0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εχω δει εγω μοτορια 2ο-3ο χερι με απειρα χιλιομετρα.....Highlander,και μιλαω για ss600,και να κατεβαζει και πολλα αυτια σε πολυ καινουργιοτερα (80.000-90.000χλμ)
Όπως επίσης εγώ ρωτάω είναι καλά αυτά τα λεφτά εσείς ξέρετε καλύτερα προφανώς.....
Παράθεση από: Billytuono στις Νοέμβριος 09, 2009, 07:36:25 μμΕχω δει εγω μοτορια 2ο-3ο χερι με απειρα χιλιομετρα.....Highlander,και μιλαω για ss600,και να κατεβαζει και πολλα αυτια σε πολυ καινουργιοτερα (80.000-90.000χλμ)και ΄γω έχω δει κάτι γαμάτα R6 (τα παλιά) που στα 40.000 σου λένε Εχω φίλο με R6 2003 που ήδη έχει αλλάξει ένα μοτέρ και ψάχνει για το επόμενο, μιας και το 2ο ήδη καίει λάδια. (ρεκτιφιέ δεν παιζει μιας και είναι block-κάρτερ μαζί)
Όταν λέω παρόμοιο εννοώ στα χλμ κ όχι στα μηχανάκια!!!!αν θεωρούσα καλύτερα η έστω παρόμοια αυτά που είχα με το tuono θα εμένα με αυτά που έχω.Κ φίλε όσο για τις τιμές αυτές έχει η εφημερίδα δεν νομίζω ότι φταίω εγώ για αυτό....Όπως επίσης εγώ ρωτάω είναι καλά αυτά τα λεφτά εσείς ξέρετε καλύτερα προφανώς.....
Eγω εχω ζησει και οδηγησει ZX6R 1996 μοντελο, με παααααααρα πολλα χλμ,80.000 περιπου(του αδερφου μου) σε φιλικη κοντρα ''κατεβασε'' τα αυτια σε ducati 749 04, kai zx636 04', επαθα πλακα!!!και το μοτερ χωρις αεροδυναμικα βοηθηματα τοτε(φαιρινκγ) λογο πτωσης τα ειχε βγαλει!
Παράθεση από: Billytuono στις Νοέμβριος 10, 2009, 03:02:19 μμEγω εχω ζησει και οδηγησει ZX6R 1996 μοντελο, με παααααααρα πολλα χλμ,80.000 περιπου(του αδερφου μου) σε φιλικη κοντρα ''κατεβασε'' τα αυτια σε ducati 749 04, kai zx636 04', επαθα πλακα!!!και το μοτερ χωρις αεροδυναμικα βοηθηματα τοτε(φαιρινκγ) λογο πτωσης τα ειχε βγαλει!Σπαμ ΟνΜπίλυ είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ γι αυτό? Απείραχτο το ΖΧ6? Μήπως έχει μοτέρ από ΖΧ9???????? ...Όχι ρωτάω, γιατί κάτι τέτοια τα ΛΙΩΝΩ (κυριολεκτικά όμως) με το Κάπο. Από στάση, από ρεπρίζ....Χωρίς μαλακίες...Σπαμ ΟφΟν τόπικ τώρα...Όντως τα 15-20.000κμ είναι τίποτα. Ειδικά για τα δικά μας τα μοτέρ. Και λέω ''δικά'' μας, γιατί ουσιαστικά τα Rotax φοριούνται σε Κάπο, Φάλκο, Φουτούρα, Τουόνο, και Μίλε. Άστρωτα είναι! Επίσης οι τιμές είναι γενικότερα σκοτωμένες. Όχι μόνο για τα Απρίλια.Για τσεκάρετε τιμές BMW, ΥΑΜΑΗΑ, ΤΖΟΥΖΟΥΚΙ....(μιλάω για μηχανές μεγάλου κυβισμού - όχι σκουτερόπαπα) και πείτε. Τα GSXR, Fazer 600/1000, R1200GS (και πολλά άλλα βέβαια) - μηχανάκια, τα οποία θεωρούνται αν μη τι άλλο περισσότερο εμπορικά από τα Απρίλια... έχουν πιάσει πάτο!Τι να πουν για παράδειγμα οι καρμοίρηδες με τα GSXR_1000_K6 που τα σκοτώνουν για 6 και 6,500 με αρκετά εξτρά και λίγα κμ?Αυτοί δεν έχουν χάσει πάνω από το 1/2 της τιμής?Αμ, τα Fazer 600 του 04,05 που πουλιούνται για 3,6-4.000?Θέλω να καταλήξω, ότι τελικά είναι λογικό κι εμείς (με τα Κάπο-Τουόνο κτλπ) να ΧΑΝΟΥΜΕ αρκετά στην μεταπώληση της μοτό μας.Έτσι είναι... Δυστυχώς
φιλε dim ολα τα παραπανω(ειδικα τα τζαπαν) που λες ομως αλλαζουν βασικα χαρακτηριστηκα καθε ενα με δυο χρονια το πολυ.φυσικο ειναι να χανουν τοσο πολυ απο την τιμη τους,(ειδικα τα SS.)η απριλια ομως σαν εταιρια δεν δουλευει ετσι απ'οτι εχω καταλαβει.
Παράθεση από: 7Gibernau στις Νοέμβριος 10, 2009, 04:33:31 μμφιλε dim ολα τα παραπανω(ειδικα τα τζαπαν) που λες ομως αλλαζουν βασικα χαρακτηριστηκα καθε ενα με δυο χρονια το πολυ.φυσικο ειναι να χανουν τοσο πολυ απο την τιμη τους,(ειδικα τα SS.)η απριλια ομως σαν εταιρια δεν δουλευει ετσι απ'οτι εχω καταλαβει.Ναι, βρε ΑντιΡόσι! Το ίδιο περίπου λέμε! Για παράδειγμα η Suzuki ανανεώνει το GSXR κάθε χρόνο. Τους έχει μαμήσει όλους! Άντε τώρα να έχεις σκάσει 14-15 (κάπου εκεί δεν έχει?) και να έχεις πάρει το Κ7 και σε δύο χρόνια να μην το πουλάς ούτε 8...Απλά το ανέφερα για να μην είμαστε κι εμείς τόσο κλαψιάρηδες ότι ''χάνουν'' τα μηχανάκια μας κτλπ.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι