APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: panteloukos81 στις Σεπτέμβριος 15, 2017, 05:12:58 μμ

Τίτλος: Καθαριότητα και συντηρηση
Αποστολή από: panteloukos81 στις Σεπτέμβριος 15, 2017, 05:12:58 μμ
Μιας λοιπόν και υπάρχουν φιλότιμοι συνεπιβάτες θα ήθελα να κάνω άλλη μια ερώτηση...αυτη η αλλοίωση χρώματος _υλικού που εμφανίζεται στα καπάκια των κυλίνδρων πως την αφαιρούμε;?Είναι μονόδρομος το βάψιμο ή υπάρχει και άλλη λύση;?

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Καθαριότητα και συντηρηση
Αποστολή από: Agisilaos στις Σεπτέμβριος 16, 2017, 07:33:12 πμ
Αυτό θα μ'ενδιέφερε να μάθω την απάντηση, Όχι για το συγκεκριμένο σημείο, έχω παρατηρήσει κάτι δάκρια στα καπάκια του κινητήρα, κάτι σαν άλατα να τα πω; τα οποία δε βγαίνουν με τίποτα, θέλω με την πρώτη ευκαιρία να τα βάψω, αλλά αν βρω πατέντα να τα αφαιρέσω θα ήμουν υπόχρεος.
Τίτλος: Απ: Καθαριότητα και συντηρηση
Αποστολή από: panteloukos81 στις Σεπτέμβριος 16, 2017, 08:52:29 πμ
Χθες σε κι α σύντομη πούνε τα που είχα με ένα φίλο μου είπε να τα περάσω με ένα καλό σπρέι σιλικόνης να πέσει αρκετό υλικό πάνω και να την κάνω μια "Καλή βόλτα. Με την ζέστη η σιλικόνη θα απλωθεί και σίγουρα αρκετά από αυτά θα τα καλύψει. Θέλει να επαναληφθεί αυτό 4 με 6 φορές ανάλογα με την ποσότητα της φθοράς.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τίτλος: Απ: Καθαριότητα και συντηρηση
Αποστολή από: Agisilaos στις Σεπτέμβριος 16, 2017, 09:03:09 πμ
Χθες σε μια σύντομη κουβέντα  που είχα με ένα φίλο μου είπε να τα περάσω με ένα καλό σπρέι σιλικόνης να πέσει αρκετό υλικό πάνω και να την κάνω μια "Καλή βόλτα. Με την ζέστη η σιλικόνη θα απλωθεί και σίγουρα αρκετά από αυτά θα τα καλύψει. Θέλει να επαναληφθεί αυτό 4 με 6 φορές ανάλογα με την ποσότητα της φθοράς.

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αν το κάνεις αυτό θα καπνίσει, μη τρομάξεις, στο λέω γιατί το έκανα (για ομορφιά-γυάλισμα) και κάπνιζε όλο το μοτέρ  :P