Καλησπέρα στην ομάδα!
Μετά από 4 χρόνια, αποφάσισα να αγοράσω ξανά τον έρωτα μου, το Aprilia Tuono 1000R gen 2.
Στον ίδιο κόκκινο μαύρο χρωματισμό, και με μόλις 14.000κμ , του φίλου Θοδωρή από το Βόλο που είναι κ στην ομάδα.
Οπτικά το μηχανάκι είναι σε άψογη κατάσταση, με ελάχιστες φθορές συνηθισμένες για τα χρόνια που έχει στην πλάτη του.
Για να μη μακρηγορώ , μιας κ είμαι στη Λάρισα, επέλεξα να το πάω στον Ράπτη στο Συκούριο, όπου πήγαινα κ το προηγούμενο που είχα.
Το μηχανάκι είχε βγαλμένο πνηχτη, φίλτρο DNA, και μαπ2, με τα εργοστασιακά τελικά, μιας κ τα aftermarket πωληθηκαν απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη.
Μέχρι να αγοραστούν νέα τελικά, επέλεξα να επιστρέψω τη μοτοσυκλέτα σε μαπ1 κάνοντας και καυσαναλυση όπως είπε ο Ράπτης ότι ενδείκνυται .
Πιστευα πως θα ξεμπερδεψω εύκολα, μα όπως ανέφερε στη δοκιμαστική βόλτα, στα χαμηλά μπερδεύει αρκετά, και ψάχνει να δει από τι προέρχεται αυτό.
Επίσης είδε πως κ το tps ειναι πειραγμένο.
Μου ζήτησε να κάνει περαιτέρω έλεγχο, πράγμα που δέχτηκα μιας κ θέλω όλα να δούλευαν ρολόι.
Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό, μα ποια η γνώμη σας για όλο αυτό?
Γνωρίζω πως με το μαπ1 , μπουκώνει η μοτοσυκλέτα μα όπως και να χει, σίγουρα λογικο δε είναι όλο αυτό.
Μετρήσεις μπαταρία πανιά κ ανορθωτή έγιναν, όλα εντάξει εκεί.
Μια γνώμη ανθρώπων που ξέρουν θα βοηθούσε πολύ!
Καλές Βόλτες παιδιά!
