APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: iosif9 στις Αύγουστος 14, 2015, 04:13:15 πμ
-
Θα είμαι όσο πιο σύντομος γίνεται.... :) Μετά απο αρκετές μοτοσυκλέτες ανατολικής προέλευσης κυρίως sbk και αρκετά χιλ. σε πίστα και ακόμα περισσότερα σε ορεινό επαρχιακό στροφιλίκι αυτή v2 είναι όντως μια μοτοσυκλέτα που αξίζει τα λεφτά της...με λίγο ψάξιμο στις αναρτήσεις το ξυραφένιο πλαίσιο θα κάνει καλά την δουλειά του...απολαυστικό μοτέρ κάπως απότομο μπροστινό φρένο και σε συνδιασμό με τα φρέσκα dunlop 211 gp racer (180-55) που έβαλα μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα διαμάντι που της έδωσα λίγα και μου επιστρέφει τα διπλά σε απόλαυση.
Αυτα για τι είμαι και Λάκωνας!
-
Περιεργο. Εγω νομιζα οτι ησουν Ιπποτης και οχι Λακωνας :D
-
Έτσι είναι τα πράγματα. Once you go Aprilia, you never go back!
-
Έτσι είναι τα πράγματα. Once you go Aprilia, you never go back!
Δεν ξέρω αγγλικά ρε π@υστη...! :psdof: :blus: :psdof:
-
Με 180 λάστιχο εε..... Δεν σου τερματίζει πολύ εύκολα ?? Ειδικά το ντανλοπ που έχει περίεργη κορόνα.... ?? Επειδή φαίνεται από αυτά που γράφεις ότι έχεις εμπειρία δοκίμασε στν επόμενη αλλαγή ελαστικών το 190+ και εάν σου πέσει αργό δώσε λίγο ύψος πίσω.....
-
Με 180 λάστιχο εε..... Δεν σου τερματίζει πολύ εύκολα ?? Ειδικά το ντανλοπ που έχει περίεργη κορόνα.... ?? Επειδή φαίνεται από αυτά που γράφεις ότι έχεις εμπειρία δοκίμασε στν επόμενη αλλαγή ελαστικών το 190+ και εάν σου πέσει αργό δώσε λίγο ύψος πίσω.....
To πίσω οντως τελείωσε σε ενα κοντινό καφέ μέχρι το λιμάνι!
Σαν σημείο αναφοράς εχω το μπροστινό ελαστικό συνήθως οταν πατάει όλο :ohyes: Λόγω οικονομίας πήγα στο 180 και οτι πάω ποιο μαζεμένα απο την πίστα οποτε αρκεί για σβέλτες βόλτες στον δρόμο...επόμενη μετατροπή μάλλον τα καβαλέτα στο τιμόνι να πέσω ποιο μπροστά και να πάρω λίγο ακόμα αίσθηση απο το μπροστινό..
-
Για εμένα μν πειράξεις καβαλετα ασχολήσου μόνο με τς αναρτήσεις με ρυθμίσεις και ύψος...
Τα ντανλοπ τι πιέσεις τα δουλεύεις ??
-
Για εμένα μν πειράξεις καβαλετα ασχολήσου μόνο με τς αναρτήσεις με ρυθμίσεις και ύψος...
Τα ντανλοπ τι πιέσεις τα δουλεύεις ??
32 μπρος 30 πίσω.
-
δεν συμφωνω μανο
εμενα μ αρεσε πολυ περισσοτερο το μηχανακι με λιγο χαμηλοτερο τιμονι
συμφωνω ομως οτι θελει επεμβασεις στο υψος
αρκετο χαμηλωμα μπροστα και ισως λιγο και πισω
καντα σιγα σιγα αυτα,γιατι εγω καταφερα σε καποια φαση να μην οδηγιεται το μηχανακι με τιποτα :D
εγω τα ντανλοπ τα εχω πιο χαμηλα σε πιεσεις