δως το και παρε ενα 1198.........
Δεν νομιζω οτι οι ευθειες ειναι το μελημα σου πλεον, οποτε αυτο που χρειαζεσαι, ισως να το βρεις σε ενα ντουκο...........
Τωρα τι λεμε για λυσιματα-δεσιματα, ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ και παραλληλα αμφισβητουμενη αξιοπιστια..................... :thnk: :thnk:
Τι λες?
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: lord στις Μάρτιος 18, 2009, 03:57:18 μμ
Ρε συ Νασο, εαν εφτασε η ωρα και θεωρεις οτι το Mille σου πεφτει λιγο, δως το και παρε ενα 1198.........
Δεν νομιζω οτι οι ευθειες ειναι το μελημα σου πλεον, οποτε αυτο που χρειαζεσαι, ισως να το βρεις σε ενα ντουκο...........
Τωρα τι λεμε για λυσιματα-δεσιματα, ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ και παραλληλα αμφισβητουμενη αξιοπιστια..................... :thnk: :thnk:
Τι λες?
+ 997 ;)
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: Byron στις Μάρτιος 18, 2009, 05:00:50 μμ
Τεσπα καλή η πλάκα, αλλά τα ίδια περίπου με τον Argi έγραψα εχθές αλλά όταν πήγα να πατήσω αποστολή, είχε πέσει το ΑΒ και χάθηκε. Αν δεν με απατά η μνήμη μου οι πειραματισμοί που έχουν γίνει με πιστόνια πάνω από 100mm, οδήγησαν σε διαλυμένα μοτέρ. Η μόνη περίπτωση που θα μπορούσε να δουλέψει το 103mm είναι ΑΝ είχαν το ίδιο ακριβώς βάρος με τα μαμά, κάτι που το θεωρώ απίθανο. Αυτό ήταν και το κύριο μέλημα του amauri με τα custom made πιστόνια των 100mm για να μην σκορπίσει το μοτέρ.
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 18, 2009, 06:53:32 μμ
OK επειδή το θέμα σοβάρεψε πάμε να δούμε ποια είναι η πιο αξιοπιστη λύση? ο ΚΑΕΜΝΑ έχει κάνει την παραπάνω μετατροπή (με κόστος 1350 ευρά)
ο AF1 προτεινει (πουλάει να λεμε καλύτερα) http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4596
και ο ίδιος ο Amauri έκανε αυτά: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=170507
χμμμ μια ομαδική παραγγελία στον κύριο Amauri ή στον kaemna??? που ???
οι ειδικοί (nitroargi και byron ) πλιζ να δωσουν φώτα
:bye:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 18, 2009, 06:59:41 μμ
αααα και κατι ακομα ο Αμαούρι δεν έχει φέτος δουλειά οπότε τα deal που κανει είναι πολύ καλά... χμμμμμ λες???? :thnk:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: Byron στις Μάρτιος 18, 2009, 07:51:06 μμ
Dεν είμαι ειδικός. Απλά γράφω αυτά που έχω διαβάσει και είμαι επιφυλακτικός.
Ο amauri μπορεί να μην έχει δουλειά, αλλά ο άνθρωπος δεν προτείνει το kit του, αν τοποθετηθεί σε όποιο να΄ναι συνεργείο. Αν θυμάμαι καλά προτέινει μόνο το QMS στο Βέλγιο και το SouthernCross στο Λονδίνο. Κάτι θα ξέρει για το δικό του κιτ φυσικά.... :bye:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 18, 2009, 08:42:34 μμ
Dεν είμαι ειδικός. Απλά γράφω αυτά που έχω διαβάσει και είμαι επιφυλακτικός.
