APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikits στις Μάρτιος 20, 2008, 09:33:49 πμ
-
εχω μια απορια και θελω να βοηθησετε
Χτες πηρα το Hornet να το παω καπου να το δουν. Στο δρομο θυμηθηκα ποσο ευκολοδηγητο ειναι.
Εστριβα και πλαγιαζα με χαρακτηριστικη ευκολια σε σχεση με το tuono. Βεβαια εστιβα το γκαζι σε καθε προσπαθεια να επιταχυνω αλλα η αισθηση αυτη της ευκολιας και της γρηγορης εναλλαγης κατευθυνσης ηταν κατι που ειχα ξεχασει με το tuono.
Δεν λεω. Αμα πλαγιασει σου δινει μια σιγουρια που ουτε στα πιο τρελλα του ονειρα το hornet δεν μπορει να στην δωσει. Αλλα αυτη η ευκολια που του λειπει το καθιστα δυσχρειστο για μενα σε βαθμο να φοβαμαι να τρεξω οσο θα θελα. Το ιδιο ακριβως συμβαινει και στην πιστα. Μου δινει την αισθηση πως αν κανω λαθος δεν θα με συγχωρησει γιατι ειναι "απολυτο".
Πως μπορω λοιπον να εχω την ευκολια του Hornet με τα γκαζια και τα κρατηματα του tuono?
Υ.Γ. 1. Το ιδιο νοιωθω οταν καβαλαω το triple ή το superduke δυο φιλων. Πανευκολες μοτο αλλα οχι τοσο σιγουρες οσο το τουονο μου.
Υ.Γ. 2. Εχω βγαλει CSS level II. Το εβαλα αυτο για να μην σας παει αμεσως στο μυαλο οτι κανω κατι στραβα. Διολου απιθανο βεβαια, αλλα θα το χα καταλαβει πιστευω. Για τυχον παρατηρησεις ή οδηγιες σχετικα με τον τροπο χειρισμου ή οδηγησης της μοτο δεν εχω προβλημα να με συμβουλεψετε. Στο κατω κατω μπορει να πηρα μαθηματα αλλα δεν σημαινει οτι τα κανω και καλα...
-
Δύο επιλογές.
1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή
2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,
το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.
Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα. :kalo: :kalo: :kalo:
-
Δύο επιλογές.
1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή
2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,
το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.
Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα. :kalo: :kalo: :kalo:
εχουν γινει και τα δυο...μαλιστα το πισω εχει παει στο 180
το δευτερο ετσι ηταν αλλα τελικα το γυρισα σε κανονικα η πλακα μπροστα και σηκωμα ουρας.
και παλι ρε φιλε δεν εχει σχεση με αλλες μηχανες...πολυ δυσκολη εξακολουθει να ειναι......
-
Νικήτα ακριβώς το ίδιο συναίσθημα εχει δημιουργηθεί και σε μένα.Οντως σε σχέση με άλλα της κατηγορίας το Tuono είναι το πιο "δύσκολο" όντας και πιο απόλυτο.Σε σχέση π.χ με το Supeduke είναι η μέρα με την νύχτα...το τουόνο είναι ταυρί που πρέπει να το πιάσεις (αν τα καταφέρεις βέβαια)από τα κέρατα και ο δούκας παιχνίδι στην κυριολεξία.
Βέβαια μην ξεχνάμε και την καταγωγή του κεραυνού ο οποίος είναι απλά ενα ξεγυμνωμένο μίλλε με ότι αυτό συνεπάγεται.
Εγώ με τον καιρό προσαρμόστηκα σε ένα πιο ροικό στύλ οδήγησης και είδα ότι έχει αποτέλεσμα και στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.Π.χ νιώθω ότι το χαστούκισμα στο quick turning στα κλειστά κομμάτια δεν φέρνει το αποτέλεσμα που περιμένεις....αντίθετα αν πάρεις την γραμμή ροικά τα πράγματα γίνονται πιο απλά.Εχω δε την αίσθηση ότι το Tuono δεν συμπαθεί και πολύ το στραμπουληχτό στροφιλικι και προτιμά περισσότερη άπλα.Εσείς τι λέτε? Εσύ βέβαια θα τα έχεις δοκιμάσει αυτά στην πίστα (που εγώ ακόμα δεν έχω καταφέρει να ανέβω Σέρρες :blus:),απλά τα ανφέρω για να μου πείτε την γνώμη σας.Στα Μέγαρα πάντως που δοκίμασα κάποια πράγματα ήταν οκ.
-
Εγώ με τον καιρό προσαρμόστηκα σε ένα πιο ροικό στύλ οδήγησης και είδα ότι έχει αποτέλεσμα και στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.Π.χ νιώθω ότι το χαστούκισμα στο quick turning στα κλειστά κομμάτια δεν φέρνει το αποτέλεσμα που περιμένεις....αντίθετα αν πάρεις την γραμμή ροικά τα πράγματα γίνονται πιο απλά.Εχω δε την αίσθηση ότι το Tuono δεν συμπαθεί και πολύ το στραμπουληχτό στροφιλικι και προτιμά περισσότερη άπλα!
+1000
:kalo: :kalo:
-
Δύο επιλογές.
1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή
2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,
το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.
Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα. :kalo: :kalo: :kalo:
εχουν γινει και τα δυο...μαλιστα το πισω εχει παει στο 180
γιατι δεν δοκιμαζεις και τα δυο μαζι.
δηλαδη 4εγκοπες πανω αποτη πλακα μπροστα & 6-10mm παραπανω υψος πισω.
μπορει να κουναει λιγο αλλα χωρις προβλημα απο την αλλη στριβει πιο γρηγορα και σηκωνει γκαζι απο νωρις στο apex κρατωντας συναμα κλειστη γραμμη.
τωρα στα κλειστα κοματια δεν ειναι αργο καθολου αλλα ναι θελει δυναμη και αποφασηστικοτητα.
το δευτερο ετσι ηταν αλλα τελικα το γυρισα σε κανονικα η πλακα μπροστα και σηκωμα ουρας.
και παλι ρε φιλε δεν εχει σχεση με αλλες μηχανες...πολυ δυσκολη εξακολουθει να ειναι......
-
Bαλε 2 ζαντάκια ελαφρια και θα δεις ασπρη μερα ;)
-
Δύο επιλογές.
1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή
2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,
το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.
Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα. :kalo: :kalo: :kalo:
εχουν γινει και τα δυο...μαλιστα το πισω εχει παει στο 180
το δευτερο ετσι ηταν αλλα τελικα το γυρισα σε κανονικα η πλακα μπροστα και σηκωμα ουρας.
και παλι ρε φιλε δεν εχει σχεση με αλλες μηχανες...πολυ δυσκολη εξακολουθει να ειναι......
φίλε μου δεν ξέρω τι λες εσύ πάντος το δικό μου πέφτει με τη σκέψη . καμία σχέση με το μηχανάκι που αγόρασα (με τα 207 πάνω) που για να του αλλάξεις κατευθυνση ήθελε πραγματικά πολύ προσπάθεια.
το μοναδικό πρόβλημα που έχω είναι η πολύ απότομη αντίδραση στα σαμαράκια και το ότι διαβάζει και την παραμικρή λεπτομέρεια του δρόμου. Βέβαια έχω βάλει πίσω ohlins και μπροστα βαλβίδες της ίδιας εταιρείας και ίσως να μην τα έχω ρυθμίσει ακόμα όπως πρέπει.
-
Στο δικό μου... 1 γραμμή κάτω στα μπροστινά, 5mm ψήλωμα πίσω (Ohlins), 180 λάστιχο. Οι ζάντες προφανώς και βοηθούν όπως λέει και ο ST αλλά ανεβαίνει πολύ το κόστος.
Σαν αίσθηση θέλει λίγο τσαμπουκα για να στρίψει. Με το γυροσκοπικό δεν έιχα πρόβλημα εκτός του ψυχολογικού στην αρχή. Σαφώς είναι πιο απόλυτο απ΄τα Hornet κλπ που σε προειδοποιούν με ελαστικότητες πολύυυυ πριν. Στο Tuono μεχρι να κουνήσει έχεις ήδη πέσει :h22:
Στα Μέγαρα τους καλύτερους χρόνους μου τους έκανα όταν ήμουν χαλαρός πάνω του και περιορίζοντας όσο γίνεται τις αλλαγές στο κιβώτιο. Σε βόλτα που έκανα πάντως με Mille factory, πρέπει να ομολογήσω ότι το Mille ήταν πιο εύκολο καθώς μπορούσα πιο εύκολα να μετακινώ το σώμα μου πάνω στη σελα.
Νικήτα νομίζω ότι θέλεις ωρες πάνω στο μηχανάκι, για να αποκτήσεις εμπιστοσύνη.
-
Θεωρώ το superduke πολύ ανώτερο και σε κινητήρα και σε γεωμετρία από το Τουόνο και συνεπώς πιο εύκολο. Παρολαυτά, δε θα το άλλαζα γιατί το θεωρώ μη χρηστικό και με χαλάει η θέση οδήγησης. Το ότι το Τουόνο δεν έχει την γρήγορη γεωμετρία ενός σύγχονου ss το αντισταθμίζει με το μοχλό της καρατιμόνας και δεν έχω παράπονο. Το μόνο που με χαλάει και με δυσκολεύει είναι ότι δεν έχω απόλυτο έλεγχο του γκαζιού όταν χρειάζεται μικρομετρικές κινήσεις. (Για πείτε, μόνο εγώ το έχω αυτό το θέμα;) Είναι κάπως απότομο και δε μπορώ να πάω σιγά. Γι αυτό δε γουστάρω κλειστά στροφιλίκια και προτιμάει τις Σέρρες από τα Μέγαρα.
Το triple σκάβει :kalo: αλλά δεν το έχω οδηγήσει σε πίστα για να δω πώς στρίβει. Το θεωρώ επίσης πολύ αξιόλογο μηχάνημα.
-
Στα Μέγαρα τους καλύτερους χρόνους μου τους έκανα όταν ήμουν χαλαρός πάνω του και περιορίζοντας όσο γίνεται τις αλλαγές στο κιβώτιο.
