APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikosfactory στις Αύγουστος 27, 2015, 07:32:22 μμ
-
Ας τα παρουμε απο την αρχή..
Λοιπόν προχτες ντυνομαι βάζω κράνος ανεβαίνω στο μοτο γυριζω διακόπτη κανει κανονικά Check αντλία κομπλε κ πάω να πατήσω μίζα..
Παταω το λοιπον κ τι ακούω?λες κ έφυγε κάνα αυτοκινητακι κάτω απο το τουονο που ειχαμε πιτσιρικαδες που το πήγαινε με την όπισθεν αυτό φορτιζε κ μετά βρουμ!
Για να το πω κ αλλιως γυρναγε ή μίζα στον αέρα..δηλ άκουγα μονο γρανάζια να γυρνάνε χωρίς αντισταση .. καμια σχέση με τον ηχω της μιζας..
Ξεαμαρτωνομαι βάζω το μοτο γκαράζ κ πάω βόλτα με το μέτρο!χαχα!
Σήμερα με έπιασε η περιέργεια..
Λυνω λοιπόν το μηχανάκι βάζω καλώδια απο το αυτοκίνητο παταω μίζα κ παλι τα ίδια..ο ιδιος θορυβος ..
Αρχιζω λοιπόν να βγάζω πραγματα..
Αρχικα έβγαλαν αυτό το πράγμα πισω απο την μπαταρία που μέσα του έχει ενα δαχτυλιδι που πηγαινοέρχεται..νόμιζα οτι ειναι το ρελέ αλλά τελικά δεν ηταν..τι ηταν ακόμα δεν ξέρω..
Μετα βρίσκω το ρελέ κ πάω να το βγαλω κ ακούστηκε ο ίδιος χαζο θόρυβος όπως οταν παταω μίζα..εκανα βραχυκύκλωμα χωρίς να το θέλω..έβγαλα λοιπον μπαταρία κ μετα έβγαλα το ρελέ μην καουμε..
Τώρα τι?
Πάω σε εναν μάστορα δίπλα στο σπιτι να δει αν είναι χαλασμένο το ρελέ..
Μου λεει.. τι μηχανάκι έχεις?
Απριλια του λέω..
Κατάλαβα μου λέει..
Βάλε ταχύτητα σπρωξτω κ θα πάρει μάλλον θέλει κομπλερ κ οχι ρελέ μου λέει..
Ενθυμούμενος περίπτωση ΖΧ9 που όντως με μικρή ταχύτητα κ αφημα συμπλέκτη κουνιόταν κάτι μέσα (το κομπλερ υποθέτω) κ μετα έπαιρνε κανονικά μπροστά λέω να το δοκιμασω..
Πάω σπίτι βάζω στην θέση τους το ρελέ (το οποίο ελπίζω να το έβαλα σωστα κ οχι ανάποδα) κ το άλλο που δεν ξέρω τι ηταν ομοίως..
Συνδεω μπαταρία κ σπρωχνω με σβηστο κινητήρα κ διακόπτη λίγο το μηχανάκι με ταχύτητα μέσα κ μετα αφήνω συμπλεκτη .. ακούστηκε το κλασικό μουγκριτο οτι αν είχες ανοιχτό διακόπτη τώρα θα έπαιρνα μπροστά!
Λέω λοιπον άντε να ανοιξω διακόπτη..κανει check και παταω μίζα..
Κ παιρνει μπροστά! Οχι για πολύ όμως μετα απο 10 δεύτερα σβήνει..
Πάω να πατήσω μίζα κ τώρα δεν κανει τίποτα ουτε θόρυβο τίποτα..
Κλείνω ανοίγω διακόπτη το ίδιο τίποτα..
Φτου κ απ την αρχή..
Αρχίζω κ σκαλιζω τις ασφαλειες κάτω απτή σελα δυο 30αρες που έχει..τις βγάζω κ τις ξανά βάζω..
Ανοίγω διακόπτη μιζα κ ξανά πήρε μπροστά! Παλι όμως για λίγο..κ μετα παλι τίποτα νεκρό!
Έχουμε μείνει λοιπον στο οτι οπότε βγάζω κ ξανά βάζω τις ίδιες ασφαλειες στην θέση τους μετα το μηχανάκι παιρνει μπροστά για λίγο!
Τι έπαθε? Τι είναι αυτό?
Εκανα μια γρήγορη βόλτα κ διαπιστωσα οτι το μηχανακι δεν είναι τόσο πρόθυμο κ είναι σαν να δουλευει μονοκυλινδρα?να το πω..χαλασμένο να το πω κάπως είναι πάντως..
Αυτά!
-
Παιδια συγνωμη για τα οποια συντακτικα λαθη στο ανωτερω κειμενο αλλα το εγραφα σε ενα κινεζικο κινητο που ειχε ξεμεινει μεσα στο στο σπιτι κ γραφει οτι θελει ... μιας κ χαλασε και το κινητο μου προχτες μαζι με την μηχανη!! :D
Για να συνοψισω και να μπορει καποιος να βγαλει ακρη..
1) Οταν ανοιγω διακοπτη κανει check αλλα μολις παταω μιζα δεν κανει απολυτως τιποτα..
2) Μολις πειραξω τις ασφαλειες (30αρες) που εχει κατω απο το καθισμα τις βγαλω κ τις ξαναβαλω δηλαδη μετα παιρνει μπροστα κανονικα ρελαντι τα παντα.. αλλα για λιγο.. μετα ξαφνικα απλα σβηνει..
3) Αν το κρατησω με γκαζι κ το παω βολτα δουλευει αλλα κατι περιεργο ακουγεται στο μοτερ απο την αριστερη πλευρα..και κανει σκασιματα η εξατμιση στο κλεισιμο του γκαζιου..
Τι λετε να ειναι? Και τι σχεση εχει το ρελε , κομπλερ ,πηνια με την λειτουργια του κινητηρα αφου παρει μπροστα?
Υπαρχει περιπτωση να φταιει η μπαταρια πλεον μιας κ την ζορισα?
-
Ρίξε μια ματια στο αρνητικό πόλο της μπαταρίας και στην μπαταρία και στο σασί της μηχανής να δεις οτι είναι σφιγμένο και κκαθαρό
-
Ρίξε μια ματια στο αρνητικό πόλο της μπαταρίας και στην μπαταρία και στο σασί της μηχανής να δεις οτι είναι σφιγμένο και κκαθαρό
Ή μπαταρία είναι πιασμενη με ειδικό πιαστρακι βιδωμενη κ δεν κουνιεται..
Τον αρνητικό πόλο όπως κ τον θετικό με παιρνει να σφιξω λίγο ακόμα τις βίδες..
Το σασί τι εννοεις γιατί είμαι κ λίγο άσχετος.. :D
-
Ποσα χιλιομετρα εχει η μοτο?....συνηθως στα 30.000 βγαζουν πηνια με παραπλησια συμπτωματα, κυριως στην μη ομαλη λειτουργια του μοτερ κ σκασιματα.
Εχεις να δοκιμασεις μιαν αλλη μπαταρια φρεσκια? Γιατι εαν ειναι πηνια, προφανως δεν σου φορτιζει την μπαταρια κ τωρα αυτη εχει πεσει κ τα ηλεκτρικα του μοτο δουλευουν με την πεσμενη ενέργεια της μπαταριας!
-
Κ εγώ πηνία σκεφτόμουν αλλά τα αλλαξα πριν 2 βδομάδες..
:thnk:
-
Κ εγώ πηνία σκεφτόμουν αλλά τα αλλαξα πριν 2 βδομάδες..
:thnk:
Πόσο σίγουρος είσαι για την αλλαγή???Δεν εννοω αν έγινε ή όχι απλά αν ήταν απο τπτ μεταχειρισμένα πηνεία δεν αποκλείεται να τα ξαναέκαψε, ή στην αλλαγή δες λίγο τη διαδρομή της πλεξούδας καθότι αν θυμάμαι είχες πεί για κραδασμούς πολλούς που έχεις μήν τυχόν σου έχει ξεκουμπώσει καμιά φίσσα ή μην είναι πολύ χαλαρη η επαφή που κάνει.
