APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Kardas στις Απρίλιος 16, 2017, 09:56:16 μμ
-
Λοιπόν παίδες και φίλοι apriliaδες.
Πήγα Σέρρες για ένα διήμερο και πέραν του ότι το ολοκαίνουργιο D212 GP RACER πίσω έβγαλε λινά. φαγώθηκε περίεργα (ανομοιόμορφα) και έλεγα να πάρω απόψεις, ιδέες και ίσως λύσεις σε περίπτωση που κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο.
Συνθήκες και λεπτομέρειες διημέρου:
- Tuono Gen 2 με ανάρτηση SACHS από RSVR πρόσφατα ανακατασκευασμένη.
- Οδηγός 112kg (το ελατήριο είναι το μαμά)
- Λάστιχα D212 GP racer, μπροστά soft, πίσω Endurance
- Πιέσεις πρώτη μέρα 28 / 25 psi ζεστά
- Πιέσεις δεύτερη μέρα 27 / 23psi ζεστά
- 100 γύροι στις Σέρρες σε ρυθμό από 1:38 μέχρι 1:30.
- Θερμοκρασία μεταξύ 20C και 24C
- στο τέλος κάθε session έκανα ένα αργό γύρω να τα κρυώσω και μόλις έβγαλα το λάστιχο έδειχνε 65-68C
Στην διάρκεια της δευτερης ημέρας με συμβούλεψε ένας γρήγορος ότι η πίσω ανάρτηση είναι πολύ σκληρή (πιθανώς επειδή λόγο βάρους έχω καργάρει την προφόρτιση για να ρυθμίςω το sag με τεχνικό αναρτήσεων σε TrackDay).
Επίσης μου είπε ότι το περίεργο φάγωμα δείχνει πρόβλημα στην ανάρτηση και συγκεκριμένα στην απόσβεση επαναφοράς, αλλά και που την τερματίσαμε δεν είδαμε ιδιαίτερη διαφορά.
Επόμενη κίνηση είναι να το πάω σε κανένα ειδικό να δεις το λάστιχο και τη μηχανή και να μου προτείνει καμία λύση. Αν έχετε κανένα γνωστό στην θεσσαλονίκη προτείνετε μου.
Δείτε λοιπόν και τις φωτό και αν κάποιος θέλει να μοιραστεί τα φώτα του, παρακαλώ!
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170416/e0b7268df7f210890b83b8691d25a80b.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170416/3cbeb826c55031f3b784d9af600276d6.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170416/13ac75d2fa3d254a766d3e905bf5fe7c.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170416/865c4e2d02ad440d2681abd8c73a1175.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170416/b86870ca23abb4e7424d6d9601129c42.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170416/7b860c5cc568aaf22c6fa877705b71a1.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170416/87b6c9188f5719991f80654ad3a443db.jpg)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τώρα δλδ να κάνω λαστιχομαντεια??? :P
Πρώτον αργείς να ανοίξεις γκάζι κ όταν το κάνεις το παίρνεις όλο.....
Στν θέση σου θα δούλευα μεγαλύτερη πίεση ...
Και η ανάρτηση πίσω θέλει ψάξιμο... Ίσως να έχει πολύ αργή συμπίεση.....
Με τν σειρά που τα έγραψα θα τα κοιτούσα ..........
-
ίσως το παρακάτω άρθρο να σε βοηθήσει
https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/ (https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/)
-
Για μένα οι φθορές των ελαστικών είναι φυσιολογικές και με το παραπάνω αν δηλαδή έκανες δύο μέρες με ένα ζευγάρι λάστιχα που σημαίνει ότι πρόλαβες από 8 έως 10 εικοσαλεπτα τουλάχιστον!!
Όσο αφορά την ανομοιόμορφη φθορά η πίστα στις Σέρρες είναι δεξιόστροφη οπότε πάλι φυσιολογικό μου φαίνεται!
Οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι μεγάλο θέμα και παίζουν ρόλο πολλά πράγματα τα οποία θέλουν πολύ χρόνο για να βρείς κάτι που θα σε βολεψει στην πίστα αλλά θα σε κουράσει στο δρόμο !
Γενικά θέλει μικρές ρυθμίσεις κάθε φορά και αμέσως πίστα μέχρι να το φτάσεις εκεί που θέλεις!!
-
το φαγωμα δεν ειναι οντως σωστο
δυο πραγματα μου ρχονται αμεσως
ενα ειναι κακο στησιμο,εμφανες νομιζω,με κυριοτερο ισως λογο το ακαταλληλο ελατηριο πισω
(εγω στα 100+ αλλαζοντας το πισω ελατηριο ειδα διαφορα,οποτε στα 112 θα ειναι πιο εντονη)
και το δευτερο
τα gp racer ,τουλαχιστον τα 211, δουλευουν σε πιστα σε πολυ χαμηλοτερες πιεσεις
στο φασμα του +- 17 psi πισω πχ
εχεις τσεκαρει τι πιεσεις να βαζεις στα συγκεκριμενα λαστιχα?
επισης συμφωνω με το μανο οτι αργεις ελαχιστα να ανοιξεις το γκαζι μετα απο κλιση εξου και το καρουμπαλο
λιγο μετα απο την τερμα ακρη
-
Επειδή είμαι στα κιλά σου, θα σου πω ότι η προφόρτιση όντως θα σου είναι κάργα σφιχτή για να βγάλεις το sag που πρέπει αλλά δεν νομίζω να φταίει αυτό. Σίγουρα με το σωστό ελατήριο θα δουλέψει καλύτερα. Μην τερματίσεις τις αποσβέσεις, δες μερικά βίντεο του Dave Moss για να καταλάβεις τι πρέπει να κάνεις πριν αρχίσεις να σΜΠρώχνεις χρήμα...
Προφανώς η εικόνα του ελαστικού είναι λίγο περίεργη στην φθορά του αλλά όχι ότι έχουν βγει και τα λινά. Ίσως όντως η ρύθμιση της ανάρτησης να μην ήταν η καλύτερη αλλά ίσως και να είσαι λίγο άγαρμπος στο γκάζι 😀
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σύμφωνω με όλα τα παραπάνω θα συμπληρώσω όμως πως είναι και εμφάνες ότι σου αρέσουν οι δεξιές περισσότερο
-
1 χαμήλωσε πιέσεις
2ον θα στο πω απο κοντά :P :P :P
-
Σύμφωνω με όλα τα παραπάνω θα συμπληρώσω όμως πως είναι και εμφάνες ότι σου αρέσουν οι δεξιές περισσότερο
Δν νομίζω ότι υπάρχουν οδηγοί που να τους αρέσουν περισσότερο οι δεξιές!!! Ίσως οι αριστερόχειρες..... :thnk: :thnk:
-
Κατ εμέ το πρόβλημα δεν είναι στις αναρτήσεις. Η φθορά είναι καθαρά θέμα οδηγησης. Έται όπως το βλέπω λάθος γραμμές σε κάποια σημεία.....απότομα φρεναρισματα πίσω τροχου μιας και ο εμπρός δεν έχει φθορές και ίσως λίγο βρώμικη πίστα. Αν κατεβάσεις τον χρονο 2 έως 3 δεύτερα ακομα θα δεις και την διάφορα στα λαστιχα
-
Σύμφωνω με όλα τα παραπάνω θα συμπληρώσω όμως πως είναι και εμφάνες ότι σου αρέσουν οι δεξιές περισσότερο
Δν νομίζω ότι υπάρχουν οδηγοί που να τους αρέσουν περισσότερο οι δεξιές!!! Ίσως οι αριστερόχειρες..... :thnk: :thnk:
Ακριβως!
Αριστεροχειρας και λατρευω τις δεξιες στροφες! :bye:
-
Σύμφωνω με όλα τα παραπάνω θα συμπληρώσω όμως πως είναι και εμφάνες ότι σου αρέσουν οι δεξιές περισσότερο
Δν νομίζω ότι υπάρχουν οδηγοί που να τους αρέσουν περισσότερο οι δεξιές!!! Ίσως οι αριστερόχειρες..... :thnk: :thnk:
Ακριβως!
Αριστεροχειρας και λατρευω τις δεξιες στροφες! :bye:
Εντάξει τώρα.......... Είστε μειονότητα δν μετράει :P :P :P
-
δεξιοχειρας κ μου αρεσουν οι δεξιες.....ανεβασα καθολου το ποσοστο??
-
Ανανέωση λοιπόν...
Ευχαριστώ για τα σχόλια και το υλικό παίδες.
Επιβεβαιώσατε κάποιες απο τις ανησυχίες μου... Γκάζι, πιέσεις κτλ.
Όσο για τις πιέσεις η μέθοδος που ακολούθησα ήταν η μέτρηση της θερμοκρασίας, για να δώ αν ζεσταίνονται αρκετά ή όχι. και έτσι ένοιωσα άβολα να κατευάσω πιέσεις... ίσως την επόμενη φορά αν ξαναπάω με GP-racer.
Επίσης, πέρασα σήμερα και από τον αναρτησά που μου είχε ανακατασκευάσει την πίσω ανάρτηση και από τον λαστιχά για να ακούσω τις απόψεις τους...
Αναρτησάς:
πίσω η φθορά του ελαστικού δεν φαίνεται να είναι από το αμορτισέρ. Η απόσβεση επαναφοράς δεν δουλεύει σωστά λόγο λάθος ελατηρίου και τέρμα προφόρτισης.
Το μπροστινό αντιθέτως βάσει της φθοράς φαίνεται να θέλει σετάρισμα (λογικό εφόσον πρόσφατα έκανα σέρβις και πήγα από τιμόνι σε clip-on).
Λαστιχάς:
Πίσω η φθορά του φάνηκε φυσιολογική για την χρήση (και αυτός σχολίασε το χειρισμό του γκαζιού)
Για το μπροστινό μου είπε ότι πρέπει να δώ την αναρτησή μου.
Για τις πιέσεις και τις θερμοκρασίες που είχα ήταν θετικός.
Και πάλι ευχαριστώ.
-
http://www.ustream.tv/recorded/6516891
-
Καλησπέρα στην παρέα...
Μιας και έχετε ξεκινήσει ήδη το θέμα και ως πιο έμπειροι στην πίστα θα ήθελα τα φώτα σας...
Είμαι 1.86 και 87 κιλά... Έχετε μήπως κάποιες προτεινόμενες ρυθμίσεις για αναρτήσεις και πιέσεις ελαστικών για Μέγαρα... (Tuono gen 2 και ελαστικά pirelli rosso corsa 2)