Ο amauri μπορεί να μην έχει δουλειά, αλλά ο άνθρωπος δεν προτείνει το kit του, αν τοποθετηθεί σε όποιο να΄ναι συνεργείο. Αν θυμάμαι καλά προτέινει μόνο το QMS στο Βέλγιο και το SouthernCross στο Λονδίνο. Κάτι θα ξέρει για το δικό του κιτ φυσικά.... :bye:
ρε σε ρωτάω γιατί αν ειναι κάποιος που εχει διαβάσει τα πάντα για το tuono εισαι εσυ παλιοσουζάκια. αν πρόλαβα να διαβάσω κάτι λεει ότι οποιος πάει να το βάλει καλό θα είναι να επικοινωνήσει μαζί του.. πάντως μια χαρά τιμή το δίνει (και από ότι διάβασα στα μηνύματα αυτών που έχουν βάλει το κιτ μια χαρά λειτουργεί) χμμμ λες? :thnk:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: NitroArgi στις Μάρτιος 18, 2009, 08:50:14 μμ
OK επειδή το θέμα σοβάρεψε πάμε να δούμε ποια είναι η πιο αξιοπιστη λύση? ο ΚΑΕΜΝΑ έχει κάνει την παραπάνω μετατροπή (με κόστος 1350 ευρά)
ο AF1 προτεινει (πουλάει να λεμε καλύτερα) http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=4596
και ο ίδιος ο Amauri έκανε αυτά: http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=170507
χμμμ μια ομαδική παραγγελία στον κύριο Amauri ή στον kaemna??? που ???
οι ειδικοί (nitroargi και byron ) πλιζ να δωσουν φώτα
:bye:
Αν και τα εχουμε πει face to face καλο ειναι να δωσω και μια απαντηση εδω για να υπαρχει....καταρχην το κοστος τις βελτιωσης δεν ειναι τα €1350 που θελει ο Kaemna για να σου πουλησει το κιτ. Σε αυτο πρεπει να προστεθουν τα μεταφορικα, φλατσες αλλα και η δουλεια του μηχανικου. Επειδη στα λογια τα πραγματα απο ΚΤΜ και Βuell θα ηταν τζαμπα αλλα οπως εμαθα με ενα τηλεφωνακι σημερα ειναι Παναγια βοηθεια μας καλο θα ειναι πριν κανεις κινηση να εχεις υπολογισει και αυτο το κοστος...
Αν ΕΠΡΕΠΕ να μαντεψω για τα μεταφορικα θα ελεγα max €100, περιπου €250 για τις φλατζες γενικης και ευκολα ενα 500ρικακι για το μαστορα.....οποτε αν επιλεγει η λυση του Kaemna το συνολο φτανει τα €2200 πολυ στο περιπου....ποιος εχει κανει ολα τα αλλα που μπορουν να γινουν στο Tuono/Mille και εχει φτασει στο σημειο να μην του φτανει ωστε να δωσει αυτα τα χρηματα???? Ρωταω επειδη κατι αναφερθηκε για group buy....
Εγω επειδη με ρωτας θα προτιμουσα τη δοκιμασμενη λυση των 100mm ειτε απο AF1 ειτε απο Amauri....by the way ο Bill συνεργαζεται με τον Βελγο QMS....λεω εγω τωρα...
Next question please...
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: Byron στις Μάρτιος 18, 2009, 10:19:11 μμ
αν πρόλαβα να διαβάσω κάτι λεει ότι οποιος πάει να το βάλει καλό θα είναι να επικοινωνήσει μαζί του..
Στο περίπου.... :bye:
Παράθεση από: amauri;2076190
Installing these is not a simple job and I have avoided selling them to anyone other than qualified shops like AF1 in TX, Southern Cross in the UK and QMS in Belgium. I would prefer to install the kits myself if you live in the west coast, or have one of the above shops install them if you can’t bring the bike to me.
I will also sell the kits outright, but only after speaking to the person/shop who will be installing it for you.
Thanks
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 18, 2009, 10:07:18 μμ
περιεργος είμαι ρε βυρωνάκο να οδηγούσα ενα τεζα φταγμένο τετοιο μηχανάκι (με κιτ, εβο6 pc3 κλπ κλπ ) btw νομίχω ότι το apriliabikers εχει μάλλον τα καλύτερα παγκοσμίως tuono σε θέματα μεταροπών και εικαστικών παρεμβάσεων
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: Byron στις Μάρτιος 19, 2009, 12:47:12 πμ
Ρε συ Νασο, εαν εφτασε η ωρα και θεωρεις οτι το Mille σου πεφτει λιγο, δως το και παρε ενα 1198.........
Δεν νομιζω οτι οι ευθειες ειναι το μελημα σου πλεον, οποτε αυτο που χρειαζεσαι, ισως να το βρεις σε ενα ντουκο...........
Τωρα τι λεμε για λυσιματα-δεσιματα, ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ και παραλληλα αμφισβητουμενη αξιοπιστια..................... :thnk: :thnk:
Τι λες?
+ 997 ;)
παιδια ποτε δεν ημουν της ευθειας! δεν ψαχνω αυτο που νομιζετε ουτε το μηχανακι το εχω φτασει στο ΤΕΡΜΑ του! (και μαλλον ουτε προκειτε) το μιλλε μου αρεσει παρα πολυ! για ντουκ δεν το σκεφτομαι παρολο που μου αρεσει πολυ!
το μιλλε ειναι μια χαρα . το εμπιστευομαι, το θεωρω πολλα χρονια μπροστα σε ''στισιμο'' , γενικα ειναι ενα μηχανακι που αν καταφερεις και το πας γρηγορα, οτι και να πεσει στα χερια σου , θα το δενεις κομπο.
θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)
αν μπω στην διαδηκασια για αλλαγη μοτο πρωτα εχει σειρα το ν4 που μου αρεσει πιο πολυ απο καθε αλλο μηχανακι !
τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!! δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: patman46 στις Μάρτιος 19, 2009, 09:02:41 πμ
θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)
Αυτο που χρειάζεται είναι χέρια και όχι τόσο τα άλογα στις στροφές. Φυσικά δεν το λέω για σένα αλλά για όλους μας. Δες τους χρόνους που κάνουν τα 600άρια στις Σέρρες και στα Μέγαρα και θα συμφωνήσεις ότι το ένα μεγάλο κομμάτι των δυνατοτήτων των SS μένει ανεκμετάλλευτο στα δικά μας χέρια. Μην ξεχνάς ότι ο Μπούστας (οκ είναι ο top, αλλά έχει τρέξει με Mille) γύρναγε στα 58" και στο 1.21" με το mille.
τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!! δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!
Δεν το κατάλαβα αυτό φίλε. Αν δεν αλλάξεις κυλίνδρους πως θα βάλεις πιστόνια? :thnk:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: backys στις Μάρτιος 19, 2009, 06:43:28 μμ
παιδια ποτε δεν ημουν της ευθειας! δεν ψαχνω αυτο που νομιζετε ουτε το μηχανακι το εχω φτασει στο ΤΕΡΜΑ του! (και μαλλον ουτε προκειτε) το μιλλε μου αρεσει παρα πολυ! για ντουκ δεν το σκεφτομαι παρολο που μου αρεσει πολυ!
το μιλλε ειναι μια χαρα . το εμπιστευομαι, το θεωρω πολλα χρονια μπροστα σε ''στισιμο'' , γενικα ειναι ενα μηχανακι που αν καταφερεις και το πας γρηγορα, οτι και να πεσει στα χερια σου , θα το δενεις κομπο.
θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)
αν μπω στην διαδηκασια για αλλαγη μοτο πρωτα εχει σειρα το ν4 που μου αρεσει πιο πολυ απο καθε αλλο μηχανακι !
τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!! δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!
Nασο, εαν διαβασεις καλυτερα αυτα που σου εγραψα, σου δειχνω οτι ουτε και εγω σε θεωρω ατομο της ευθειας........Ενα το κρατουμενο
Εαν το Mille ειναι μπροστα απο τα αλλα σε στησιμο, σκεψου οτι ενα ducati ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (για μενα καλυτερα) στημενο........Βαλε σε αυτο και τα παραπανω αλογα.
Εν ολιγης, πιστευω οτι ενας ντουκος θα σε κανει να βρεις αυτο που ψαχνεις: ΣΤΗΣΙΜΟ και ΓΚΑΖΙ (και ειναι Κ@ΥΛ@ :D)
Για μενα ολα τα αλλα σκαλισματα, απλα δεν εχουν νοημα..Ειδικα δε για αυτα που αναφερετε εσεις, ουτε για trackbike δεν θα τα σκεφτομουν..........
ps.Οταν με το καλο γνωρισεις τον thodoris, θα καταλαβεις γιατι στα λεω αυτα;)
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Μάρτιος 19, 2009, 08:14:43 μμ
θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)
Αυτο που χρειάζεται είναι χέρια και όχι τόσο τα άλογα στις στροφές. Φυσικά δεν το λέω για σένα αλλά για όλους μας. Δες τους χρόνους που κάνουν τα 600άρια στις Σέρρες και στα Μέγαρα και θα συμφωνήσεις ότι το ένα μεγάλο κομμάτι των δυνατοτήτων των SS μένει ανεκμετάλλευτο στα δικά μας χέρια. Μην ξεχνάς ότι ο Μπούστας (οκ είναι ο top, αλλά έχει τρέξει με Mille) γύρναγε στα 58" και στο 1.21" με το mille.
τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!! δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!
Δεν το κατάλαβα αυτό φίλε. Αν δεν αλλάξεις κυλίνδρους πως θα βάλεις πιστόνια? :thnk:
στο δευτερο σου απαντησε ο backys οσο τωρα για το πανω σιγουρα δεν μου λειπουν τα αλογα για να παω πιο γρηγορα μες στην πιστα! μπορω ακομα να κατεβω αρκετα!(χερακια θελει) αλλα μην νομιζεις οτι και το μιλλε του μπουστα ή τα 600αρια ειναι και νορμαλ... εχουν τα αντερα τους πανω
μεχρι το 1.26-27 μπορεις να κατεβεις οπως ειναι το μοτο! μετα θες και αλλα βυρωνα! (μεγαλο παιχνιδι παιζετε στο στησιμο και στο γραναζομα αλλα σιγουρα και κανα 10 αλογακια δεν θα καναν κακο)(ουτε το 1.27 ερχετε χωρις στησιμο, απλα δεν χρειαζετε τοσο ''ψαγμενο'') δεν λεω οτι ειναι λιγα τα αλογα αλλα οπως και να εχει οσο πιο πολλα τοσο πιο καλα! ειναι και θεμα κ@@λας ,ρε φιλε! :blus: :blus:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 20, 2009, 11:24:20 πμ
παιδια ποτε δεν ημουν της ευθειας! δεν ψαχνω αυτο που νομιζετε ουτε το μηχανακι το εχω φτασει στο ΤΕΡΜΑ του! (και μαλλον ουτε προκειτε) το μιλλε μου αρεσει παρα πολυ! για ντουκ δεν το σκεφτομαι παρολο που μου αρεσει πολυ!
το μιλλε ειναι μια χαρα . το εμπιστευομαι, το θεωρω πολλα χρονια μπροστα σε ''στισιμο'' , γενικα ειναι ενα μηχανακι που αν καταφερεις και το πας γρηγορα, οτι και να πεσει στα χερια σου , θα το δενεις κομπο.
θελω να το παω γυρω στα 140 τροχο ωστε να μην υστερει ιδιαιτερα απο τα υπολοιπα σε γκαζι!( χρειαζετε και αυτο στης στροφες, μην νομιζετε)
αν μπω στην διαδηκασια για αλλαγη μοτο πρωτα εχει σειρα το ν4 που μου αρεσει πιο πολυ απο καθε αλλο μηχανακι !
τελικα εχω καταληξη στο αν θα ανοιξω μοτερ στο μιλλε μου θα αλλαξω μπιστονια!!! δεν μπαινω στην διαδηκασια αλλαγης κυλινδρων, γιατι παει μακρια η βαλιτσα!
Nασο, εαν διαβασεις καλυτερα αυτα που σου εγραψα, σου δειχνω οτι ουτε και εγω σε θεωρω ατομο της ευθειας........Ενα το κρατουμενο
Εαν το Mille ειναι μπροστα απο τα αλλα σε στησιμο, σκεψου οτι ενα ducati ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ (για μενα καλυτερα) στημενο........Βαλε σε αυτο και τα παραπανω αλογα.
