APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ζεύκας στις Ιούνιος 22, 2010, 01:31:39 πμ
-
2500 χλμ που το έχω στην κατοχή μου έχω καταευχαριστηθεί το τουόνο μου.
Πλαισιάρα,κινητήρας διαμάντι,αναρτήσεις τούμπανες,μπροστά φρένο τέλειο...
Αυτό το πίσω φρένο...μόνο με ultrex δεν το έχω λούσει.
-Αγόρασα μαρσπίδες gilles να μεταφέρω πάνω τους τρόμπα και δοχείο.
-Αλλάχθηκαν υγρά
-Έγιναν δύο εξαερώσεις
-Δισκόφρενο,τακάκια είναι σαν καινούρια.
Κι όμως,το κωλόφρενο εκεί, το χαβά του.
Αίσθηση μηδέν, αποτελεσματικότητα μηδέν.
τι διάολο να του κάνω ρε παιδιά?
μπας και υπάρχουν τίποτα καλύτερα τακάκια?
τρόμπα πάντως δεν παίζει να είναι.τον Μάρτη ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την είχε αλλάξει.
Help... :psdof:
-
Τι το θες μωρε το πισω φρενο ? :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
κατ αρχήν συμφωνώ ... τι το θες μωρέ το πίσω φρένο ?? :P
σοβαρά τώρα
παίξε με τακάκια (βάλε brembo) αλλά μην περιμένεις ποτέ να γίνει εντουράδικο ... πάντα θα είναι αναίσθητο εκτός κι αν ... αλλλάξεις τρόμπα :tez:
-
Οταν του κανεις εξαερωση, καποια στιγμη, σταματαει τελειως να βγαζει φυσαλιδες ή παντα υπαρχουν εστω και κανα δυο πολυ μικρες οταν ανοιγεις το βιδακι (bleeder)?
-
Patman για πρότεινε κανά τακάκι...
Επίσης τρόμπα είναι φρέσκια αλλά άχρηστη.
Μάκη την εξαέρωση την έκανε ο μηχανικός μου μπροστά μου,στην αρχή έβγαζε κάτι φυσαλίδες αλλά μετά όχι.
Και πέρα από την πλάκα παίδες, εγώ το πίσω φρένο δεν το πολυχρησημοποιώ,
αλλά σε βρεγμένο ή/και ολισθηρό οδόστρωμα είναι απαραίτητο!
Δόξα το Θεό δεν έχω συναντήσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα με τη μηχανή,
αλλά δεν ανέχομαι να έχω ένα μηχανάκι τίγκα στα carbon,τα ohlins,τις oz,και τα brembo και να μην έχω πίσω φρένο!
ΕΛΕΟΣ, δηλαδή να φοβάμαι να κυκλοφορήσω άμα έχει βρέξει?
ή να φοβάμαι να κάνω σούζα? :D :P
-
Είσαι Tuonista και παραπονιέσαι για το πίσω φρένο?!? Με τον καιρό θα καταλάβεις οτι Tuono+πίσω φρένο = δεν υπάρχει, και απλά θα συμμορφώσεις τον τρόπο οδηγήσεως σου χωρίς να το χρησιμοποιείς.
Και εγώ έχω κάνει άπειρες προσπάθειες για να παίξει αλλά τίποτα,πιάνει ελάχιστα, και αυτό που πιάνει είναι αρκετό όταν το έχεις μάθει.
-
μολις πας να αλλαξεις τακακια μπροστα(160 ευρω :sml1) θα αλλαξεις γνωμη για το πισω φρενο,θα επενδυσεις στο γυμναστηριο κ μετα θα αρχισεις να το πατας με περισσοτερο ζηλο! :tez: :tez:
-
Παιδιά χωρίς να έχω ιδέα τι παίζει με τα Τουόνο σας, (οπότε μπορεί η τοποθέτηση μου στο θέμα να είναι πέρα για πέρα άκυρη, αλλά ποτέ δεν ξέρεις ...). Πάντως στο Capo το πρόβλημα έχει λυθεί με πολύ ψάξιμο στα τακάκια (στους μαμά δίσκους, Γκάλφερ χρυσά και ξερό ψωμί τελικά, κι ας μην τα είχα ποτέ σε υπόληψη..) καθώς και dot 5,1 και ποτέ ξανά dot 4... Τώρα αν κάνετε και το λαρτζηλίκι και ρίξετε τα 5,1 τα σιλικονούχα, ακόμα καλύτερα.. ;)
Τόσα έχετε κάνει, αν δεν το έχετε δοκιμάσει κάντε και αυτό :blus:
:bye: :bye: :bye:
-
O φίλος που πήρε το δικό μου Τουόνο μου είπε ότι απέκτησε πίσω φρένο αλλάζοντας τακάκια. :pray:
Αν και δε με προβλημάτισε ποτέ το ότι δεν είχε πίσω φρένο. Το αποδέχτηκα από την πρώτη μέρα που χοροπήδαγα πάνω προσπαθώντας ανεπιτυχώς να το μποκάρω. :P
-
και εγω στην αρχη ειχα απογοητευτει με το πισω φρενο σε σημειο που νομιζα οτι ειχε καποιο προβλημα.ρωτησα ομως και μου ειπανε οτι ετσι ειναι και δεν αλλαζει να το συνηθισω,μεχρι που μια μερα πηρα βολτα ενα αλλο tuono το οποιο ειχε καταπληκτικο πισω φρενο.ρωτησα το παλικαρι τι εχει κανει και μου ειπε τπτ ετσι ηταν απο την αρχη!!!!αφου ελιωσα τα μαμα τακακια εβαλα κατι braking και βελτιωθηκε αρκετα το φρεναρισμα.
-
Το προβλημα οτι η τρομπα ειναι κοντα στο μοτερ και ζεσταινεται και δεν δουλευει καλα, το καταλαβαινω απολυτα.
Αυτο με τα τακακια ομως, οχι. Εχω οδηγησει Ducati και KTM που χρησιμοποιουν Brembo δαγκανες-τακακια και δισκους πισω κι εχουν πολυ καλο φρενο.
Δεν λεω οτι αποκλειεται να φταινε τα τακακια, απλα μου ακουγεται πολυ παραξενο :thnk:
-
ΟΚ παίδες ευχαριστώ. θα πειραματιστώ με υγρά και με άλλα τακάκια.
. Τώρα αν κάνετε και το λαρτζηλίκι και ρίξετε τα 5,1 τα σιλικονούχα, ακόμα καλύτερα.. ;)
Απ'ότι ξέρω τα dot 5 έχουν σαν βάση τη σιλικόνη ενώ τα dot 5.1. εσύ ποιά έχεις βάλεις αγορίνα?
Τέσπα,πάντως διαφωνώ στο ότι έχετε συνηθίσει να μην έχετε πίσω φρένο!
Στο βρεγμένο δηλαδή δεν το χρειάζεστε?εκτός κι αν δεν οδηγήτε τη μηχανή με βροχή οπότε αλλάζει το θέμα
:bye:
-
ΟΚ παίδες ευχαριστώ. θα πειραματιστώ με υγρά και με άλλα τακάκια.
. Τώρα αν κάνετε και το λαρτζηλίκι και ρίξετε τα 5,1 τα σιλικονούχα, ακόμα καλύτερα.. ;)
Απ'ότι ξέρω τα dot 5 έχουν σαν βάση τη σιλικόνη ενώ τα dot 5.1. εσύ ποιά έχεις βάλεις αγορίνα?
Τέσπα,πάντως διαφωνώ στο ότι έχετε συνηθίσει να μην έχετε πίσω φρένο!
Στο βρεγμένο δηλαδή δεν το χρειάζεστε?εκτός κι αν δεν οδηγήτε τη μηχανή με βροχή οπότε αλλάζει το θέμα
:bye:
φρεναρουμε με κατεβασματα!!!! :D :D
-
ΟΚ παίδες ευχαριστώ. θα πειραματιστώ με υγρά και με άλλα τακάκια.
. Τώρα αν κάνετε και το λαρτζηλίκι και ρίξετε τα 5,1 τα σιλικονούχα, ακόμα καλύτερα.. ;)
Απ'ότι ξέρω τα dot 5 έχουν σαν βάση τη σιλικόνη ενώ τα dot 5.1. εσύ ποιά έχεις βάλεις αγορίνα?
Τέσπα,πάντως διαφωνώ στο ότι έχετε συνηθίσει να μην έχετε πίσω φρένο!
Στο βρεγμένο δηλαδή δεν το χρειάζεστε?εκτός κι αν δεν οδηγήτε τη μηχανή με βροχή οπότε αλλάζει το θέμα
:bye:
φρεναρουμε με κατεβασματα!!!! :D :D
να σε δώ το φθινόπωρο στην γλίτσα της Πατησίων (μετά από βροχή) και να σου κλείνει το δρόμο σκουτεράκι... :tez:
-
ΟΚ παίδες ευχαριστώ. θα πειραματιστώ με υγρά και με άλλα τακάκια.
. Τώρα αν κάνετε και το λαρτζηλίκι και ρίξετε τα 5,1 τα σιλικονούχα, ακόμα καλύτερα.. ;)
Απ'ότι ξέρω τα dot 5 έχουν σαν βάση τη σιλικόνη ενώ τα dot 5.1. εσύ ποιά έχεις βάλεις αγορίνα?
Τέσπα,πάντως διαφωνώ στο ότι έχετε συνηθίσει να μην έχετε πίσω φρένο!
Στο βρεγμένο δηλαδή δεν το χρειάζεστε?εκτός κι αν δεν οδηγήτε τη μηχανή με βροχή οπότε αλλάζει το θέμα
:bye:
φρεναρουμε με κατεβασματα!!!! :D :D
να σε δώ το φθινόπωρο στην γλίτσα της Πατησίων (μετά από βροχή) και να σου κλείνει το δρόμο σκουτεράκι... :tez:
και δυνατο φρενο να εχεις με καλη αισθηση κτλ σε αυτες τις συνθηκες δεν νομιζω να εχεις καλυτερο αποτελεσμα.... :chrs:
-
Σε περιπτωση που δεν το ειδατε μερικοι, εχει αλλαξει μαρσπιε οποτε και η τρομπα εχει μετακομισει πανω σε αυτα και δεν βρισκεται πλεον στο μοτερ.
Βεβαιωσου οτι εχεις ρυθμισει σωστα το εμβολο του ποδοφρενου να μην πιεζει την τρομπα και να εχει και μια μικρη ανοχη.
Πες του μαστορα σου να κανει εξαερωση, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ με τον τροπο που προτεινει η απριλια σε ενα service bulletin που εχει εκδοσει. Διαφορετικα, ψαξε στο af1 forum, λενε ακριβως πως να κανεις εξαερωση στο πισω φρενο.
Βαλε motul RBF600 υγρο φρενων. Ειναι 4αρι (αρα συμβαδιζει με αυτο που λεει ο κατασκευαστης) και εχει υψηλοτερο σημειο βρασμου απο το 5.1 (τουλαχιστον στις motul τα τεχνικα χαρακτηριστικα, ετσι θα το δεις).
Εαν συνεχιζεις να εχεις προβλημα, τσιμπα την τρομπα του backys που εχει για πουλημα γιατι μαλλον παλι φταιει η τρομπα. Το δικο μου το δουλεψα τουλαχιστον 180χλμ βολτας, πατωντας ΚΥΡΙΩΣ το πισω φρενο, με μπλοκαρισματα και αλλες τετοιες αηδιες και ουδεποτε ειχα καποιο προβλημα. Μαλιστα η δοκιμη εγινε με απλα 4αρια motul και εκτοτε δεν τα εχω αλλαξει ακομα.
Τακακια βεβαια εχω ακομα τα μαμα απο το 04 :thnk:
-
ΟΚ παίδες ευχαριστώ. θα πειραματιστώ με υγρά και με άλλα τακάκια.
. Τώρα αν κάνετε και το λαρτζηλίκι και ρίξετε τα 5,1 τα σιλικονούχα, ακόμα καλύτερα.. ;)
Απ'ότι ξέρω τα dot 5 έχουν σαν βάση τη σιλικόνη ενώ τα dot 5.1. εσύ ποιά έχεις βάλεις αγορίνα?
5.1 silkolain :ohyes:
:bye: :bye: :bye:
-
2500 χλμ που το έχω στην κατοχή μου έχω καταευχαριστηθεί το τουόνο μου.
Πλαισιάρα,κινητήρας διαμάντι,αναρτήσεις τούμπανες,μπροστά φρένο τέλειο...
Αυτό το πίσω φρένο...μόνο με ultrex δεν το έχω λούσει.
-Αγόρασα μαρσπίδες gilles να μεταφέρω πάνω τους τρόμπα και δοχείο.
-Αλλάχθηκαν υγρά
-Έγιναν δύο εξαερώσεις
-Δισκόφρενο,τακάκια είναι σαν καινούρια.
Κι όμως,το κωλόφρενο εκεί, το χαβά του.
Αίσθηση μηδέν, αποτελεσματικότητα μηδέν.
τι διάολο να του κάνω ρε παιδιά?
μπας και υπάρχουν τίποτα καλύτερα τακάκια?
τρόμπα πάντως δεν παίζει να είναι.τον Μάρτη ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την είχε αλλάξει.
Help... :psdof:
η διαδρομή που ακολουθεί το σωληνάκι υψηλής είναι παγίδα για φυσαλίδες παγιδευμένου αέρα...... εγώ την άλλαξα (με μία custom όπως του rsv4) και μαζί με όλα τα υπόλοιπα (άλλη τρόμπα, άλλο δίσκο και άλλη δαγκάνα + μεταφορά της τρόμπας στα gilles)έχω βρεί την υγείά μου....και αίσθηση και δύναμη...
τώρα θα μου πείς ...όλα αυτά τα έξοδα για το πίσω φρένο??
αφού δεν μπορούσε να το φτιάξει η aprilia ....τι νακάνω το έφτιαξα μόνος μου!
-
Περα απο την μεταφορα της τρομπας δεν χρειαζεται τιποτε αλλο. Μονο σωστη εξαερωση ;)
-
παιδιά πάντως κι εγώ με αλλαγή στα τακάκια είδα αρκετή διαφορά προς το καλύτερο :ohmy:, τόση ώστε να μην χρειαστεί να ασχοληθώ, μέχρι στιγμής, με τις υπόλοιπες λύσεις που προτείνονται οι οποίες σίγουρα θα το κάνουν ακόμη καλύτερο.... ;)
-
2500 χλμ που το έχω στην κατοχή μου έχω καταευχαριστηθεί το τουόνο μου.
Πλαισιάρα,κινητήρας διαμάντι,αναρτήσεις τούμπανες,μπροστά φρένο τέλειο...
Αυτό το πίσω φρένο...μόνο με ultrex δεν το έχω λούσει.
-Αγόρασα μαρσπίδες gilles να μεταφέρω πάνω τους τρόμπα και δοχείο.
-Αλλάχθηκαν υγρά
-Έγιναν δύο εξαερώσεις
-Δισκόφρενο,τακάκια είναι σαν καινούρια.
Κι όμως,το κωλόφρενο εκεί, το χαβά του.
Αίσθηση μηδέν, αποτελεσματικότητα μηδέν.
τι διάολο να του κάνω ρε παιδιά?
μπας και υπάρχουν τίποτα καλύτερα τακάκια?
τρόμπα πάντως δεν παίζει να είναι.τον Μάρτη ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την είχε αλλάξει.
Help... :psdof:
η διαδρομή που ακολουθεί το σωληνάκι υψηλής είναι παγίδα για φυσαλίδες παγιδευμένου αέρα...... εγώ την άλλαξα (με μία custom όπως του rsv4) και μαζί με όλα τα υπόλοιπα (άλλη τρόμπα, άλλο δίσκο και άλλη δαγκάνα + μεταφορά της τρόμπας στα gilles)έχω βρεί την υγείά μου....και αίσθηση και δύναμη...
τώρα θα μου πείς ...όλα αυτά τα έξοδα για το πίσω φρένο??
αφού δεν μπορούσε να το φτιάξει η aprilia ....τι νακάνω το έφτιαξα μόνος μου!
αν θες εξήγησε λίγο καλύτερα τι έκανες!
ή αν το έχεις ήδη γράψει κάπου στο φόρουμ δώσε λινκ :bye:
-
Ότι έχει γραφτεί μέχρι στιγμής σωστό.
Τόσα χρόνια λέμε ότι το πίσω φρένο θέλει καλή εξαέρωση. Ε κάποια στιγμή έβγαλε η Aprilia ένα service bulettin που λέει πως πρέπει να γίνει σωστά.
Πάρτε λοιπόν και το αντίστοιχο αρχείο για "μελέτη".
Αν κάνεις ότι έχει προταθεί μέχρι τώρα και δεν δεις αποτέλεσμα, τότε κάποιο πρόβλημα έχει, τρόμπα ή δαγκάνα ...
-
φιλε μου ολα τα τουονο εχουν αυτο το προβλημα!τα τακακια του ειναι για πεταμα!βαλε EBC την χρυση σειρα (τα αγωνιστικα)και καλα και θα με θυμηθεις!!εμενα το πισω φρενο κολλαει κατευθειαν και με την χρηση ακομα καλυτερα ,(δεν ζεστενονται)πολυ σε σχεση με τα μαμα!!οσο για το αν χρειαζεται το πισω φρενο....τι να πω...1 στην χειροτερη στην σουζα,2 για διορθωση τροχιας μεσα στην στροφη,3 για βρεγμενο και 4 στην καλυτερη για πιο ξεκουραστο φρεναρισμα στο δικαβαλο..
-
η βελτίωση που προανέφερα.......για να μην ξεχνιόμαστε!!! :bye:
(http://i25.tinypic.com/6fnmgg.jpg)
(http://i28.tinypic.com/6yp0f9.jpg)
-
θα κανεις -καλή- εξαέρωση.. απο καποιον που θα εχε ορεξη και οχι μπακάλη...
θα ριξεις μπόλικα υγρα.. θα βάλεις 5,1 υγρά
και οπως ειπαν αλλοι κατοχοι θα βάλεις 1 ή 2 κλικ πιο σκληρά πίσω τακάκια... θα ζεσταινεται αργότερα και θα εχεις φρενο...
-
θα κανεις -καλή- εξαέρωση.. απο καποιον που θα εχε ορεξη και οχι μπακάλη...
θα ριξεις μπόλικα υγρα.. θα βάλεις 5,1 υγρά
και οπως ειπαν αλλοι κατοχοι θα βάλεις 1 ή 2 κλικ πιο σκληρά πίσω τακάκια... θα ζεσταινεται αργότερα και θα εχεις φρενο...
Το χεις αγόρι μου, το χεις, τι να λέμε.... Τέλος. !!! +1000 :kalo:
:bye: :bye: :bye:
-
ειχα και εγω το ιδιο προβλημα και ειχα μουρλαθει στις εξαερωσεις...ημουν στο τσακ! να παρω αλλα ποδοστηρια με βαση για την τρομπα ωσπου....αλλαξα τακακια, εβαλα λιγο πιο racing και ΝΑΙ!!! εχω παλι πισω φρενο...διχως εξαερωσεις, διχως αλλαγη στο dot των υγρων φρενων!! :kalo:
-
η βελτίωση που προανέφερα.......για να μην ξεχνιόμαστε!!! :bye:
(http://i25.tinypic.com/6fnmgg.jpg)
(http://i28.tinypic.com/6yp0f9.jpg)
για μια στιγμή νόμισα ότι κάποιος έβγαλε φωτό το τουόνο μου και το πόσταρε εδώ! :pray:
για πες, τι τρόμπα έχεις βάλει?
-
για μια στιγμή νόμισα ότι κάποιος έβγαλε φωτό το τουόνο μου και το πόσταρε εδώ! :pray:
για πες, τι τρόμπα έχεις βάλει?
brembo 13.....δεν χρειάζεται πιά η 11αρα κατα τη γνώμη μου...δυναμη υπάρχει πλέον άφθονη.....αίσθηση ήθελε καλύτερη!
-
Αδερφε, λιγο ασχετο αλλα θα σου προτεινα να αφαιρεσεις τα μανιταρακια απο την θεση που κουμπωνει το stand και να προτιμησεις να τα περασεις μεσα απο τον αξονα το τροχου. Εκει που ειναι τωρα σε ενδεχομενη χαζη πτωση εαν βρει εμποδιο θα σου ξεκολησει μαζι με το κοματι του ψαλιδιου με τις βολτες και αναλογα η ζημια μπορει να ειναι απο ενα απλο κολλημα εως πεταμα του ψαλιδου (το εχω δει να συμβαινει πολλες φορες). :bye: :bye:
-
Αδερφε, λιγο ασχετο αλλα θα σου προτεινα να αφαιρεσεις τα μανιταρακια απο την θεση που κουμπωνει το stand και να προτιμησεις να τα περασεις μεσα απο τον αξονα το τροχου. Εκει που ειναι τωρα σε ενδεχομενη χαζη πτωση εαν βρει εμποδιο θα σου ξεκολησει μαζι με το κοματι του ψαλιδιου με τις βολτες και αναλογα η ζημια μπορει να ειναι απο ενα απλο κολλημα εως πεταμα του ψαλιδου (το εχω δει να συμβαινει πολλες φορες). :bye: :bye:
έχεις δίκιο φίλε Μάκη, τα συγκεκριμένα όμως είναι ελάχιστα πιό μεγάλα από τα μαμα που μπαίνει το stand και δεν βρίσκουν πρίν βρούν οι λαιμοί από τις εξατμίσεις!!!
οπότε αν φτάσουμε εκεί....αστα να πάνε!!
-
Zac ειμαι σιγουρος πως εχεις ακουσει για τον νομο του Merphy. Καλιο γαϊδουροδενε, παρα γαϊδουρογυρευε........... :bye: :bye:
-
έχεις δίκιο φίλε Μάκη, τα συγκεκριμένα όμως είναι ελάχιστα πιό μεγάλα από τα μαμα που μπαίνει το stand και δεν βρίσκουν πρίν βρούν οι λαιμοί από τις εξατμίσεις!!!
οπότε αν φτάσουμε εκεί....αστα να πάνε!!
Δεν βρισκουν οι λαιμοι, πριν βρει το μανιταρι.......................Ουτε ειναι ελαχιστα πιο μεγαλα, ειναι τεραστια, τουλαχιστον σε διαμετρο. Ισα που βρισκει το κατω ακρο του τελικου μετα το μπαμ στο μανιταρι
Don't ask how i know :D :D :D :D :D :D :D
-
Οκ παιδιά νομίζω οτι με τρομοκρατήσατε όσο χρειάζεται για να τα βάλω στον άξονα του τροχού!!!!
ευχαριστώ και τους δύο για τις συμβουλές σας!! :ohyes: :kalo:
:bye: :bye: :bye:
-
Τα κοσμηματα τα φροντιζουμε. Τους τσιγκους παλι, οχι. :ohyes: :kalo: :bye:
-
Τα κοσμηματα τα φροντιζουμε. Τους τσιγκους παλι, οχι. :ohyes: :kalo: :bye:
+1000 :kalo:
:bye: :bye: :bye: