APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: fst.corner στις Απρίλιος 25, 2007, 12:05:01 μμ

Τίτλος: clipon η καρατιμονα
Αποστολή από: fst.corner στις Απρίλιος 25, 2007, 12:05:01 μμ
καταρχην γεια χαρα σε ολουσ και sorry που συστηνωμε εδω αλλα...
στο ψητο τωρα αλλαξα σε κλιπον για καλυτερα αλλα οχι!
το μηχανακη το ενοιωθα βαρυτερο και ηθελε πολυ δυναμη και για να μπει στη στροφη και κατα τη διαρκεια της τα πραγματα ηταν χειροτερα κατα την αλλαγη κατευθηνσης(δεξια-αριστερα-saκια κλπ).
οι ρυθμισεισ μου ειναι (ohlins front)4γραμμεσ πανω απο την πλακα(ohlins rear)330mm ολικο μηκοσ αμορτισερ(τερμα ψηλο).οταν δοκιμασα 3γραμμεσ μπροστα ηταν καπως καλυτερο εννοω με λιγοτερο βαρος μπροστα εστριβε πιο γρηγορα :pray:
οσοι το εχετε δοκιμασει(κλιπον)τι παρατηρησατε?
που ειμαι λαθος?
ειναι βαρυ(γιατι ειναι)και ειναι καλυτερα με μεγαλο μοχλο(βλ καρατιμονα)?
να το γυρισω καλυτερα στο ταυλι? :tez:
Τίτλος: Απ: clipon h καρατιμονα
Αποστολή από: Noela στις Απρίλιος 25, 2007, 12:53:18 μμ

Εγώ πιστεύω ότι είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα. Με τα κλιπόν αισθάνομαι ότι έχω πολύ καλύτερο έλεγχο στη στροφή και ότι το Τουόνο ήθελε λίγο βάρος μπροστά. Αναρτήσεις έχω μαμά.
Εννοείται ότι με το μοχλό της καρατιμόνας απαιτείται λιγότερη δύναμη. Αν και τα κλιπόν σου δεν τα έχεις κλειστά, θα μπορούσες να τα ανοίξεις λίγο ακόμα. Εγώ τα έχω αρκετά ανοιχτά και δεν έχω θέμα.
Τίτλος: Απ: clipon h καρατιμονα
Αποστολή από: Noela στις Απρίλιος 25, 2007, 12:54:26 μμ

BTW, για να βάλανε το τιμόνι λίγο πιο χαμηλά στο νέο 2ονο, κάποιο λόγο θα είχανε...
Τίτλος: Απ: clipon h καρατιμονα
Αποστολή από: fst.corner στις Απρίλιος 25, 2007, 02:06:56 μμ

Εγώ πιστεύω ότι είναι καθαρά υποκειμενικό το θέμα. Με τα κλιπόν αισθάνομαι ότι έχω πολύ καλύτερο έλεγχο στη στροφή και ότι το Τουόνο ήθελε λίγο βάρος μπροστά. Αναρτήσεις έχω μαμά.
Εννοείται ότι με το μοχλό της καρατιμόνας απαιτείται λιγότερη δύναμη. Αν και τα κλιπόν σου δεν τα έχεις κλειστά, θα μπορούσες να τα ανοίξεις λίγο ακόμα. Εγώ τα έχω αρκετά ανοιχτά και δεν έχω θέμα.
τα κλιπον τα ειχα ηδη ανοικτα(το ξανακανα καρατιμονα για 2trackday να δω)και το πραμα ειναι τερμα εμπροσθοβαρo με αυτες της ρυθμισεις.το θεμα υποκειμενικο θα επαιζε αλλα πριν το τuono ολα τα bike μου ηταν κλιπονατα εκτος απο τα mx.
thanks παντως για της ιδεες
Τίτλος: Απ: clipon h καρατιμονα
Αποστολή από: Noela στις Απρίλιος 25, 2007, 02:13:40 μμ
ποκειμενικο θα επαιζε αλλα πριν το τuono ολα τα bike μου ηταν κλιπονατα εκτος απο τα mx.

Σε καμία περίπτωση ένα κλιπονάτο Τουόνο δε θα πέφτει όπως ένα σύγχρονο γιαπωνέζικο supersport.  :dry:
Τίτλος: Απ: clipon h καρατιμονα
Αποστολή από: fst.corner στις Απρίλιος 25, 2007, 02:42:33 μμ
ποκειμενικο θα επαιζε αλλα πριν το τuono ολα τα bike μου ηταν κλιπονατα εκτος απο τα mx.

Σε καμία περίπτωση ένα κλιπονάτο Τουόνο δε θα πέφτει όπως ένα σύγχρονο γιαπωνέζικο supersport.  :dry:
συμφωνο απολυτα :dry:
οποτε ξαναρχωμε στο ερωτημα μου μηπως ειναι καλυτερη η καρατιμονα?
σημερα ισως το δοκιμασω μεγαρα και θα ενημερωσω σχετικα
Τίτλος: Απ: clipon η καρατιμονα
Αποστολή από: fst.corner στις Απρίλιος 26, 2007, 08:59:57 πμ
λοιπον βρηκα (1) 20λεπτο χθες και ετσι εχω φρεσκιες εντυπωσεις (πριν 1βδομαδα με κλιπον).
τουονο και τιμονα σε κλειστα κοματια, οπου απαιτουνται εναλαγες γραμμων, στραμπουληγματα, φρενα πολλα και συχνα, κλπ ειναι ο καλυτερος(για μενα)συνδυασμος.
με μειονεκτημα την ελλειψη της ακριβης αισθησης του μπροστινου και τα συχνα μικρα tankslap(ισως προερχωνται απο της δικες μου ρυθμισεις) που σβηνουν ομως μονα τους.

Υ/Γ:τα κλιπον του mille τα κραταω για της σερρες γιατι εκει τα πραγματα αλλαζουν ;)