Εν ολιγης, πιστευω οτι ενας ντουκος θα σε κανει να βρεις αυτο που ψαχνεις: ΣΤΗΣΙΜΟ και ΓΚΑΖΙ (και ειναι Κ@ΥΛ@ :D)
Για μενα ολα τα αλλα σκαλισματα, απλα δεν εχουν νοημα..Ειδικα δε για αυτα που αναφερετε εσεις, ουτε για trackbike δεν θα τα σκεφτομουν..........
ps.Οταν με το καλο γνωρισεις τον thodoris, θα καταλαβεις γιατι στα λεω αυτα;)
κοσμα και τα δυο ειναι πολυ καλα μηχανακια απο τη μαμα τους! με πραγματα καλα πανω , απο τη μαμα τους!
το μιλλε υστερη σε αλογα! οκ μια καλη λυση ειναι το ντουκατι!
εμενα μου αρεσει ομως το μιλλε μου. και αν μπορω να του δωσω τα αλογα που του λειπουν (χωρις παρατραγουδα) το προτιμω!
τον thodoris τον ξερω! μηλαμε που και που! γυρναει γυρω στο 28!
παιδια μην παρεξηγητε αυτα που λεω! το μηχανακι μπορει να παει πιο γρηγορα , εγω δεν μπορω να το παω! αν το φτιαξω ειναι απλα για με βοηθισει λιγο! και απο κα@λα! αυτα
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: NitroArgi στις Μάρτιος 20, 2009, 11:35:42 πμ
Αντι ρε Νασο να δωσεις €800 περιπου για να βαλεις πιστονια υψηλης συμπιεσης που θα σου δωσουν ζορι 3 αλογα κρατα αυτα τα λεφτα και καντα γραναζια και λαστιχα....δε χρειαζεσαι περισσοτερη δυναμη για να πας πιο γρηγορα...
Αλκης Συνιωρης με μαμα οσο δε παει Yamaha R6 δυο γενιες πισω γυρναγε 1.25 με τα ελαστικα πρωτης τοποθετησης και οχι slick που χρησιμοποιεις εσυ....Το ξερω οτι κανεις απο εμας δεν ειναι Συνιωρης απλα ειναι ενδεικτικο της δυνατοτητας μιας στοκ μοτοσυκλετας
Μηπως εχουμε spamαρει λιγακι το Post???
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: bros400pgm στις Μάρτιος 20, 2009, 02:22:03 μμ
Αντι ρε Νασο να δωσεις €800 περιπου για να βαλεις πιστονια υψηλης συμπιεσης που θα σου δωσουν ζορι 3 αλογα κρατα αυτα τα λεφτα και καντα γραναζια και λαστιχα....δε χρειαζεσαι περισσοτερη δυναμη για να πας πιο γρηγορα...
Αλκης Συνιωρης με μαμα οσο δε παει Yamaha R6 δυο γενιες πισω γυρναγε 1.25 με τα ελαστικα πρωτης τοποθετησης και οχι slick που χρησιμοποιεις εσυ....Το ξερω οτι κανεις απο εμας δεν ειναι Συνιωρης απλα ειναι ενδεικτικο της δυνατοτητας μιας στοκ μοτοσυκλετας
Μηπως εχουμε spamαρει λιγακι το Post???
αυτο με τον αλκη μου φαινετε αδυνατον! αλλα δεν επιμενω κιολας! ισως , συνιωρης ειναι αυτος εχει γυρισει εκει μεσα ισα με 5000 γυρους! παντος εγω σε αυτο το βιντεο που γυρναει 25 αρια δεν μου φαινετε και πολυ νορμαλ το 675!
τελος παντων αυτοι ειναι αγωνιζομενη και η Σερρες ειναι σαν εμας το στενο του σπητιου μας
ρε Αργηρη ποσα εχεις δωσει πανω στο δικο σου μηχανακι? γιατι? για να γινει καλητερο! το ειχες φτασει στα ορια του πριν ξεκηνησεις της βελτιωσεις και πλεον δεν σου εφτανε και αρχισες να το βελτιωνεις? (εδω απαντα εσυ) αξηζαν ολα αυτα τα λεφτα τους σε σχεση με αυτα που σου εδειναν? (και εδω απαντα εσυ)
στης δυο τελευταιες απαντησεις που θα δωσεις ειναι και η δικια μου απαντηση! δεν στο παιζω πονηρος αλλα οπως ειχες σκεφτει εσυ τοτε και τα εφτιαξες ετσι καπως σκευτομαι και εγω! :bye:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: Byron στις Μάρτιος 20, 2009, 04:54:24 μμ
ρε Αργηρη ποσα εχεις δωσει πανω στο δικο σου μηχανακι? γιατι? για να γινει καλητερο! το ειχες φτασει στα ορια του πριν ξεκηνησεις της βελτιωσεις και πλεον δεν σου εφτανε και αρχισες να το βελτιωνεις? (εδω απαντα εσυ) αξηζαν ολα αυτα τα λεφτα τους σε σχεση με αυτα που σου εδειναν? (και εδω απαντα εσυ)
:h22: :h22: :h22: :h22:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 20, 2009, 05:45:05 μμ
και κατι τελευταιο γιατι το εχουμε σχίσει το ποστ του πανου
απο αυτα που εχω δει και οχι που εχω ακουσει
1.29-1.30 εχω δει να γυρνανε μηχανακια απλα μονο με στισημο αναρτησεων
κατω απο εκει ολα εχουν τα αντερα τους πανω
απο 1.25 και κατω το 70-80 % εχουν πανω tracion control ! μοτερ μπουνια κτλ
και δεν εχω δει κανεναν να γυρναει 1.32 και κατω χωρις λαστιχα γομες ή σλικ! ρε παιδια για να γυρισεις εκει θελει μεγαλες κλισεις το μοτο που τα πολίτικα λαστιχα απλα δεν μπορουν να δουλεψουν εκει! μην τρελαθουμε και τελείως.. δεν ειναι σαν να πιγενεις απο το 1.40 στο 1.35 . εκει δεν ειναι μεγαλη διαφορα απο το 1.35 ομως να πας στο 1.30 ειναι τρελη η διαφορα στο οδηγημα και στις κλισεις της μηχανης! μην πουμε για πιο κατω..... ασε που δεν ξερω για πιο κατω :P
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: NitroArgi στις Μάρτιος 20, 2009, 06:26:01 μμ
Αντι ρε Νασο να δωσεις €800 περιπου για να βαλεις πιστονια υψηλης συμπιεσης που θα σου δωσουν ζορι 3 αλογα κρατα αυτα τα λεφτα και καντα γραναζια και λαστιχα....δε χρειαζεσαι περισσοτερη δυναμη για να πας πιο γρηγορα...
Αλκης Συνιωρης με μαμα οσο δε παει Yamaha R6 δυο γενιες πισω γυρναγε 1.25 με τα ελαστικα πρωτης τοποθετησης και οχι slick που χρησιμοποιεις εσυ....Το ξερω οτι κανεις απο εμας δεν ειναι Συνιωρης απλα ειναι ενδεικτικο της δυνατοτητας μιας στοκ μοτοσυκλετας
Μηπως εχουμε spamαρει λιγακι το Post???
αυτο με τον αλκη μου φαινετε αδυνατον! αλλα δεν επιμενω κιολας! ισως , συνιωρης ειναι αυτος εχει γυρισει εκει μεσα ισα με 5000 γυρους! παντος εγω σε αυτο το βιντεο που γυρναει 25 αρια δεν μου φαινετε και πολυ νορμαλ το 675!
τελος παντων αυτοι ειναι αγωνιζομενη και η Σερρες ειναι σαν εμας το στενο του σπητιου μας
ρε Αργηρη ποσα εχεις δωσει πανω στο δικο σου μηχανακι? γιατι? για να γινει καλητερο! το ειχες φτασει στα ορια του πριν ξεκηνησεις της βελτιωσεις και πλεον δεν σου εφτανε και αρχισες να το βελτιωνεις? (εδω απαντα εσυ) αξηζαν ολα αυτα τα λεφτα τους σε σχεση με αυτα που σου εδειναν? (και εδω απαντα εσυ)
στης δυο τελευταιες απαντησεις που θα δωσεις ειναι και η δικια μου απαντηση! δεν στο παιζω πονηρος αλλα οπως ειχες σκεφτει εσυ τοτε και τα εφτιαξες ετσι καπως σκευτομαι και εγω! :bye:
Να απαντησω γιατι να μην απαντησω...
Μη σου φαινεται απιστευτο γιατι ειναι πραγματικοτητα!!! Ο Μπουστας με οτι μοτοσυκλετα και να μπει Σερρες γυρναει 1.25 και κατω...γινεται Νασο μου....σκεψου οτι οι πραγματικα γρηγοροι δε φρεναρουν στη Κ1 αλλα στριβουν με φορα!!!
Το Mille μου εχει στοιχισει μαζι με την αγορα του κατι περισσοτερο απο €27000 και κατα τη γνωμη μου αξιζε με το τελευταιο λεπτο αλλα τι σημαινει αυτο??? Οχι φυσικα και δε το ειχα τελειωσει πριν αρχισω να το βελτιωνω...δεν εχω καν μπει σε πιστα με αυτη τη μοτοσυκλετα και μαλλον δε θαμπω ποτε! Εσυ απο την αλλη εχεις μπει σε μια διαδικασια βελτιωσης της δικιας σου επειδη κανεις Trackday και θελεις να γυρισεις πιο γρηγορα...αυτο που προσπαθω να σου πω ειναι οτι με περισσοτερο γκαζι δε θα πας πιο γρηγορα απαραιτητα.
Ποιος ακριβως σου εχει πει αυτα τα πραγματα για τα γυρολογια??? μεχρι 1.30 ψηλα μπορεις να πας με οποιοδηποτε συγχρονο χιλιαρι οπως βγαινει απο το κουτι...αντε με λιγο ρυθμισμα στις αναρτησεις αν εισαι πανω απο το μεσο ορο σε σωματοτυπο....slick και γομες??? Μπα δε νομιζω οτι μονο ετσι πας κατω απο 1.32....εγω δεν ειμαι κανενα τρελο τιμονι και με επτα φορες Σερρες γυρναω κατω απο 1.31 με οτι χιλιαρι να ναι...Traction control????? Δηλαδη τα 600αρια που τρεχουν στο Πανελληνιο και γυρνανε κατα μεσο ορο 1.25 εχουν Traction control???
Sorry αλλα το κλειδι για να πας γρηγορα σε οποια πιστα δεν ειναι οι μεγαλες κλισεις...οσο για το video που ανεβασε για συγκρινε με ποσα χιλιομετρα στριβει αυτος και τη ταχυτητα κραταει μεσα στη στροφη και θα καταλαβεις γιατι ενω εχεις τις ιδιες γραμμες γυρνας 6sec κατω
Παντα φιλικα Argi
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 20, 2009, 07:08:38 μμ
ρε αργηρη ΔΕΝ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!!
λεω οτι μετα απο ενα σημειο θελει και αλλα το μηχανακι
οσο για την κ1 δηλαδη μπαινουν με 250+ :thnk: :thnk:
εγω ειπα αυτα που βλεπω αργυρη τα παιδια που γυρναναι 1.22-1.25 τα μηχανακια ειναι τουμπανο υπαρχουν και πιο απλα μηχανακια αλλα οχι απο μοτερ! εκει ειναι ολα σκαλισμενα! σε αναρτησεις υποδιεστερες και δεν εχουν ηλεκτρονικα πανω τους!
πολητικο λαστιχο και κατω απο 30 δεν παιζει χωρις να φλεταρεις ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ με την τουμπα!
οσο για το βιντεο συμφωνουμε! οι κλισεις εχουν ενα οριο. οταν το φτασεις πρεπει να κανεις αυτο που λες! καλυτερες γραμμες και να κρατας χηλιομετρα μες την στροφη
αργηρη φιλικα μηλαμε παντα! απλα σου λεω οτι μερικα πραγματα γινονται και απο κα@λα! το εχω γραψει 4 φορες!
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: nasos-v στις Μάρτιος 20, 2009, 07:16:45 μμ
οσο για το traction control ειπα κατω απο 1.25!
δεν νομιζω οτι λεμε κατι διαφορετικο!
ναι δεν χρειαζονται αλογα παραπανω για να πας πιο γρηγορα! μετα απο το 25 νομιζω πως ναι ομως!
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: thodoris στις Μάρτιος 20, 2009, 08:31:34 μμ
καλησπερα σε ολους ....θελω να μπω και εγω στην κουβεντα σας αν το επιτρεπετε.και ξεκινοντας την κουβεντα θα πω για αρχη...φιλε argi οι πραγματικα γρηγοροι στις σερρες στιν κ1 φρεναρουν στην ταμπελα των 50...και μπενουν με φρενα βαθια μεσα στο απεξ.....ελπιζο να μην παρεξηγηθω....φιλικα τα λεω.....τωρα οσο αναφορα τα φτιαξιματα που κανει ο καθενας στην μηχανη του πιστευω οτι οι μισοι το κανουν απο κ@υλ@ και οι αλλοι μισοι γιατι θελουν κατι παραπανω στα σημια....ο nasos-v εχει δικιο για τα λαστιχα....απο το 30 και κατω με πολιτικα ρισκαρης..και παιδια...τα μιλλε μας εχουν τρελες δυνατοτητες...
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: teo46 στις Μάρτιος 20, 2009, 10:05:51 μμ
καλησπερα σε ολους ....θελω να μπω και εγω στην κουβεντα σας αν το επιτρεπετε.και ξεκινοντας την κουβεντα θα πω για αρχη...φιλε argi οι πραγματικα γρηγοροι στις σερρες στιν κ1 φρεναρουν στην ταμπελα των 50...και μπενουν με φρενα βαθια μεσα στο απεξ.....ελπιζο να μην παρεξηγηθω....φιλικα τα λεω.....τωρα οσο αναφορα τα φτιαξιματα που κανει ο καθενας στην μηχανη του πιστευω οτι οι μισοι το κανουν απο κ@υλ@ και οι αλλοι μισοι γιατι θελουν κατι παραπανω στα σημια....ο nasos-v εχει δικιο για τα λαστιχα....απο το 30 και κατω με πολιτικα ρισκαρης..και παιδια...τα μιλλε μας εχουν τρελες δυνατοτητες...
+1000!!
και τρελές δυνατότητες έχουν και γόμες θέλουν για τους χρόνους που μιλάτε!!
και που να δείτε το suzuki του βουλγαρου πόσο μαμά είναι όταν κάναν προπόνηση μαζί με τον μαλαμιδη...ρε γιατί σουζαρει στην έξοδο της 11 αφού δεν δουλεύει καλά όλο σκασίματα κάνει από την εξάτμιση...
:bye: :bye:
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: zachs στις Μάρτιος 21, 2009, 02:00:29 πμ
Παιδιά έχουμε ξεφύγει εντελώς απ το θέμα (αλήθεια πιο ήταν?)!
Ο κινητήρας που φοράνε τα μίλλε και τα τουόνο είναι δώδεκα ετών αισίως, χωρίς ουσιαστική αναβάθμιση.Γνώμη μου είναι ότι αν κάποιος θέλει παραπάνω άλογα αλλάζει μηχανή και παίρνει RC8 ή 1198 ή RSV4,απ την στιγμή που θέλει ντε και καλά V2 ή έστω ιταλιοευρωπαικό.Οι μηχανές μας είναι καλές έτσι όπως είναι, έστω και με 115-120 βαριά βαριά στον τροχό.Και μόνο η σχεδίαση τους φτάνει!
Τίτλος: Απ: οκ ρε patman εφτιαξες τα φρένα...σου πέφταν λίγα τα μαμά??
Αποστολή από: h.a.balafoutre στις Μάρτιος 22, 2009, 12:25:37 πμ
Τα λεφτά πολλοί εμίσησαν, το γκάζι ουδής.
Το ζήτημα είναι η σωστή δουλειά ώστε να πάρεις αυτό που περιμένεις και φυσικά ως αποτέλεσμα η αξιοπιστία.