Επίσης αυτό που σου είπαν με την γειωση πάνω στο σασί μήν έχει λασκάρει απο κραδασμούς η βίδα που την συγκρατεί.
Τέλος απο τη στιγμή που λές οτι βάλε βγάλε ασφάλειες δίνει κανονικά δες μήν τυχον και στην ασφαλειοθήκη κάτι δεν πατάει καλά.
Για ηλεκτρικό πρόβλημα ακούγεται γενικά γιατί αν ήταν κομπλέρ δε θα έπαιρνε με βάλε βγάλε ασφάλειες….
-
Τα πηνία ήταν μτχ οποτε μπορεί να κάηκαν.. κάτι παιζει με την ασφαλειοθηκη αλλά απο το λίγο που την κοίταξα δεν είδα κάνα καλώδιο γυμνό ή κομμένο. Αν είναι το πρόβλημα η ίδια η ασφαλειοθηκη υπάρχει τροπος να το εξακριβώσουμε?
-
παιζει πολυ καλος ηλεκτρολογος στην Αναπαυσεως στα Βριλλησια. Μου εχει φτιαξει 2 μοτοσυκλετες που μας παιδευαν στο πολυ ευκολο.
-
1)ξεκίνα απο την μπαταρία...μέρτρησέ την
2) δες αν φορτίζει(βάλτο μπροστά και πάτα το κουμπί του μενού να δείς πόσα αμπέρ γράφει στις 4.000)
3)τσέκαρε τον ανορθωτή
4) τσέκαρε την καφέ φίσα αν υπάρχει ακόμα
5) μετα απο αυτά πήγαινέ το σε ηλεκτρολόγο ή στον Bill :D :D :D
-
Τα πηνία ήταν μτχ οποτε μπορεί να κάηκαν.. κάτι παιζει με την ασφαλειοθηκη αλλά απο το λίγο που την κοίταξα δεν είδα κάνα καλώδιο γυμνό ή κομμένο. Αν είναι το πρόβλημα η ίδια η ασφαλειοθηκη υπάρχει τροπος να το εξακριβώσουμε?
Αν έχεις έστω στοιχειώδης γνώσεις μέτηρησης με πολύμετρο μπορεις να μετρήσεις τα πηνεία σου να δείς αν είναι καμμένα ή όχι. Υπάρχει και στο μάνιουλ της μηχανής νομίζω. Επίσης να μετρήσεις αν το κύκλωμα φόρτισης λειτουργεί.
Δες κι εδώ απο παλαιότερες αναρτήσεις του Γιατρού:
http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/hlektriko-problhma-(tuono-1000-06')/msg332910/#msg332910 (http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/hlektriko-problhma-(tuono-1000-06')/msg332910/#msg332910)
http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/hlektriko-problhma-(tuono-1000-06')/msg332914/#msg332914 (http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/hlektriko-problhma-(tuono-1000-06')/msg332914/#msg332914)
Και αφτερμάρκετ απο περιέλιξη αν χρειαστεί.
http://ricksmotorsportelectrics.com/proddetail.php?prod=21-004&pmc=MDRBcHJSU1YxMDAw (http://ricksmotorsportelectrics.com/proddetail.php?prod=21-004&pmc=MDRBcHJSU1YxMDAw)
Edit:Με πρόλαβε ο κλεάνθης.Μια παρατήρηση μόνο, νομίζω καλυτερα οι μετρησεις να γίνουμε με πολύμετρο και οχι μεσω των αμπέρ του μενού για να έχει ακρίβεια μέτρησης.
-
Τα πηνία ήταν μτχ οποτε μπορεί να κάηκαν.. κάτι παιζει με την ασφαλειοθηκη αλλά απο το λίγο που την κοίταξα δεν είδα κάνα καλώδιο γυμνό ή κομμένο. Αν είναι το πρόβλημα η ίδια η ασφαλειοθηκη υπάρχει τροπος να το εξακριβώσουμε?
Αν έχεις έστω στοιχειώδης γνώσεις μέτηρησης με πολύμετρο μπορεις να μετρήσεις τα πηνεία σου να δείς αν είναι καμμένα ή όχι. Υπάρχει και στο μάνιουλ της μηχανής νομίζω. Επίσης να μετρήσεις αν το κύκλωμα φόρτισης λειτουργεί.
Δες κι εδώ απο παλαιότερες αναρτήσεις του Γιατρού:
http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/hlektriko-problhma-(tuono-1000-06')/msg332910/#msg332910 (http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/hlektriko-problhma-(tuono-1000-06')/msg332910/#msg332910)
http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/hlektriko-problhma-(tuono-1000-06')/msg332914/#msg332914 (http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/hlektriko-problhma-(tuono-1000-06')/msg332914/#msg332914)
Και αφτερμάρκετ απο περιέλιξη αν χρειαστεί.
http://ricksmotorsportelectrics.com/proddetail.php?prod=21-004&pmc=MDRBcHJSU1YxMDAw (http://ricksmotorsportelectrics.com/proddetail.php?prod=21-004&pmc=MDRBcHJSU1YxMDAw)
Edit:Με πρόλαβε ο κλεάνθης.Μια παρατήρηση μόνο, νομίζω καλυτερα οι μετρησεις να γίνουμε με πολύμετρο και οχι μεσω των αμπέρ του μενού για να έχει ακρίβεια μέτρησης.
1)ξεκίνα απο την μπαταρία...μέρτρησέ την
2) δες αν φορτίζει(βάλτο μπροστά και πάτα το κουμπί του μενού να δείς πόσα αμπέρ γράφει στις 4.000)
3)τσέκαρε τον ανορθωτή
4) τσέκαρε την καφέ φίσα αν υπάρχει ακόμα
5) μετα απο αυτά πήγαινέ το σε ηλεκτρολόγο ή στον Bill :D :D :D
Σας ευχαριστω πολυ παιδια! Θα προσπαθησω να κοιταξω αυτο που λετε.. Ειπαμε θα προσπαθησω δεν υπόσχομαι!! :tez:
Εχω ασχημες εμπειριες απο ρευματα! χαχαχα! :hha%
-
Λοιπόν αφού γύρισε ο uncle Bill του πήγα τον ασθενή για έλεγχο..
Τελικά ήθελε κόμπλερ το οποίο και αλλάχτηκε ολόκληρο!
Ευτυχώς τα πηνία την γλίτωσαν αλλα ο ανορθωτής όχι... οπότε αλλάχτηκε και αυτός!
Και αφού αλλάχτηκαν αυτά είπαμε να αλλάξουμε κ την καμπάνα να τελειώνουμε με όλα!
Τώρα το μηχανάκι είναι σαν καινούργιο , κανένας κραδασμός ,το οποίο σημαίνει ότι ευθυνόταν η καμπάνα..
Ρυθμίσαμε και αναρτήσεις οι οποίες ήταν ρυθμισμένες ότι να ναι, γιαυτο και κουνούσε στα πολλά..
Αυτά...Ουφ... :thup1:
Βεβαια τωρα που ειναι επιτελους οκ δεν μπορω να το χαρω λόγω κάποιον απροόπτων οποτε με βλεπω να το βαζω αγγελια απο τωρα μιας κ αποτι καταλαβα για να πουληθει θελει κανα χρονο!! :D
:bye:
-
Λοιπόν αφού γύρισε ο uncle Bill του πήγα τον ασθενή για έλεγχο..
Τελικά ήθελε κόμπλερ το οποίο και αλλάχτηκε ολόκληρο!
Ευτυχώς τα πηνία την γλίτωσαν αλλα ο ανορθωτής όχι... οπότε αλλάχτηκε και αυτός!
Και αφού αλλάχτηκαν αυτά είπαμε να αλλάξουμε κ την καμπάνα να τελειώνουμε με όλα!
Τώρα το μηχανάκι είναι σαν καινούργιο , κανένας κραδασμός ,το οποίο σημαίνει ότι ευθυνόταν η καμπάνα..
Ρυθμίσαμε και αναρτήσεις οι οποίες ήταν ρυθμισμένες ότι να ναι, γιαυτο και κουνούσε στα πολλά..
Αυτά...Ουφ... :thup1:
Βεβαια τωρα που ειναι επιτελους οκ δεν μπορω να το χαρω λόγω κάποιον απροόπτων οποτε με βλεπω να το βαζω αγγελια απο τωρα μιας κ αποτι καταλαβα για να πουληθει θελει κανα χρονο!! :D
:bye:
ρε φιλε εκανες αμαν γι'αυτο το μηχανακι και τωρα πρεπει να το πουλησεις ? κριμα :(
για να το πουλησεις πρεπει να το ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ αλλιως θα περιμενεις
-
Δυστυχως προβλεπεται να χρειαστει να ανεβοκατεβαινω Βολο τον χειμωνα τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα , οποτε θα χρειαστω κανα σκουτερ ή κανα μηχανακι που να μην καιει κ να μην με νοιαζει να γραψει χλμ..
Το Tuono δεν ειναι για αυτην την δουλεια οποτε κ γιαυτο το εβαλα αγγελια μηπως κ φυγει τωρα που το μαζεψα κ ειναι κομπλε.
Αν δω οτι δεν φευγει το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα το σκοτωσω..
Σημερα κατεβηκα απο Σουνιο Αθηνα κ πετυχα ενα Tuono στην Βουλιαγμενης και Καλλιροης κατα τις 14:00 στο φαναρι κ τα ειπαμε οσο προλαβαμε..Μηπως ηταν κανεις σας?
-
Δυστυχως προβλεπεται να χρειαστει να ανεβοκατεβαινω Βολο τον χειμωνα τουλαχιστον μια φορα την εβδομαδα , οποτε θα χρειαστω κανα σκουτερ ή κανα μηχανακι που να μην καιει κ να μην με νοιαζει να γραψει χλμ..
Για ολη σου την ζωη θα γινεται αυτο? :P :P :P
Σιγα βρε, τι θα παθει και ποσο θα καψει? Ειδικα στην εθνικη με 100-110χλμ δεν καιει και τιποτα. Οσον αφορα το σερβις, η aprilia λεει 10000χλμ.
Ενταξει δεν ειναι το ιδανικο μηχανακι για βολτες, αλλα πιστεψε με ειναι πολυ καλο ;)
-
Εχω κανει το εν λογω ταξιδι με διαφορα μηχανακια κατα καιρους..bandit 1250, CBR XX, ZX12, VFR 800vtec, TDM 900, beverly 300i και την προηγουμενη βδομαδα με παπι modenas kriss 2 115κυβικα!! :D
Με εξαιρεση το XX το οποιο πηγα κ ηρθα αυθημερον χωρις να το καταλαβω.. ολα τα αλλα με κουρασαν..
Βενιζινες το παπι εκαψε 10ευρω περιπου 6 λιτρα για να παω..
Το beverly 15ευρω περιπου 9 λιτρα..
Τα υπολοιπα ξεφευγουν κατα πολυ..
Ενταξει το TDM και το Bandit δυναται να φτασει και τα 4,5 λιτρα/ 100χλμ αλλα πρεπει να πηγαινεις 120-140 και παλι ομως αθροιστικα ανεβαινεις σε κοστος..
Τεσπα επειδη εχω φαει (οπως και ολοι οσοι ταξειδευετε) κατι βροχες ανειπωτες..να μη βλεπεις μπροστα σου :cry: , θεωρω το σκουτερ το πιο βολικο , οσο περιεργο κ αν ακουγεται..Φευγεις κ φτανεις παντα κύριος αλλα χωρις κύρος! :P
Μια ζημια να μου βγαλει το tuono την εκατσα γιαυτο δεν το ρισκαρω να το φορτωσω χλμ..Ηδη εδωσα περισσοτερα απο οσα υπολογιζα..
Ειναι κριμα και να σου πω την αληθεια αμα δεν πουληθει δεν θα πεθανουμε κ ολας! :kalo: