Αρχικά σας χαιρετώ ολους.Ήρθε η στιγμή της αλήθειΑς κ καιρός είναι επιτέλους να πάρω κ εγώ ένα tuono.έχω βγει στην γυρα κ ψαχνομαι γενικά συγκρινω κ όλα τα σχετικά για την αγορά ενός used!!!βλέπεται μετά από πολλά χρόνια στα super moto(husqvarma SMS 125-smr 450) είπα να αλλάξω κατηγορία κ να πάω σε γυμνό.πήρα ένα z 750.δεν λέω όλα καλά japan δεν σπάει δεν χαλάει αλλά για πόσο καιρό κρατάς κάτι που απλά εε καλό είναι.το μεγαλύτερο λάθος μου ήταν που από την αρχή δεν πήρα το tuono καθώς τα τελευταία χρόνια πάντα υπήρχε έρωτας!!!!μετά ομως τραγική κατάληξη με ta husky υπάρχει μέσα φοβία μεγάλη ίδιος για μεταχειρισμένο.κ ρωτώ λοιπόν μέχρι ποσά χλμ θεωρητε καλή μια αγορά πχ στα japan k25000 χλμ μοντέλο 8 λες μια χαρά.τώρα εδώ τι παίζει;;;έστω ότι βρισκεις ένα tuono χαρτί με αρκετά εξτα μοντέλο 7η8 κ ακούς 17000 χλμ το σκέφτεσαι η το βαζεις στα πόδια?????Καλος ηρθες φιλε
.............και παρε το factory εξαρχης, γιατι αμα μπει το μικροβιο...... :ohyes: :ohyes: :ohyes:
βρηκα tuono το οποίο είναι σε τέλεια κατάσταση κ πολλά πολλά έξτρα με φοβιζουν τα 15000χλμ έχω την αίσθηση ότι είναι πολλάεσυ παιζει να μας κανεις και πλακα τωρα..........
Σίγουρα δεν βγάζω άχρηστα τα ευρωπαϊκά εγώ ρωτάω με άλλο κριτήριο.Πχ το husky το 450 είχε 9000€ του έριξα αλλά 5000€ εντάξει μιλάμε για τρελό εργαλείο κ πολύ Γκάζι 57hp τροχό 450cc δεν είναι κ λίγα!αντεκσε 12000χλμ μετά όλο συνεργείο ήταν.βρηκα tuono το οποίο είναι σε τέλεια κατάσταση κ πολλά πολλά έξτρα με φοβιζουν τα 15000χλμ έχω την αίσθηση ότι είναι πολλά.όσο για το factory πολλή καλό αλλά κ πιο ακριβό κ δεν με ενδιαφέρει πάλι να μπλεξω με πιστες τώρα για μια δυο φορες που μπορεί να μπω πίστα δεν νομίζω να έχω κ πρόβλημα με το απλό.Man μην συγκρινεις μοτοκρος με μοτοσυκλετες που κανουν τα παντα ολα(βλεπε Τuono).
το δικο μου εχει 55400.χιλ και το εχω στην πενα....οτι προσεχεις δεν παραταει....εκτος αν ειναι γυναικα.... :D :D :D :P(http://i35.tinypic.com/33w5zpc.jpg)ετσι ρε πατριδα...πες τα!!!!
1) Στο δικο μου Tuono το μοτερ ανοιξε στα 15000χλμ περιπου,:ohyes:
2)Αν σας φαινονται πολλα τα 15-17000χλμ, δηλ ο καθε ιδιοκτητης πρεπει να αλλαζει μοτο καθε 10.000 χλμ γιατι ''τα εφαγε τα ψωμια του''???
δηλ αλλαγη μοτο καθε 1-1,5 χρονο????
15-20.000χλμ για εμενα ειναι καινουργιο!
Εχω δει εγω μοτορια 2ο-3ο χερι με απειρα χιλιομετρα.....Highlander,και μιλαω για ss600,και να κατεβαζει και πολλα αυτια σε πολυ καινουργιοτερα ;)
(80.000-90.000χλμ)
Όπως επίσης εγώ ρωτάω είναι καλά αυτά τα λεφτά εσείς ξέρετε καλύτερα προφανώς.....