Αυτό νομίζω πως είναι το μυστικό για να απολάυσεις το Τuono.-
Απο τότε που το εμπέδωσα εκεί δουλέυω περισσότερο όταν το οδηγώ και με ανταμοίβει αναλόγως. :kalo:
Οσον αφορά το Superduke..εχω να πώ ότι είναι από τα ποιο γαμάτα μηχανάκια που έχω οδηγήσει απλά δεν θα το αγόραζα γιατί δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο εκτός αυτού που φτιάχτηκε να κάνει.Να χαρίζει δηλαδή χαμογελά σε συγκεκριμένες διαδρομές και στην πίστα.
Με το τουόνο κάνεις πολυυυ περισότερα πράγματα και πολύ πιο άνετα στο ταξίδι.
Θα ήθελα όμως να είχα ένα και απο αυτά!!! :D
-
Νικήτα νομίζω ότι θέλεις ωρες πάνω στο μηχανάκι, για να αποκτήσεις εμπιστοσύνη.
χμμμμ.....μου τη σπας ρε φιλε........γιατι λες αληθειες........ :bow:
ωρες θελω, χερια και "φυστικια" γιατι το εργαλειο ειναι τρέλλα.......εγω δεν το παω.......
α να χαθεις.....με χαλασες...... :tez:
-
Bαλε 2 ζαντάκια ελαφρια και θα δεις ασπρη μερα ;)
Σταυρο βαλε εσυ τα γκαφρα και τις βαζω εγω τις ζαντες :D
-
καλο το superduke αλλα όχι σαν το tuono... και τι 8ελω να πω: ναι σε ενα πολυ κλειστό στροφιλίκι το superduke καταγόμενο απο τα χωματερά ΚΤΜ μπορεί να παίξει με ανάποδα τιμόνια αλλά μην ξεχνάτε πως η έλλειψη μοχλικού φέρνει σαν αποτέλεσμα πολύ απότομες αντιδράσεις της πίσω ανάσρτησης ιδίως όταν υπό κλίση (ή πολύ κλίση) συναντήσει ανωμαλία.
εγώ πάλι με το factory δεν εχω εντοπίσει αυτή την δυσκολία που λέτε ούτε στην αλλαγή γραμμής ούτε στην ευκολία πλαγιάματος (όσο μπορώ να το πάω το μηχανάκι...)
Στα μέγαρα με τον κολλητό μου τον Factorinho γυρνάμε άνετα (πολύ πο άνετα από το mille) σε καλούς σχετικά χρόνους (γύρω στο 1.11-1.12) χωρίς πολύ δυσκολία... εμένα πιο πολύ με κόβουν τα χέρια μου στα φρένα παρά σε οτιδήποτε άλλο.
δεν ξέρω αν είναι οι αναρτήσεις ohlins ή οι ελαφριές ζάντες αλλά το μηχανάκι και μέσα σε μια πίστα σαν τα μέγαρα τα σπάει, αρκεί να μην φοβηθείς το γκάζι και εννοείται να είσαι χαλαρός πάνω του.
εμένα πάντως το superduke με ψιλοπαογοήτευσε γιατί δεν περίμενα να είναι τόσο πίσω από το factory στην πίστα ιδίως σε φάση επιτάχυνσης στην πίσω ευθεία που το factory χαιρέταγε με μεγάάάάάάάάλη ευκολία
-
Έφη πιστεύω ότι το βασικότερο πρόβλημα στα 1000άρια μας, είναι το βάρος. Ειδικά σε κλειστές πίστες (και με χάλια άσφαλτο) τύπου Μεγάρων, το πρόβλημα γίνεται περισσότερο εμφανές. Επίσης έχεις πολύ και απότομο γκάζι, για να μπορέσεις να το διαχειριστείς εύκολα. Οι μικρομετρικές κινήσεις στο γκάζι δεν ξέρω τι είναι!!! ...στην πίστα, ανεβάζω λίγο το ρελαντί και μετά το δουλεύω ανοιχτό-κλειστό!!! :D
Το σημείο στο οποίο υπερτερούμε είναι στις εξόδους των στροφών, όπου ειλικρινά δεν πιστεύω να υπάρχει κάτι καλύτερο... ...απλά και εκεί παραμονεύει ο κίνδυνος να βρεθείς κάτω! ;)
αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα
Εμένα πάλι τα Corsa μου φαίνονται πολύ 'αργά' σαν γεωμετρία. Ειδικά στα εσάκια, δεν μου αρέσουν καθόλου. Δεν προλαβαίνω να σηκώσω την μηχανή όσο γρήγορα θα ήθελα και να την ξαναρίξω.
Με τα 208RR και με τα Supercorsa τα πράγματα βελτιώνονται πολύ.
-
Εγώ με τον καιρό προσαρμόστηκα σε ένα πιο ροικό στύλ οδήγησης και είδα ότι έχει αποτέλεσμα και στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
Εχεις δικιο Μιχαλη.....θα το δουλεψω....αλλα οταν ανεβαινει ο ρυθμος εκει τα χαλαω
λιγακι.....
-
Συμφωνώ για τα λάστιχα
τα supercorsa είναι καταπληκτικά και να σου πω δεν με χαλάσανε καθολου τα RaceTec
τα ξαναέβαλα και μια χαρα βουτάει το μηχανάκι...
το γεγονός ότι το factory είναι μερικά κιλά ελαφρύτερο (181 άδειο σε σχέση με τα 193 του απλού κάνουν τόοοοοοση διαφορά??)
είναι νομίζω καθαρά θέμα ανασρήσεων και ρυθμίσεων.
τώρα το βάρος... τι να σου Davide... πιο δύσκολο μου φάνηκε ένα R1 στην μεταφορά κιλών παρά το tuono... ίσως γιατί με τα supersport δεν τα πάω καλά και έχω συνηθίσει τις καρατιμόνες
-
Spam on. Ρε davide όταν διαβάζω ποστ σου δεν μπορώ να πάρω ατα μάτια μου από την υπογραφή σου. :D :D :ohyes: :kalo:
Spam off.
Κι εγω τα κλιπονάτα δεν....!!! Καρατιμόνα φορεβερ!!! :D
-
Tα Racetec τα θεωρώ εξίσου καλά με τα Supercorsa! :kalo:
181 με 193 είναι σημαντική διαφορά. Το θέμα είναι, ότι και τα 181 άδειο, δεν είναι και λίγα...
Εγώ κατάλαβα την διαφορά, όταν ανέβηκα στο rs250. Είσαι πολύ πιο χαλαρός και αποτελεσματικός σε όλα τα σημεία της πίστας. Στα φρένα, στην στροφή, στις αλλαγές κατεύθυνσης...
-
(181 άδειο σε σχέση με τα 193 του απλού
185 άδειο το R :bye:
-
Επίσης έχεις πολύ και απότομο γκάζι, για να μπορέσεις να το διαχειριστείς εύκολα. Οι μικρομετρικές κινήσεις στο γκάζι δεν ξέρω τι είναι!!! ...στην πίστα, ανεβάζω λίγο το ρελαντί και μετά το δουλεύω ανοιχτό-κλειστό!!! :D
Το σημείο στο οποίο υπερτερούμε είναι στις εξόδους των στροφών, όπου ειλικρινά δεν πιστεύω να υπάρχει κάτι καλύτερο... ...απλά και εκεί παραμονεύει ο κίνδυνος να βρεθείς κάτω! ;)
Βασικά αυτό. Βρίσκω πολύ απότομο, νευρικό και μη γραμμικό το γκάζι αλλά δεν νομίζω ότι είναι θέμα δικύλινδρου καθώς με άλλα δεν έχω θέμα. Κι εγώ στην πίστα το είχα λύσει ανεβάζοντας λίγο το ρελαντί. ;) Με χαλάει ότι καθυστερεί στην είσοδο λόγω του δυνατού φρένου του κινητήρα, αλλά ναι, στην έξοδο είναι όλα τα λεφτά. Γαντζώνει κάτω κι εκτινάζεται και άντε να σε πιάσουν. :D Άσε που είναι χλωμότερο να πάθεις highsiding από ένα τετρακύλινδρο.
Ξέχασα να αναφέρω ότι για να επιταχυνθεί λίγο η γεωμετρία θεωρώ απαραίτητο το κατέβασμα της τιμονόπλακας και ελαστικά με γρήγορη κορώνα. Το αποτέλεσμα είναι αρκετά ικανοποιητικό. Αν δεν ήταν τόσο ακριβές οι ζάντες θα το συζητούσα.
Με τα κλιπονάτα και το έξτρα βάρος στο μπροστινό, αισθάνομαι ότι έχω πολύ καλύτερο έλεγχο, και τεςπα... αγαπάω κλιπόν. :h1:
-
Solution (Click me) (http://www.bacacos.gr/)
:h22: :h22:
Μας έστειλες για γάζες?
Για τα παρακάτω σας έστειλε, αλλά που να πάρετε μπροστά..... :P
Εσύ ξέρεις ε? :P :P
Υ.Γ. Αν κάνουμε ομαδική αγορά, θα μας κάνουν καλύτερη τιμή?! :D
-
Πως μπορω λοιπον να εχω την ευκολια του Hornet με τα γκαζια και τα κρατηματα του tuono?
Solution (Click me) (http://www.bacacos.gr/)
Εχε χαρη μωρη Λατογια που δεν θελω να σε "χαλασω" ....αν σε ειχα στο γρουπ μου τον Νοεμβρη, ετσι οπως εβλεπα το παπακι στην ουρα του πριονιου σου μου ρχοταν κατι .....αλλα δεν μπορω να το πω δημοσιως.....
-
Ναι ρε Mαικλ Τζακσον... μην μου άγχεΣαι και σε πιάσει κανα τσιριλιπιπι
Κυριακή κοντή γιορτή... θα πιάσουμε τον Μάη μαζί. Διάλεξε σε ποιά Κ να σε περιμένω.
-
Άσε που είναι χλωμότερο να πάθεις highsiding από ένα τετρακύλινδρο.
Αστικός μύθος, όπως το ότι ο Elvis ζεί, η προέλευση του γένους μας απ΄τον Σείριο κλπ.
-
το φρεναρισμα του κινητηρα ειναι οντως εντονο η λυση για μεγαρα ειναι 16-44 η & 45(θα το δοκιμασω)γραναζωμα για να μπαινεις με τριτη παντου εκτος της αριστερης (και να εχεις & στην εξοδο γκαζι)και ανοιχτο γκαζι σε ολη τη στροφη.
-
το φρεναρισμα του κινητηρα ειναι οντως εντονο η λυση για μεγαρα ειναι 16-44 η & 45(θα το δοκιμασω)γραναζωμα για να μπαινεις με τριτη παντου εκτος της αριστερης (και να εχεις & στην εξοδο γκαζι)και ανοιχτο γκαζι σε ολη τη στροφη.
Ουσιαστικά ότι κάνει το 15/40 είναι το 16/44-45. Εχει άλλη κλιμάκωση το παλιό Tuono;
-
Ουσιαστικά ότι κάνει το 15/40 είναι το 16/44-45. Εχει άλλη κλιμάκωση το παλιό Tuono;
Ναι, έβγαινε με 17άρι και αγόραζες μόνος σου το 16άρι με το που το έπαιρνες.
-
προσωπικα πιστευω οτι το tuono θελει τσαμπουκα για να παει .κατεβασμα πλακες λαστιχα με γρηγορη κορωνα και δυναμη αλλωστε σε αυτο βοηθαει και το τιμονι .πιαστε λοιπον τον ταυρο απο τα κερατα και δωστε του να καταλαβει.πειτε και καμια γνωμη για τα λαστιχα qualifier rr h bt002rs .κατι αλλο τι λετε για γομες?
-
εγώ με γόμες batlax 02 κατέβασμα της πλάκας και καλό στήσιμο αμορτισέρ απο Ψυχογιό
δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με χρόνους 1.14-15 χωρίς να πιέζω την μηχανή
ή εμένα, δεν ρισκάρω πτώση, το TUONO αν και βαρύ έχει γρήγορη γεωμετρία, δεν ξέρω
σε σχέση με ένα ss αν έχει πιο γρήγορη γεωμετρία.
Η άποψη μου είναι αφού γνωρίσεις την μηχανή αρκετά ώστε να μην την φοβάσαι και σε
σημείο να μπορείς να παίρνεις πληροφορίες την ρυθμίζεις ανάλογα με το στυλ οδήγησης
που προτιμάς ή σε βολεύει και μπαίνεις με φόρα στην στροφή ώστε να μην μπορείς να ανοίξεις
πάρα πολύ το γκάζι μιας και όπως αναφέραν κάποιοι δεν είναι "φιλικό".
-
Ολες αυτες τις λεπτομερειες ειναι απλα θεματα για συζητηση.Το TUONO FACTORY ειναι το κορυφαιο εργαλειο που μπορεις να αποκτησεις.Κανει τα παντα (διασκεδαση,ταξιδια,πιστα,μεσα στην πολη αλλα και λιγο χωμα και παραλια ε PATMAN :D ?) και συμφερει.Εχει απιστευτο γκαζι,τρελες αναρτησεις και φρεναρες χωρις να χρειαζεται να δωσεις ουτε ενα ευρω για after market αξεσουαρ.Οπως λεμε με τον φιλο μου τον PATMAN ειναι ενα πανεμορφο sportouring καθαροαιμο 1000αρι για καγκουριλικια :prm :prm
-
Θα συμφωνήσω με τον patman και με τον Byron.
Αν είσαι χαλαρός επάνω του,γυρνάει για πλάκα και γλήγορα μάλιστα.
Την περασμένη βολά που μπήκα για πρώτη φορά σε πίστα στα Μέγαρα,
γύρισα σε 1.15'' που νομίζω πως είναι καλός χρόνος για πρωτάρη σε πίστα.
Βέβαια πρέπει να δουλέψω κι άλλο το σώμα μου,αλλά και χωρίς να ξύσει η ξύστρα,
πάλι πέρναγα τα τζαπάν από εξωτερική,γιατί το γκάζι είναι υπολογίσιμο,2κύλινδρο γαρ και σου μιλάει.
Το μόνο που με χαλάει λίγο είναι μέσα στην κίνηση,γιατί δεν βοηθάει το σχετικά μικρό κόψιμο του τιμονιού στις επιτόπιες.
-
Bαλε 2 ζαντάκια ελαφρια και θα δεις ασπρη μερα ;)
Σταυρο βαλε εσυ τα γκαφρα και τις βαζω εγω τις ζαντες :D
Bαλε μια αυτοματη ενημερωση στο ebay να σου ερχονται μυνηματα με καινουργιες σχετικές με ζαντες δημοσιευσεις, ολο και κατι θα βρεθεί.
Θα το εχω και εγω στα υπόψιν.... κατα καιρους εχω δει αγγελίες με 1000 ευρωπουλα τις ΟΖ που φοράει το factory. (Οχι οτι τα 1000 ειναι λιγα λεφτα)
Φιλε κατα τ'αλλα αυτην την εποχή αν με γυρισεις αναποδα πεφτουν μονο κερματα απο την αρχή του μηνα... το συνδεσμο της αναρτησης θέλω να αλλάξω 3 μηνες τωρα και ολο το αφήνω.
Παμε για δωρο πασχα και αν :D
-
Για κοιτα αυτο....
Aprila OZ Add (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=144366)
-
Απόψη μου, ότι πριν αρχίσει κάποιος να ψάχνει τρόπους μείωσης του αναρτώμενου βάρους, να έχει πάρει ότι μπορεί να του δώσει το μηχανάκι.
Σαφώς και θα υπάρξει βελτίωση, αλλά σε σχέση με ένα μπροστινό ohlins που παίζει σ΄αυτά τα λεφτά πχ, εγώ θα διάλεγα το δεύτερο.
-
παιδιά καλές οι ζάντες αλλά δεν νομίζω ότι έχουμε φτάσει σε τέτοιο επίπεδο
να ζητάμε πιο ελαφριές ζάντες (άλλωστε κάνουν τρελή δουλειά στα εσάκια)
και εγώ θα προτιμούσα ohlins
byron +1000
-
Ουσιαστικά ότι κάνει το 15/40 είναι το 16/44-45. Εχει άλλη κλιμάκωση το παλιό Tuono;
Ναι, έβγαινε με 17άρι και αγόραζες μόνος σου το 16άρι με το που το έπαιρνες.
Έχει και άλλη κλιμάκωση στο σασμάν. Έως και το '04 είναι πιο μακρύ.
-
επειδη εχω και ohlins και ζαντες λεω πως καλυτερα οι ζαντες.
αλλα οχι oz δεν ειναι ιδιαιτερα πιο ελαφριες,προτιμηστε κατι σε μαγνησιο και ακομα καλυτερα σε forged mag αντι cast που εχω εγω.φρεναρει πιο γρηγορα επιταχυνει πιο γρηγορα και ολα ειναι πιο ακαιαια.
-
επειδη εχω και ohlins και ζαντες λεω πως καλυτερα οι ζαντες.
αλλα οχι oz δεν ειναι ιδιαιτερα πιο ελαφριες,προτιμηστε κατι σε μαγνησιο και ακομα καλυτερα σε forged mag αντι cast που εχω εγω.φρεναρει πιο γρηγορα επιταχυνει πιο γρηγορα και ολα ειναι πιο ακαιαια.
ναι αλλα αν πεσεις σε καμια γερη λακουβα με μαγνησιο,δε θα χεις προβλημα μετα?
-
αλλα οχι oz δεν ειναι ιδιαιτερα πιο ελαφριες,προτιμηστε κατι σε μαγνησιο και ακομα καλυτερα σε forged mag αντι cast που εχω εγω.
OZ από Nera δεν κάνουν?
;)
-
καλησπερα και απο μενα αν και εχω πολυ καιρο να γραψω στο φορουμ, θα σας πω ηδη κατοχος ΜΙΛΛΕ με ζαντες Νερα και πολλα αλλα εξτρα αγορασα πριν 2 βδομαδεσ και το τουονο φακτορυ ακομα το στρωνω αν και δεν εχω δει πολλα πραγματα σε στροφιλικι καλο η πρω6τη βολτα στο Αγιο Ιωαννη Ρωσο μια χαρα τα πηγα λιγο πιο δυσκολο απο το μιλλε μου αφου βοηθανε τρελα τα κλιπον αλλα πιστευω πιο ευκολα πας με το Τουονο αφου ειναι σαν SUPERMOTARD εμενα παντως μου αρεσε αρκετα και οταν με το καλο πουλησω το ΜΙΛΛΕ ολοι η προικα του ΜΙΛΛΕ θα πεσει στο ΤΟΥΟΝΟ ΝΕΡΑ ζαντες κ.τ.λ οπτε θα δω εαν θα ειναι πιο ευκολο η οχι στο θεμα οδηγησης το μηχανακι το σιγουρο ειναι οτι τα μπροστινα χρειαζονται μακραν κατεβασμα οπου ο ΘΕΟΣ βιλλ ΕΚΑΝΕ παλι τα μαγικα του........... :kalo:
-
το TUONO είναι ενα mile με τιμόνι, δεν αλλάζει κάτι στην γεωμετρία
της μηχανής, μόνο η θέση οδήγησης λόγω clipon, όσο πιο πολύ
"ψαρώνεις" στην μηχανή κατεβάζεις το κέντρο βάρους, η μηχανή
"γίνεται" πιο ελαφρία άρα μειώνεις την δύναμη στο γυροσκοπικό
δεν κουράζεσαι τόσο γρήγορα ούτε κάνεις άγαρμπες κινήσεις γιατί
πλέον σε ακούει άρα οδηγάς πιο χαλαρά.
για αυτό είπατε για το χαλαρά ότι πάει καλύτερα
μην πάρω κανέναν στο λαιμό μου αλλά εγώ αυτες τις πληροφορίες
παίρνω από το TUONO
-
καλησπερα και απο μενα αν και εχω πολυ καιρο να γραψω στο φορουμ, θα σας πω ηδη κατοχος ΜΙΛΛΕ με ζαντες Νερα και πολλα αλλα εξτρα αγορασα πριν 2 βδομαδεσ και το τουονο φακτορυ ακομα το στρωνω αν και δεν εχω δει πολλα πραγματα σε στροφιλικι καλο η πρω6τη βολτα στο Αγιο Ιωαννη Ρωσο μια χαρα τα πηγα λιγο πιο δυσκολο απο το μιλλε μου αφου βοηθανε τρελα τα κλιπον αλλα πιστευω πιο ευκολα πας με το Τουονο αφου ειναι σαν SUPERMOTARD εμενα παντως μου αρεσε αρκετα και οταν με το καλο πουλησω το ΜΙΛΛΕ ολοι η προικα του ΜΙΛΛΕ θα πεσει στο ΤΟΥΟΝΟ ΝΕΡΑ ζαντες κ.τ.λ οπτε θα δω εαν θα ειναι πιο ευκολο η οχι στο θεμα οδηγησης το μηχανακι το σιγουρο ειναι οτι τα μπροστινα χρειαζονται μακραν κατεβασμα οπου ο ΘΕΟΣ βιλλ ΕΚΑΝΕ παλι τα μαγικα του........... :kalo:
Αν και στα είπα κι από κοντά, με γειες κι από 'δω και να σε βλέπουμε καμιά φορά! :ohyes: :bye:
-
το TUONO είναι ενα mile με τιμόνι, δεν αλλάζει κάτι στην γεωμετρία
της μηχανής, μόνο η θέση οδήγησης λόγω clipon, όσο πιο πολύ
"ψαρώνεις" στην μηχανή κατεβάζεις το κέντρο βάρους, η μηχανή
"γίνεται" πιο ελαφρία άρα μειώνεις την δύναμη στο γυροσκοπικό
δεν κουράζεσαι τόσο γρήγορα ούτε κάνεις άγαρμπες κινήσεις γιατί
πλέον σε ακούει άρα οδηγάς πιο χαλαρά.
για αυτό είπατε για το χαλαρά ότι πάει καλύτερα
μην πάρω κανέναν στο λαιμό μου αλλά εγώ αυτες τις πληροφορίες
παίρνω από το TUONO
Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο!
Αυτό είδα στην πιστα,οτι όσο πιο κάτω είσαι τόσο πιο ευκολη είναι.Πρίν καμάρωνα σχεδόν όρθιος, οπως κάνουν και οι περισσότεροι κάτοχοι τουονο επειδή σε ξεγελά η θέση οδήγησης.
Στο track day στο τελευταίο 20λεπτο που είχα ξεψαρώσει απο το σκύψιμο που έκανα στις στροφές έβλεπα την κεφάλα μου στον καθρεφτη.Ασε που σε καποια φαση πηγα να πέσω απο την σέλα στο εσωτερικό της στροφής απο το κρεμασμα και το σκυψιμο........
-
το TUONO είναι ενα mile με τιμόνι, δεν αλλάζει κάτι στην γεωμετρία
της μηχανής, μόνο η θέση οδήγησης λόγω clipon, όσο πιο πολύ
"ψαρώνεις" στην μηχανή κατεβάζεις το κέντρο βάρους, η μηχανή
"γίνεται" πιο ελαφρία άρα μειώνεις την δύναμη στο γυροσκοπικό
δεν κουράζεσαι τόσο γρήγορα ούτε κάνεις άγαρμπες κινήσεις γιατί
πλέον σε ακούει άρα οδηγάς πιο χαλαρά.
για αυτό είπατε για το χαλαρά ότι πάει καλύτερα
μην πάρω κανέναν στο λαιμό μου αλλά εγώ αυτες τις πληροφορίες
παίρνω από το TUONO
Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο!
Αυτό είδα στην πιστα,οτι όσο πιο κάτω είσαι τόσο πιο ευκολη είναι.Πρίν καμάρωνα σχεδόν όρθιος, οπως κάνουν και οι περισσότεροι κάτοχοι τουονο επειδή σε ξεγελά η θέση οδήγησης.
Στο track day στο τελευταίο 20λεπτο που είχα ξεψαρώσει απο το σκύψιμο που έκανα στις στροφές έβλεπα την κεφάλα μου στον καθρεφτη.Ασε που σε καποια φαση πηγα να πέσω απο την σέλα στο εσωτερικό της στροφής απο το κρεμασμα και το σκυψιμο........
στείλε καμιά φωτο ρε Κώστα να σε χαζέψω ;)
-
ειχα κ εγω hornet600 πριν το tuono. το μονο που θελω να πω ειναι οτι εκανα αυτη τη μεταβαση επειδη το tuono εχει αυτη την σιγουρια που δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ αλλο μηχανακι!!!
τωρα σε οτι αφορα τα κιλα κ τα γκαζια δεν εχω κανενα παραπονο!! :ohyes: :ohyes:
-
δεν θα ελεγα οτι ειναι δυσκολο μοτορι το μονο που με προβληματισε στην αρχη ηταν το ανοιξε κλεισε του γκαζιου πανω στη στροφη.αλλα μολις το μαθεις ζωγραφιζεις.
-
ειχα κ εγω hornet600 πριν το tuono. το μονο που θελω να πω ειναι οτι εκανα αυτη τη μεταβαση επειδη το tuono εχει αυτη την σιγουρια που δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ αλλο μηχανακι!!!
τωρα σε οτι αφορα τα κιλα κ τα γκαζια δεν εχω κανενα παραπονο!! :ohyes: :ohyes:
μαλλον κάτι θα έχει το δικό μου γιατί πέφτει απίστευτα γρήγορα αλλά από σιγουριά.............
-
Τις πιό πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι απλά αλλά και ούτε όπως φαίνονται.
Το TUONO πράγματι έχει κάποια κιλά παραπάνω απο κάποια άλλα supersports αλλά λίγα,μην διαβάζετε οτιδήποτε,υπάρχουν και έντυπα που τα έχουν ζυγίσει και λένε την αλήθεια.
Έχουμε τοσο καλό πλαίσιο και περιφεριακά που πιστέυω ότι ελάχιστοι είναι αυτοί που χρειάζονται κάτι παραπάνω.Είναι το πρώτο μου Ευρωπαικό, από το 1990 οδηγώ supersports και πραγματικά είναι αυτό που έψαχνα,τα κάνει όλα σχεδόν άριστα και συμφέρει.
Με ελάχιστα πράγματα το μηχανάκι γίνεται απίστευτο.Με σχεδόν νορμάλ ρυθμίσεις στην ανάρτηση,τελικά,φίλτρο + map2 και 16/42,την Τετάρτη στα Μέγαρα έσπασα το 1.10. Βέβαια βοήθησε το οτι είχα μια καλή κόντρα στο τρίτο session με έναν χερά με CBR1000.Μόνο στην πίσω ευθεία μου έκανε ένα μηχανάκι διαφορά το οποίο το κάλυπτα πολύ γρήγορα.Μάλλον θα δοκιμάσω την επόμενη 15 εμπρός.Πράγματι αν κατέβουν οι πλάκες εμπρός το μηχανάκι θα γίνει πιο γρήγορο αλλά θα επιρεαστεί και η ισοροπία με επιπλέον βάρος εμπρός σε όλες τις συνθήκες.
-
Παιδιά παρακολουθώ το ποστάρισμα από τη πρώτη μέρα,Λοιπόν ακούστε
τι θα κάνετε θα κλειδώσετε τα τουόνο σας 1 εβδομάδα κα δε θα τα ακουμπήσετε στη δάρκεια της εβδομάδας θα οδηγήσετε ένα μπούσα η ένα ζζρ 1400 μετά θα οδηγήσετε τα τουόνο σας αν δε σας φαίνονται πούπουλο εγώ θα κάνω στριπτίζ στη πλατείαα Συντάγματος :blus:.
Πέρα από τη πλάκα τώρα πολύ σημαντικό ρόλο πέρα από τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά παίζει κατά πόσο η διεύθυνση της εφαρμοζόμενης δύναμης στο τιμόνι είναι παράλληλη με το έδαφος.Αν κάθεσαι ψηλά στο τουόνο κα στρίβεις εφαρμόζοντας δύναμη υπό κάποια γωνία στο τιμόνι μέρος της δύναμης σας χάνεται, φέρτε τους ώμους σας ποιο χαμηλά κοντά στο επίπεδο του τιμονιού και θα δείτε διαφορά επίσης όταν στρίβεται τι εφαρμόζεται σπρώξιμο στο εσωτερικό κλιπ ον ή τράβηγμα στο εξωτερικό?Δοκιμάστε μόνο το σπρώξιμο στο εσωτερικό.
Τους μαρσπιέδες τους χρησοιμοποιείτε σε συνδιασμό με το κορμί? ;) ;)
-
Το μηχανακι ειναι α π ι σ τ ε υ τ ο !!!Εχει τα παντα και συμφερει,κανει τα παντα και συμφερει,εχει τρελογκαζο,φρεναρες,αναρτησαρες,ειναι παναλαφρο σαν παιχνιδακι και ειμαστε ευτηχισμενοι που το οδηγαμε :a010 :a!: :h1: :jump2::D :prm
-
Είσαι απίστευτα αντικειμενικός μου αρέσει αυτό :D
-
αλλα οχι oz δεν ειναι ιδιαιτερα πιο ελαφριες,προτιμηστε κατι σε μαγνησιο και ακομα καλυτερα σε forged mag αντι cast που εχω εγω.
OZ από Nera δεν κάνουν?
;)
κανουν με το παραπανω αλλα ειναι σπανιες και ακριβες. :ohyes:
με λακουβι δεν στραβωνουν ετσι ευκολα αλλα ναι θελουν προσοχη.
Α! και carbon ειναι μια καλη περιπτωση που θα θελα να δοκιμασω.
-
νομίζω ότι κάπου έχουμε χάσει το νόημα...
το tuono όπως λέει και ο Factorinho είναι μια σπορ τουριγκ μοτοσυκλέτα (χαχαχα) και κακώς το συγκρίνουμε με άλλα σπορ μηχανάκια... χαχαχαχαχαχα
ρε παιδιά, έχετε οδηγήσει άλλο γθμνό χιλιάρι μέσα στην πίστα για να δείτε πως πάνε??? βάρκα γυαλό, τους χρόνους που αναφέρετε ούτε που τους φαντάζονται οι κάτοιχοι άλλων γυμνών, ούτε την ευκολία ούτε την αντιδραση της μοτοσυκλέτας... δεν παίζουν πολλά γυμνά που στην πίσω ευθεία να τρώνε για πλάκα τα 4κύλινδρα ιαπωνικά supersport 1000cc.
αν θεωρείτε πολύ το φρένο του κινητήρα βγάλτε το βάρος από το βολάν, εμένα σε συνδυασμό με το μαμά γρανάζωμα νομίζω με βολεύει καλύτερα γιατί το ξέσπασμα έρχεται πιο ομαλά.
ααα και το καλοκαίρι αμα λάχει παίρνει και σετ με βαλίτσες για να πάμε ισπανία... ποιό άλλο supersport naked touring bike τα κάνει αυτά?? ε??
την καλημέρα μου
-
Α! και carbon ειναι μια καλη περιπτωση που θα θελα να δοκιμασω.
Όντως... στα χρήματα των μαγνήσιων υπάρχουν ωραιότατες BST carbon! ;)