0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα... Θα σου έλεγα γιά 190αρι+ Κατέβασε τν τιμονοπλακα κ ρύθμισε αναρτήσεις..180 στν 6αρα ζάντα ανοίγει κ χάνει τν κορόνα του.... Εάν θέλεις γρήγορο ελαστικό κοίτα γιά d211 και εάν θέλεις κάτι πολύ καλό κ προβλέψιμο Πάρε cap ή one....
Παράθεση από: bip-bip στις Μάρτιος 02, 2015, 03:02:50 μμΚαλησπέρα... Θα σου έλεγα γιά 190αρι+ Κατέβασε τν τιμονοπλακα κ ρύθμισε αναρτήσεις..180 στν 6αρα ζάντα ανοίγει κ χάνει τν κορόνα του.... Εάν θέλεις γρήγορο ελαστικό κοίτα γιά d211 και εάν θέλεις κάτι πολύ καλό κ προβλέψιμο Πάρε cap ή one....Το cap και το one ποιό είναι ρε παιδιά,γιατί έφτασε ο καιρός για λάστιχα;
εγω φοραγα τα qualifier 2 σε 190 διασταση στην Ροδο περα του γλυστριματος στο πρωτο χλμ που ηθελε να ζεσταθεί το στρίψιμο του στους δρομους εκει ηταν απλα κορυφη και αρκετα γρηγορο με 180 δεν ξερω αν θα ειχα την ιδια εμπιστοσυνη βεβαια παιζει ρολο και ο οδηγος ο BIP BIP και με 250αρι ελαστικο το ιδιο γρηγορα θα στριψει
Μν ακούς καμιά βλακεία για 20-25 κτλ.... Ναι έχει σκληρό σκελετό αλλά τέτοιες πιέσεις μόνο πίστα στον δρόμο όσο κ παγκόσμιος να είσαι δεν......ανάλογα τν διαδρομή παίζεις απο 29 κ πάνω απλά να ξέρεις ότι το d 211 κρυώνει πολύ γρήγορα.... Γιαυτό προσοχή εάν κόψεις για να περιμένεις κάποιον.... Εαν κάνεις μια μικρή στάση κτλ...Να ξέρεις οτι στο όριο του σε διώχνει ατσουμπαλα αλλά εως εκει ειναι απιστευτο λάστιχο...
180/55 the best.πιο γρηγορο πιο στιβαρο καλυτερη αποκριση.το 190 ειναι για πιστα και για κλισεις γεια σας.αυτα απο μενα
Επίσης εχει πολύ μεγάλη διαφορά (και εγώ δεν το πίστευα πρωτού το νιώσω) το 180 λαστιχο με 16ρι γρανάζι μπροστά και το 190 με το ίδιο γρανάζιΑποψή μου ειναι για τα κομμάτια που λες και για τα λάστιχα που λες, που και εγώ φοράω, 190 διάσταση με 28-30 psi ανάλογα με την θερμοκρασία και με το πόσο θα πιεσεις.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι