APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: faraway στις Μάιος 01, 2021, 04:27:05 μμ
-
Έχει βάλει κανείς σε tuono 2 ?
Και αν ναι ποια .....?
Κοιτάω και μετατροπές που κάνουν στης μαμά γιατί βλέπω κάτι τιμές 200 € και γελάω.
Από την άλλη το γκάζι που για να το γυρίσεις τέρμα θέλει και ένα 3ο χέρι να βοηθήσει με κάνει και γεκαω περισσότερο :tez:
-
Μπορείς να βάλεις από r6 γενιάς του 06 πάνω κάτω. Πολύ φθηνή μοντά που όλο λέω κι εγώ να το κάνω και το ξεχναω
Στάλθηκε από το STK-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Έχει βάλει κανείς σε tuono 2 ?
Και αν ναι ποια .....?
Κοιτάω και μετατροπές που κάνουν στης μαμά γιατί βλέπω κάτι τιμές 200 € και γελάω.
Από την άλλη το γκάζι που για να το γυρίσεις τέρμα θέλει και ένα 3ο χέρι να βοηθήσει με κάνει και γεκαω περισσότερο :tez:
η κοντη γκαζιερα μειωνει τη διαδρομη
εσενα σε δυσκολευη η "μαμα" γκαζιερα?
λιπανση στις ντιζες ειναι η απαντηση στο προβλημα
-
να μειώσω τη διαδρομή θέλω
-
Αυτό δλδ
https://www.car.gr/parts/view/29564810-gnisio-gkrip-kokalo-gkazioy-se-poly-kali-katastasi-yamaha-motordms (https://www.car.gr/parts/view/29564810-gnisio-gkrip-kokalo-gkazioy-se-poly-kali-katastasi-yamaha-motordms)
είναι πιο κοντό από τη γκαζιερα του tuono ?
-
Μου έχει κάνει δώρο ο tattoo (Γιάννης) από Θεσσαλονίκη γνήσια γκαζιέρα μετατροπή σε κοντή....
Την έφτιαχνε μόνος του!!! Αν θυμάμαι καλά στον τόρνο του κάποιο δαχτυλίδι έβαζε εκεί που περνάνε Τα Βαρελάκια για τις ντίζες!!! το αποτέλεσμα ήταν Άριστο!!!
-
Και για ποιο λόγο να κοντύνεις την γκαζιέρα ρε παιδιά??
-
Εκεί γίνεται όλο το παιχνίδι.
Αν αυξήσεις τη διάμετρο του δαχτυλιδιού κοντενει .
Βλέπω και βίντεο στο σωλήνα που το κάνουν κολλωντας tire up από πάνω.
-
Και για ποιο λόγο να κοντύνεις την γκαζιέρα ρε παιδιά??
Για τα δεδομένα τα δικά μου έχει πολύ μεγάλη διαδρομή το γκάζι.
-
Είχα κάνει κι εγώ τη μοντά με το tire up αλλά να σου πω την αλήθεια δεν ένιωθα και πολύ ασφαλής και 2ον την ήθελα ακόμα πιο κοντή.
Δοκίμασε τη yamaha και πες μας
Στάλθηκε από το STK-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
εχει οντως μεγαλη διαδρομη η γκαζιερα και θελει κοντεμα
για να ανοιξεις τερμα το γκαζι πρεπει ο καρπος να κατεβει αρκετα χαμηλα που σε πολλες περιπτωσεις σε βαζει σε αβολη θεση
εγω εφτιαξα ενα λεπτο δαχτυλιδι απο αλουμινιο στον τορνο,σχημα σεληνης καπως και αν θυμαμαι καλα το κολλησα με κολλα
αυτο, με το σχημα που εδωσα, στην αρχη της περιστροφης δεν επεμβαινει πολυ και οσο ανοιγεις το γκαζι τοσο πιο πολυ μεγαλωνει η διαμετρος,οποτε και κοντενει
εχει πολλα χρονια και δεν ειχα θεμα ποτε
καπου θα εχω φωτος,αν βρω θα ποσταρω
κοντεμα γκαζιου,antislip pads στο τεποζιτο,κοντο γραναζωμα,αφαιρεση αποστατων απο τα καβαλετα τιμονιου,χαμηλωμα γενικα (ιδιως μπροστα) και αφαιρεση βαρους βολαν (οχι απαραιτητα με αυτη τη σειρα)
πρεπει να γινονται δια της βιας σε ολα τα tuono
Γνωμη μου
(bip-bip manos likes this post) :D
-
Βρήκα!
-
Να σας πω την αλήθεια, αγόρασα ένα της assocato με 3 δαχτυλίδια μέσα να παίξεις.
Συμφωνώ με tattoo για απαραίτητες μετατροπές με το καλημέρα.
Μόνο τα καβαλετα δεν βρίσκω λόγο να χαμηλώσεις.
Μπορεί να το εξηγήσει κάποιος
-
Εμένα προσωπικά μου αρέσει η λίγο πιο σκυφτη θέση οδήγησης
Κάνει το μηχανάκι λίγο πιο επιθετικό, που του ταιριάζει φυσικά
Επίσης είναι πανεύκολη μετατροπή και τζάμπα, δεν είναι τεράστια αλλαγή στην γεωμετρία, αλλά αισθητή προς το καλύτερο και δεν βρίσκει και το τιμόνι στο τεποζιτο
Και λίγο ακόμα αν κατέβαινε δεν θα με χαλούσε
Το ότι είναι αποστάτες που βγαίνουν, με κάνει λίγο να πιστεύω ότι έγινε επίτηδες :D
Μην ξεχνάμε ότι γενικά τα μηχανάκια τα κάνουν σχετικά ανθρώπινα για το μέσο χρήστη (συν τις προδιαγραφές για να βγάλουν πινακίδες) είναι δουλειά μας να τα κάνουμε να μην οδηγούνται με τίποτα :D :D
Όπως επίσης και οι μαρσπιεδες θέλουν σήκωμα και είμαι πιο χοντροκομμενος από τον μέσο όρο
(1.85, 110 κιλά)
-
Εμένα προσωπικά μου αρέσει η λίγο πιο σκυφτη θέση οδήγησης
Κάνει το μηχανάκι λίγο πιο επιθετικό, που του ταιριάζει φυσικά
Επίσης είναι πανεύκολη μετατροπή και τζάμπα, δεν είναι τεράστια αλλαγή στην γεωμετρία, αλλά αισθητή προς το καλύτερο και δεν βρίσκει και το τιμόνι στο τεποζιτο
Και λίγο ακόμα αν κατέβαινε δεν θα με χαλούσε
Το ότι είναι αποστάτες που βγαίνουν, με κάνει λίγο να πιστεύω ότι έγινε επίτηδες :D
Μην ξεχνάμε ότι γενικά τα μηχανάκια τα κάνουν σχετικά ανθρώπινα για το μέσο χρήστη (συν τις προδιαγραφές για να βγάλουν πινακίδες) είναι δουλειά μας να τα κάνουμε να μην οδηγούνται με τίποτα :D :D
Όπως επίσης και οι μαρσπιεδες θέλουν σήκωμα και είμαι πιο χοντροκομμενος από τον μέσο όρο
(1.85, 110 κιλά)
Για το RSV πήγαινες κι εσύ!Πιο σκυφτό,πιο επιθετικό,πιο....συναρπαστικό!!! :D
-
Άμα σου πω ότι όσο μου αρέσει το tuono, άλλο τόσο δεν μου αρέσει το rsv;
Αλλά φεύγουμε οφφ τοπικ και δεν θα αναπτύξω άλλο!
-
κοντεμα γκαζιου,antislip pads στο τεποζιτο,κοντο γραναζωμα,αφαιρεση αποστατων απο τα καβαλετα τιμονιου,χαμηλωμα γενικα (ιδιως μπροστα) και αφαιρεση βαρους βολαν (οχι απαραιτητα με αυτη τη σειρα)
πρεπει να γινονται δια της βιας σε ολα τα tuono
Γνωμη μου
(bip-bip manos likes this post) :D
Γιάννης (tattoo) άρχοντας κ μπεσαλής σε όλα του!!! 💕💕💕
-
Άμα σου πω ότι όσο μου αρέσει το tuono, άλλο τόσο δεν μου αρέσει το rsv;
Αλλά φεύγουμε οφφ τοπικ και δεν θα αναπτύξω άλλο!
Το τουόνο είναι ένα μίλλε με τιμόνι!Αν σου αρέσει το ένα σου αρέσει και τ'άλλο!! ;)
-
Άμα σου πω ότι όσο μου αρέσει το tuono, άλλο τόσο δεν μου αρέσει το rsv;
Αλλά φεύγουμε οφφ τοπικ και δεν θα αναπτύξω άλλο!
Το τουόνο είναι ένα μίλλε με τιμόνι!Αν σου αρέσει το ένα σου αρέσει και τ'άλλο!! ;)
Ας το αναπτύξουμε λοιπόν, έστω περιληπτικά.
Είναι ναι μεν το ίδιο μηχανάκι ΑΛΛΑ και δεν είναι
καταρχάς το rsv δεν μου αρέσει εμφανισιακά γιατί είναι πολύ χοντροκομμενο, είναι ούτως ή άλλως μεγάλο μηχανάκι, με τα φερινγκ γίνεται ακόμα μεγαλύτερο και γενικά δεν μου άρεσε ποτε, και φυσικά δεν έχει την αλητεία που βγάζει το τουονο.
Ο χαρακτήρας της μηχανής δεν ταιριάζει τόσο σε πίστας, αλλά ταιριάζει απίστευτα σε γυμνό.
Δεν λεω ότι είναι κακό σαν πίστας, ιδίως για όταν πρωτοβγήκε αλλά το ότι σαν γυμνό συνεχιζει να είναι σοβαρός αντίπαλος ακόμα και σε πιο σύγχρονα μηχανάκια, ενώ σαν πίστας οχι, αυτό λέει κάτι.
Και ξανά
Γνώμη μου
Αν πάμε στην επόμενη γενιά, rsv4 και tuono V4, διαλέγω το rsv4
-
Assocato γκαζιέρα
- πλέον το γκάζι τερματίζει χωρίς να σπας καρπό και έχει άλλα 2 γρανάζια μέσα πιο κοντά που δεν τα δοκίμασα ακόμα
- αν εισαι σε χαμηλές στροφές ( 2500 - 4500 ) και που γυρνάει πιο γρήγορα δεν νιώθει το μοτέρ γιατί αργεί-πνίγεται
- αν είσαι απο 5500 και πάνω ίσως υπάρχει μια αμελητέα διαφορά θετική στην αποκριση
- θέλει προσοχή στο κλείσιμο του γκαζιού , που οι κινήσεις είναι πιο ευαίσθητες γιατί εύκολα σε στροφή μπορεί να δεις το πίσω να θέλει να σε προσπεράσει
Αν άξιζε ?
Και ναι και όχι ;)
-
Σουζα κάνει τώρα ή όχι? Γιατί αν δεν κάνει να σου δώσω το capo που κάνει.... :h22: :h22: :h22:
-
με τα πόσα άλογα είσαι εσύ? :lol%
-
με τα πόσα άλογα είσαι εσύ? :lol%
54 άλογα, μονοκύλινδρος...Σούζα κάνει όμως... :h22: :h22: :h22: