0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Christos Papakrivos

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R
  • Αντιδράσεις: +1
Μπέρδεμα στις χαμηλές στροφές
« - : Ιανουάριος 28, 2021, 02:19:46 μμ »
Καλησπέρα στην ομάδα!

Μετά από 4 χρόνια, αποφάσισα να αγοράσω ξανά τον έρωτα μου, το Aprilia Tuono 1000R gen 2.

Στον ίδιο κόκκινο μαύρο χρωματισμό, και με μόλις 14.000κμ , του φίλου Θοδωρή από το Βόλο που είναι κ στην ομάδα.

Οπτικά το μηχανάκι είναι σε άψογη κατάσταση, με ελάχιστες φθορές συνηθισμένες για τα χρόνια που έχει στην πλάτη του.
Για να μη μακρηγορώ , μιας κ είμαι στη Λάρισα, επέλεξα να το πάω στον Ράπτη στο Συκούριο, όπου πήγαινα κ το προηγούμενο που είχα.
Το μηχανάκι είχε βγαλμένο πνηχτη, φίλτρο DNA, και μαπ2, με τα εργοστασιακά τελικά, μιας κ τα aftermarket πωληθηκαν απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Μέχρι να αγοραστούν νέα τελικά, επέλεξα να επιστρέψω τη μοτοσυκλέτα σε μαπ1 κάνοντας και καυσαναλυση όπως είπε ο Ράπτης ότι ενδείκνυται .
Πιστευα πως θα ξεμπερδεψω εύκολα, μα όπως ανέφερε στη δοκιμαστική βόλτα, στα χαμηλά μπερδεύει αρκετά, και ψάχνει να δει από τι προέρχεται αυτό.
Επίσης είδε πως κ το tps ειναι πειραγμένο.
Μου ζήτησε να κάνει περαιτέρω έλεγχο, πράγμα που δέχτηκα μιας κ θέλω όλα να δούλευαν ρολόι.
Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό, μα ποια η γνώμη σας για όλο αυτό?
Γνωρίζω πως με το μαπ1 , μπουκώνει η μοτοσυκλέτα μα όπως και να χει, σίγουρα λογικο δε είναι όλο αυτό.
Μετρήσεις μπαταρία πανιά κ ανορθωτή έγιναν, όλα εντάξει εκεί.

Μια γνώμη ανθρώπων που ξέρουν θα βοηθούσε πολύ!

Καλές Βόλτες παιδιά! :bye:



*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5585
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4932
Απ: Μπέρδεμα στις χαμηλές στροφές
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 13, 2021, 04:01:59 μμ »
Καλώς τον και καλοτάξιδο το tuono!
Βρήκες άκρη με τα μπερδέματα και το θεματάκι στα χαμηλά που είχες αναφέρει?
Για το συγκεκριμένο συνεργείο έχουν ακουστεί καλά λόγια από τα παιδιά που πήγαιναν εκεί τα μηχανάκια τους.
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Christos Papakrivos

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Μπέρδεμα στις χαμηλές στροφές
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 15, 2021, 02:57:44 πμ »
Όλα καλά τελικά!

Βρέθηκε λύση !

Τώρα φυσικά που ψάχνω aftermarket αξεσουαρ, ολόσωμες εξατμίσεις, αναρτήσεις μπροστα - πισω, carbon κομματια, προκειμενου να γινει η μετατροπη σε Factory , δυσκολευομαι να βρω μιας κ δε συνεχιζει καμια εταιρεια την πωληση τους.  :thnk:
Ακόμη και μεταχειρισμένα ιδιωτών, κανείς δε πουλάει..

Περίεργοι καιροί..


*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2788
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2019
Απ: Μπέρδεμα στις χαμηλές στροφές
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 15, 2021, 07:34:56 πμ »
Κάνε υπομονή, κατά περιόδους βγαίνουν πράγματα για πούλημα. Μην ξεχνάς ότι μιλάμε για μοτο 15ετίας και που όσοι τα κρατάνε.

Μπες σε σε διάφορα Fb groups, έχει πράγμα.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Μπέρδεμα στις χαμηλές στροφές
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 15, 2021, 09:09:19 πμ »
Ρε bro γράψε μας και ποιο ήταν το πρόβλημα,  πως λύθηκε πόσο κόστισε κτλ


Γιαυτο υπάρχει το φόρουμ για να ανταλλάσουμε πληροφορίες.

*

Αποσυνδεδεμένος Christos Papakrivos

  • *
  • 10
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Μπέρδεμα στις χαμηλές στροφές
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 15, 2021, 02:37:19 μμ »
Καταλαβαίνω!

Faraway, λοιπόν, έγινε αλλαγή μπαταρίας , ειχε λιθίου, και στη θέση της μπηκε η YUASA 14αρα, που όπως αποδεικνύεται ειναι καλύτερη επιλογή. (λόγω θερμοκρασίας, αντιμετώπισα δυσκολίες κατά την εκκίνηση)
Αλλάχτηκε κ η βαλβίδα πίεσης λαδιού.
Καυσανάλυση, γύρισμα στο map1, και τελικά για να δουλεψει ρολόι οπως ειπε, έκανα κ ρυθμιση ψεκασμού.
Ομολογουμένως δουλεύει πολύ καλύτερα τώρα, άρα μπορώ να πω έκανε καλή δουλειά, με το αζημίωτο φυσικά. :kalo:

Lospi, δικιο εχεις, ευελπιστώ να σταθω τυχερος με τα aftermarket parts.



*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5585
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4932
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 17, 2021, 11:57:40 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης