APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stratos31 στις Ιούνιος 08, 2020, 11:18:35 πμ
-
Γεια σας
Έχω παρατηρήσει ότι κατά το φρενάρισμα που με το μπροστινό φρενάρω 99% νιώθω ένα μικρό πεξιμοο στην μανέτα ,σε ένα ντόπιο γενικό συνεργείο μου είπε είναι το λάστιχο που αρχίζει και παλιώνει εγώ σκέφτομαι στραβή δισκοπλακα :dry: τι λέτε; Έχω αλλάξει πέρυσι υγρά
-
και ρουλεμάν τροχού μπορεί να είναι
-
Γεια σας
Έχω παρατηρήσει ότι κατά το φρενάρισμα που με το μπροστινό φρενάρω 99% νιώθω ένα μικρό πεξιμοο στην μανέτα ,σε ένα ντόπιο γενικό συνεργείο μου είπε είναι το λάστιχο που αρχίζει και παλιώνει εγώ σκέφτομαι στραβή δισκοπλακα :dry: τι λέτε; Έχω αλλάξει πέρυσι υγρά
πεξιμο σαν αναδραση abs παλαιας κοπης..ειναι στραβη δισκοπλακα κατα 80%
-
https://www.car.gr/parts/view/15451566-diskoplaka-bros-tuono-rsv-1000-pegaso-f
αυτη εδω κανει για το δικο μου του '08
-
https://www.car.gr/parts/view/15451566-diskoplaka-bros-tuono-rsv-1000-pegaso-f
αυτη εδω κανει για το δικο μου του '08
Λογικά κάνει. Δες όμως και εδώ
https://www.piaggiopap-parts.gr/c,65_17646_17678,aprilia,tuono-rsv-1000-2006-2009,%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%87%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%82-r
το έχει φθηνότερα και είναι και γνήσια!
Το τρέμουλο το κάνει σε όλο το φάσμα του φρεναρίσματος ή μόνο πριν σταματήσεις, με λίγα χλμ?
Στην θέση σου, πριν ξοδευτώ με την δισκόπλακα, θα καθάριζα καλά τις υπάρχουσες (ψιλό γυαλόχαρτο ή το σκληρό ενός σφουγγαριού αρχικά, μετά με ένα πανάκι και καθαριστικό υγρό φρένων). Επίσης θα έλεγχα, όπως είπαν παραπάνω, τον τροχό και την καταστάση του ελαστικού.
-
Πήρα πρώτα στο Piaggio και μου είπε άγνωστο πότε θα έρθει θα αργήσει αρκετά... το κάνει στα πολλά χιλιόμετρα όταν φρενάρεις στα 70 - 80 τίποτα! Την πήγα σε ενα ντόπιο συνεργείο αφού την πήγε βόλτα κανονικά και είδε ο ίδιος το πρόβλημα έβγαλε την δεξιά δαγκάνα την έπιασε με tyre up στο καλάμι και το ξαναεβγαλε έξω και δεν το έκανε :thnk:
-
Πήρα πρώτα στο Piaggio και μου είπε άγνωστο πότε θα έρθει θα αργήσει αρκετά... το κάνει στα πολλά χιλιόμετρα όταν φρενάρεις στα 70 - 80 τίποτα! Την πήγα σε ενα ντόπιο συνεργείο αφού την πήγε βόλτα κανονικά και είδε ο ίδιος το πρόβλημα έβγαλε την δεξιά δαγκάνα την έπιασε με tyre up στο καλάμι και το ξαναεβγαλε έξω και δεν το έκανε :thnk:
καθαρισε καλα τη δαγκανα πρωτα και μετα προχωρας στη δισκοπλακα,συνηθως το τρεμουλο γινεται οταν πεφτουν τα χλμ
-
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Από τη μία θα σου έλεγα να αγοράσεις καινούργια δισκόπλακα με τις εξωπραγματικές δεχαμπαροκρίση τιμές και να μου πουλήσεις την παλιά αλλά ο Άγιος Ευτύχης δεν θα με άφηνε να κοιμηθώ πολλές πολλές νύχτες γιατί έτσι τιμωρεί τους απατεώνες.
Η αλήθεια είναι πως επειδή είναι Brembo και έχουν περάσει από διαδικασία σκλήρινσης είναι μάλλον απίθανο να έχει στραβώσει το ατσάλι. Αυτό που στραβώνει από κλειδαριά ή από δεν ξέρω πως στρέβλωση είναι το κέντρο που είναι από αλουμίνιο και ισιώνει με τον τρόπο που έκαναν παλιά ακτινολόγηση. Χρειάζεται μόνο να ξέρεις το offset. ;) ;) ;)
Αν το γυρίσεις σε ένα τόρνο θα δεις ακριβώς ποιό κομμάτι είναι ένοχο.
Δε ντισίζιον ισ γιόαρς που λέμε