APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Zozef στις Σεπτέμβριος 12, 2008, 01:22:19 μμ
-
Είναι σύνηθες στο Tuono του 2008 να πέφτουν νεκρές κυρίως μεταξύ 5ης και 6ης ταχύτητας?
-
Δεν είναι και σπάνιο τουλάχιστον στο δικό μου.Σπάνια μεν, αλλά συμβαίνει. Με καλό λαδάκι και χλμ για να στρώσει το μοτέρ, μειώνεται πολύ.
Τσέκαρε και την θέση του ποδιού σου. Στο δικό μου, αναγκαζόμουν να κάνει μια μεγάλη κίνηση το πόδι προς τα πάνω και κατέβασα το πεντάλ.
-
μηπως δεν την εβαλες σωστα την ταχυτητα ?????
περιεγραψε μας λιγο το περιστατικο στο κανει συχνα αυτο ?
-
Δεν είναι και σπάνιο τουλάχιστον στο δικό μου.Σπάνια μεν, αλλά συμβαίνει. Με καλό λαδάκι και χλμ για να στρώσει το μοτέρ, μειώνεται πολύ.
Τσέκαρε και την θέση του ποδιού σου. Στο δικό μου, αναγκαζόμουν να κάνει μια μεγάλη κίνηση το πόδι προς τα πάνω και κατέβασα το πεντάλ.
και εμενα μου εχει συμβει αλλα πολυ λιγες φορες
-
Αυτό συμβαινει και στο Capo! Ειδικά αν "βαλεις" την 6η απαλά, ειναι αρκετα σύνηθες φαινόμενο! :bye:
-
Αυτό συμβαινει και στο Capo! Ειδικά αν "βαλεις" την 6η απαλά, ειναι αρκετα σύνηθες φαινόμενο! :bye:
και στα shiver ,και στα shiver....! :ohyes:
θα στρώσει που θα πάει.....Υπομονή! :bye:
-
Αυτό συμβαινει και στο Capo! Ειδικά αν "βαλεις" την 6η απαλά, ειναι αρκετα σύνηθες φαινόμενο! :bye:
εμένα πάντως όχι...μια χαρά μπαίνει.... :tez:
άσε που ψάχνω και την 7η... :tez: :tez: :P
-
άσε που ψάχνω και την 7η... :tez: :tez: :P
+1
παντως και στα rs συμβαινει θελει με μισος τις ταχυτητες
-
Για πολυ μισος μιλαμε ομως...
Εχθρα.... :ohyes:
-
...μην ξεφυγουμε μόνο για το παληκάρι που ρώτησε συγκεκριμένα για tuono... :prm :bye: :bye: :bye:
-
Μόνο και μόνο επειδή ακούστηκε για Rs.....Θέμη....
Εμένα πάντως ποτέ δεν μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο.....Μα ποτέ.... :dry:
Και όσον αφορά το μίσος στις ταχύτητες....Εγώ ρε παιδιά τις χαϊδεύω τις ταχύτητες.....Αλλά μιλάμε ότι υπάρχουν φορές που απορώ αν πράγματι ανέβασα σχέση στο κιβώτιο....Τι να πω.... :dry:
:a014 :a009
-
εμενα μου το εκανε στο στρωσιμο αρκετα....
μετα εστρωσε κι ολα καλα!κανε λιγο υπομονη... :bye:
-
.....κατέβασα το πεντάλ.
:kalo: Αυτη ειναι η λυση... το προβλημα προερχεται κατα 99% στο οτι δεν κουμπωνει καλα η ταχυτητα επιδη καταλάθος δεν γινεται ολοκληρη η κινηση που απαιτειται για να κουμπωσει ;)
-
Εγώ πάλι όσες φορές έχω αλλάξει μηχανή (είτε καινούργια είτε μεταχειρισμένη),
πάντα χάνω κάποιες αλλαγές στην αρχή μέχρι να μάθω το κιβώτιο.
Βέβαια στο mille έχασα λίγες παραπάνω :D
αλλά πάλι έστρωσα/ε :ohyes:
-
εμενα μου το εκανε στο στρωσιμο αρκετα....
