APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: aristuono στις Αύγουστος 20, 2014, 09:47:31 μμ
-
καλησπέρα παιδια.ξαναγραφω από παλιο θεμα που ειχα ανοιξει πριν πεσει ο σερβερ.
εχω ένα tuono 2008 και όταν ανοιγω το γκαζι από κρεμασμενο μολις φτανει τις 6000 στροφες περιπου εχει κατι κραδασμούς σαν σκορτσαρισμα.εχω συμπερανει ότι μπορει να είναι από καμπανα να θελει δηλαδή δισκους.αλλα δεν ξερω σιγουρα.εχω αλλαξει ρολεμαν πισω τροχου-γραναζιερας,ελεγχο και ξέσφιγμα και ξανασφιξιμο οι βασεις του κινητηρα 2 φορες.το ιδιο το ψαλιδι.εβαλα γρανάζια supersprox με αλυσιδα did 520 από 525.το ιδιο πραγμα όταν το ανοίγεις από χαμηλα.παρατηρησα και κατι άλλο.οταν γυρισω τον πισω τροχο 2 στροφες σε ένα σημειο η αλυσιδα σφιγγει λιγο περισσοτερο και μετα κανονικα για άλλες δυο στροφες.τα φωτα σας.
-
αλυσιδα γραναζια ειναι καινουργια? γιατι αυτο που λες αλλου σφιγγει αλλου χαλαρωνει γινεται μονο σε χαλασμενα
αλυσογραναζα!!! οι ρεγουλατοροι ειναι ρυθμισμενοι σωστα???
-
ολοκαινουρια αλυσιδογραναζα το ειπα ποιο πριν.αλλα μου κανει εντυπωση ότι σε κάθε 2 στροφες το κανει όχι παρα πολύ αλλα το καταλαβαίνεις με το χερι.
-
ολοκαινουρια αλυσιδογραναζα το ειπα ποιο πριν.αλλα μου κανει εντυπωση ότι σε κάθε 2 στροφες το κανει όχι παρα πολύ αλλα το καταλαβαίνεις με το χερι.
Η αλυσιδα ειναι με ασφαλεια η με πρεσαριστο κλιπ?? Αν ειναι με το δευτερο τοτε εχει πρεσαριστει παραπανω απο το κανονικο με αποτελεσμα να μην γυρνανε ευκολα τα πιρακια. Ετσι οπως το λες καθε 2 στροφες ειναι αλυσιδα σε συγκεκριμενο σημειο. Μπολικο σπρευ αλυσιδας και ισως στρωσει στη πορεια οταν τεντωσει λιγο. :kalo:
-
ολοκαινουρια αλυσιδογραναζα το ειπα ποιο πριν.αλλα μου κανει εντυπωση ότι σε κάθε 2 στροφες το κανει όχι παρα πολύ αλλα το καταλαβαίνεις με το χερι.
Αν η αλυσίδα σου εχει κάνει "κόμπο" στο πρεσάρισμα πάνε πάρε ένα άλλο link και ξαναπρέσσαρε. Αν ο κόμπος είναι σε άλλο σημείο πάνε στο κατάστημα που την πήρες και ζήτα άλλη.
Για να τον ελέγξεις,κρατα σταθερη ταχύτητα στις στροφές που έχεις τις δονήσεις και πρόσεξε αν σου κάνει κάποιο "κλωτσημα"
Αυτό θα πρέπει να γίνεται ότι η αλυσίδα στον "κομπο" σφίγγει στιγμιαία.
Και πρόσεξε η αλυσίδα να ειναι σωστά σετταρισμένη
Κοίταξε αν είναι ρυθμισμένοι οι κύλινδροι και ότι δεν παίρνει απο κάπου αέρα.
-
Φίλε εάν σου το κάνει σε συγκεκριμενες στροφές και όχι σε συγκεκριμένα km ασχολήσου με όλα τα άλλα εκτός από το σύστημα μετάδοσης!!!
Τς μπροστινες βάσεις -λαμες -αποστάτες που πιάνει το μοτερ στο πλαίσιο τς ελεγξες???
-
ειχα δοκιμασει και άλλη μαρκα αλυσιδα και μου εκανε το ιδιο.ειναι πολύ μικρο το σφιξιμο θα την αφήσω λιγο μηπως στρωσει.η βασεις όπως ειπα είναι ολες ξεσφιγμενες και ξανασφιγμενες από την αρχη.απλα καταληγω περισσοτερο προς καμπανα.για δισκους ας πουμε.
σεταρισμενη αλυσιδα τι εννοεις σωστα σφιγμενη μηπως?
τους κυλίνδρους τους εχω ελεγξει 2-3 φορες με μηχανημα που ρυθμιζουν τα καρμπυρατέρ.ειναι οκ.τωρα αν ψηλα ξεχρονιζονται τι να σου πω.τωρα αν παιρνει αερα από καπου θα φαινοταν.αλλα από ότι εχω κοιταξει στα σωματα όχι.
-
ειχα δοκιμασει και άλλη μαρκα αλυσιδα και μου εκανε το ιδιο.ειναι πολύ μικρο το σφιξιμο θα την αφήσω λιγο μηπως στρωσει.η βασεις όπως ειπα είναι ολες ξεσφιγμενες και ξανασφιγμενες από την αρχη.απλα καταληγω περισσοτερο προς καμπανα.για δισκους ας πουμε.
σεταρισμενη αλυσιδα τι εννοεις σωστα σφιγμενη μηπως?
τους κυλίνδρους τους εχω ελεγξει 2-3 φορες με μηχανημα που ρυθμιζουν τα καρμπυρατέρ.ειναι οκ.τωρα αν ψηλα ξεχρονιζονται τι να σου πω.τωρα αν παιρνει αερα από καπου θα φαινοταν.αλλα από ότι εχω κοιταξει στα σωματα όχι.
δοκίμασε να συμπλέξεις/αποσυμπλέξεις έχεις κάποια διαφορά στον θόρυβο?
Το μηχανάκι πόσα km έχει?
Τέτοιες συμπεριφορές μόνο κάτι honda έχουν :tez:
Πάντος κραδασμοι=με σκορτσάρισμα εμένα μου κάνουν για κόμπους σε αλυσίδα.
Ας μιλήσουν και οι ειδικότεροι
-
θορυβο αν εννοεις από την καμπανα δεν εχω.μαλιστα την εβγαλα και την ελεγξα κιολας.εκτος από το φυσιολογικο κενακι που εχουν τα ελλατηρια τα πισω του γραναζιού τιποτα άλλο δεν βλεπω.ουτε κουνημα στο γραναζι της καμπανας ουτε φαγωμα πουθενα.το μονο που με ξενισε είναι οι είναι στεγνοι οι δισκοι.φαινονται ξεροι αλλα ψιλα δεν μπατιναρει.
τωρα οσο για την αλυσιδα αν εχει κομπο ανα 2 στροφες ο τροχος τον εμφανιζει?και πως τον εκανε?
οι κομποι δεν φαινονται με το ματι?αλλα καινουρια αλυσιδα ρε γαμωτο?και μια regina που εβαλα ο ιδιο μου εκανε και ξαφνικα και η παλια που φοραγα.ετσι ξαφνικα ξεκινησαν και οι κραδασμοι.χμμμμμμ.
-
ψάχνοντας-ψάχνοντας παρατηρησα ότι είναι σαν να γυριζει κατι παρακεντρα.η γραναζιερα κατι τελως παντων.
-
το μπροστά γρανάζι έχει την πατούρα απο μέσα ή απ'εξω?
δες εδώ
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=788
-
από μεσα η πατουρα ετσι ηταν παντα. :kalo:
-
ψάχνοντας-ψάχνοντας παρατηρησα ότι είναι σαν να γυριζει κατι παρακεντρα.η γραναζιερα κατι τελως παντων.
εχεις ελενξει το ρουλεμαν της γραναζιερας :thnk:
-
ψάχνοντας-ψάχνοντας παρατηρησα ότι είναι σαν να γυριζει κατι παρακεντρα.η γραναζιερα κατι τελως παντων.
εχεις ελενξει το ρουλεμαν της γραναζιερας :thnk:
αλαχτηκε μαζι με του τροχου.αλλα κατι.το μπροστα γραναζι όταν το κουνας ο αξονας του σασμαν εχει ένα μικρο μεσα εξω.ετσι πρεπει η?...........
-
παντως για να σιγουρευτω τα εχω βγαλει όλα από πανω και εχω αφησει μονο την αλυσιδα με τα γρανάζια.τα γυρναω με το χερι και ναι σε ένα σημειο η αλυσιδα σφιγγει αρκετα και μετα ξεσφιγγει.να σημειωσω ότι αν ειχε κομπους η αλυσιδα στο σημειο που εσφιγγε αν την πιεζες πανω κατω θα λασκαριζε.οχι δεν γινεται τιποτα.στο σημειο που σφιγγει η αλυσιδα στο πανω μερος του ψαλιδιού κοιτωντας την γλιστρα μεγαλωνει το κενο από την γλιστρα και μετα ξαναμικραινει και ου το καθεξης.ειναι όλα καινουρια.και με τα παλια γρανάζια το ιδιο εκανε γιαυτο τα αλλαξα.τα εχω ψαξει όλα και εχω χαλασει πολλα λεφτα σε αλυσιδες καινούριες για δοκιμες.δεν ξερω τι άλλο να κανω και τι άλλο φταιει. :(
-
Φιλεεεε στο έγραψα και ποιο πάνω!!!! Άλλο το έχω κραδασμους στς 6000 στροφές και άλλο το έχω πρόβλημα με γρανάζια και αλυσίδα........ Μν τα μπερδεύεις γιατί θα ξοδέψεις πολλά λεφτά ακόμα!!!!
-
καλημερα, πρεπει ο αξονας στο σασμαν να εχει ενα μικρο τζογο μεσα εξω μικρο, τον αξονα της ροδας τον
κοιταξες?
-
Φιλεεεε στο έγραψα και ποιο πάνω!!!! Άλλο το έχω κραδασμους στς 6000 στροφές και άλλο το έχω πρόβλημα με γρανάζια και αλυσίδα........ Μν τα μπερδεύεις γιατί θα ξοδέψεις πολλά λεφτά ακόμα!!!!
φιλε όταν μια αλυσιδα σφιγγει και ξεσφιγγει δεν εχεις κραδασμούς?ρωταω απλα.γιατι τι άλλο να είναι?μπορει να είναι και συμπλέκτης αλλα ας τελειώσουμε πρωτα με την αλυσιδα πιστευω.
-
καλημερα, πρεπει ο αξονας στο σασμαν να εχει ενα μικρο τζογο μεσα εξω μικρο, τον αξονα της ροδας τον
κοιταξες?
τον αξονα της ροδας τι εννοεις να τον κοιτάξω.
-
Και ξαναρωτω για να εχουμε ολη την εικονα. Στις 6Κ σταματημενος εχεις κραδασμους?
-
αν ειναι στραβος η ειναι σε κανενα σημειο φαγωμενος !!! μπορεις να τον μετρησεις? τα λαστιχα και τις ζαντες
γενικα τα εχεις κεντραρει ειχες πει ετσι?
-
Και ξαναρωτω για να εχουμε ολη την εικονα. Στις 6Κ σταματημενος εχεις κραδασμους?
φιλε στις 6000 σταματημένος εχω τους φυσιολογικούς κραδασμούς που εχουν όλα αυτά τα μοτερ εεε αντε και ένα τσακ παραπανω.οταν προχωραω είναι το θεμα ότι μετα από αρκετη διαδρομή είναι πολλοι οι κραδασμοι.
γιατι αν ειχα σταμαημενος τι γινεται πχ?πας για μοτερ?
-
οοοοο yessss..... στροφαλος
-
ο στρόφαλος δεν γυριζει που λεμε αλλα χτυπάει.εχω ρωτησει και είμαι σιγουρος.και θα εκοβε και επιδοσεις.επιδοσεις δεν εχει κοψει το μηχανακι.καθολου.
είμαι σιγουρος ότι είναι αλυσιδα η αντε στην εσχατη συμπλέκτης.γιατι πολους κραδασμούς κανει όταν το κρεμασω και αρχισω να ανοιγω και περασω τις 6000 εκει δηλαδή που ροπιαζει το μοτερ φαινονται πεντακάθαρα οι κραδασμοι και το κουνημα της αλυσιδας.
-
Τι γραναζια εχεις εμπρος και πισω. Και αλλη μια διευκρινηση μιλαμε για κραδασμους η για εντονο σκορτσαρισμα?
-
Τι γραναζια εχεις εμπρος και πισω. Και αλλη μια διευκρινηση μιλαμε για κραδασμους η για εντονο σκορτσαρισμα?
αυτο ειναι το θεμα τωρα.ενω με γαργαλανε τοσο πολυ τα ποδια που ειναι σαν κραδασμοι μετα απο αυτες τις στροφες,οταν ανοιξω με μεγαλη ταχυτητα απι χαμηλα φαινεται σαν εντονο σκορτσαρισμα.εκει ειναι που δεν μπορω να βγαλω ακρη.
γραναζια φοραω μπροστα 15 supersprox 1ης τοποθετησης και πισω επειδη δεν βρηκα 42 εβαλα 41 supersprox 520 ομως.
-
ξαναρωτάω το μπροστά γρανάζι ειναι σωστα τοποθετημένο? αυτα τα συμπτώματα τα ειχα οταν πρωτοπήρα το capo γιατι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε τοποθετήσει ανάποδα
Και δεν εχει να κάνει με τις στροφές αλλά με το απότομο άνοιγμα του γκαζιού.
-
ξαναρωτάω το μπροστά γρανάζι ειναι σωστα τοποθετημένο? αυτα τα συμπτώματα τα ειχα οταν πρωτοπήρα το capo γιατι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε τοποθετήσει ανάποδα
Και δεν εχει να κάνει με τις στροφές αλλά με το απότομο άνοιγμα του γκαζιού.
το γραναζι στο τουονο παει με την μεγαλη πατουρα μεσα.ετσι είναι παντα.θα το ψαξω ακομα λιγο και αν δεν βρω τιποτα θα το παρατησω και δεν ξανασχολουμαι.
-
ξαναρωτάω το μπροστά γρανάζι ειναι σωστα τοποθετημένο? αυτα τα συμπτώματα τα ειχα οταν πρωτοπήρα το capo γιατι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε τοποθετήσει ανάποδα
Και δεν εχει να κάνει με τις στροφές αλλά με το απότομο άνοιγμα του γκαζιού.
το γραναζι στο τουονο παει με την μεγαλη πατουρα μεσα.ετσι είναι παντα.θα το ψαξω ακομα λιγο και αν δεν βρω τιποτα θα το παρατησω και δεν ξανασχολουμαι.
:D :D :D
είναι και αυτο μια λύση
-
ακριβως μια λυση την οποια δεν μπορει να μου την βρει κανενας.εχω αλλαξει αλυσιδες.θεμα μοτερ δεν τίθεται το ξεχναμε.θεμα ασυγχρόνιστων κυλινδρων δεν υπαρχει περιπτωση δεν επηρεαζει αυτό σε κραδασμούς.το μονο που φαινεται πεντακάθαρα είναι η αλυσιδα η οποια την γυρνας σκετη χωρις τροχους μονοτο πισω γραναζι με την γραναζιερα και το μπροστα και αλλου σφιγγει αλλου ξεσφιγγει.υπαρχει περιπτωση ένα τελευταιο να υπαρχει εστω και ένα ελαχιστο κουνημα στο ψαλιδι και να κανει αυτό η αλυσιδα με το χερι μονο?
-
Να σου πω την αληθεια δεν εχω καταλαβει ακομα τι σου κανει ακριβως το μηχανακι και σιγουρα ειναι δυσκολο να το περιγραψεις με γραπτο λογο. Απο την αρχη που ξεκινησες το θεμα ειμαι με την απορια κραδασμοι η σκορτσαρισμα?
Και αν ειναι κραδασμοι γιατι σταματημενο δεν κανει τπτ? Αν ειναι σκορτσαρισμα γιατι στις 6Κ γιατι τοσο ψηλα? Στις 2 - 2.5 - 3 Κ θα το καταλαβαινα αλλα 6000??? Θα ηθελα πολυ να το δω απο κοντα απλα απο περιεργεια ρε παιδι μου :thnk:
-
Να σου πω την αληθεια δεν εχω καταλαβει ακομα τι σου κανει ακριβως το μηχανακι και σιγουρα ειναι δυσκολο να το περιγραψεις με γραπτο λογο. Απο την αρχη που ξεκινησες το θεμα ειμαι με την απορια κραδασμοι η σκορτσαρισμα?
Και αν ειναι κραδασμοι γιατι σταματημενο δεν κανει τπτ? Αν ειναι σκορτσαρισμα γιατι στις 6Κ γιατι τοσο ψηλα? Στις 2 - 2.5 - 3 Κ θα το καταλαβαινα αλλα 6000??? Θα ηθελα πολυ να το δω απο κοντα απλα απο περιεργεια ρε παιδι μου :thnk:
λοιπον φιλε μου να στο κανω λιγο ποιο αναλυτικα κατά 90% τι γινεται.
λοιπον ξαφνικα εχω αρχισει να καταλαβαινω καποιους κραδασμούς στα ποδια(γαργαλημα ενοχλητικο στις πατουσες,ακριβως δηλαδή στους μασπιεδες)οι οποιοι ηταν μετα τις 5500 με 6000 στροφες άλλες φορες μεχρι τις 8000 και άλλες μεχρι τον κοφτη.μετα εγιναν περισσοτεροι και το εκεναν και όταν ειχα ταχυτητα και αφηνα το γκαζι μεχρι να πεσει κατω από τις 5000 περιπου οπου ηρεμουσε.περισσοτερο το εκανε όταν ειχα πχ τεταρτη και αρχισα να ανοιγω από τις 3500-4000 στροφες περιπου.εκανε ένα μικρο σκορτσαρισμα και μολις περναγε τις 6000 τα ποδια μουδιαζαν.επειδη κυκλοφοραω και νυχτα και δεν μπορω να το πηγαινω ταπα ταξιδευω με μικρες ταχύτητες λιγες στροφες αλλα μεγαλη σχεση.5η-6η και λιγες στροφες.δεν ενοχλεί καθολου αν όμως αποφασισω να ανοιξω ειδικα με τετοια ταχυτητα από χαμηλα τοτε τα ποδια μουδιαζουν και πριν τις 6000.παντως γενικως εχει αυτό το μούδιασμα και δεν μπορεις να πας μακρια αν αποφασισεις να πλακωθείς και να σταθεροποιήσεις γκαζι μετα τις 6500 -7000.εεε τα υπολοιπα τα ξερεις.αρχισα και αλλαζα.ρολεμαν,εσφιγκα βασεις μοτερ,ρολεμαν γραναζιερας.αλυσιδα με τα παλια γρανάζια,μου ειπαν βαλε supersprox με 520 βημα και θα σταματησει εβαλα αλυσιδα ρεγγινα το ιδιο,did το ιδιο,ξαναεβαλα της μανας του τα γρανάζια με το 40 πισω που φοραγε από όταν το πηρα.δεν εκανε τιποτα αυτό και ηταν καινουριο.το 15 εμπρος το ειχα αλλαξει τον ιανουαριο.ανακαλυπτω ότι η αλυσιδα σε άλλο σημειο σφιγκη λιγο και σε άλλο γινεται κανονικα γιαυτο εχω αλλαξει αλυσιδες και γρανάζια.αυτα.....δεν ξερω κατι άλλο.
-
OK Τι παραπανω να γραψεις!!! Κοιτα τι θα εκανα εγω? Αντι να σφιγγω βιδες θα ξεσφιγγα οσο και αν ακουγετε τρελο.
Πρωτα ολες τις βιδες που πιανουν οι βασεις του μοτερ ακομα μεχρι και τις βιδες του ψυγειου. Αφου θα το εκανα αυτο θα εκανα μια βολτα να δω τι παιζει. Κατι μου λεει οτι κατι θα ανακαλυπτα. Μην ξεχασω να σου πω και για τις βιδες στις εξατμισεις.
-
OK Τι παραπανω να γραψεις!!! Κοιτα τι θα εκανα εγω? Αντι να σφιγγω βιδες θα ξεσφιγγα οσο και αν ακουγετε τρελο.
Πρωτα ολες τις βιδες που πιανουν οι βασεις του μοτερ ακομα μεχρι και τις βιδες του ψυγειου. Αφου θα το εκανα αυτο θα εκανα μια βολτα να δω τι παιζει. Κατι μου λεει οτι κατι θα ανακαλυπτα. Μην ξεχασω να σου πω και για τις βιδες στις εξατμισεις. Μιας και ειπα εξατμισεις τι φοραει? Ποσα χιλιομετρα εχει το μηχανακι και τελος ποτε ρυθμησες βαλβιδες τελευταια φορα?
-
εξατμισεις φοραει απο αγγλια χειροποιητες για αυτο.εχει σχεδον 30000 χλμ και ελεγχος βαλβιδων εγινε στα 23000 και ουτε καταδιανοια ηταν στο οριο.οταν εννοω εσφιξα βιδες εννοω με δυναμοκλειδο βαση του μανουαλ.εγω στην αλυσιδα κολαω γιατι να το κανει αυτο.
-
χθες ειχα παει μια βολτα μακρινη ειχα πολύ καιρο να παω και λιγο πλακωμένος.ανακαλυψα κατι όταν ζεσταθουν τα κινουμενα μερη ειτε μοτερ ειτε τροχοι κτλ.οι κραδασμοι ερχονται και σε ποιο χαμηλες στροφες και πλεον σε κουραζει.μουδιαζουν τα ποδια σου και το λιγο και τα χερια σου. ειδικα αν το ανοίξεις από χαμηλα μεχρι τελος.οι αποδοση του μοτερ είναι παραπανω από ικανοποιητικη.πλεον δεν ξερω τι άλλο να ψαξω εκτος της αλυσιδας που κανει ακομα το σφιξιμο και ξέσφιγμα.
-
στο http://tuonozone.com/ που έχεις γραψει για το πρόβλημα σου έχουν αναφερθεί δονήσεις (κραδασμοί) που οφειλόταν σε διάκενο των μπουζί
-
Οι κραδασμοι μπορει να προερχονται απο μιγμα (πχ ασυγχρονιστα σωματα).
για να μην ψαχνεις τι και πως, στειλε ενα pm στο μελος bill, να του το πας να το οδηγησει αυτος και να σου πει την γνωμη του.
-
εχω ιριδιου μπουζι εδω και 15000χλμ με διακενο 0,4.mm.τα σωματα τα εχω βαλει στο carbtune και ειναι κομπλε.αν και αυτα δεν επηρεαζουν καπου.εχω μιλησει με τον bill και μου ειπε δεν εχει ξανατυχει.μου ειπε να αλλξω αλυσιδογραναζα και να βαλω supersprox γραναζια με αλυσιδα did 520.το εκανα.το ιδιο.αλλαξα αλυσιδα το ιδιο.εδω ερχομαι και ρωταω και κατι αλλο.η αλυσιδα σε ενα σημειο σφιγγει λιγο περισσοτερο και μετα χαλαρωνει.μπορει να ειναι απο αυτο;και γιατι το κανει.
-
εχω ιριδιου μπουζι εδω και 15000χλμ με διακενο 0,4.mm.τα σωματα τα εχω βαλει στο carbtune και ειναι κομπλε.αν και αυτα δεν επηρεαζουν καπου.εχω μιλησει με τον bill και μου ειπε δεν εχει ξανατυχει.μου ειπε να αλλξω αλυσιδογραναζα και να βαλω supersprox γραναζια με αλυσιδα did 520.το εκανα.το ιδιο.αλλαξα αλυσιδα το ιδιο.εδω ερχομαι και ρωταω και κατι αλλο.η αλυσιδα σε ενα σημειο σφιγγει λιγο περισσοτερο και μετα χαλαρωνει.μπορει να ειναι απο αυτο;και γιατι το κανει.
Μας εχει τρελανει η περιπτωση σου :( Κατα την αποψη μου αυτο που σου κανει η αλυσιδα δεν ειναι φυσιολογικο ειδικα για καινουργια αλυσιδα και γραναζια και πιστευω οτι το προβλημα σου ειναι απο εκει. Στο Capo μου εκανε κραδασμους και σκορτσαρισματα και ηταν απο την αλυσιδα που ειχε κανει κομπους σε ενα δυο σημεια. Οταν την αλλαξα ολα οκ. Εσενα ομως ειναι καινουργια και δεν θα επρεπε να σου κανει τετοια. Αν θες εχω πισω γραναζιερα με γραναζι 42Τ να δοκιμαζαμε αν κανει τα ιδια. Οτι θες πες μου και μακαρι να βγαλουμε ακρη.
-
δεν ξερω ρε φιλε μπορεις να μου την στειλεις με το αζημιωτο φυσικα αν είναι κομπλε και δεν σου εκανε τιποτα εσενα μπροστα εχω ένα 16αρι γραναζι που το εβγαλα από απριλια που δεν εκανε κατι εκτος αν εχεις και μπροστινο.και αν εχει καποιος μια αλυσιδα που να μην ειχε αυτό το πρόβλημα να δω αν είναι αυτό γιατι εχω πληρωσει 2 αλυσιδες με τα γρανάζια πανω από 200 ευρω.
-
Άντε να πω και γω μια ιδέα .
Αυτό που αναφέρεις , ότι η αλυσίδα σφίγγει και αφήνει έχει αναφερθεί και σε κάποια caponord .
Αν υποθέσω ότι η αλυσίδα σου είναι άριστη , και πως επίσης το μπροστινό γρανάζι σου είναι σωστά τοποθετημένο , τότε το πρόβλημα ξεκινάει από το πίσω γρανάζι . :ohyes:
Σε αρκετά capo τουλάχιστον , όταν άλλαζαν γρανάζια με aftermarket μερικές φορές το πίσω δεν ήταν απόλυτα κεντραρισμένο , είχε δλδ λίγο τζόγο που μεταφραζόταν σε κραδασμούς/σκορτσάρισμα .
Τη λύση έδινε μια ματσόλα . ξέσφιγγαν τις βίδες του γραναζιού ( του πίσω ) το χτύπαγαν λίγο με μία ματσόλα , ξανα έσφιγγαν και επαναλάμβαναν την ίδια διαδικασία μέχρι να κάτσει το γρανάζι όσο πιο σωστά γίνεται .
Τώρα αν θες το δοκιμάζεις , αλλά μπορεί να λέω και μπούρδες . :)
-
Άντε να πω και γω μια ιδέα .
Αυτό που αναφέρεις , ότι η αλυσίδα σφίγγει και αφήνει έχει αναφερθεί και σε κάποια caponord .
Αν υποθέσω ότι η αλυσίδα σου είναι άριστη , και πως επίσης το μπροστινό γρανάζι σου είναι σωστά τοποθετημένο , τότε το πρόβλημα ξεκινάει από το πίσω γρανάζι . :ohyes:
Σε αρκετά capo τουλάχιστον , όταν άλλαζαν γρανάζια με aftermarket μερικές φορές το πίσω δεν ήταν απόλυτα κεντραρισμένο , είχε δλδ λίγο τζόγο που μεταφραζόταν σε κραδασμούς/σκορτσάρισμα .
Τη λύση έδινε μια ματσόλα . ξέσφιγγαν τις βίδες του γραναζιού ( του πίσω ) το χτύπαγαν λίγο με μία ματσόλα , ξανα έσφιγγαν και επαναλάμβαναν την ίδια διαδικασία μέχρι να κάτσει το γρανάζι όσο πιο σωστά γίνεται .
Τώρα αν θες το δοκιμάζεις , αλλά μπορεί να λέω και μπούρδες . :)
ολα ειναι ευπροσδεκτα φιλε γιατι γραναζια αλλαξα επειδη και τα προηγουμενα εκαναν το ιδιο.
πως θα το χτυπησω δηλαδη.αφου στο κεντρο καθεται κανονικα.
-
Nαι ίσως δεν το έγραψα καλά ...
δεν ξεσφίγγεις εντελώς , αλλά μισή βόλτα ας πούμε και χτυπάς το γρανάζι πάνω στις βίδες .
Δεν χτυπάς για να το πας με το χτύπημα στη θέση του .... αλλά με τη λογική ότι αφού έχουν λασκάρει οι βίδες με το χτύπημα και τη δόνηση που κάνει , η τάση που δίνει η αλυσίδα θα μαζέψει τα μπόσικα .
Είναι διαδικασία χρονοβόρα και της υπομονής .
Εννοείτε ότι την κάνεις ενώ έχεις γυρίσει την αλυσίδα ώστε να βρίσκεται στη φάση που μαζεύει και όχι που είναι λάσκα .
Δοκίμασε το , δεν ξέρεις καμιά φορά . Αν την δεις να έρχεται σιγά σιγά ή να μειώνεται το σφίξιμο που κάνει η αλυσίδα γυρνώντας το τροχό τότε είσαι στο σωστό δρόμο και συνέχισε , αν όχι παράτησε το . :bye:
-
Nαι ίσως δεν το έγραψα καλά ...
δεν ξεσφίγγεις εντελώς , αλλά μισή βόλτα ας πούμε και χτυπάς το γρανάζι πάνω στις βίδες .
Δεν χτυπάς για να το πας με το χτύπημα στη θέση του .... αλλά με τη λογική ότι αφού έχουν λασκάρει οι βίδες με το χτύπημα και τη δόνηση που κάνει , η τάση που δίνει η αλυσίδα θα μαζέψει τα μπόσικα .
Είναι διαδικασία χρονοβόρα και της υπομονής .
Εννοείτε ότι την κάνεις ενώ έχεις γυρίσει την αλυσίδα ώστε να βρίσκεται στη φάση που μαζεύει και όχι που είναι λάσκα .
Δοκίμασε το , δεν ξέρεις καμιά φορά . Αν την δεις να έρχεται σιγά σιγά ή να μειώνεται το σφίξιμο που κάνει η αλυσίδα γυρνώντας το τροχό τότε είσαι στο σωστό δρόμο και συνέχισε , αν όχι παράτησε το . :bye:
λογικα με βγαλμενο τον τροχο.και απλα η γραναζιερα με τον αξονα μονα τους
-
εγινε αντικατασταση πισω γραναζιού γιατι ηταν παρακεντρο και οντως όπως μου ειπε και ο ανθρωπος που το ειδε στον τορνο εκανε ένα μικρο πανω-κτω το γραναζι να το σφιξιμο-ξεσφιξιμο της αλυσιδας.ολα οκ μου το αντικατεστησε πολύ ευγεναστατος δωρεαν και ας ειχε δουλεψει το γραναζι.αν δεν πειραζει θα πω και ονομα.οι κραδασμοι της μετάδοσης εφυγαν.εμειναν μονο οι κραδασμοι του μοτερ οι οποιοι από ότι συμπερανα είναι μαλλον από την καμπανα η οποια το κανει μονο αν κρεμασης το μοτερ και το ανοίξεις από πολύ χαμηλα.εχει ξανατυχει αυτό?και τη κανουμε να παραγγειλω δισκους και ελλατηριακια?
-
τωρα γυρισα από μια κοντινη βολτα για να το δοκιμασω και καλυτερα.λοιπον εχουμε και λεμε.οταν ζεσταίνεται απλα και ωραια δεν καθεσαι πανω στο μηχανακι από το μούδιασμα σε ολες τις στροφες.οταν πας να ανοίξεις το γκαζι ειτε λιγο ειτε ολο το τρεμουλο σαν σκορτσαρισμα στην καμπανα είναι αισθητο σε ολο του το μεγαλειο.με πατημενο συμπλεκτη μειωνονται αλλα όχι εξαλείφονται.εχω βγαλει συμπερασμα ότι είναι καμπανα.το εκανε βολτα ενας και μου ειπε ότι κατά πασα πιθανοτητα να είναι η καμπανα.ειναι αποτομο στο ανοιγμα του γκαζιού όπως επισης και στο να αφησεις το γκαζι.κατι τετοια συμπτώματα είναι δισκοι η καμπανα.εδω ερχομαστε τωρα και λεμε ότι την καμπανα την εχω βγαλει 2 φορες και εκτος από ένα μικρο φυσιολογικο μποσικο-κουνημα που εχουν τα ελλατηρια κυκλικα στο πισω γραναζι της καμπανας δεν εχει κατι άλλο.οι μεταλικοι δισκοι είναι λιγο κουρασμένοι φαινονται και η φυμπερενιοι μου φανηκαν ξεροι αλλα δεν μπατιναρουν ψηλα,χαμηλα σε ανοιγμα γκαζιού μπορει αλλα δεν καταλαβαίνεται.παιδια βοηθηστε γιατι θα τρελαθώ.δεν μπορω να παω πουθενα.
-
To μοτερ λογω της διαταξης του, βασιζεται στον αντικραδασμικο αξονα που υπαρχει μπροστα απο τον στροφαλο. Αντικραδασμικος υπαρχει επισης στην κεφαλη του πισω κυλινδρου αλλα νομιζω οτι ειναι για αλλο λογω εκει.
Αξιζει να τσεκαριστει και να αναλυθει εαν υπαρχει καποιο προβλημα εκει.
Οσον αφορα την καμπανα, πρεπει να ελεγχθει το εξωτερικο καλαθι που φερει τα το γραναζι της μεταδοσης και τα ελατηρια αποσβεσης, ως προς την καλη ολισθηση του πανω στον πρωτευοντα αξονα του σασμαν (ελεγχος στο μπρουτζινο δαχτυλιδι του).
Πατιναρισμα δεν ενιωθα και εγω οταν ειχαν στραβωσει οι δισκοι, αλλα υπηρχε. Δεν ευθυνεται ομως αυτο για τους κραδασμους και εαν δημιουργουσε θα ηταν κατα την συμπλεξη.
Επισης, τσεκαρισες την βιδα που σφιγγει την καμπανα? Αυτη μου ειχε δημιουργησει τους στραβους δισκους και χαλασμενο εξωτερικο καλαθι, αλλα δεν θυμαμαι κραδασμους.
Επισης πρεπει να γινει ελεγχος στους αξονες του σασμαν.
Το ξαναλεω, τηλεδιαγνωση δεν μπορει να γινει. Τραβα το στον bill
-
φιλε μου δεν ειπα να γινει τηλεδιαγνωση.απλα το να το παω στον bill είναι ένα θεμα.σκεφτομαι το πως θα παω που θα μουδιάσω και αν δεν βρουμε ακρη πως θα γυρισω από τους πολλους κραδασμούς.εεε με 60-70 πιστευω θα παω.μου ειπε μηχανικος ότι για να σφιχτει το μοτερ πρεπει και να κεντραριστει σωστα η το αντιβαρο του μοτερ εχει φαει τα μεταλλα.
-
παντως να μου δειξει ένα δειγμα ότι εχει καποιο πρόβλημα δεν υπαρχει να ξερω από που να αρχισω.το μοτερ ανεβαζει ακαριαια σε ολες τις σχεσεις και δεν χτυπάει τιποτα.λιγο ο ενας τεντοτηρας της καδενας ακούγεται αλλα δεν είναι τιποτα αυτό.εχω τρελαθεί.
-
σημερα ειμουν στον φιλο bill οποιος τσεκαρε και εκανε μια βολτα το tuono και μου λεει ότι μαλλον είναι η ιδεα μου και ότι βαση χιλιομετρων είναι φυσιολογικοι οι κραδασμοι σε σχεση με καποια αλλα παλι tuono.δεν ξερω τι να πω.αυτον εμπιστεύομαι.