0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
..πολύ ωραία πράγματα... ..αα...βρήκα και το Mille που έψαχνα...αυτό το παρτάλι του cwalker μωρέ...το αδιανόητο...δεν υπάρχει αυτό το μηχάνημα λέμε... ΝΕΡΟΟΟΟ.......................................!!
Παράθεση από: zlionakis στις Ιούλιος 01, 2009, 02:51:17 πμΠαράθεση από: MakisRC51 στις Ιούλιος 01, 2009, 01:39:42 πμΠαράθεση από: Baggos στις Ιούνιος 30, 2009, 06:14:26 μμ...σκεφτείτε ότι μόνο το μπροστινό αξίζει όσο ένα καινούργιο supersport japan 600άρι....!! Χωρις τα λαδια μεσα ομως που πανε 40 ευρω το λιτρο.......Δισκους Beringer.....Και μονο ο σκελετος ΔΕΝ ειναι carbonΑυτο πρεπει να του κοστισε οσο ενα MV Agusta Tamburini με τον......ιδιον επανω Oι δίσκοι είναι της braketech USA....το ξέρω γιατί έχω τους ίδιους σε stainless steel...και την carbon ουρά έχεις και το carbon μούτρο... ξέρεις ποιο μηχανάκι είναι αυτό ε? QMS αν σου θυμίζει ένα carbon ντεπόζιτο Ζιλ... χαχαχαχαχα α ρε μαστερ Ζιλ εχεις φτιάξει σεμιναριακό μηχανάκι
Παράθεση από: MakisRC51 στις Ιούλιος 01, 2009, 01:39:42 πμΠαράθεση από: Baggos στις Ιούνιος 30, 2009, 06:14:26 μμ...σκεφτείτε ότι μόνο το μπροστινό αξίζει όσο ένα καινούργιο supersport japan 600άρι....!! Χωρις τα λαδια μεσα ομως που πανε 40 ευρω το λιτρο.......Δισκους Beringer.....Και μονο ο σκελετος ΔΕΝ ειναι carbonΑυτο πρεπει να του κοστισε οσο ενα MV Agusta Tamburini με τον......ιδιον επανω Oι δίσκοι είναι της braketech USA....το ξέρω γιατί έχω τους ίδιους σε stainless steel...
Παράθεση από: Baggos στις Ιούνιος 30, 2009, 06:14:26 μμ...σκεφτείτε ότι μόνο το μπροστινό αξίζει όσο ένα καινούργιο supersport japan 600άρι....!! Χωρις τα λαδια μεσα ομως που πανε 40 ευρω το λιτρο.......Δισκους Beringer.....Και μονο ο σκελετος ΔΕΝ ειναι carbonΑυτο πρεπει να του κοστισε οσο ενα MV Agusta Tamburini με τον......ιδιον επανω
...σκεφτείτε ότι μόνο το μπροστινό αξίζει όσο ένα καινούργιο supersport japan 600άρι....!!
Υ.Γ. Αυτό το τεπόζιτο ρε γαμώτο.....μου έχει κάτσει!!! Που θα μου πάει όμως.....θα έρθει κι αυτό!
Tuned in Italy...για να μη νομιζουμε οτι με εξατμισεις, ζαντες απο Mille και φρενα τουμπανιαζουμε ενα Tuono...
Πολύ όμορφα τα μηχανάκια του clarkie, αλλά.....το Tuono εκτός απ΄το μάυρο βάψιμο, τι άλλο έχει? Ομοίως το Mille που αν εξαιρέσεις το FG670 και τις ζάντες που στοιχίζουν όσο το Mille, του backy μ΄αρέσει πιο πολύ Τέσπα το tuning ο καθένας το κάνει για να του αρέσει το μηχανάκι του κυρίως και όχι για να αρέσει στους άλλους (εκτός και το κάνει για επαγγελμα). Το θέμα είναι να πέφτει προσωπική δουλειά και αγάπη στη προσωπική μας μοτοσυκλέτα. Διαφορετικά βάζει ο κάθε ένας πλούσιος ματαιόδοξος ένα (άχρηστο για tuning) FG670 και ανακηρύσσεται ο πιό γαμάουα.
Πολύ όμορφα τα μηχανάκια του clarkie, αλλά.....το Tuono εκτός απ΄το μάυρο βάψιμο, τι άλλο έχει?
Ομοίως το Mille που αν εξαιρέσεις το FG670 και τις ζάντες που στοιχίζουν όσο το Mille, του backy μ΄αρέσει πιο πολύ Τέσπα το tuning ο καθένας το κάνει για να του αρέσει το μηχανάκι του κυρίως και όχι για να αρέσει στους άλλους (εκτός και το κάνει για επαγγελμα). Το θέμα είναι να πέφτει προσωπική δουλειά και αγάπη στη προσωπική μας μοτοσυκλέτα. Διαφορετικά βάζει ο κάθε ένας πλούσιος ματαιόδοξος ένα (άχρηστο για tuning) FG670 και ανακηρύσσεται ο πιό γαμάουα.
Παράθεση από: Byron στις Ιούλιος 01, 2009, 06:26:06 μμΠολύ όμορφα τα μηχανάκια του clarkie, αλλά.....το Tuono εκτός απ΄το μάυρο βάψιμο, τι άλλο έχει? Εε πως...έχει τις carbon τις ζαντούλες του...έχει τα φρενάκια του....δεν το λες και μαμά...και στην τελική factory είναι οπότε δεν κάνεις και πολλές σκέψεις για περιφερειακά...Αλλά έχει κυρίως πάνω του πολύ προσωπική δουλειά γεγονός που το κάνει ακόμα πιο αξιόλογο....και εφόσον το αποτέλεσμα είναι τόσο ιδιαίτερο είναι άξιο λόγου και αναφοράς... Παράθεση από: Byron στις Ιούλιος 01, 2009, 06:26:06 μμΟμοίως το Mille που αν εξαιρέσεις το FG670 και τις ζάντες που στοιχίζουν όσο το Mille, του backy μ΄αρέσει πιο πολύ Τέσπα το tuning ο καθένας το κάνει για να του αρέσει το μηχανάκι του κυρίως και όχι για να αρέσει στους άλλους (εκτός και το κάνει για επαγγελμα). Το θέμα είναι να πέφτει προσωπική δουλειά και αγάπη στη προσωπική μας μοτοσυκλέτα. Διαφορετικά βάζει ο κάθε ένας πλούσιος ματαιόδοξος ένα (άχρηστο για tuning) FG670 και ανακηρύσσεται ο πιό γαμάουα. ..συμφωνώ αλλά μην ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο του cwalker είναι εκθεσιακό μηχανάκι και πράγματι μοναδικό...τώρα όσο για το μπροστινό,όπως και να το κάνεις προσδίδει μια αίγλη στο μηχανάκι....άσχετα που δεν έχει χρησιμότητα στον δρόμο......να δω δρομίσιο μηχανάκι με κουστουμαρισμένο αναβάτη με FG μπροστινό να πεθάνω στα γέλια...όχι τίποτα άλλο...βλέπω παλαβά πράγματα εδώ στην Ξάνθη...εμφανίστηκαν δυο hypermotard,το ένα μάλιστα είναι και το S,και τα οδηγάνε ένας κουστουμαρισμένος δικηγόρος και ένας που το έχει για την καφετέρια...κλάφτααααααα.........
ξανά (η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως): τα συγκεκριμένα μηχανάκια είναι DEMO BIKES... ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ! δεν κυκλοφοράνε και είναι φτιαγμένα ΑΠΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ που έχουν κα κερδίσουν λεφτά από αυτή τη δουλειά. ΣΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ έχουν ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΙΜΕΣ, το χώρο και το χρόνο να κάνουν ότι θέλουν. Ρώτα το Ζιλ που φτιάχνει το μηχανάκι του??? ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ!ποσο καιρό ξεστραβώθηκε στο pc ο Βύρωνας να βρει τα πραγματα που έβαλε στο μηχανάκι του. πόσο καιρό περίμενε ο Τεό να βρει ζάντες? και πάλι του Βύρωνα και του Τεο μπαίνει πίστα, του Ζιλ γυρνάει την Κρήτη γύρω γύρω, του Τζιζαας αναπαύεται κατω από ένα ταξί, το δικό μου εχει γίνει παπί... τα βλέπεις στο δρόμο, όχι σε μια έκθεση στημένα (που σημαίνει επίσης και κανένα λειτουργικό κόστος...)
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι