APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: iosif9 στις Μάρτιος 01, 2015, 05:29:47 μμ
-
Μια και η χρήση που θα κάνω στο μοτο είναι ορεινό επαρχιακό στροφιλίκι ταχύτητες 50- 200 .
Κάποιος που να εχει δουλέψει και τις 2 διαστάσεις ? Καμια γνώμη?
-
180/55 the best.
πιο γρηγορο πιο στιβαρο καλυτερη αποκριση.
το 190 ειναι για πιστα και για κλισεις γεια σας.
αυτα απο μενα :)
-
180/55 the best.
πιο γρηγορο πιο στιβαρο καλυτερη αποκριση.
το 190 ειναι για πιστα και για κλισεις γεια σας.
αυτα απο μενα :)
Σωστοτατος
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
χμμ εκει θα καταλήξω και εγω 180 -55..οι τοπικοί γρήγοροι του Αη Γιάννη του Ρώσου τέτοια φορούσαν σε κάτι mille...και τα μοτό τους ηταν αέρινα στις συνεχόμενες στροφές :kalo:
-
190/55 ισως ??????
μαλλον συνδυαζει και πιο μεγαλη επιφανεια επαφης κατα το πλαγιασμα και γρηγορο "πεσιμο"
-
χμμ εκει θα καταλήξω και εγω 180 -55..οι τοπικοί γρήγοροι του Αη Γιάννη του Ρώσου τέτοια φορούσαν σε κάτι mille...και τα μοτό τους ηταν αέρινα στις συνεχόμενες στροφές :kalo:
Όσον αφορά την τεχνική την καταλληλότητα της διαστάσεως των ελαστικών και την αέρινη κίνηση στις στροφές του Άγιου Ιωάννη του Ροσι, ο μονός κατάλληλος να απαντήσει είναι ο Bip-Bip και τραβήξου στην άκρη με σε περάσω από πάνω.
Υπομονή μέχρι να δει το θέμα και να απαντήσει αρμοδίως
-
αυτο ακριβως θα εγραφα κι εγω
ο μανος,απ οσο ξερω φοραει 200
-
190/55 ισως ??????
μαλλον συνδυαζει και πιο μεγαλη επιφανεια επαφης κατα το πλαγιασμα και γρηγορο "πεσιμο"
Άραγες να παίρνει 190αρι πίσω λάστιχο το capo? :thnk: :thnk:
-
Άραγες να παίρνει 190αρι πίσω λάστιχο το capo? :thnk: :thnk:
Ρωτα τον πηγασακο
-
χμμ εκει θα καταλήξω και εγω 180 -55..οι τοπικοί γρήγοροι του Αη Γιάννη του Ρώσου τέτοια φορούσαν σε κάτι mille...και τα μοτό τους ηταν αέρινα στις συνεχόμενες στροφές :kalo:
Όσον αφορά την τεχνική την καταλληλότητα της διαστάσεως των ελαστικών και την αέρινη κίνηση στις στροφές του Άγιου Ιωάννη του Ροσι, ο μονός κατάλληλος να απαντήσει είναι ο Bip-Bip και τραβήξου στην άκρη με σε περάσω από πάνω.
Υπομονή μέχρι να δει το θέμα και να απαντήσει αρμοδίως
2003 Εως 2008 που πήγαινα Οι 5 ταχύτεροι του Αη Γιάννη είναι Χαλκιδέοι μετά το πλήθος.. :tez:
-
αυτο ακριβως θα εγραφα κι εγω
ο μανος,απ οσο ξερω φοραει 200
το 2006190-60 slicκ ηταν η μοδα στον Αγιο :P
-
χμμ εκει θα καταλήξω και εγω 180 -55..οι τοπικοί γρήγοροι του Αη Γιάννη του Ρώσου τέτοια φορούσαν σε κάτι mille...και τα μοτό τους ηταν αέρινα στις συνεχόμενες στροφές :kalo:
Όσον αφορά την τεχνική την καταλληλότητα της διαστάσεως των ελαστικών και την αέρινη κίνηση στις στροφές του Άγιου Ιωάννη του Ροσι, ο μονός κατάλληλος να απαντήσει είναι ο Bip-Bip και τραβήξου στην άκρη με σε περάσω από πάνω.
Υπομονή μέχρι να δει το θέμα και να απαντήσει αρμοδίως
2003 Εως 2008 που πήγαινα Οι 5 ταχύτεροι του Αη Γιάννη είναι Χαλκιδέοι μετά το πλήθος.. :tez:
λογικο
και γω στον περιφεριακο της ΘεσσαΛονικης μπροστα στο στρατιωτικο νοσοκομειο στην εξοδο που εχει για τις Δυτικες περιοχες
εστριβα με το beverly με 120χλμ :D :D :D
βεβαια την ειχα στριψει καμια 500αρια φορες ;)
-
χμμ εκει θα καταλήξω και εγω 180 -55..οι τοπικοί γρήγοροι του Αη Γιάννη του Ρώσου τέτοια φορούσαν σε κάτι mille...και τα μοτό τους ηταν αέρινα στις συνεχόμενες στροφές :kalo:
Όσον αφορά την τεχνική την καταλληλότητα της διαστάσεως των ελαστικών και την αέρινη κίνηση στις στροφές του Άγιου Ιωάννη του Ροσι, ο μονός κατάλληλος να απαντήσει είναι ο Bip-Bip και τραβήξου στην άκρη με σε περάσω από πάνω.
Υπομονή μέχρι να δει το θέμα και να απαντήσει αρμοδίως
2003 Εως 2008 που πήγαινα Οι 5 ταχύτεροι του Αη Γιάννη είναι Χαλκιδέοι μετά το πλήθος.. :tez:
λογικο
και γω στον περιφεριακο μπροστα στο στρατιωτικο νοσοκομειο στην εξοδο που εχει για τις Δυτικες περιοχες
εστριβα με το beverly με 120χλμ :D :D :D
βεβαια την ειχα στριψει καμια 500αρια φορες ;)
:souza:
-
Καλησπέρα... Θα σου έλεγα γιά 190αρι+
Κατέβασε τν τιμονοπλακα κ ρύθμισε αναρτήσεις..180 στν 6αρα ζάντα ανοίγει κ χάνει τν κορόνα του....
Εάν θέλεις γρήγορο ελαστικό κοίτα γιά d211 και εάν θέλεις κάτι πολύ καλό κ προβλέψιμο Πάρε cap ή one....
-
Καλησπέρα... Θα σου έλεγα γιά 190αρι+
Κατέβασε τν τιμονοπλακα κ ρύθμισε αναρτήσεις..180 στν 6αρα ζάντα ανοίγει κ χάνει τν κορόνα του....
Εάν θέλεις γρήγορο ελαστικό κοίτα γιά d211 και εάν θέλεις κάτι πολύ καλό κ προβλέψιμο Πάρε cap ή one....
:ohyes: :ohyes: :bye:
-
Καλησπέρα... Θα σου έλεγα γιά 190αρι+
Κατέβασε τν τιμονοπλακα κ ρύθμισε αναρτήσεις..180 στν 6αρα ζάντα ανοίγει κ χάνει τν κορόνα του....
Εάν θέλεις γρήγορο ελαστικό κοίτα γιά d211 και εάν θέλεις κάτι πολύ καλό κ προβλέψιμο Πάρε cap ή one....
Το cap και το one ποιό είναι ρε παιδιά,γιατί έφτασε ο καιρός για λάστιχα; :thnk:
-
Καλησπέρα... Θα σου έλεγα γιά 190αρι+
Κατέβασε τν τιμονοπλακα κ ρύθμισε αναρτήσεις..180 στν 6αρα ζάντα ανοίγει κ χάνει τν κορόνα του....
Εάν θέλεις γρήγορο ελαστικό κοίτα γιά d211 και εάν θέλεις κάτι πολύ καλό κ προβλέψιμο Πάρε cap ή one....
Το cap και το one ποιό είναι ρε παιδιά,γιατί έφτασε ο καιρός για λάστιχα; :thnk:
power cup michelin και one αν θυμάμαι.
-
εγω φοραγα τα qualifier 2 σε 190 διασταση στην Ροδο περα του γλυστριματος στο πρωτο χλμ που ηθελε να ζεσταθεί το στρίψιμο του στους δρομους εκει ηταν απλα κορυφη και αρκετα γρηγορο με 180 δεν ξερω αν θα ειχα την ιδια εμπιστοσυνη βεβαια παιζει ρολο και ο οδηγος ο BIP BIP και με 250αρι ελαστικο το ιδιο γρηγορα θα στριψει :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
εγω φοραγα τα qualifier 2 σε 190 διασταση στην Ροδο περα του γλυστριματος στο πρωτο χλμ που ηθελε να ζεσταθεί το στρίψιμο του στους δρομους εκει ηταν απλα κορυφη και αρκετα γρηγορο με 180 δεν ξερω αν θα ειχα την ιδια εμπιστοσυνη βεβαια παιζει ρολο και ο οδηγος ο BIP BIP και με 250αρι ελαστικο το ιδιο γρηγορα θα στριψει :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
με τα λάστιχα που ανέφερες ήρθε το μοτό μου! Δόξα το θεό γόνατο ακόμα βρίσκω και στους δυο Αγιους..εδω στην Ρόδο ενα rc8 στρίβει διασκεδαστικά..μετά..... :P :P
-
ο δρομος που είναι απολαυση για στροφες το χειμωνα που δεν εχει κινηση και τουρίστες είναι από απολλακιά προς το λιμανι για την χαλκη ( μεσα από το βουνα ) προσωπικα εκει απολαυσα οδηγηση
να δουμε τωρα ποτε θα ξαναβρούμε μηχανη :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
-
Καλησπέρα... Θα σου έλεγα γιά 190αρι+
Κατέβασε τν τιμονοπλακα κ ρύθμισε αναρτήσεις..180 στν 6αρα ζάντα ανοίγει κ χάνει τν κορόνα του....
Εάν θέλεις γρήγορο ελαστικό κοίτα γιά d211 και εάν θέλεις κάτι πολύ καλό κ προβλέψιμο Πάρε cap ή one....
τα D211 με τι πιέσεις τα δούλευες στον δρόμο?
-
Μν ακούς καμιά βλακεία για 20-25 κτλ.... Ναι έχει σκληρό σκελετό αλλά τέτοιες πιέσεις μόνο πίστα στον δρόμο όσο κ παγκόσμιος να είσαι δεν......ανάλογα τν διαδρομή παίζεις απο 29 κ πάνω απλά να ξέρεις ότι το d 211 κρυώνει πολύ γρήγορα.... Γιαυτό προσοχή εάν κόψεις για να περιμένεις κάποιον.... Εαν κάνεις μια μικρή στάση κτλ...
Να ξέρεις οτι στο όριο του σε διώχνει ατσουμπαλα αλλά εως εκει ειναι απιστευτο λάστιχο...
-
Μν ακούς καμιά βλακεία για 20-25 κτλ.... Ναι έχει σκληρό σκελετό αλλά τέτοιες πιέσεις μόνο πίστα στον δρόμο όσο κ παγκόσμιος να είσαι δεν......ανάλογα τν διαδρομή παίζεις απο 29 κ πάνω απλά να ξέρεις ότι το d 211 κρυώνει πολύ γρήγορα.... Γιαυτό προσοχή εάν κόψεις για να περιμένεις κάποιον.... Εαν κάνεις μια μικρή στάση κτλ...
Να ξέρεις οτι στο όριο του σε διώχνει ατσουμπαλα αλλά εως εκει ειναι απιστευτο λάστιχο...
Καλημέρα και στον Αγιο Ροσσι 31 μπρος 29 πίσω έπαιζα...ο αντίστοιχος Αγιος στην Ρόδο έχει λίγο ποιο φορτωμένες ταχύτητητες..οπότε βλέποντας και στρίβοντας :bye:
-
Εεε αφού είσαι σχετικός.... Τι αγχώνεσαι....όλες οι γόμες είναι καλές κ δουλεύουν σχεδόν στς ίδιες πιέσεις.... :ohyes:
-
Επίσης εχει πολύ μεγάλη διαφορά (και εγώ δεν το πίστευα πρωτού το νιώσω) το 180 λαστιχο με 16ρι γρανάζι μπροστά και το 190 με το ίδιο γρανάζι
Αποψή μου ειναι για τα κομμάτια που λες και για τα λάστιχα που λες, που και εγώ φοράω, 190 διάσταση με 28-30 psi ανάλογα με την θερμοκρασία και με το πόσο θα πιεσεις.
-
Νταξ.... :tez: εγώ το καλοκαίρι έκαψα 4 200αρια πίσω κ 2 μπροστινά.... Όλα cup,.....
Βέβαια έχω αλλάξει αρκετά τν γεωμετρία με το ύψος τς μηχανής σε σημείο που ίσως να είναι κ επικίνδυνο μερικες φορες...
-
μονο 180 και μονο rensport η pirreli BSB.τιποτα άλλο δοκιμασμένα παντου.
-
180/55 the best.
πιο γρηγορο πιο στιβαρο καλυτερη αποκριση.
το 190 ειναι για πιστα και για κλισεις γεια σας.
αυτα απο μενα :)
Συμφωνώ με τον Μάκη και προσθέτων ότι ακόμα και στις Σέρρες το 180 ήταν τέλειο για έναν πολύ μέτριο αναβάτη σαν εμένα. ;)
-
Επίσης εχει πολύ μεγάλη διαφορά (και εγώ δεν το πίστευα πρωτού το νιώσω) το 180 λαστιχο με 16ρι γρανάζι μπροστά και το 190 με το ίδιο γρανάζι
Αποψή μου ειναι για τα κομμάτια που λες και για τα λάστιχα που λες, που και εγώ φοράω, 190 διάσταση με 28-30 psi ανάλογα με την θερμοκρασία και με το πόσο θα πιεσεις.
Γιατί τόση διαφορά Κλεάνθη; :thnk:
-
180 για τα δικα μας μηχανακια θεωρω ότι δεν κανουν.Ειναι μονο καλυτερα στην αλλαγή κατεύθυνσης σε εσακι αλλα-σε ολες τις αλλες περιστάσεις το 190αρι ειναι καλύτερο.Σου δινει μεγαλυτερη εμπιστοσύνη στην στροφη-"πεφτει "πιο προθυμα και ειναι γενικοτερα καλύτερα στο grip της μηχανής.Αρα το μονο καλύτερο στο 180αρι ειναι το βαρος και οτι ειναι πιο γρήγορα στην αλλαγη κατευθυνσης απο πλαγιασμενος δεξια -σε πλαγιασμα αριστερα(δηλαδή εσακι οπως ειπα πριν).
-
Καλησπέρα δεν νομίζω οτι πρέπει να ανοίξω καινούριο θεμα για αυτο και γράφω εδω που ειναι αύτη η διαδρομή του άγιου Ιωάννη στην ροδο που ανέφερε σύντροφος τουονϊστας iosif9? Ειμαι καινούργιος και θα με ενδιέφερε να τον επισκεφθώ
-
Μαριε fb νομιζω τ ειπαμε λιγο εκει σε ρωτησα αν ηρθες μονιμα ροδο
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραία τοτε κάνε με και add πρέπει να βρεθούμε όσοι περισσότεροι γίνετε να κάνουμε καμιά απριλιο βόλτα
-
Σ εστειλε μνμ ο ιωσηφ στο fb
Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
:thnk: Αχα κατι είχα υποψιαστεί