APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: teotuono1990 στις Σεπτέμβριος 15, 2017, 10:07:05 μμ
-
οταν πηρα το τουονο ο προηγουμενος κατοχος μου ειχε πει οτι το μηχανακι φοραει το μαπ 2 φιλτρο αερα ελευθερας ροης καθως κσι τα τελικα ρεμους που υπαρχουν απανω..οταν το οδηγησα στο ρελαντι ειχε αριθμιες καθως και σκασιματα απο την εξατμιση στο κλεισιμο του γκαζιου..οταν ανοιξα το φιλτροκουτι ξεροντας πως κατι θα δω και θα απογοητευτω τελικα βγηκα αληθινος..μανισιο φιλτρο και ο πνιχτης του φιλτροκουτιου βγαλμενος..θελω να μου πειτε σε αυτην την περιπτωση τι ενεργειες θα πρεπει να κανει ο μηχανικος ωστε το μηχανακι να δουλευει σωστα..περιμενω απαντησεις...
-
Teo, για να δούμε αν σε βοηθήσουν οι συνφορουμίτες, να πάμε έτοιμοι στον μάστορα...
-
Τι ακριβως εννοείς σωστά; Κανονικά θέλει νέους χάρτες.
Το πρώτο βήμα σου είναι να συνδεθεί σε ΑΧΟΝΕ και να βεβαιωθειτε ότι όντως είναι γυρισμένο σε variant 2.
-
bross πες μου λιγο σε παρακαλω..αν το βαλει στο διαγνωστικο και δει οτι ειναι γυρισμενο σε μαπ 2 μετα τις ενεργειες πρεπει να γινουν..;;
-
Τιποτα. Δεν μπορεις να του κανεις κατι αλλο με το ΑΧΟΝΕ.
Μετα θελει δυναμομετρο και νεες χαρτογραφησεις, αν πεις οτι θελεις να ασχοληθεις παραπανω.
-
bross ευχαριστω...ηθελα να βεβαιωθω οτι οντως θα γινουν αυτες οι ενεργειες ωστε να δουλευει το μηχανακι οπως πρεπει..
-
Να σου πω τν αλήθεια δν έχω καταλάβει ποιό είναι το πρόβλημα σού!!!! Απλά να ξέρεις αυτά τα μηχανάκια κάτω από τα 3.000 δν δουλεύουν κ έχουν κ μία τρύπα στς 5.500 περίπου....
Κάνε κ έναν οπτικό έλεγχο στα 2 λεπτά σωληνάκια που βρίσκονται αριστερά στο φιλτροκουτι πάνω στν αισθητήρα μπας κ έχεις εκεί κάποιο θέμα κ σου κάνει σκασιματα!!