APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikos force στις Απρίλιος 11, 2009, 01:40:52 μμ
-
το εχει βαλει κανεις αυτο το λαστιχακι ...σε τουονακι ...???????????
τι λεει ????
-
το εχει βαλει κανεις αυτο το λαστιχακι ...σε τουονακι ...???????????
τι λεει ????
σε τουονακι οχι αλλα σε χορνετακι που τα δοκιμασα ηταν super! :kalo:
-
το εχει βαλει κανεις αυτο το λαστιχακι ...σε τουονακι ...???????????
τι λεει ????
εγώ τα είχα φίλε μου στο gsx-r πάρα πολύ ευχαριστημένος από τα λάστιχα! ζεσταίνονται εύκολα και ''όχι'' δεν λένε πουθενά!!!
και το μετάνιωσα που δεν έβαλα τα ίδια :(
-
μιας και αναφέρθηκε gsrx
ψάχνει ο αδερφός μου για λάστιχα να βάλει στο K8 1000 που έχει
εκτός από τα BT 16 τί άλλες επιλογές υπάρχουν ;
@ καθημερινή χρήση με αρκετά γρήγορες βόλτες
-
μιας και αναφέρθηκε gsrx
ψάχνει ο αδερφός μου για λάστιχα να βάλει στο K8 1000 που έχει
εκτός από τα BT 16 τί άλλες επιλογές υπάρχουν ;
@ καθημερινή χρήση με αρκετά γρήγορες βόλτες
έχεις πμ :bye:
μην χαλάσουμε το ποστ! ;)
-
καλησπερα συμφορουμιτες θα ηθελα και εγω να μου πειτε για τα BT16 γιατι σκεφτομαι να τα βαλω στο ντορσο.
εχω ακουσει κατι για το μπροστα οτι ειναι δυγομο και το πισω πενταγωμο υσχιει?επεισης μου ειπε καποιος λαστιχας οτι τα συγκεκριμενα δεν κανουν για τους ελληνικους δρομους και μου προτινε τα BT14.
παρακαλω τα φωτα σας γιατι αυτα που φοραει πανω δεν κανουνε ουτε για ευθεια... :psdof: :psdof: :psdof:
ευχαριστω προκαταβολικα!!!
-
καλησπερα συμφορουμιτες θα ηθελα και εγω να μου πειτε για τα BT16 γιατι σκεφτομαι να τα βαλω στο ντορσο.
εχω ακουσει κατι για το μπροστα οτι ειναι δυγομο και το πισω πενταγωμο υσχιει?επεισης μου ειπε καποιος λαστιχας οτι τα συγκεκριμενα δεν κανουν για τους ελληνικους δρομους και μου προτινε τα BT14.
παρακαλω τα φωτα σας γιατι αυτα που φοραει πανω δεν κανουνε ουτε για ευθεια... :psdof: :psdof: :psdof:
ευχαριστω προκαταβολικα!!!
πενταγωμο;;;;τελος παντων..πρωτη φορα το ακουω αυτο.τα λαστιχα τα φοραγαν κατι φιλοι με fazer 600 και ανεβαιναν τον αι-γιαννη ...αερα πατερα...και απολυτα ικανοποιημενοι.μετα εβαλαν τα dunlop και ακομα βλαστιμανε.και τωρα ΞΑΝΑΠΑΝΕ σε bt 16!!!
-
Είναι εκπληκτικό λάστιχο θα το χαρείς σήμερα τ είχα Μέγαρα για 5 20λεπτα το είχα και στο προηγούμενο μηχανάκι μου....
-
καλησπερα συμφορουμιτες θα ηθελα και εγω να μου πειτε για τα BT16 γιατι σκεφτομαι να τα βαλω στο ντορσο.
εχω ακουσει κατι για το μπροστα οτι ειναι δυγομο και το πισω πενταγωμο υσχιει?
ισχύει!!!! ;) ;)
-
καλησπερα συμφορουμιτες θα ηθελα και εγω να μου πειτε για τα BT16 γιατι σκεφτομαι να τα βαλω στο ντορσο.
εχω ακουσει κατι για το μπροστα οτι ειναι δυγομο και το πισω πενταγωμο υσχιει?
ισχύει!!!! ;) ;)
αυτο λες πενταγωμο;μπερδεμα εγω το λεω 3 γωμο γιατι εχει 3 διαφορετικες ....αλλα ο.κ αν παρεις και την αλλη πλευρα. :Dμπερδεμα εεεεεε;;;;
-
Ωραιος ο Πανος ( :pp% :pp%)
:kalo: :kalo:
Το μπροστα ειναι 2γομο ενω το πισω ειναι 3γομο.........Εν αντιθεση με αλλα ελαστικα που ειναι απλα 2γομα
-
κοσμα καταλαβες τι εννοω! :tez:μην το χεσουμε το ποστ. :bye:
-
καλησπερα συμφορουμιτες θα ηθελα και εγω να μου πειτε για τα BT16 γιατι σκεφτομαι να τα βαλω στο ντορσο.
εχω ακουσει κατι για το μπροστα οτι ειναι δυγομο και το πισω πενταγωμο υσχιει?
ισχύει!!!! ;) ;)
αυτο λες πενταγωμο;μπερδεμα εγω το λεω 3 γωμο γιατι εχει 3 διαφορετικες ....αλλα ο.κ αν παρεις και την αλλη πλευρα. :Dμπερδεμα εεεεεε;;;;
Ωραιος ο Πανος ( :pp% :pp%)
:kalo: :kalo:
Το μπροστα ειναι 2γομο ενω το πισω ειναι 3γομο.........Εν αντιθεση με αλλα ελαστικα που ειναι απλα 2γομα
όταν έλεγα εγώ ότι είναι 3γομα με κοροϊδεύατε και λέγατε ότι είναι 5γομα...τώρα το αλλάζετε;;;; :psdof: :psdof:
:tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Το τοποθέτησα πρόσφατα σε strada, και ο λόγος που σου απαντάω είναι ότι το tuono έχει σχεδόν τα ίδια κιλά με το strada. Φυσικά και δεν έχει την ίδια ιπποδύναμη, αλλά σε normal οδήγηση οι πιέσεις που δέχονται για ζέσταμα είναι σχετικά ίδιες.
Σε κάποιο προηγούμενο μήνυμά μου λοιπόν είχα γραψει τα εξής (τα οποία ισχύουν ακόμη έχοντας κάνει περίπου 1500χλμ):
Τελικές εκτιμήσεις για τα Bridgestone BT-016 στο Strada, μετά από 500 περίπου χιλιόμετρα μικτών διαδρομών:
Ιδανικό για "σφιχτά" στροφιλίκια. Πλαγιάζει πάρα πολύ εύκολα και ελεγχόμενα χωρίς να αλλάζει καθόλου τη γραμμή που ακολουθεί ο οδηγός. Δεν γλιστράει με τίποτε! Αντίθετα, όσο πιο πολύ πλαγιάζεις, τόσο πιο πολύ κρατάει, αφού πέφτει στα "μαλακά" πλαϊνά του. Κρατάει στις στροφές τόσο πολύ που πραγματικά φαίνεται αστείο!
Στο βρεγμένο, το λάστιχο είναι ...δραματικό! Όσο και να το ζεστάνεις, όση πίεση και να του έχεις, γλιστράει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ, ειδικά όταν το μηχανάκι είναι όρθιο, που σημαίνει ότι πατάει στη σκληρή του γόμα. Προσωπικά, όποτε βρέχει, νομίζω ότι κινδυνεύω. Σε ακραίες συνθήκες κακού οδοστρώματος (μεταλλικοί σύνδεσμοι πάνω σε γέφυρες - π.χ. από την παραλιακή είσοδο στην Κηφισού), αν κάνεις το λάθος και μπείς ελάχιστα πλαγιασμένος, το έχασες τελείως!
Σε υψηλές ταχύτητες (για το strada), πάνω από 170 χλμ/ώρα νιώθεις ότι το μπροστινό λάστιχο δεν πατάει καθόλου στο δρόμο και το μηχανάκι κουνάει αριστερά-δεξιά σε μια αργή, αλλά πολύ ενοχλητική ταλάντωση που σε φοβίζει.
Αντίθετα, σε ταχύτητες κάτω των 150 χλμ/ώρα το μηχανάκι είναι πολύ καλό σε αίσθηση και δυνατότητα ελιγμών.
Σημαντική σημείωση: Ενώ το Diablo που φοράει μπροστά το Strada είναι διάσταση 110, η Bridgestone προτείνει 120. Εγώ δεν το πρόσεξα και φόρεσα 110. Ίσως με το 120 τα πράγματα ήταν λίγο καλύτερα ως προς τις ταλαντώσεις...
Αυτά, ελπίζω να έγινα απόλυτα σαφής,
Φιλικά, Αντώνης
-
Το τοποθέτησα πρόσφατα σε strada...
Αυτά, ελπίζω να έγινα απόλυτα σαφής,
Φιλικά, Αντώνης
μμμ...τα εβαλα το σαββατο ... πρωτη παρατηρηση που εκανα σε ενα ξεσπασμα , ηταν οντως οτι κουναει ... :cry: απο τα 170 μεχρι 220 οσο ανεβαιναν τα χλμ τοσοοοοο κουναγε ... ΟΟΟΟΟΟΟ λεω ... κρατησα μια πισινη ,μηπως και θελει ζυγοσταθμιση ... σε οτι βολτουλες εκανα το σκ με σχετικα μικρες ταχυτητες , οντως πραγματικα ...οσο πιο πολυ πιεζεις τοσο περισσοετρη εμπιστοσυνη σου δινει ... φαινοταν αρκετα ανωτερο απο το ΒΤ14 το οποιο στον δικο μου ατσουμπαλο τροπο οδηγησης τα εβρισκε λιγο σκουρα ...
μενει βεβαια η ζυγοσταθμιση
η οποια εγινε εχτες ...
σαφεστατη-εμφανεστατη βελτιωση ...ΑΛΛΑ ... ακομα υπολειπεται αρκετα σε σχεση με τη σταθεροτητα του ΒΤ14 ... το τιμονι ελαφραινει πολυ ... παλι εχτεσ 170-220 ...προ ζυγοσταθμισης κουναγε ... εχτες δεν κουναγε αλλα
παραηταν ελαφρυ και ευαισθητο και ενιωθες οτι ηταν στα ορια για ανα αρχισει να κουναει ...
οταν και αν βρουμε λυση ... θα επανελθω