Eγω εχω ζησει και οδηγησει ZX6R 1996 μοντελο, με παααααααρα πολλα χλμ,80.000 περιπου(του αδερφου μου) σε φιλικη κοντρα ''κατεβασε'' τα αυτια σε ducati 749 04, kai zx636 04', επαθα πλακα!!!Εχω δει εγω μοτορια 2ο-3ο χερι με απειρα χιλιομετρα.....Highlander,και μιλαω για ss600,και να κατεβαζει και πολλα αυτια σε πολυ καινουργιοτερα ;)
(80.000-90.000χλμ)
και ΄γω έχω δει κάτι γαμάτα R6 (τα παλιά) που στα 40.000 σου λένε :bye:
Εχω φίλο με R6 2003 που ήδη έχει αλλάξει ένα μοτέρ και ψάχνει για το επόμενο, μιας και το 2ο ήδη καίει λάδια. (ρεκτιφιέ δεν παιζει μιας και είναι block-κάρτερ μαζί)
Όταν λέω παρόμοιο εννοώ στα χλμ κ όχι στα μηχανάκια!!!!αν θεωρούσα καλύτερα η έστω παρόμοια αυτά που είχα με το tuono θα εμένα με αυτά που έχω.Κ φίλε όσο για τις τιμές αυτές έχει η εφημερίδα δεν νομίζω ότι φταίω εγώ για αυτό....Όπως επίσης εγώ ρωτάω είναι καλά αυτά τα λεφτά εσείς ξέρετε καλύτερα προφανώς.....στα 8500 ειναι καλα!
Eγω εχω ζησει και οδηγησει ZX6R 1996 μοντελο, με παααααααρα πολλα χλμ,80.000 περιπου(του αδερφου μου) σε φιλικη κοντρα ''κατεβασε'' τα αυτια σε ducati 749 04, kai zx636 04', επαθα πλακα!!!
και το μοτερ χωρις αεροδυναμικα βοηθηματα τοτε(φαιρινκγ) λογο πτωσης τα ειχε βγαλει!
φιλε dim ολα τα παραπανω(ειδικα τα τζαπαν) που λες ομως αλλαζουν βασικα χαρακτηριστηκα καθε ενα με δυο χρονια το πολυ.φυσικο ειναι να χανουν τοσο πολυ απο την τιμη τους,(ειδικα τα SS.)Eγω εχω ζησει και οδηγησει ZX6R 1996 μοντελο, με παααααααρα πολλα χλμ,80.000 περιπου(του αδερφου μου) σε φιλικη κοντρα ''κατεβασε'' τα αυτια σε ducati 749 04, kai zx636 04', επαθα πλακα!!!
και το μοτερ χωρις αεροδυναμικα βοηθηματα τοτε(φαιρινκγ) λογο πτωσης τα ειχε βγαλει!
Σπαμ Ον
Μπίλυ είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ γι αυτό? Απείραχτο το ΖΧ6? Μήπως έχει μοτέρ από ΖΧ9???????? :D :D :D
...Όχι ρωτάω, γιατί κάτι τέτοια τα ΛΙΩΝΩ (κυριολεκτικά όμως) με το Κάπο. Από στάση, από ρεπρίζ....Χωρίς μαλακίες...
Σπαμ Οφ
Ον τόπικ τώρα...
Όντως τα 15-20.000κμ είναι τίποτα. Ειδικά για τα δικά μας τα μοτέρ.
Και λέω ''δικά'' μας, γιατί ουσιαστικά τα Rotax φοριούνται σε Κάπο, Φάλκο, Φουτούρα, Τουόνο, και Μίλε.
Άστρωτα είναι!
Επίσης οι τιμές είναι γενικότερα σκοτωμένες. Όχι μόνο για τα Απρίλια.
Για τσεκάρετε τιμές BMW, ΥΑΜΑΗΑ, ΤΖΟΥΖΟΥΚΙ....(μιλάω για μηχανές μεγάλου κυβισμού - όχι σκουτερόπαπα) και πείτε.
Τα GSXR, Fazer 600/1000, R1200GS (και πολλά άλλα βέβαια) - μηχανάκια, τα οποία θεωρούνται αν μη τι άλλο περισσότερο εμπορικά από τα Απρίλια... έχουν πιάσει πάτο!
Τι να πουν για παράδειγμα οι καρμοίρηδες με τα GSXR_1000_K6 που τα σκοτώνουν για 6 και 6,500 με αρκετά εξτρά και λίγα κμ?
Αυτοί δεν έχουν χάσει πάνω από το 1/2 της τιμής?
Αμ, τα Fazer 600 του 04,05 που πουλιούνται για 3,6-4.000?
Θέλω να καταλήξω, ότι τελικά είναι λογικό κι εμείς (με τα Κάπο-Τουόνο κτλπ) να ΧΑΝΟΥΜΕ αρκετά στην μεταπώληση της μοτό μας.
Έτσι είναι... Δυστυχώς :(
φιλε dim ολα τα παραπανω(ειδικα τα τζαπαν) που λες ομως αλλαζουν βασικα χαρακτηριστηκα καθε ενα με δυο χρονια το πολυ.φυσικο ειναι να χανουν τοσο πολυ απο την τιμη τους,(ειδικα τα SS.)
η απριλια ομως σαν εταιρια δεν δουλευει ετσι απ'οτι εχω καταλαβει.
να προσθεσω οτι το τυονο ειναι απο τα λιγα που δεν εχουν αλλαξει πολυ και οτι η τιμη του καθε χρονο περνει και 100 ευρω πανωφιλε dim ολα τα παραπανω(ειδικα τα τζαπαν) που λες ομως αλλαζουν βασικα χαρακτηριστηκα καθε ενα με δυο χρονια το πολυ.φυσικο ειναι να χανουν τοσο πολυ απο την τιμη τους,(ειδικα τα SS.)
η απριλια ομως σαν εταιρια δεν δουλευει ετσι απ'οτι εχω καταλαβει.
Ναι, βρε ΑντιΡόσι! Το ίδιο περίπου λέμε! :D :D
Για παράδειγμα η Suzuki ανανεώνει το GSXR κάθε χρόνο. Τους έχει μαμήσει όλους! Άντε τώρα να έχεις σκάσει 14-15 (κάπου εκεί δεν έχει?) και να έχεις πάρει το Κ7 και σε δύο χρόνια να μην το πουλάς ούτε 8...
Απλά το ανέφερα για να μην είμαστε κι εμείς τόσο κλαψιάρηδες ότι ''χάνουν'' τα μηχανάκια μας κτλπ.
:ohyes: :ohyes: :ohyes:Eγω εχω ζησει και οδηγησει ZX6R 1996 μοντελο, με παααααααρα πολλα χλμ,80.000 περιπου(του αδερφου μου) σε φιλικη κοντρα ''κατεβασε'' τα αυτια σε ducati 749 04, kai zx636 04', επαθα πλακα!!!
και το μοτερ χωρις αεροδυναμικα βοηθηματα τοτε(φαιρινκγ) λογο πτωσης τα ειχε βγαλει!
Σπαμ Ον
Μπίλυ είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ γι αυτό?
:cl% πλακα κανεις?!!!Eγω εχω ζησει και οδηγησει ZX6R 1996 μοντελο, με παααααααρα πολλα χλμ,80.000 περιπου(του αδερφου μου) σε φιλικη κοντρα ''κατεβασε'' τα αυτια σε ducati 749 04, kai zx636 04', επαθα πλακα!!!
και το μοτερ χωρις αεροδυναμικα βοηθηματα τοτε(φαιρινκγ) λογο πτωσης τα ειχε βγαλει!
ΣΜήπως έχει μοτέρ από ΖΧ9???????? :D :D :D
.
:a011,Δεν εχω οδηγησει Capo,αλλα δεν το εχω ικανο να ''παταει'' SS600! :thnk:,Λιγο....... :dry: μου φαινεταιEγω εχω ζησει και οδηγησει ZX6R 1996 μοντελο, με παααααααρα πολλα χλμ,80.000 περιπου(του αδερφου μου) σε φιλικη κοντρα ''κατεβασε'' τα αυτια σε ducati 749 04, kai zx636 04', επαθα πλακα!!!
και το μοτερ χωρις αεροδυναμικα βοηθηματα τοτε(φαιρινκγ) λογο πτωσης τα ειχε βγαλει!
...Όχι ρωτάω, γιατί κάτι τέτοια τα ΛΙΩΝΩ (κυριολεκτικά όμως) με το Κάπο. Από στάση, από ρεπρίζ....Χωρίς μαλακίες...
:a011,Δεν εχω οδηγησει Capo,αλλα δεν το εχω ικανο να ''παταει'' SS600! :thnk:,Λιγο....... :dry: μου φαινεται