APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: TROY στις Οκτώβριος 24, 2007, 11:27:50 μμ

Τίτλος: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: TROY στις Οκτώβριος 24, 2007, 11:27:50 μμ
Καλησπερα σε ολους!Οταν βαζεις το κοντο γραναζι στο TUONO εχεις μεγαλητερη καταναλωση?Και κατι ακομα τις μαμα εξατμισεις οταν τις αλλαζεις με AKRAPOVIC ποσο τις αγοραζουν? :thnk: 
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: dreamwalker στις Οκτώβριος 24, 2007, 11:36:40 μμ
ίσα ίσα φίλε μου, η κατανάλωση μειώνεται εντός πόλης γιατι η μηχανή δεν ζορίζεται να ανεβάσει
συν ότι σχεδόν εξαφανίζεις τα σκορτσαρίσματα.
Τώρα εθνική δουλεύεις περισσότερες στροφές από ότι δούλευες αν θες να κρατήσεις τον ίδιο
ρυθμό ταξιδιού.

για τις εξατμίσεις δυστυχώς δεν ξέρω όχι πόσο τις αγοράζουν αλλά και αν τις αγοράζουν.
 ;)
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: TROY στις Οκτώβριος 24, 2007, 11:44:23 μμ
Για τις εξατμισεις  ρωταω γιατι ακουσα σημερα κατι για 100 EYRO!!!Οντος με το κοντο ειναι γενικα αλλο μηχανακι!Φτου-Φτου!Μην μου πεις οτι και εσυ βαζεις SILKOLENE PRO-4(βλεπε-BILL)? :D
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: dreamwalker στις Οκτώβριος 24, 2007, 11:49:01 μμ
Για τις εξατμισεις  ρωταω γιατι ακουσα σημερα κατι για 100 EYRO!!!Οντος με το κοντο ειναι γενικα αλλο μηχανακι!Φτου-Φτου!Μην μου πεις οτι και εσυ βαζεις SILKOLENE PRO-4(βλεπε-BILL)? :D

Ναι φίλε μου, SILKOLENE και εγώ. Ευτυχώς ο bill το έκανε βούτυρο.
Να πας από bill να σου ελαφρώσει το βολάν, να σου ανοίξει και την
εισαγωγή του αέρα και ίσως θέλουν συγχρονισμό οι κύλινδροι σου. :kalo:

Θα χάσεις λίγο δύναμη στα χαμηλά, 0 σκορτσάρισμα, θα δουλεύει σαν 4κύλινδρο (πολύστροφο)
και μετά τις 7,000 ξεκινάει το πάρτυ. Το ΝΟΥ σου.

Μετά η μηχανή θα σε χαζέψει, άκουσε με. :ohyes:

Όσο για τις εξατμίσεις 100ε είναι πολύ λίγα, καλύτερα να τις κρατήσεις (άποψη μου).
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: TROY στις Οκτώβριος 25, 2007, 12:09:21 πμ
Φιλαρακι ειμαι απο θεσσαλονικη και πηρα το Bill και μου ειπε για το λαδι!Οσο για τις εξατμισεις πηγα για το το 1ο SERVICE και ρωτησα για να ξερω!Γαμω την ερωτικη μου πολη(ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)! :psdof:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: dreamwalker στις Οκτώβριος 25, 2007, 12:11:05 πμ
Φιλαρακι ειμαι απο θεσσαλονικη και πηρα το Bill και μου ειπε για το λαδι!Οσο για τις εξατμισεις πηγα για το το 1ο SERVICE και ρωτησα για να ξερω!Γαμω την ερωτικη μου πολη(ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)! :psdof:

με το καλό να έρθεις φίλε μια βόλτα να στα σενιάρει όλα ο γιατρός μας
να σε γνωρίσουμε και από κοντά. :bye:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: TROY στις Οκτώβριος 25, 2007, 12:26:25 πμ
Αυτο μπορει να γινει γιατι εχω την αδελφη μου κατω και κατεβαινω!Και φυσικα για την εκθεση τον Απριλιο!Εσυ αλλαξες εξατμισεις?Το ST διπλα στο οδομετρο τι σημενει ρε DREAMWALKER?Ειναι διπλα απο το μηδεν πριν βαλεις μπρος!Προσεξε το και πες μου!  :)
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: dreamwalker στις Οκτώβριος 25, 2007, 10:09:09 πμ
Αυτο μπορει να γινει γιατι εχω την αδελφη μου κατω και κατεβαινω!Και φυσικα για την εκθεση τον Απριλιο!Εσυ αλλαξες εξατμισεις?Το ST διπλα στο οδομετρο τι σημενει ρε DREAMWALKER?Ειναι διπλα απο το μηδεν πριν βαλεις μπρος!Προσεξε το και πες μου!  :)
δυστυχώς δεν ξέρω και εγώ
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: Byron στις Οκτώβριος 25, 2007, 11:32:23 πμ
H ένδειξη ST είτε μάλλον σημαίνει κάτι απ΄τα δύο:

1)Ή ότι δεν έχεις καταχωρήσει στα settings κάποιες τιμές για (S)uspension & (T)yres. (Μάλλον χλωμό το βλέπω όμως  :thnk: )
2) Ή ότι σημαίνει (S)ervice (T)ime και θα παραμένει αναμμένο μαζί με το κλειδί όταν έρθει η ώρα του service. Ετσι μου είπε κάποιος... που ξέρει περισσότερα από aprilia.

Την 1η εκδοχή την διάβασα στο AF1 από κάποιο post, αλλά κανείς δεν το είχε δοκιμάσει.  ;) Πάντως κάτι απ΄τα δύο σημαίνει.

Τις εξατμίσεις ΜΗΝ τις πουλήσεις. Η τιμή τους καινούργιες είναι 800+ και για τις 2. Είδα πρόσφατα μια αγγελία σε περιοδικό που κάποιος τις πουλάει 400 για να πάρεις μια ιδέα  :dry:.
Ο λόγος που σου λέω να μην τις πουλήσεις έχει να κάνει με τον επικείμενο τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ) που θα περνάνε οι μοτοσυκλέττες. Αν και όταν γίνει (πολύ πιθανόν) πως θα περάσεις με εξατμίσεις χωρίς καταλύτες ;  :thnk:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: nikos force στις Οκτώβριος 25, 2007, 01:58:19 μμ
Εμενα παιδια αυτο το στ μοθ το μεταφρασανε σαν στοπ.σταματημενη και καλα...οσο για τις εξατμισεις...ακου ενα παθων...εμενα μου ‘’φαγανε’’ τις ακραπες (φτου κακα αλλα ολα στο παιχνιδι ειναι) αν δεν ειχα τις μαμα Η δεν θα μπορουσα να κυκλοφορησω το μηχανακι Η  θα επρεπε να φεσονομουνα αμεσα... και καλα τα λεει και ο βυρον(πρωην srx????) περι κτεο
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: Byron στις Οκτώβριος 25, 2007, 02:36:43 μμ
μοθ το μεταφρασανε σαν στοπ.σταματημενη και καλα...
 

Γάτα με πέταλα αυτός που στο ΄πε. :h22: :h22:

Δλδ πρέπει να το βλέπεις στην οθόνη ότι είσαι σταματημένος;;

Βύρων ex-srx6  :bye:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: TROY στις Οκτώβριος 26, 2007, 12:18:29 μμ
To vlepis pano dexia!pano apo to klidi tou service otan anaviKato apo tin ora!!!
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: zachs στις Νοέμβριος 28, 2007, 09:14:48 μμ
Παιδιά έχω μια απορία για το 15άρι  γρανάζι,αν μπορεί κάποιος που ξέρει να βοηθήσει.Ενδιαφέρομαι εδώ και 2 μήνες για γρανάζι και μου λένε οι φωστήρες της ....συμπρωτεύουσας ότι η απρίλια δεν δίνει 15άρι για μίλλε και γι αυτό το λόγο δε μπορούν να το παραγγείλουν! :thnk:Δηλαδή το δίνει σαν ανταλλακτικό μόνο για το τουόνο και ο γαμιοκομπιούτερ(ρομπότ το λένε!) που κάνει κουμάντο δεν στέλνει το γρανάζι!!! :ohmy: :ohmy:Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να συμβαίνει?Το γρανάζι είναι το ίδιο για τουόνο και μίλλε,για να παραγγείλω από τουόνο?Ευχαριστώ :)
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: Byron στις Νοέμβριος 28, 2007, 09:22:08 μμ
Ίδιο ακριβώς.  :bye:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: zachs στις Νοέμβριος 28, 2007, 09:28:29 μμ
Ευχαριστώ :bye:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 28, 2007, 10:41:37 μμ
Παιδιά έχω μια απορία για το 15άρι  γρανάζι,αν μπορεί κάποιος που ξέρει να βοηθήσει.Ενδιαφέρομαι εδώ και 2 μήνες για γρανάζι και μου λένε οι φωστήρες της ....συμπρωτεύουσας ότι η απρίλια δεν δίνει 15άρι για μίλλε και γι αυτό το λόγο δε μπορούν να το παραγγείλουν! :thnk:Δηλαδή το δίνει σαν ανταλλακτικό μόνο για το τουόνο και ο γαμιοκομπιούτερ(ρομπότ το λένε!) που κάνει κουμάντο δεν στέλνει το γρανάζι!!! :ohmy: :ohmy:Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να συμβαίνει?Το γρανάζι είναι το ίδιο για τουόνο και μίλλε,για να παραγγείλω από τουόνο?Ευχαριστώ :)

Γιατί να πάρεις το γρανάζι από την Αprilia?
H AFAM και ένα σωρό άλλες εταιρίες βγάζουν 15άρι για το μηχανάκι σου. Εγώ για ένα 15άρι ΑFAM ελαφρωμένο 30ευρώ. :kalo:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: zachs στις Νοέμβριος 28, 2007, 10:55:46 μμ
Παιδιά έχω μια απορία για το 15άρι  γρανάζι,αν μπορεί κάποιος που ξέρει να βοηθήσει.Ενδιαφέρομαι εδώ και 2 μήνες για γρανάζι και μου λένε οι φωστήρες της ....συμπρωτεύουσας ότι η απρίλια δεν δίνει 15άρι για μίλλε και γι αυτό το λόγο δε μπορούν να το παραγγείλουν! :thnk:Δηλαδή το δίνει σαν ανταλλακτικό μόνο για το τουόνο και ο γαμιοκομπιούτερ(ρομπότ το λένε!) που κάνει κουμάντο δεν στέλνει το γρανάζι!!! :ohmy: :ohmy:Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να συμβαίνει?Το γρανάζι είναι το ίδιο για τουόνο και μίλλε,για να παραγγείλω από τουόνο?Ευχαριστώ :)

Γιατί να πάρεις το γρανάζι από την Αprilia?
H AFAM και ένα σωρό άλλες εταιρίες βγάζουν 15άρι για το μηχανάκι σου. Εγώ για ένα 15άρι ΑFAM ελαφρωμένο 30ευρώ. :kalo:

davide συμφωνώ απόλυτα,αλλά σε ερώτηση μου σε άλλο φωστήρα σαλονικιό(όχι εξουδιοτημένος αυτή την φορά) μου είπε κάτι κουλά ότι έψαξε λέει και δεν βρήκε γρανάζι 15άρι που να ταιριάζει με το δικό μου κλπ,κλπ,κλπ.Ξέρεις μήπως αν η ΑFAM βγάζει 42άρι για πίσω?Το προτιμώ να πω την αλήθεια από το 15άρι, γιατί μου φαίνεται ότι θα κοντύνει πολύ για τα γούστα μου.
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 29, 2007, 01:25:31 πμ
davide συμφωνώ απόλυτα,αλλά σε ερώτηση μου σε άλλο φωστήρα σαλονικιό(όχι εξουδιοτημένος αυτή την φορά) μου είπε κάτι κουλά ότι έψαξε λέει και δεν βρήκε γρανάζι 15άρι που να ταιριάζει με το δικό μου κλπ,κλπ,κλπ.Ξέρεις μήπως αν η ΑFAM βγάζει 42άρι για πίσω?Το προτιμώ να πω την αλήθεια από το 15άρι, γιατί μου φαίνεται ότι θα κοντύνει πολύ για τα γούστα μου.

