APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: admnor1 στις Σεπτέμβριος 02, 2009, 05:26:57 μμ
-
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω :blus: :blus:ποιά θα είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειωνεκτήματα της τοποθέτησης πίσω ελαστικού 180/55 στο Tuono μου.
Ευχαριστώ προκαταβολικά :ohyes: :ohyes:
-
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω :blus: :blus:ποιά θα είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειωνεκτήματα της τοποθέτησης πίσω ελαστικού 180/55 στο Tuono μου.
Ευχαριστώ προκαταβολικά :ohyes: :ohyes:
Βάλε 190/55 :bye:
-
εγω σε σχεση με το 190-50 καταλαβα οτι το μηχανακι εχει ταχυτερη εισοδο στη στροφη ;)
κ προσωπικα μου αρεσει πολυ περισσοτερο η αισθηση που λαμβανω καθ'ολη την διαρκεια ειτε σε βολτα, ειτε στην μπιστα! :bye:
τωρα εχω μπει σε σκεψεις για την διασταση του μπροστινου :thnk:
-
τωρα εχω μπει σε σκεψεις για την διασταση του μπροστινου :thnk:
Διώξτες μακριά :bye:
Για την ερώτηση του φίλου το 180 προσφέρει γρηγορότερες εναλλαγές κατεύθυνσης και το 190 περισσότερο πέλμα στο όριο. Όσο δεν υπήρχε το 190-55 όσοι ήθελαν γρηγορότερο στρίψιμο πήγαιναν στο 180. Με το 55άρι προφίλ έχεις και πέλμα και ταχύτερη αλλαγές κλίσης. Μειονέκτημα ότι βγάζουν μόνο η Pirelli & Metzeler. Ίσως να έχουν βγει και από άλλες εταιρίες αλλα δεν το γνωρίζω.
-
τωρα εχω μπει σε σκεψεις για την διασταση του μπροστινου :thnk:
Διώξτες μακριά :bye:
Για την ερώτηση του φίλου το 180 προσφέρει γρηγορότερες εναλλαγές κατεύθυνσης και το 190 περισσότερο πέλμα στο όριο. Όσο δεν υπήρχε το 190-55 όσοι ήθελαν γρηγορότερο στρίψιμο πήγαιναν στο 180. Με το 55άρι προφίλ έχεις και πέλμα και ταχύτερη αλλαγές κλίσης. Μειονέκτημα ότι βγάζουν μόνο η Pirelli & Metzeler. Ίσως να έχουν βγει και από άλλες εταιρίες αλλα δεν το γνωρίζω.
αλλο ενα μειονεκτημα στα 190-55 ειναι πως αν δε το πολυστριβεις θα κανει γρηγοροτερα "γωνια" στην κορωνα του....
-
αλλο ενα μειονεκτημα στα 190-55 ειναι πως αν δε το πολυστριβεις θα κανει γρηγοροτερα "γωνια" στην κορωνα του....
Αν δεν το πολυστρίβεις, θα γίνει γρηγορότερα "τραπέζιο" η κορώνα τους :h22: :h22:
-
προχθες εβαλα το δευτερο πισω λαστιχο 190/55 dunlop rr qualifier επειδη εμεινα απολυτα ικανοποιημενος.το 190/50 ητανε καλο :thnk:.το 180/55 εκανε το τυονο πολυ πιο γρηγορο στις εναλλαγες (σωστος ο byron) αλλα μεσα στην πολη ειναι συνεχεια τερματισμενο το πελμα :thnk: :thnk: φαντασου σε βολτα!τα μειονεκτηματα απο το 190/55 για μενα επειδη ειμαι και 115 κιλα και εχει μεγαλυτερη διαμετρο το bike μουλαροσε :psdof:.για αυτο εβαλα το 15-42 απο 16-42 γραναζι. :kalo:
-
180/55 βγάζει και η continental έβαλα σήμερα ένα contiAttack soft πίσω και με πάει μια χαρά μιας και εδώ στην Κρήτη παίζουν πιο πολύ οι εναλλαγές :D
-
Εχει βαλει καποιος απο εσας τα MICHELIN POWER ONE STD στην παρακατω διασταση?
120/70/17-190/55/17
Και αν ναι πως σας φανηκαν?
Εχω ακουσει καλα λογια γενικα.
Τα θελω κυριως για πιστα και λιγοτερο για χρηση δρομου.
-
εγω σε σχεση με το 190-50 καταλαβα οτι το μηχανακι εχει ταχυτερη εισοδο στη στροφη ;)
κ προσωπικα μου αρεσει πολυ περισσοτερο η αισθηση που λαμβανω καθ'ολη την διαρκεια ειτε σε βολτα, ειτε στην μπιστα! :bye:
τωρα εχω μπει σε σκεψεις για την διασταση του μπροστινου :thnk:
συνονόματε άκου τον byron και μην πειράξεις το μπροστινό, όσο για το πίσω,το 180 δεν ενδύκνειται και τόσο για το πλάτος της ζάντας μας, δοκίμασε και το 190/55 και θα δεις θα σου αρέσει ακόμα περισσότερο αφού μπαίνεις και πίστα...
απλά τα ελαστικά που βγαίνουν σε αυτή τη διάσταση έχουν μαλακή γόμα και δεν θα σου βγάλουν πολλά χλμ...
φίλε admnor1 πες μας τι χρήση κάνεις στη μοτο σου, για να σου πούμε τι θα είναι προτιμότερο να βάλεις, πιθανόν να είναι καλύτερα να μείνεις όπως είσαι...
-
εγω σε σχεση με το 190-50 καταλαβα οτι το μηχανακι εχει ταχυτερη εισοδο στη στροφη ;)
κ προσωπικα μου αρεσει πολυ περισσοτερο η αισθηση που λαμβανω καθ'ολη την διαρκεια ειτε σε βολτα, ειτε στην μπιστα! :bye:
τωρα εχω μπει σε σκεψεις για την διασταση του μπροστινου :thnk:
συνονόματε άκου τον byron και μην πειράξεις το μπροστινό, όσο για το πίσω,το 180 δεν ενδύκνειται και τόσο για το πλάτος της ζάντας μας, δοκίμασε και το 190/55 και θα δεις θα σου αρέσει ακόμα περισσότερο αφού μπαίνεις και πίστα...
απλά τα ελαστικά που βγαίνουν σε αυτή τη διάσταση έχουν μαλακή γόμα και δεν θα σου βγάλουν πολλά χλμ...
φίλε admnor1 πες μας τι χρήση κάνεις στη μοτο σου, για να σου πούμε τι θα είναι προτιμότερο να βάλεις, πιθανόν να είναι καλύτερα να μείνεις όπως είσαι...
+1
Επίσης πιστεύω οτί 190/55 είναι πιο ωραίο όταν στρίβεις , αλλά κουνάει περισσότερο στα πολλά από ότι το 190/50.