APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: giakou στις Ιανουάριος 15, 2009, 05:56:44 μμ
-
παιδες ειμαι φανταρος και η μηχανη μονη της...τη μπορω να κανω για να μην πεσει η μπαταρια?καμια λυση κανεις?
-
αποσυνδεσε την για αρχη ...
-
παιδες ειμαι φανταρος και η μηχανη μονη της...τη μπορω να κανω για να μην πεσει η μπαταρια?καμια λυση κανεις?
Αν την έχεις αφήσει πάνω από 10 μέρες μην ανησυχεις , 'εχει ήδη πεσει οπότε όταν γυρίσεις την πας για φόρτιση ή πέρνεις
έναν φορτιστή και την φορτίζεις μόνος σου.
Αν είναι 3-4 μέρες που την άφησες , αποσύνδεσε την όπως είπε και ο Alxg αλλά και πάλι δεν είναι για πολύ καιρό .
Πάντως μου φαίνεται περίεργο και μενα , Yuasa Μπαταρία - Japan - (χωρις συναγερμό η μηχανή) σχεδόν 2 ετών και στην βδομάδα δεν έχει κουράγια να πάρει Μπππρός.
Υπάρχει κάποιου που πέρνει μετά από 15 μέρες ακινησίας ? :thnk:
-
οντως και εγω δεν ειχα ποτε προβλημα να την βαλω μπροστα μετα απο 3-4 μερες που συνηθως καθεται στο γκαραζ
λογω χρησης παπιας ...
-
Υπάρχει κάποιου που πέρνει μετά από 15 μέρες ακινησίας ? :thnk:
Εμενα!
Κ εμενα ειναι κοντα στα 2 χρονια κ δεν εχω συναγερμο. Τις προαλλες που ειχα σιγουρα πανω απο 15 μερες να τη βαλω μπρος, πηρε μπρος με τη μια, αλλα εκανε reset στα οργανα. Εγω την παρκαρω σε κλειστο χωρο κ τωρα με τα κρυα μαλλον παιζει κ αυτο το ρολο του.
Τωρα με το φορτιστη δεν με απασχολει τιποτα.
-
Κλειστό γκαράζ εννοείται . Ισως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (τα 7000 πρώτα χλμ) λόγω ότι είχε και συναγερμό
να την είχε ξελιγώσει αρκετές φορές , οπότε να μην είναι και στα καλύτερα της ..
Πάντως σε 40 λεπτά έχει φορτιστεί πλήρως , αν λέει κάτι αυτό ..
Τες πα , αν την μετρησει κάποιος ίσως μάθω αν είναι στα πρόθυρα αλλαγής ή όχι .
-
παιδες ειμαι φανταρος και η μηχανη μονη της...τη μπορω να κανω για να μην πεσει η μπαταρια?καμια λυση κανεις?
Αν την έχεις αφήσει πάνω από 10 μέρες μην ανησυχεις , 'εχει ήδη πεσει οπότε όταν γυρίσεις την πας για φόρτιση ή πέρνεις
έναν φορτιστή και την φορτίζεις μόνος σου.
Αν είναι 3-4 μέρες που την άφησες , αποσύνδεσε την όπως είπε και ο Alxg αλλά και πάλι δεν είναι για πολύ καιρό .
Πάντως μου φαίνεται περίεργο και μενα , Yuasa Μπαταρία - Japan - (χωρις συναγερμό η μηχανή) σχεδόν 2 ετών και στην βδομάδα δεν έχει κουράγια να πάρει Μπππρός.
Υπάρχει κάποιου που πέρνει μετά από 15 μέρες ακινησίας ? :thnk:
εμενα εμεινε πιο πολλες μερες κοντα στις 20 χωρις να κυκλοφορησει η μηχανη και πηρε με τη πρωτη.βεβαια αλλαχτηκε τον ιουνιο και φυλασεται σε γκαραζ.
-
Πάντως μου φαίνεται περίεργο και μενα , Yuasa Μπαταρία - Japan - (χωρις συναγερμό η μηχανή) σχεδόν 2 ετών και στην βδομάδα δεν έχει κουράγια να πάρει Μπππρός.
εμενα στο εξαμηνο η συγκεκριμενη(yuasa) θελει αλλαγη... :pray: :thnk:
-
Υπάρχει κάποιου που πέρνει μετά από 15 μέρες ακινησίας ? :thnk:
Εμενα!
Κ εμενα ειναι κοντα στα 2 χρονια κ δεν εχω συναγερμο. Τις προαλλες που ειχα σιγουρα πανω απο 15 μερες να τη βαλω μπρος, πηρε μπρος με τη μια, αλλα εκανε reset στα οργανα. Εγω την παρκαρω σε κλειστο χωρο κ τωρα με τα κρυα μαλλον παιζει κ αυτο το ρολο του.
Τωρα με το φορτιστη δεν με απασχολει τιποτα.
Κ μενα πηρε με την πρωτη μετα απο ενα μήνα ακινησια!!!
-
Υπάρχει κάποιου που πέρνει μετά από 15 μέρες ακινησίας ? :thnk:
Εμενα!
Κ εμενα ειναι κοντα στα 2 χρονια κ δεν εχω συναγερμο. Τις προαλλες που ειχα σιγουρα πανω απο 15 μερες να τη βαλω μπρος, πηρε μπρος με τη μια, αλλα εκανε reset στα οργανα. Εγω την παρκαρω σε κλειστο χωρο κ τωρα με τα κρυα μαλλον παιζει κ αυτο το ρολο του.
Τωρα με το φορτιστη δεν με απασχολει τιποτα.
Κ μενα πηρε με την πρωτη μετα απο ενα μήνα ακινησια!!!
+1! Mετά από ένα μήνα και εμένα δεν ζορίστηκε..
Ρίξε μια ματιά και εδώ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7637.0) :bye:
-
Ένα μικρό "Tip".
Στα πολλά κρύα κι όταν έχετε μερικές μέρες να την βάλετε μπροστά, η στα κρύα πρωινά, πριν πατήσετε την μίζα, πατήστε για 2-3 δευτερόλεπτα τη μεγάλη σκαλα των φώτων(σινιάλο) και μετά βάλτε μπροστά.
Θα πάρει κανονικά και χωρίς να κανει reset.
Κάντε το και θα δείτε. ;) :bye:
-
Ένα μικρό "Tip".
Στα πολλά κρύα κι όταν έχετε μερικές μέρες να την βάλετε μπροστά, η στα κρύα πρωινά, πριν πατήσετε την μίζα, πατήστε για 2-3 δευτερόλεπτα τη μεγάλη σκαλα των φώτων(σινιάλο) και μετά βάλτε μπροστά.
Θα πάρει κανονικά και χωρίς να κανει reset.
Κάντε το και θα δείτε. ;) :bye:
Σε τι χρησιμεύει να πατήσεις το σινιάλο???
-
Ένα μικρό "Tip".
Στα πολλά κρύα κι όταν έχετε μερικές μέρες να την βάλετε μπροστά, η στα κρύα πρωινά, πριν πατήσετε την μίζα, πατήστε για 2-3 δευτερόλεπτα τη μεγάλη σκαλα των φώτων(σινιάλο) και μετά βάλτε μπροστά.
Θα πάρει κανονικά και χωρίς να κανει reset.
Κάντε το και θα δείτε. ;) :bye:
Σε τι χρησιμεύει να πατήσεις το σινιάλο???
Με πολύ απλά λόγια, "ξυπνάς την μπαταρία"
-
Ένα μικρό "Tip".
Στα πολλά κρύα κι όταν έχετε μερικές μέρες να την βάλετε μπροστά, η στα κρύα πρωινά, πριν πατήσετε την μίζα, πατήστε για 2-3 δευτερόλεπτα τη μεγάλη σκαλα των φώτων(σινιάλο) και μετά βάλτε μπροστά.
Θα πάρει κανονικά και χωρίς να κανει reset.
Κάντε το και θα δείτε. ;) :bye:
Σε τι χρησιμεύει να πατήσεις το σινιάλο???
Με πολύ απλά λόγια, "ξυπνάς την μπαταρία"
:kalo: :kalo:δεν το ήξερα οτι γίνεται αυτό.... :kalo: :kalo:
-
Να το περιγράψω με όσο πιο απλό τρόπο γίνεται σαν ερασιτέχνης που ασχολούμαι και με χτυπάνε τα ρεύματα πολύ καιρό. :D
Το παρακάτω είναι "πρακτικό" αλλά υπάρχει και η θεωρητική του αιτιολόγηση.
Την θεωρία ας την πει κάποιος διαβασμένος.
Σε ένα ηλεκτρικό κύκλωμα υπάρχουν πολλές καλωδιώσεις που διοχετεύουν το ρεύμα σε διάφορες κατευθύνσεις. Όταν ένα κύκλωμα για κάποιο καιρό μένει "ανοιχτό" (χωρίς λειτουργία δηλαδή), όλη η ενέργεια που έχει απομείνει στις καλωδιώσεις σιγά σιγά, ένα μέρος της χάνεται και κάποιο μέρος επιστρέφει στην πηγή(μπαταρία).
Όταν ξαφνικά μετά από καιρό ζητήσουμε από το κύκλωμα μεγάλη ένταση, όπως όταν πατάμε την μίζα, τότε μια τεράστια ποσότητα ρεύματος φεύγει από την μπαταρία μέσω όλης της καλωδίωσης για να κινήσει την μίζα αλλά ήδη έχει χάσει κάποια από την ένταση του με αποτέλεσμα αρκετες φορές να μην γυρίσει η μίζα με την μια.
Κάνοντας λοιπόν αυτή την κίνηση να ανάψουμε τα μεγάλα φώτα, έχουμε ένα ξύπνημα σχεδόν όλου του κυκλώματος, και μετά είναι πιο εύκολο να γυρίσει η μίζα.
Αυτό κάνω τόσα χρόνια και ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τις "πρωινές μιζιές".
Ελπίζω να έγινα αντιληπτός. :bye:
-
Όταν ένα κύκλωμα για κάποιο καιρό μένει "ανοιχτό" (χωρίς λειτουργία δηλαδή), όλη η ενέργεια που έχει απομείνει στις καλωδιώσεις σιγά σιγά, ένα μέρος της χάνεται και κάποιο μέρος επιστρέφει στην πηγή(μπαταρία).
Το ρεύμα δεν είναι νερό και οι καλωδιώσεις δεν είναι σωλήνες, αγαπητε!!! :tez: Νομίζω ότι η αιτιολόγηση που έδωσες (ή διαισθάνθηκες) δεν θα μπορούσε να είναι πιο λάθος!
Το φαινόμενο πρέπει να οφείλεται στο γεγονός ότι τα αρκετά Ampere που τραβάς με το άναμα των φώτων πριν βάλεις μπρος, ζεσταίνουν ελαφρά την μπαταρία (λόγω της εσωτερικής της αντίστασης). Αυτό το μικρό "ξεπάγωμα" που της κάνεις, την "δυναμώνει", αφού η δυνατότητα της μπαταρίας να αποδώσει ενέργεια αυξάνεται με τη θερμοκρασία.
:)
-
Όταν ένα κύκλωμα για κάποιο καιρό μένει "ανοιχτό" (χωρίς λειτουργία δηλαδή), όλη η ενέργεια που έχει απομείνει στις καλωδιώσεις σιγά σιγά, ένα μέρος της χάνεται και κάποιο μέρος επιστρέφει στην πηγή(μπαταρία).
Το ρεύμα δεν είναι νερό και οι καλωδιώσεις δεν είναι σωλήνες, αγαπητε!!! :tez: Νομίζω ότι η αιτιολόγηση που έδωσες (ή διαισθάνθηκες) δεν θα μπορούσε να είναι πιο λάθος!
Το φαινόμενο πρέπει να οφείλεται στο γεγονός ότι τα αρκετά Ampere που τραβάς με το άναμα των φώτων πριν βάλεις μπρος, ζεσταίνουν ελαφρά την μπαταρία (λόγω της εσωτερικής της αντίστασης). Αυτό το μικρό "ξεπάγωμα" που της κάνεις, την "δυναμώνει", αφού η δυνατότητα της μπαταρίας να αποδώσει ενέργεια αυξάνεται με τη θερμοκρασία.
:)
Μ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και το κατάλαβες αυτό που εννοώ. :ohyes:
-
Όταν ένα κύκλωμα για κάποιο καιρό μένει "ανοιχτό" (χωρίς λειτουργία δηλαδή), όλη η ενέργεια που έχει απομείνει στις καλωδιώσεις σιγά σιγά, ένα μέρος της χάνεται και κάποιο μέρος επιστρέφει στην πηγή(μπαταρία).
Το ρεύμα δεν είναι νερό και οι καλωδιώσεις δεν είναι σωλήνες, αγαπητε!!! :tez: Νομίζω ότι η αιτιολόγηση που έδωσες (ή διαισθάνθηκες) δεν θα μπορούσε να είναι πιο λάθος!
Το φαινόμενο πρέπει να οφείλεται στο γεγονός ότι τα αρκετά Ampere που τραβάς με το άναμα των φώτων πριν βάλεις μπρος, ζεσταίνουν ελαφρά την μπαταρία (λόγω της εσωτερικής της αντίστασης). Αυτό το μικρό "ξεπάγωμα" που της κάνεις, την "δυναμώνει", αφού η δυνατότητα της μπαταρίας να αποδώσει ενέργεια αυξάνεται με τη θερμοκρασία.
:)
Μ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και το κατάλαβες αυτό που εννοώ. :ohyes:
Εντάξει τώρα το κατάλαβα...πολύ λογικό μου ακούγεται...θα το εφαρμόσω απο εδω και πέρα..
Ευχαριστώ,
Zac
-
θα το δοκιμασω κ εγω αυτο..μιας κ το πρωι με τον ηλιο παιρνει μια χαρα κ το βραδυ μετα τη δουλεια κανω το σταυρο μου να παρει.. :pray:
ελπιζω να δουλεψει..