Aμέ!
Σε πάσο 525 και 520, η Afam βγάζει σίγουρα ατσάλινο και ergal 42άρι γρανάζι.
Πες στον φωστήρα να ψάξει καλύτερα, διαφορετικά θα αναγκαστείς να τα πάρεις από αλλού!!! ;)
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: zachs στις Δεκέμβριος 20, 2007, 09:07:42 μμ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! :ohyes:Το περιβόητο γρανάζι τοποθετήθηκε μετά βαίων και κλάδων στο μίλλε ,έπειτα από 3 περίπου μήνες αναζητήσεων!Τέσπα,τέλος καλό όλα καλά.Πρώτες εντυπώσεις το άρπαγμα από χαμηλά που θυμίζει επιτέλους κάτι από χίλια κυβικά,το σχεδόν μηδενικό σκορτσάρισμα και το καλύτερο ανέβασμα στροφών.Επόμενο βήμα το βολάν.Είδωμεν :bye:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: Venom στις Ιανουάριος 21, 2008, 01:21:42 μμ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! :ohyes:Το περιβόητο γρανάζι τοποθετήθηκε μετά βαίων και κλάδων στο μίλλε ,έπειτα από 3 περίπου μήνες αναζητήσεων!Τέσπα,τέλος καλό όλα καλά.Πρώτες εντυπώσεις το άρπαγμα από χαμηλά που θυμίζει επιτέλους κάτι από χίλια κυβικά,το σχεδόν μηδενικό σκορτσάρισμα και το καλύτερο ανέβασμα στροφών.Επόμενο βήμα το βολάν.Είδωμεν :bye:

Καλές Βόλτες.  :bye:
Θα βάλω και εγώ για όντως τα σκορτσαρίσματα χαμηλά είναι ενοχλητικά.

Zachs έβαλες τελικά 42άρι πίσω; ή 15άρι μπροστά;

Το κανονικό γρανάζι μπροστά για Mille 06' είναι 16;
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 21, 2008, 01:54:31 μμ
Το κανονικό γρανάζι μπροστά για Mille 06' είναι 16;

Nαι 16άρι είναι ;)
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: factory στις Ιανουάριος 21, 2008, 04:01:34 μμ
16/40 μαμά με 525 αλυσίδα
καλή μετατροπή είναι το -1 μπροστά δηλ από 16 σε 15.
αν θέλεις και άλλη επιτάχυνση τότε βάλε και ένα 42 πίσω.
Μιας και έχω δοκιμάσει αυτών τον συνδυασμό 15-42  525 και σουζαρει και με τρίτη :D
είπα να αλλάξω βήμα να κάνω την αλυσίδα 520 με 15-42 η 44 :D μιας και προσανατολίζομαι πιο πολι για πίστα.
από τελική θα χάσει λήγω αλλά το τράβηγμα είναι απίστευτο σε σχέση με πριν.

Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: Venom στις Ιανουάριος 21, 2008, 05:03:33 μμ
16/40 μαμά με 525 αλυσίδα
καλή μετατροπή είναι το -1 μπροστά δηλ από 16 σε 15.
αν θέλεις και άλλη επιτάχυνση τότε βάλε και ένα 42 πίσω.
Μιας και έχω δοκιμάσει αυτών τον συνδυασμό 15-42  525 και σουζαρει και με τρίτη :D
είπα να αλλάξω βήμα να κάνω την αλυσίδα 520 με 15-42 η 44 :D μιας και προσανατολίζομαι πιο πολι για πίστα.
από τελική θα χάσει λήγω αλλά το τράβηγμα είναι απίστευτο σε σχέση με πριν.

Οι αλλαγές αυτές στα γρανάζια (15-42) αντισταθμίζουν την αδυναμία ( τρόπος του λέγειν ) που έχει το Mille κάτω απο τις 7.000 στρ.
όταν αφαιρέσεις το βολάν;
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 21, 2008, 07:37:25 μμ
Μιας και έχω δοκιμάσει αυτών τον συνδυασμό 15-42  525 και σουζαρει και με τρίτη :D
είπα να αλλάξω βήμα να κάνω την αλυσίδα 520 με 15-42 η 44 :D μιας και προσανατολίζομαι πιο πολι για πίστα.
από τελική θα χάσει λήγω αλλά το τράβηγμα είναι απίστευτο σε σχέση με πριν.

Εγώ έβαλα στο Falco 15-41 και σουζάρω επίσης με 3η. Το μηχανάκι μου φαίνεται πολύ κοντό (έως και υπερβολικά κοντό για χρήση ταξιδιού). Επίσης η τελική έχει μειωθεί αισθητά, αν και τα χιλιόμετρα έρχονται αρκετά γρηγορότερα μέχρι τα 240χ.α.ω. Είμαι πολύ περίεργος με το 15-44 πόσο θα πηγαίνει!!! :D

Από τράβηγμα θα είναι απίστευτο, αλλά μηπως το παρακάνεις?? Σκέφτομαι και ότι το μοτέρ σου έχει και πιο κοντό σαμσάν από το παλιό μοτέρ... :thnk:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: factory στις Ιανουάριος 21, 2008, 09:18:40 μμ
από τελική με 15-42 βγάζει καμια  275-280
η διαφορα είναι όπως λες και στο φόρτωμα τις ταχύτητας ειδικά στην 4,5 και 6 το μοτέρ τραβα σαν διαολεμένο εκεί που πριν ήταν χαλαρό.
για θυμήσου το προηγούμενο mille που στην θεωρία ήταν στην επιτάχυνση πιο γρήγορο και τι γρανάζωμα είχε αλλα έχανε ψηλά λόγο διαφοράς ίππων. ;)
τώρα όσο αφορά το 15-44 θέλω να το δοκιμάσω διότι στην πιστα σερρών το 15-42 έχει μεν καλή επιτάχυνση αλλα σε αργές στροφές όπως 5,10 που έχω συνηθίσει να βάζο 2a μπουκώνει πολύ τις στροφές και είναι λίγο νευρικό.έτσι με το 44 ίσος χρησιμοποιώ μετά 3 αντί για 2a και με βοηθήσει λίγο παραπάνω.
μπας και κατεβάσω κάνα χρόνο και δεν γινω ρόμπα :pray: μιας και θέλω να τρέξω στο πανελλήνιο φέτος και κάποιους άγονες του βορειου. :D
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 21, 2008, 10:05:52 μμ
η διαφορα είναι όπως λες και στο φόρτωμα τις ταχύτητας ειδικά στην 4,5 και 6 το μοτέρ τραβα σαν διαολεμένο εκεί που πριν ήταν χαλαρό.
για θυμήσου το προηγούμενο mille που στην θεωρία ήταν στην επιτάχυνση πιο γρήγορο και τι γρανάζωμα είχε αλλα έχανε ψηλά λόγο διαφοράς ίππων. ;)

Ακριβώς όπως τα λες. Τα μοτέρ των Mille από το '03 και έπειτα έχουν μακρύτερες 1η-2α-3η ίδια 4η και κοντύτερες 5η-6η. Οπότε μάλλον ταιριάζει καλύτερα στα μοτέρ αυτά, ένα κοντύτερο γρανάζωμα.
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: zachs στις Ιανουάριος 22, 2008, 12:42:29 πμ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! :ohyes:Το περιβόητο γρανάζι τοποθετήθηκε μετά βαίων και κλάδων στο μίλλε ,έπειτα από 3 περίπου μήνες αναζητήσεων!Τέσπα,τέλος καλό όλα καλά.Πρώτες εντυπώσεις το άρπαγμα από χαμηλά που θυμίζει επιτέλους κάτι από χίλια κυβικά,το σχεδόν μηδενικό σκορτσάρισμα και το καλύτερο ανέβασμα στροφών.Επόμενο βήμα το βολάν.Είδωμεν :bye:

Καλές Βόλτες.  :bye:
Θα βάλω και εγώ για όντως τα σκορτσαρίσματα χαμηλά είναι ενοχλητικά.

Zachs έβαλες τελικά 42άρι πίσω; ή 15άρι μπροστά;

Το κανονικό γρανάζι μπροστά για Mille 06' είναι 16;

Όπως είπαν και οι υπόλοιποι είναι 16-40.Η τελική είναι πρακτικά η ίδια ,αλλά την πιάνει πιο γρήγορα.Εγώ έβαλα το 15άρι μπροστά (άλλωστε αυτό δεν είναι το θέμα μας?).Το μεγάλο πρόβλημα παρόλα αυτά είναι ένα......τα εξής 143:ΑΛΟΓΑ.Είναι λίγα όσο δεν φανταζόμουν όταν το αγόρασα.Απογοήτευση τρελλή :( .Χωρίς το γρανάζι τα 600άρια με είχαν παντού και πάντα.Ρεπρίζ μηδέν.Θέλει οπωσδήποτε ολόσωμη εξάτμιση και πρόγραμμα για να θυμίζει και με το νόμο 1000 κυβικά.
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: teo46 στις Ιανουάριος 22, 2008, 01:38:35 πμ
Απογοήτευση τρελλή :( .Χωρίς το γρανάζι τα 600άρια με είχαν παντού και πάντα.Ρεπρίζ μηδέν.Θέλει οπωσδήποτε ολόσωμη εξάτμιση και πρόγραμμα για να θυμίζει και με το νόμο 1000 κυβικά.


μην τρελαθούμε τώρα πόσα άλογα είναι αυτά τα 600 και σε είχαν παντού????110-115 ρόδα????

και πόσο ροπή 5-6???

ενώ τα δικά μας 120-125 αλόγα και με 8-9 κιλά ροπη ρόδα είναι πιο αργά???


 :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 22, 2008, 02:35:37 πμ
Το μεγάλο πρόβλημα παρόλα αυτά είναι ένα......τα εξής 143:ΑΛΟΓΑ.Είναι λίγα όσο δεν φανταζόμουν όταν το αγόρασα.Απογοήτευση τρελλή :( .Χωρίς το γρανάζι τα 600άρια με είχαν παντού και πάντα.Ρεπρίζ μηδέν.Θέλει οπωσδήποτε ολόσωμη εξάτμιση και πρόγραμμα για να θυμίζει και με το νόμο 1000 κυβικά.

Έχω καταλήξει σε δύο συμπεράσματα:

1) Η μηχανή σου έχει σοβαρό πρόβλημα. π.χ. έχει ξεφύγει ένα δόντι στον χρονισμό της
2) Τα 600άρια που σε περιτριγυρίζουν, έχουν Turbo

Αυτά που λες είναι εξωπραγματικά... Στην πραγματικότητα τα 600άρια δεν σε έχουν πουθενά. Δεν μπορώ να καταλάβω πως έχεις σχηματίσει τέτοια άποψη. Θυμάμαι ότι έλεγες και άλλα περίεργα πράγματα σε άλλο θέμα (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php/topic,2476.msg260733.html#msg260733)
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: Antouan στις Ιανουάριος 22, 2008, 07:49:33 πμ
θα συμφωνησω κατα ενα μερος με τον φιλο zachs  :bye: το μηχανακι αστρωτο (1000-3000κμ) και και σε κατασταση μαμα ειναι απελπισια  :( :dry: μετα απο καλο στρωσιμο και τις απαραιτητες μετατροπες(ακραπες,μαρ2,γραναζι,βαρος βολαν) το μηχανακι ματαμορφωνεται απο 600 σε 1000 :kalo:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: zachs στις Ιανουάριος 23, 2008, 12:19:11 πμ
Το μεγάλο πρόβλημα παρόλα αυτά είναι ένα......τα εξής 143:ΑΛΟΓΑ.Είναι λίγα όσο δεν φανταζόμουν όταν το αγόρασα.Απογοήτευση τρελλή :( .Χωρίς το γρανάζι τα 600άρια με είχαν παντού και πάντα.Ρεπρίζ μηδέν.Θέλει οπωσδήποτε ολόσωμη εξάτμιση και πρόγραμμα για να θυμίζει και με το νόμο 1000 κυβικά.