μετα εστρωσε κι ολα καλα!κανε λιγο υπομονη... :bye:
το ποδι η το κιβωτιο?
-
Δεν είναι και σπάνιο τουλάχιστον στο δικό μου.Σπάνια μεν, αλλά συμβαίνει. Με καλό λαδάκι και χλμ για να στρώσει το μοτέρ, μειώνεται πολύ.
Τσέκαρε και την θέση του ποδιού σου. Στο δικό μου, αναγκαζόμουν να κάνει μια μεγάλη κίνηση το πόδι προς τα πάνω και κατέβασα το πεντάλ.
+10 φορες περιπου!!! :ohyes:
-
εμενα μου το εκανε στο στρωσιμο αρκετα....
μετα εστρωσε κι ολα καλα!κανε λιγο υπομονη... :bye:
το ποδι η το κιβωτιο?
το κιβωτιο :tez:
-
μου συνεβη μονο οταν πρωτοφορεσα τις μποτες.
σκληρες μποτες=λιγοτερη αισθηση=λαθος κινηση ποδιου=νεκρη......
δες μηπως και σε σενα συμβαινει κατι αναλογο
-
Δεν είναι και σπάνιο τουλάχιστον στο δικό μου.Σπάνια μεν, αλλά συμβαίνει. Με καλό λαδάκι και χλμ για να στρώσει το μοτέρ, μειώνεται πολύ.
Τσέκαρε και την θέση του ποδιού σου. Στο δικό μου, αναγκαζόμουν να κάνει μια μεγάλη κίνηση το πόδι προς τα πάνω και κατέβασα το πεντάλ.
+1000!
-
Λίγες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ζήτημα αν και νομίζω με κάλυψαν οι απαντήσεις:
Συνήθως η νεκρά μπαίνει στην αλλαγή από 5η σε 6η ταχύτητα και σχεδόν πάντα στην εθνική όταν συνήθως η ταχύτητα (και οι στροφές του κινητήρα) είναι σχετικά σταθερές. Για να μπει μετά η 6η χρειάζεται δύναμη στο λεβιέ και ο θόρυβος που ακούγεται από τα γρανάζια στη φάση αυτή δεν είναι και ο πιο ευχάριστος. Το μηχανάκι έχει λίγο πάνω από 3.000 χλμ.. Στο στρώσιμο το πρόβλημα ήταν συχνότερο. Στην τελευταία βόλτα (χτες Κυριακή 14/9) το έκανε για πρώτη φορά και σε κατέβασμα από 6η σε 5η.
Σε πρώτη φάση πάντως θα δοκιμάσω να ρυθμίσω λίγο τη θέση του λεβιέ...
-
Λίγες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ζήτημα αν και νομίζω με κάλυψαν οι απαντήσεις:
Συνήθως η νεκρά μπαίνει στην αλλαγή από 5η σε 6η ταχύτητα και σχεδόν πάντα στην εθνική όταν συνήθως η ταχύτητα (και οι στροφές του κινητήρα) είναι σχετικά σταθερές. Για να μπει μετά η 6η χρειάζεται δύναμη στο λεβιέ και ο θόρυβος που ακούγεται από τα γρανάζια στη φάση αυτή δεν είναι και ο πιο ευχάριστος. Το μηχανάκι έχει λίγο πάνω από 3.000 χλμ.. Στο στρώσιμο το πρόβλημα ήταν συχνότερο. Στην τελευταία βόλτα (χτες Κυριακή 14/9) το έκανε για πρώτη φορά και σε κατέβασμα από 6η σε 5η.
Σε πρώτη φάση πάντως θα δοκιμάσω να ρυθμίσω λίγο τη θέση του λεβιέ...
Οταν συμβαινει αυτό και πας να βαλεις την 6η για 2η φορά, φροντισε να εχει στροφες ο κινητηρας, για να μην "ακουγονται" τα γραναζια του σασμάν! :kalo: :kalo: :ohyes: