APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: konsttanttinos στις Απρίλιος 17, 2010, 08:30:13 μμ
-
Σαν νεος ιδιοκτητης εχω καποιες αποριες.
Λοιπον, σε ποιες περιπου στροφες ο κινητηρας δινει την μεγιστη ροπη?Ρυθμισα το shift light απο τις 8500 που το ειχε ο προηγουμενος ιδικτητης στις 10500, αλλα νιωθω οτι μετα τις 9500 δεν εχει να μου δωσει κατι παραπανω.
Το μηχανακι εχει φορεμενες τις mivv gp (κοντοκανες). Αφαιρεσα τα db killers και εκτος απο τον απιστευτο ηχο που ελευθερωθηκε, αρχισαν οι αρρυθμιες στο ρελαντι και μου'σβησε κανα δυο φορες κατα την εκκινηση.
Υπαρχει περιπτωση να εχω καποια φθορα στον κινητηρα τωρα που δουλευει πιο ελευθερα?
Επισης, νομιζω οτι παει λιιιγο καλυτερα.Παιζει αυτο ή απλα πωρωνομαι απο τον ηχο και νομιζω διαφορα?
Τελος, θα ηθελα να ρωτησω για την τελικη του, καθως και για το περιθωριο σφαλματος του κοντερ.
Ανουσια ερωτηση αλλα, σημερα επιασα τα 259 δικαβαλος με εναν ελαφρυ και υπομονετικο συνεπιβατη, και ανρωτιεμαι ποσα πιανει ακομη (θελω κι αλλα!!!).
Ευχαριστω προκαταβολικα!
-
Καλησπερα και καλως ηρθες.
Εφοσον εχεις aftermarket εξατμισεις θα πρεπει μεσω του AXONE να περασεις και το map2.Αν δεν στρωσει κανε και μια καυσαναλυση και θα εισαι οκ.
Καλυτερα να ρυθμισεις περιπου στις 10000 στορφες το shift light,διοτι δεν εχει νοημα να πιεζεις παραπανω.Αλλαζοντας ταχυτητα γυρω στις 9500-10000 θα πας πιο γρηγορα.
Τελικη,αν εισαι κατηγορια φτερου,θα δεις μεχρι 280 αλλα γενικα ειναι πολυ ταλαιπωρια αυτα τα χλμ μιας και ειναι γυμνο.
Στα 280 υπολογισε 20-25 χλμ πιο κατω και εισαι στα πραγματικα χλμ.
-
Εφοσον εχεις aftermarket εξατμισεις θα πρεπει μεσω του AXONE να περασεις και το map2.Αν δεν στρωσει κανε και μια καυσαναλυση και θα εισαι οκ.
Ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου ειπε οτι τις εχει ρυθμισει, αλλα μπορεις να μου το εξηγησεις λιγο περισοοτερο παρακαλω?
Σ'ευχαριστω για τις ευχες και τις αμεσες απαντησεις :kalo:
-
Ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου ειπε οτι τις εχει ρυθμισει, αλλα μπορεις να μου το εξηγησεις λιγο περισοοτερο παρακαλω?
Σ'ευχαριστω για τις ευχες και τις αμεσες απαντησεις :kalo:
Στα πρωτα 1000 και μετα καθε 20000χλμ το μηχανακι χρειαζεται συγχρονισμο κυλινδρων
Καθε 20000χλμ χρειαζεται ρυθμιση του μιγματος στο ρελαντι, το οποιο γινεται βλεπωντας τι καυσαερια βγαζει ο καθε κυλινδρος (με αναλυτη καυσαεριων)
Το ΑΧΟΝΕ, ειναι το διαγνωστικο που μπορεις και αλλαζεις χαρτες και παραμετρους του κινητηρα. Στην δικη σου περιπτωση, πρεπει να εχει αλλαχθει ο εγκεφαλος, ωστε να καταργηθουν ο αισθητηρας λαμδα και να αλλαξει η χαρτογραφηση
-
Το ΑΧΟΝΕ, ειναι το διαγνωστικο που μπορεις και αλλαζεις χαρτες και παραμετρους του κινητηρα. Στην δικη σου περιπτωση, πρεπει να εχει αλλαχθει ο εγκεφαλος, ωστε να καταργηθουν ο αισθητηρας λαμδα και να αλλαξει η χαρτογραφηση
Το ΑΧΟΝΕ μπαινει στο trip computer του Tuono?
Δεν νομιζω να εχει αλλαχθει ο εγκεφαλος ομως στο δικο μου, και ο αισθητηρας λαμδα υπαρχει ακομη, συνδεμενος στον δεξιο λαιμο , 20εκ περιπου πριν τον λαιμο.
-
το ΑΧΟΝΕ μπαινει σε μια φισα, κατω απο την σελα του οδηγου
Ο εγκεφαλος δεν γινεται να γνωριζεις τι εχει (και αμφιβαλω και εαν ο μηχανικος σου θα ξερει να δει με το ΑΧΟΝΕ τι map-engine variant ειναι), αλλα με το ΑΧΟΝΕ μονο μπορεις να τον πειραξεις στους χαρτες
Ο αισθητηρας, παραμενεις στην θεση του, αλλα ειναι απενεργοποιημενος ο εγκεφαλος στο να δεχεται σηματα απο αυτον. Δυστυχως, εαν τον βγαλεις, θα βγαλει το εικονιδιο βλαβης, οποτε τον αφηνεις ως εχει-πανω στο μηχανακι
-
Ο εγκεφαλος δεν γινεται να γνωριζεις τι εχει (και αμφιβαλω και εαν ο μηχανικος σου θα ξερει να δει με το ΑΧΟΝΕ τι map-engine variant ειναι), αλλα με το ΑΧΟΝΕ μονο μπορεις να τον πειραξεις στους χαρτες
Για να ειμαι προετοιμασμενος πριν ξεβιδωσω την σελα, μπορω να καταλαβω απο το trip computer να εχει εγκατασταθει ΑΧΟΝΕ?
-
το axone ειναι κατι που δεν το εχεις,ειναι ο εγκεφαλος που εχουν τα συνεργεια για να διαβαζουν errors και να περνανε προγραμματα.οποτε εσυ δεν μπορεις να καταλαβεις κατι αν δεν το βαλεις σε axone οπου θα διαβασει το προγραμμα που ¨"τρεχει " η eprom σου :bye:
-
το axone ειναι κατι που δεν το εχεις,ειναι ο εγκεφαλος που εχουν τα συνεργεια για να διαβαζουν errors και να περνανε προγραμματα.οποτε εσυ δεν μπορεις να καταλαβεις κατι αν δεν το βαλεις σε axone οπου θα διαβασει το προγραμμα που ¨"τρεχει " η eprom σου :bye:
Τωρα καταλαβα.Ευχαριστω παιδια. :kalo:
Και κατι αλλο.Μεσα στο menu, στις settings εκτος απο τα κλασσικα, εχει και ρυθμισεις αναρτησεων και ρυθμισεις ελαστικων.
Tι παιζει με αυτα τα δυο?Το manual δεν τα εχει μεσα.
-
το axone ειναι κατι που δεν το εχεις,ειναι ο εγκεφαλος που εχουν τα συνεργεια για να διαβαζουν errors και να περνανε προγραμματα.οποτε εσυ δεν μπορεις να καταλαβεις κατι αν δεν το βαλεις σε axone οπου θα διαβασει το προγραμμα που ¨"τρεχει " η eprom σου :bye:
Τωρα καταλαβα.Ευχαριστω παιδια. :kalo:
Και κατι αλλο.Μεσα στο menu, στις settings εκτος απο τα κλασσικα, εχει και ρυθμισεις αναρτησεων και ρυθμισεις ελαστικων.
Tι παιζει με αυτα τα δυο?Το manual δεν τα εχει μεσα.
ουσιαστικα ειναι ενα "τετραδιο" που γραφεις τι ρυθμισεις εχεις κανει στις αναρτησεις κ τις πιεσεις των ελαστικων σου :bye:
-
Στην δικη σου περιπτωση, πρεπει να εχει αλλαχθει ο εγκεφαλος, ωστε να καταργηθουν ο αισθητηρας λαμδα και να αλλαξει η χαρτογραφηση
Αυτο ομολογώ δεν το κατάλαβα... :thnk: Τι έχει η δική του περίπτωση δλδ?
Konstantine το tuono 06, κατεβάζει δύο χαρτογραφήσεις μέσω του ΑΧΟΝΕ (που έχουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία). Αφού φοράς slip on χωρίς καταλύτες, το Τ πρέπει να έχει το map2. Ρώτησε τον προηγούμενο ιδιοκτήτη αν το είχε κάνει, όπως και αν έχει αφαιρέσει την τάπα στην είσοδο του φίλτρου αέρα.
Αν το μηχανάκι εξακολουθεί να δουλεύει περίεργα με το map2 τότε το συζητάμε.
Οι τελικές είναι οι υψηλότερες σε γυμνό, και τα κοντέρ είναι αρκετά αξιόπιστα σύμφωνα με μετρήσεις που έχουν γίνει με GPS (υπάρχουν εδώ σχετικές συζητήσεις). Τα 270 είναι συνηθισμένο νούμερο πάντως.
Μέτρα και τα δόντια στο μπροστινό γρανάζι, ή ρώτα τον προηγούμενο αν είχε αλλάξει το 16 σε 15 που έδινε μαζί η απρίλια. Αν φοράει 16, αλλαξε το άμεσα.
Μέγιστη ροπή στις 8.500 και μέγιστη ιπποδύναμη στις 10.000. H ροπή του όμως είναι 8+ kg απ΄τις 5.000 και μετά.... :bye:
-
Αυτο ομολογώ δεν το κατάλαβα... :thnk: Τι έχει η δική του περίπτωση δλδ?
Εχει slip-on :D
-
Το μηχανάκι ανήκε σε μένα.
Ολα έχουν γίνει όπως πρέπει.
Map 2,εξατμίσεις,φίλτρο DNA,κοντό γρανάζι και αφαίρεση του "πνίχτη".Καλοδουλεμένο με σεβασμό και αγάπη.
Εγκέφαλο δεν άλλαξα!!! :pray:
Και κάτι άλλο.Δεν μου είχε σβήσει ουτε μία φορά.Δεν είχα βέβαια αφαιρέση τις τάπες απο τα κανονάκια.Δεν ξέρω αν αυτό παίζει ρόλο.
Αυτά.
-
Εγκέφαλο δεν άλλαξα!!! :pray:
Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου :blus: μεσω του ΑΧΟΝΕ
-
Εγκέφαλο δεν άλλαξα!!! :pray:
Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου :blus: μεσω του ΑΧΟΝΕ
:D
Λέω κι εγώ!!!Απο σένα να ακούσω τέτοιο πράγμα???!!!
:kalo:
-
Αν φοράει 16, αλλαξε το άμεσα.
Γιατι να το αλλαξει Βυρωνα?
Γνωμη μου το 16αρι ειναι οτι πρεπει για τετοιο ροπατο διαμαντι!
-
Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου :blus: μεσω του ΑΧΟΝΕ
Μίλα ρε μαν και κουφάθηκα. :pray:
iznogood. Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει τον κινητήρα και του χαρίζει μόνο σκορτσαρίσματα, ενω οι τελικές είναι μόνο στα χαρτιά μιας και το μηχανάκι δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές στην 6η. Είναι υπερβολικά μακρύ !!!
Ο μόνος λόγος που η απριλια εφοδίαζε το Tuono & Mille με 16 μπροστά είναι για να μπορεί να πάρει έγκριση τύπου (κατανάλωση σε κύκλο πόλης-με 80-με 120χλμ κλπ)
Γνωρίζοντας το αυτό, η απριλια έδινε δωρεάν το 15 για άμεση αλλαγή (τουλάχιστον μέχρι και 2007 μοντέλα γιατί μετά σταμάτησε το τσάμπα αν δεν κάνω λάθος)
-
Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου :blus: μεσω του ΑΧΟΝΕ
Μίλα ρε μαν και κουφάθηκα. :pray:
iznogood. Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει τον κινητήρα και του χαρίζει μόνο σκορτσαρίσματα, ενω οι τελικές είναι μόνο στα χαρτιά μιας και το μηχανάκι δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές στην 6η. Είναι υπερβολικά μακρύ !!!
Ο μόνος λόγος που η απριλια εφοδίαζε το Tuono & Mille με 16 μπροστά είναι για να μπορεί να πάρει έγκριση τύπου (κατανάλωση σε κύκλο πόλης-με 80-με 120χλμ κλπ)
Γνωρίζοντας το αυτό, η απριλια έδινε δωρεάν το 15 για άμεση αλλαγή (τουλάχιστον μέχρι και 2007 μοντέλα γιατί μετά σταμάτησε το τσάμπα αν δεν κάνω λάθος)
Εδώ είσαι λάθος!Το 16άρι χαρίζει σκορτσαρίσματα χαμηλά και απαράδεκτες ρεπρίζ,αλλά δίνει πολλή μεγαλύτερη τελική τουλάχιστον στο mille.Η μηχανή σε επανειλημμένες δοκιμές στην Εγνατία οδό είτε με 15άρι είτε με 16άρι ανεβάζει μέχρι τις 10000 στροφές όπου άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη.Ούτε στροφή παραπάνω!272 στην πρώτη και 288 στην δεύτερη περίπτωση!Το μηχανάκι εντελώς νορμάλ.Με τελικά και map2 το 15άρι ανέβασε αέρα 288 (πολύ κοντά στον κόφτη πάνω από 10500 στροφές) και η συνέχεια γνωστή! :bye:
-
Εδώ είσαι λάθος!Το 16άρι χαρίζει σκορτσαρίσματα χαμηλά και απαράδεκτες ρεπρίζ,αλλά δίνει πολλή μεγαλύτερη τελική τουλάχιστον στο mille.Η μηχανή σε επανειλημμένες δοκιμές στην Εγνατία οδό είτε με 15άρι είτε με 16άρι ανεβάζει μέχρι τις 10000 στροφές όπου άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη.Ούτε στροφή παραπάνω!272 στην πρώτη και 288 στην δεύτερη περίπτωση!Το μηχανάκι εντελώς νορμάλ.Με τελικά και map2 το 15άρι ανέβασε αέρα 288 (πολύ κοντά στον κόφτη πάνω από 10500 στροφές) και η συνέχεια γνωστή! :bye:
zachs το tuono που μιλάμε, είναι σαν τούβλο από αεροδυναμικής άποψης σε σχέση με τον ντυμένο αδελφό. Στο μίλλε χώνεσαι μέσα και πας. Στο Τuono μετά τα 240 αρχίζει το ξύλο και ψάχνεις να βρεις τρύπα στο ντεπόζιτο για να χώσεις το κεφάλι πιό μέσα.
Είναι εντελώς λάθος κατά τη γνώμη μου να επιλέγουμε γρανάζωμα που θα χρησιμοποιηθεί στο 1% των χλμ που θα διανύσει το μηχανάκι, έχοντας ως αντιτιμο την μειωμένη απόκριση και τα σκορτσαρίσματα στην περιοχή στροφών που δουλεύει καλύτερα ένα V2. Ιδίως σε πίστα, το 16-40 βάζει ταφόπλακα στον rotax.
Αν κάποιος ψάχνεται για τελικές υπάρχουν πιο κατάλληλα μηχανάκια.
-
Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου :blus: μεσω του ΑΧΟΝΕ
Μίλα ρε μαν και κουφάθηκα. :pray:
iznogood. Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει τον κινητήρα και του χαρίζει μόνο σκορτσαρίσματα, ενω οι τελικές είναι μόνο στα χαρτιά μιας και το μηχανάκι δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές στην 6η. Είναι υπερβολικά μακρύ !!!
Ο μόνος λόγος που η απριλια εφοδίαζε το Tuono & Mille με 16 μπροστά είναι για να μπορεί να πάρει έγκριση τύπου (κατανάλωση σε κύκλο πόλης-με 80-με 120χλμ κλπ)
Γνωρίζοντας το αυτό, η απριλια έδινε δωρεάν το 15 για άμεση αλλαγή (τουλάχιστον μέχρι και 2007 μοντέλα γιατί μετά σταμάτησε το τσάμπα αν δεν κάνω λάθος)
Μίλησες για tuono και mille.
Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου :blus: μεσω του ΑΧΟΝΕ
Μίλα ρε μαν και κουφάθηκα. :pray:
iznogood. Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει τον κινητήρα και του χαρίζει μόνο σκορτσαρίσματα, ενω οι τελικές είναι μόνο στα χαρτιά μιας και το μηχανάκι δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές στην 6η. Είναι υπερβολικά μακρύ !!!
Ο μόνος λόγος που η απριλια εφοδίαζε το Tuono & Mille με 16 μπροστά είναι για να μπορεί να πάρει έγκριση τύπου (κατανάλωση σε κύκλο πόλης-με 80-με 120χλμ κλπ)
Γνωρίζοντας το αυτό, η απριλια έδινε δωρεάν το 15 για άμεση αλλαγή (τουλάχιστον μέχρι και 2007 μοντέλα γιατί μετά σταμάτησε το τσάμπα αν δεν κάνω λάθος)
Εδώ είσαι λάθος!Το 16άρι χαρίζει σκορτσαρίσματα χαμηλά και απαράδεκτες ρεπρίζ,αλλά δίνει πολλή μεγαλύτερη τελική τουλάχιστον στο mille.Η μηχανή σε επανειλημμένες δοκιμές στην Εγνατία οδό είτε με 15άρι είτε με 16άρι ανεβάζει μέχρι τις 10000 στροφές όπου άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη.Ούτε στροφή παραπάνω!272 στην πρώτη και 288 στην δεύτερη περίπτωση!Το μηχανάκι εντελώς νορμάλ.Με τελικά και map2 το 15άρι ανέβασε αέρα 288 (πολύ κοντά στον κόφτη πάνω από 10500 στροφές) και η συνέχεια γνωστή! :bye:
Αναφέρθηκα μόνο στο mille :bye:
-
Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει ...
...κατανοητο... :ohyes:
-
Σας ευχαριστω ολους για τις διευκρινησεις σας, οπως και για τις λεπτομερειες του γραναζιου που εμαθα.
Μιχαλη σ'ευχαριστω και απο εδω για το αψογο μηχανακι σου, καθως και για το post σου που ξεκαθαρισε το τοπιο!
-
Μίλησες για tuono και mille.
Αναφέρθηκα μόνο στο mille :bye:
Μille-Tuono ίδια χαρακτηριστικά λειτουργίας έχουν. Και στο Mille επίσης έπαιρνες 15άρι γραναζάκι δώρο. Και στο Mille γκρίνιαζαν όλοι οι δημοσιογράφοι στα test οτι είναι υπερβολικά μακρύ με το 16-40 μέσα σε πίστα.
Αν μπροστά στα σκορτσαρίσματα και στις απαράδεκτες ρεπρίζ που έγραψες ότι έχεις, προτιμάς τις τελικές στην Εγνατία, πάσο.
Το κόβω εδώ μιας και ξεσκίστηκε το θέμα του φίλου.
-
Μίλησες για tuono και mille.
Αναφέρθηκα μόνο στο mille :bye:
Μille-Tuono ίδια χαρακτηριστικά λειτουργίας έχουν. Και στο Mille επίσης έπαιρνες 15άρι γραναζάκι δώρο. Και στο Mille γκρίνιαζαν όλοι οι δημοσιογράφοι στα test οτι είναι υπερβολικά μακρύ με το 16-40 μέσα σε πίστα.
Αν μπροστά στα σκορτσαρίσματα και στις απαράδεκτες ρεπρίζ που έγραψες ότι έχεις, προτιμάς τις τελικές στην Εγνατία, πάσο.
Το κόβω εδώ μιας και ξεσκίστηκε το θέμα του φίλου.
Byron νομίζω ήμουνα σαφής.Αναφέρθηκες σε χαρακτηριστικά λειτουργίας.Είπες ότι έχεις μεγαλύτερη τελική με το 15άρι και σου είπα ότι στο mille τουλάχιστον δεν είναι έτσι,δεν ξέρω για το tuono.Συμφωνώ μαζί σου πως τα σκορτσαρίσματα και οι ρεπρίζ είναι ποοοοολύ χειρότερα με το 16άρι.Το είπα.Δεν είπα ότι προτιμώ σε νορμάλ μορφή το 16άρι,έχω το 15άρι στο δικό μου.Δεν καταλαβαίνω που και γιατί διαφωνείς!
Α,το κόβω κι εγώ εδώ!