Έχω καταλήξει σε δύο συμπεράσματα:

1) Η μηχανή σου έχει σοβαρό πρόβλημα. π.χ. έχει ξεφύγει ένα δόντι στον χρονισμό της
2) Τα 600άρια που σε περιτριγυρίζουν, έχουν Turbo

Αυτά που λες είναι εξωπραγματικά... Στην πραγματικότητα τα 600άρια δεν σε έχουν πουθενά. Δεν μπορώ να καταλάβω πως έχεις σχηματίσει τέτοια άποψη. Θυμάμαι ότι έλεγες και άλλα περίεργα πράγματα σε άλλο θέμα (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php/topic,2476.msg260733.html#msg260733)

Φίλε davide δεν έχω καν το κουράγιο να γελάσω μ αυτά που λες.Εγώ λέω πάντα την αλήθεια ,ασχέτως αν μας συμφέρει σαν ιδιοκτήτες απρίλια,είτε μας αρέσει είτε όχι.Τα περίεργα πράγματα που έλεγα αλλού τα υπερανέλυσα εκεί.Αν κατάλαβες έχει καλώς,αλλιώς τι να πω.

Πάντως αν βρεθεί κάποιος νορμάλ συμφορουμίτης,χωρίς γρανάζια  ή οτιδήποτε άλλο,δίπλα σε 600άρι καλύτερα να γυρίσει απ την άλλη το βλέμα του (πλην τελικής φυσικά).
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: kompimen στις Ιανουάριος 23, 2008, 02:12:28 πμ
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ έχω ένα Tuono '03 το οποίο αγόρασα μεταχείρα με πολύ λίγα χλμ.
Από τότε που το πήρα και πρίν αρχίσω να το στολίζω πήγαινα βόλτες με 600άρια fazer kai cbr600r .
το μηχανάκι μου έχανε μόνο σε τελικές από το cbr και αυτό γιατί μετά τα 230-240 το tuono (με εμένα πάνω που κοντεύω τα 2 μέτρα) δεν οδηγιέται. αναγκάζεσαι και τραβάς το τιμόνι για να μην απογειωθείς και ελλείψη σταμπιλιζατέρ( αυτό που έχει είναι διακοσμητικό) είναι εντελώς λούνα παρκ. Τώρα έχω πάνω το factory pro τσιπάκι και ένα δοντι κοντήτερο γρανάζι εμπρός. όταν θέλω να κάνω πλάκα σε κάτι tdm 900 που βγαίνουμε μαζί φροντιζω να δουλεύω πάνω από 5500-6000 στρ.  και το μοτόρι πετάει. Αν τώρα κάποιος το θεωρεί ψόφιο ας δοκιμάσει να κάνει βόλτα με μία ταχύτητα κάτω και μετά θα το εκτιμήσει ..............
Πάντος χωρίς κοντήτερο γρανάζι δεν οδηγιέται στην πόλη με τίποτα!!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 23, 2008, 02:20:53 πμ
Φίλε davide δεν έχω καν το κουράγιο να γελάσω μ αυτά που λες.Εγώ λέω πάντα την αλήθεια ,ασχέτως αν μας συμφέρει σαν ιδιοκτήτες απρίλια,είτε μας αρέσει είτε όχι.Τα περίεργα πράγματα που έλεγα αλλού τα υπερανέλυσα εκεί.Αν κατάλαβες έχει καλώς,αλλιώς τι να πω.

Πάντως αν βρεθεί κάποιος νορμάλ συμφορουμίτης,χωρίς γρανάζια  ή οτιδήποτε άλλο,δίπλα σε 600άρι καλύτερα να γυρίσει απ την άλλη το βλέμα του (πλην τελικής φυσικά).

Δεν στα είπα για να γελάσεις, αλλά επειδή είχα και τετρακύλινδρο 750 και έχω καβαλήσει αρκετά μηχανάκια, δεν μπορώ να το διανοηθώ αυτό που λες! Είχα και νορμάλ το μηχανάκι μου (που είναι ούτως η άλλος είναι πιο αργό από τα mille και τα tuono) και με μαμά γρανάζωμα (16-41) πιο μακρύ από τα δύο παραπάνω μοντέλα. Αυτό που περιγράφεις δεν μου έχει τύχει ποτέ.
Θεωρώ αστείο να κάθομαι να σου λέω τα πράγματα διαφορετικά από την πραγματικότητα... ...αν στο μηχανάκι σου συμβαίνει αυτό που λες, σου συνιστώ να στο κοιτάξει κάποιος μηχανικός. Δεν στο λέω ειρωνικά!
 :bye:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: S-T στις Ιανουάριος 23, 2008, 11:21:31 πμ
Εγω πως τα εχω δει τα πράγματα... τα 600αρια αν ειναι και λιγο πηραγμένα το μιλλε μαμα-μαμα τα βρησκει σκούρα αλλα "τα εχει", αλλα απο εκει και πέρα οταν στο μιλε εβαλα το 15αρι γραναζι μπροστα και χωρις να εχω αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αλλο εκτος απο λαδια-φιλτρο, εχει πεσει πολυ κλαμα απο τα 600αρια, προσπαθω να μετρηθω και με ενα 750Κ6 αλλα ολο μου την "κανει" τελευταια  :D

Τωρα στις δυναμομετρησεις μην κολλάμε και πολυ... τα fuchs κόβουν άλογα, τα dynojet ειναι αισιοδοξα και λοιπές σαχλαμάρες. Αν θες να μετρησεις και να συγκρήνεις αλογα στον τροχό θα πας την ιδια ωρα στον ιδιο δυναμομετρο και με τα μηχανακια που θες να συγκρίνεις.

Μετρηση στο ιδιο δυναμομετρο την ιδια μερα εχω κανει με 750κ6, 675 ταιουμφ, τουονο '06 και 600 R6 '06. Το δικό μου τοτε όπως το γεννησε η μάνα του και με το 16αρι μπροστα, Κ6 νομίζω μαμα και αυτο, το τουονο-675 επίσης, και το R6 με ολοσωμη Αρατα και φιλτρο.
Tην ιδια μερα ηταν εκει και ο Dimdoc με το δικό του Μιλε που εχει τελικα leovince, φιλτρο και map2 αλλα ηταν πριν το μεγαλο σερβις των 20Κ χλμ.

Μιλε - 131HP (Dimdoc, Ισως να ειχε 1-2 ιππακια παραπανω μετα απο σερβις )
Μιλε - 125HP
750 - 130HP
675 - 108HP
R6 - 116HP
Τουονο - 118HP

Οποιος θέλει να δει τα διαγραμματα ειναι στο bikenet Dyno Party (http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=7458.390)
Και οι μετρησεις ειναι διορθωμένες με τα στάνταρ που χρησιμοποιούν ολα τα περιοδικα. (Ο CD που γραφει ειναι ο Δαλλας που εχει δουλεψει σχεδόν σε ολα τα ελληνικά περιοδικα ως δοκιμαστής/Συντακτης)

Φιλε Zachs, για μενα συνηπολογίζοντας και τα κιλα των μοτοσυκλετων αλλα και την ροπη που το μιλε ειναι κοντα στο 10 και τα 600αρια στο 6, πιστευω οτι τα 600αρια δεν εχουν καμια μα καμια τυχη διπλα στο μιλε, ειδικα οταν το μιλε εχει ενα σωστό γραναζωμα και οχι το μαμα που ειναι πολυ μακρυ.
Η διαφορα 10 ιππων (για να μην πω 15 αν το 600αρι ειναι μαμα) και 4 κιλα ροπής ειναι πολυ μεγάλη για να την δεις να χανεται στον δρομο.
Με το 750 καλο ειναι οι κατοχοι να κρατάνε μια πισινή... ποτε δεν ξέρεις  :P (+5 αλογα -2.5 κιλα ροπη παιζουν περιεργα παιχνιδια)

Και χωρίς παρεξηγηση αν σου ριχνουν τα 600αρια, 2 πραγματα μπορει να συμβαινουν... ή το μηχανακι σου θέλει ψαξιμο η φοβασαι να ανοιξεις το γκάζι  :tez:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: teo46 στις Ιανουάριος 23, 2008, 11:30:32 πμ
Εγω πως τα εχω δει τα πράγματα... τα 600αρια αν ειναι και λιγο πηραγμένα το μιλλε μαμα-μαμα τα βρησκει σκούρα αλλα "τα εχει", αλλα απο εκει και πέρα οταν στο μιλε εβαλα το 15αρι γραναζι μπροστα και χωρις να εχω αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αλλο εκτος απο λαδια-φιλτρο, εχει πεσει πολυ κλαμα απο τα 600αρια, προσπαθω να μετρηθω και με ενα 750Κ6 αλλα ολο μου την "κανει" τελευταια  :D

Τωρα στις δυναμομετρησεις μην κολλάμε και πολυ... τα fuchs κόβουν άλογα, τα dynojet ειναι αισιοδοξα και λοιπές σαχλαμάρες. Αν θες να μετρησεις και να συγκρήνεις αλογα στον τροχό θα πας την ιδια ωρα στον ιδιο δυναμομετρο και με τα μηχανακια που θες να συγκρίνεις.

Μετρηση στο ιδιο δυναμομετρο την ιδια μερα εχω κανει με 750κ6, 675 ταιουμφ, τουονο '06 και 600 R6 '06. Το δικό μου τοτε όπως το γεννησε η μάνα του και με το 16αρι μπροστα, Κ6 νομίζω μαμα και αυτο, το τουονο-675 επίσης, και το R6 με ολοσωμη Αρατα και φιλτρο.
Tην ιδια μερα ηταν εκει και ο Dimdoc με το δικό του Μιλε που εχει τελικα leovince, φιλτρο και map2 αλλα ηταν πριν το μεγαλο σερβις των 20Κ χλμ.

Μιλε - 131HP (Dimdoc, Ισως να ειχε 1-2 ιππακια παραπανω μετα απο σερβις )
Μιλε - 125HP
750 - 130HP
675 - 108HP
R6 - 116HP
Τουονο - 118HP

Οποιος θέλει να δει τα διαγραμματα ειναι στο bikenet Dyno Party (http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=7458.390)
Και οι μετρησεις ειναι διορθωμένες με τα στάνταρ που χρησιμοποιούν ολα τα περιοδικα. (Ο CD που γραφει ειναι ο Δαλλας που εχει δουλεψει σχεδόν σε ολα τα ελληνικά περιοδικα ως δοκιμαστής/Συντακτης)

Φιλε Zachs, για μενα συνηπολογίζοντας και τα κιλα των μοτοσυκλετων αλλα και την ροπη που το μιλε ειναι κοντα στο 10 και τα 600αρια στο 6, πιστευω οτι τα 600αρια δεν εχουν καμια μα καμια τυχη διπλα στο μιλε, ειδικα οταν το μιλε εχει ενα σωστό γραναζωμα και οχι το μαμα που ειναι πολυ μακρυ.
Η διαφορα 10 ιππων (για να μην πω 15 αν το 600αρι ειναι μαμα) και 4 κιλα ροπής ειναι πολυ μεγάλη για να την δεις να χανεται στον δρομο.
Με το 750 καλο ειναι οι κατοχοι να κρατάνε μια πισινή... ποτε δεν ξέρεις  :P (+5 αλογα -2.5 κιλα ροπη παιζουν περιεργα παιχνιδια)

Και χωρίς παρεξηγηση αν σου ριχνουν τα 600αρια, 2 πραγματα μπορει να συμβαινουν... ή το μηχανακι σου θέλει ψαξιμο η φοβασαι να ανοιξεις το γκάζι  :tez:
με το 750 κ6 που είχε ο αδερφός(nasos-v) μου και ανοίξαμε μια φορά απο 2α ήταν ελάχιστα πιο μπροστά από το τουονο μέχρι τα 230κμ,είχα μόνο το 15 γραναζι μπροστά και το 750 φίλτρο εξάτμιση και ένα δόντι πιο κοντό γρανάζι μπροστά!
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: nasos-v στις Ιανουάριος 24, 2008, 01:16:00 μμ
Εγω πως τα εχω δει τα πράγματα... τα 600αρια αν ειναι και λιγο πηραγμένα το μιλλε μαμα-μαμα τα βρησκει σκούρα αλλα "τα εχει", αλλα απο εκει και πέρα οταν στο μιλε εβαλα το 15αρι γραναζι μπροστα και χωρις να εχω αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αλλο εκτος απο λαδια-φιλτρο, εχει πεσει πολυ κλαμα απο τα 600αρια, προσπαθω να μετρηθω και με ενα 750Κ6 αλλα ολο μου την "κανει" τελευταια  :D

Τωρα στις δυναμομετρησεις μην κολλάμε και πολυ... τα fuchs κόβουν άλογα, τα dynojet ειναι αισιοδοξα και λοιπές σαχλαμάρες. Αν θες να μετρησεις και να συγκρήνεις αλογα στον τροχό θα πας την ιδια ωρα στον ιδιο δυναμομετρο και με τα μηχανακια που θες να συγκρίνεις.

Μετρηση στο ιδιο δυναμομετρο την ιδια μερα εχω κανει με 750κ6, 675 ταιουμφ, τουονο '06 και 600 R6 '06. Το δικό μου τοτε όπως το γεννησε η μάνα του και με το 16αρι μπροστα, Κ6 νομίζω μαμα και αυτο, το τουονο-675 επίσης, και το R6 με ολοσωμη Αρατα και φιλτρο.
Tην ιδια μερα ηταν εκει και ο Dimdoc με το δικό του Μιλε που εχει τελικα leovince, φιλτρο και map2 αλλα ηταν πριν το μεγαλο σερβις των 20Κ χλμ.

Μιλε - 131HP (Dimdoc, Ισως να ειχε 1-2 ιππακια παραπανω μετα απο σερβις )
Μιλε - 125HP
750 - 130HP
675 - 108HP
R6 - 116HP
Τουονο - 118HP

Οποιος θέλει να δει τα διαγραμματα ειναι στο bikenet Dyno Party (http://www.bikenet.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=89&topic=7458.390)
Και οι μετρησεις ειναι διορθωμένες με τα στάνταρ που χρησιμοποιούν ολα τα περιοδικα. (Ο CD που γραφει ειναι ο Δαλλας που εχει δουλεψει σχεδόν σε ολα τα ελληνικά περιοδικα ως δοκιμαστής/Συντακτης)

Φιλε Zachs, για μενα συνηπολογίζοντας και τα κιλα των μοτοσυκλετων αλλα και την ροπη που το μιλε ειναι κοντα στο 10 και τα 600αρια στο 6, πιστευω οτι τα 600αρια δεν εχουν καμια μα καμια τυχη διπλα στο μιλε, ειδικα οταν το μιλε εχει ενα σωστό γραναζωμα και οχι το μαμα που ειναι πολυ μακρυ.
Η διαφορα 10 ιππων (για να μην πω 15 αν το 600αρι ειναι μαμα) και 4 κιλα ροπής ειναι πολυ μεγάλη για να την δεις να χανεται στον δρομο.
Με το 750 καλο ειναι οι κατοχοι να κρατάνε μια πισινή... ποτε δεν ξέρεις  :P (+5 αλογα -2.5 κιλα ροπη παιζουν περιεργα παιχνιδια)

Και χωρίς παρεξηγηση αν σου ριχνουν τα 600αρια, 2 πραγματα μπορει να συμβαινουν... ή το μηχανακι σου θέλει ψαξιμο η φοβασαι να ανοιξεις το γκάζι  :tez:
με το 750 κ6 που είχε ο αδερφός(nasos-v) μου και ανοίξαμε μια φορά απο 2α ήταν ελάχιστα πιο μπροστά από το τουονο μέχρι τα 230κμ,είχα μόνο το 15 γραναζι μπροστά και το 750 φίλτρο εξάτμιση και ένα δόντι πιο κοντό γρανάζι μπροστά!


ακριβως ετσι οπως τα λεει ο αδελφος μου ειναι! τα 600αρια και 675 τα ειχα για πλακα με το gsxr 750  και οταν τα βαλαμε με το tyono του εφυγα στην 2α γιατι το suzuki ειχε πιο μακρια 2α και μετα η διαφορα ηταν σταθερη ως τα 230-240 που ανοιξαμε!
τωρα με το mille με εξατμισεις map2 βολαν 15αρη γραναζι ειμαι σιγουρος οτι ειναι πιο γρηγορο απο το gsxr 750 που ειχα!
οσο για τα 600αρια δεν το συζηταω ,αν κλειδωσεις το γκαζι σου καθε 3-4 sec τους ριχνεις και μια μηχανη!  :a20 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

ρε παιδια ηρεμια 1000 εχουμε :prm δεν συζηταμε για 600αρια ! και τα αλλα 1000 σε πιστα και σε κλειστα κοματια ,πχ επιδαυρο ,δεν προκειτε να δεις διαφορα σε γκαζια! μονο εθνικη ειναι πιο γρηγορα σε τελικες!!!


δεν εχουμε τα πιο γρηγορα 1000αρια αλλα σιγουρα εχουμε τα πιο ποιοτικα και τα πιο ομορφα!!! :grpa: :grpa: :grpa: και παιχνιδιαρικα   :souza: :souza: :souza:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: Antouan στις Ιανουάριος 24, 2008, 02:22:28 μμ
yes...yes...yes :h1: :h1:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 24, 2008, 02:59:45 μμ
Ακριβώς όπως τα λέει ο Νάσος, έχουν τα πράγματα.
 :kalo:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: kostuono στις Ιανουάριος 24, 2008, 04:27:38 μμ
Με το μαμα γρανάζομα  (που είναι τελείως λάθος :psdof: ) και το μηχανάκι σε μαμα κατάσταση* είχα ανοιξει με R6 ενός φίλου πάρα  πολλές φορες και το tuono έμενε κανα-δυο μηχανές πίσω!!!!
Με 16αρη,εξάτμιση,φιλτρο,chip** δεν είχε καμία τύχη πουθενά,είτε απο στάση είτε ρεπρίζ,2α 3η 4η....οπισθεν :P  ηταν πάντα πίσω και το tuono αυξανε κ την διαφορα!!!!










*κ μένα 110κιλά :blus:
**κ μένα νηστικό 109,5κιλά  :D
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: backys στις Ιανουάριος 24, 2008, 07:28:14 μμ
Ακουστε και αυτο.
Με R1 (το μοντελο με τον ωραιο κωλο πριν βαλουν τα τελικα στην ουρα) με PCommander + akrapa ολοσωμη.
Εγω τοτε μονο τελικα leo+ map2 .
Βαλαμε 2 φορες  επειδη νομιζα οτι δεν ανοιξε μαζι μου την πρωτη :D :D :D :D :D :D

Και τις 2 ημουν μπροστα μεχρι τα 250 δικα μου (350 στο κοντερ του??? :P :P :P :P :P :P :P :P :P)

Ακομα λυπαμαι τον τυπο στην Α.Ο με το ολοκαινουργιο του R6.Που πας ρε καραμητροοοοοοο

Το φιλο μου παντως τον Γιωργο με το TL1000R ντουμπανο(τον ειδατε σε αλλο ποστ με cx500) δυσκολευομαι αλλα τον εχω...μαλλον λογω  περισσοτερου βαρους του sutzouki
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 24, 2008, 07:58:09 μμ
Το φιλο μου παντως τον Γιωργο με το TL1000R ντουμπανο(τον ειδατε σε αλλο ποστ με cx500) δυσκολευομαι αλλα τον εχω...μαλλον λογω  περισσοτερου βαρους του sutzouki

...και του Γιώργου!!!!
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: pangeo200 στις Ιανουάριος 24, 2008, 08:40:31 μμ
respect μην φερω το εργαλειο μου και σας πατησω ολους!!!140 τελικη!!! :bye:!σε κατυφορα κ χωρις αερα μπορει να πιασει καποτε 148 που εχει κοφτη..αλλιως μονο στο σταν!!μπειτε
και θα δειτε το εργαλειο μου πως θα πηγαινει οταν του βαλω την νιτρομπουκαλα!!!!χιχι!!!   :tez:          :ohyes:      :D
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 24, 2008, 09:20:26 μμ
respect μην φερω το εργαλειο μου και σας πατησω ολους!!!140 τελικη!!! :bye:!σε κατυφορα κ χωρις αερα μπορει να πιασει καποτε 148 που εχει κοφτη..αλλιως μονο στο σταν!!μπειτε
και θα δειτε το εργαλειο μου πως θα πηγαινει οταν του βαλω την νιτρομπουκαλα!!!!χιχι!!!   :tez:          :ohyes:      :D

Kαλή φάση!!! Θα βάλω διπλό σταντ και στο δικό μου!!!
 :P :P :P :P
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: pangeo200 στις Ιανουάριος 24, 2008, 10:21:45 μμ
εσενα μετραει με την μπροστα ροδα ομως!!!χαχαχα!!!0 θα δειχνει!!χιχιχιχι!!!γι΄αυτο,παρτε σπορτσιτι!!!!      :P
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: zachs στις Ιανουάριος 25, 2008, 12:14:44 πμ
Εντάξει ρε παίδες,εντάξει.Φυσικά και υπερέβαλλα ,απλά και μόνο για να δείξω το μέγεθος του προβλήματος.Ότι δηλαδή με το μαμά γρανάζωμα το μηχανάκι δεν πάει.Πως θα γίνει δηλαδή.Και μόνο που όλοι εδώ μέσα έχετε αλλάξει γρανάζι και εξατμίσεις αυτό ακριβώς δείχνει,ότι δεν σας έκανε το γκάζι και πειραματιστήκατε.Όπως και να χει,είναι η πρώτη μου μηχανή-και είχα αρκετές ζχ10,ρ6,ζχ6- που μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί της δεν σκέφτομαι καν να την αλλάξω (σε αντίθεση με τα άλλα)............εκτός κι αν είναι για το ν4!!!! :ohyes:
Τίτλος: Απ: Κοντο γραναζι!
Αποστολή από: davide στις Ιανουάριος 25, 2008, 03:45:51 πμ
εσενα μετραει με την μπροστα ροδα ομως!!!χαχαχα!!!0 θα δειχνει!!χιχιχιχι!!!γι΄αυτο,παρτε σπορτσιτι!!!!      :P

Λάθος!!! Στην πίσω ρόδα μετράει και το δικό μου! ;)