APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: kouskous στις Οκτώβριος 09, 2014, 10:31:25 πμ
-
Καλημέρα παιδιά θα ήθελα να μάθω ποσά μπαρ είναι η τρόμπα του εμπρός φρένου και του συμπλέκτη στο τουονο.έχω ενα shiver και θέλω να κάνω μετατροπή αν γίνεται γιατί του shiver είναι πολύ σκληρή
ευαριστω
-
Τι εννοείς όταν λες μπαρ?? Κάπου έχεις μπερδευτεί..... Αλλά ναι ταιριάζουν!!
-
Όλες οι υδραβλικες τρομπες πιέζουν σε μπαρ. Εσάς ποσά μπαρ είναι;
-
Μεταχυρισμενα μπορω να βρω κάπου;
-
Όλες οι υδραβλικες τρομπες πιέζουν σε μπαρ. Εσάς ποσά μπαρ είναι;
Οι τρομπες όμως των φρένων μετριούνται σε διάμετρο εμβολου
-
Οκ επειδή έχω θέμα με το σασμαν γιαυτό ρωταω αν δεν βρω τουονο να πάρω κάτι ανάλογο
-
Tου tuono η τρομπα φρενου ειναι 15αρα ενω του συμπλεκτη 14αρα ή 13αρα ή 12αρα (δεν θυμαμαι :h22: :h22: )
-
Καλημέρα παιδιά θα ήθελα να μάθω ποσά μπαρ είναι η τρόμπα του εμπρός φρένου και του συμπλέκτη στο τουονο.έχω ενα shiver και θέλω να κάνω μετατροπή αν γίνεται γιατί του shiver είναι πολύ σκληρή
ευαριστω
Καλησπέρα και από εμένα θα ήθελα να μου πεις ποιο είναι το πρόβλημα που σου παρουσιάζει το shiver δηλαδή όταν λες είναι πολύ σκληρή και ποιο κάτω λες έχω πρόβλημα με το σασμάν τι ακριβώς παθαίνει???
Όσο αναφορά τις αλλαγές των τρομπών δεν κερδίζεις σχεδόν τίποτα ίσως να χάσεις κιόλας!!
-
Βασικά το θέμα πιο είναι
Έχω σύνδρομο καρπιεου σωλήνα
Ο συμπλέκτης για το χερι μου είναι πολύ βαρης και όταν τον δούλεψή 5 με 10 λεπτα νιώθω το χερι μου να μην μπορεί να κρατήσει ουτε το τιμόνι.
Κάποιος μου είπε οτι αν βάλω μεγαλύτερη τρόμπα σε μπαρ θα είναι πολύ πιο μαλακός ο συμπλέκτης.
Επίσης υπάρχει και ενα νυμα στο φόρουμ που κάποιος με ενα ντορσοντουρο έβαλε τρομπες απο τουονο και το βαρος του συμπλέκτη εξαφανίστηκε.
Όλα αυτά καλός η κακός προσπαθώ να τα διασταβρωσω για να δω αν και εγώ μπορω να δώσω μια λύση στο πρόβλημα μου...
-
Χωρις να ειμαι σιγουρος, κοιταξε για τρομπας 19αρα ακτινικη, εφοσον εχεις προβλημα υγειας.
http://www.motopissaris.gr/parts/CM.10580050
Aμα θες μιλα και με τον Πισσαρη να σε κατατοπισει τι επιπτωσεις (καλες ή κακες) εχει η μεγαλυτερη τρομπα.
-
Το τουνο φοραει 16αρα απλη και οχι ακτινικη.Πιστεψε με δεν νομιζω να δεις -διαφορα με μεγαλυτερη τρομπα..Ψαχτο και αλλιως.Ρωτα τον Bill.
-
Το tuono φοράει 16αρα το mille τι φοράει ?
-
Εαν μιλατε για φρενο, 18αρα. Του tuono η μαμα ειναι 15αρα.
Για συμπλεκτη, ειναι ακομη μικροτερη του tuono: 12mm
-
Εαν μιλατε για φρενο, 18αρα. Του tuono η μαμα ειναι 15αρα.
Για συμπλεκτη, ειναι ακομη μικροτερη του tuono: 12mm
Άρα το tuono έχει φρενου 15αρα ενώ το mille 18άρα και συμπλεκτη του tuono 12άρα...... Το mille για συμπλεκτη τι έχει;;
Ευχαριστώ Κοσμά!!! :D
-
OEM
brake m/c = 18x19
clutch m/c = 15x18
Καπου διαβαζα (τοτε) οτι βαζωντας στον συμπλεκτη 19αρα τρομπα, θα ηταν πιο δυσκολο να τραβηχθει. Νομιζω το ειχε γραψει ο amauri, αλλα ποτε δεν ασχοληθηκα να μαθω γιατι. Μου κανει εντυπωση παντως, γιατι μεταξυ tuono και rsv δεν ειχα δει καμια διαφορα στην δυναμη που χρειαζεται για να τραβηξεις τον συμπλεκτη και μαλιστα θα ελεγα οτι ηταν πιο ευκολο στο rsv μου.
-
οποτε στην πραγματικοτητα κανεις μας δεν γνοριζει αν εχει βαση....η δικια μου αναζητηση ξεκινησαι απο εδω.... http://www.apriliabikers.gr/portal/dorsoduro-750/mte-kt-o/
και για αυτο ψαχνω να δω τι παιζει μπας και γλυτωσω το ανοιγμα στο αριστερο μου χερι....
-
Το προβλημα σου ειναι οτι εχεις κοντα δαχτυλα και ταυτοχρονα εχεις προβλημα υγειας? :thnk:
Το τι γινεται οταν μεγαλωνεις το εμβολο που σπρωχνει τα υγρα ειναι καθαρα θεμα φυσικης. Διαβασε εδω
http://www.apriliabikers.gr/portal/internet-agores/eoo-ekt/msg350202/#msg350202
Διαβασε το προσεκτικα και θα σου λυθουν οι αποριες του προς τα που πρεπει να κινηθεις. Αμα δεν βγαλεις ακρη τα ξαναλεμε ;)
-
τα δαχτυλα μου και γενικα η παλαμη ειναι μεγαλη ομως λογο προβληματος δεν μπορω να βαλω πολυ δυναμη να τραβιξω την μανετα.
αν σκεφτεις μεσα σε κινηση στα 10 λεπτα το χερι αρχιζω να μην το νιωθω....
οποτε βαση του αθρου αν βαλω μεγαλητερη τρομπα θα πρεπει να δω πως ωα φτιαξω το εμβολο κατω να κανει ολη τη κινηση για σωστη συμπλεξη αποσυμπλεξη...
-
Ποιο αρθρο? Τα δικα μου λογια ειναι αρθρο? :D Ευχαριστω πολυ παντως :kalo:
Εαν το διαβασεις προσεκτικα θα δεις οτι υπαρχει ενας μαθηματικος τυπος ο οποιος λεει:
Πιεση στο κυκλωμα=force χεριου στον master/piston area master
Η πιεση στο κυκλωμα ειναι αντιστροφως αναλογη της διαμετρου του εμβολου. Οσο πιο μεγαλο εμβολο, τοσο μικροτερη η πιεση ή εαν θες, για να διατηρησεις την ιδια πιεση, πρεπει να ασκησεις μεγαλυτερη δυναμη με το χερι.
-
το να ειναι μακρια η μανετα και να πρεπει να κανω μεγαλητερη κινηση αλλα να ειναι μαλακη δεν θα με ενοχλουσε...
βρικα δανικη μια τρομπα απο ενα cbr 1000 η οποια στο οχημα αυτο ειναι αφρος.ο φιλος μου την δινει να δοκιμασω για να δω αποτελεσματα οποτε απο δευτερα τριτη θα ειμαι σε θεση να δω πως πραγματικα πρεπει να κινηθω....
σε ευχαριστω για τις απαντησεις σου ελπιζω να βρω ακρη...
-
Τσεκαρε και την διαμετρο του κατω εμβολου να εχεις παραπανω πληροφοριες ;)
-
Γνώμη μου παντός είναι εφόσον υπάρχει ιατρικό θέμα οτιδήποτε και να κάνεις η συνεχείς κίνηση του καρπού σου λίγο πολύ θα σου δημιουργεί το πρόβλημα που είναι και λίγο επικίνδυνο.
Μήπως να κοιτούσες για το μάνα που είναι εξίσου όμορφο αλλά και αυτόματο???
-
μπα δεν παιζει αυτοματο και ιταλικο....μην το παρακανουμε!!!!
-
μπα δεν παιζει αυτοματο και ιταλικο....μην το παρακανουμε!!!!
γιατι το λες αυτο μια χαρα μηχανακι ειναι το ΜΑΝΑ το ειχα οδηγησει και παει καλα !!!
-
προς θεου μην το περνεις αρνητικα. απλα πριν 6 χρονια που πηρα το shiver μεσα μου ειχα μεγαλο ανχος και γενικα πηρα μεγαλο ρισκο....
τωρα μετα απο 6 χρονια δεν αντεχω παλι μια ιδια κατασαση ασε που ψαχτικα πριν πολι λιγο καιρο να το δωσω εχει μονο 15000χιλ και μου ειπαν το πολυ 2000 ευρο....
οποτε προτημω να το κρατησω να το φερω στα μετρα μου και μετα.....καλες βολτες!!!!
-
ρυθμιζόμενες μανέτες ίσως να βοηθούσαν πιστεύω
ρυθμίζουν την απόσταση συμπλεξης και αποσύμπλεξης και έρχονται πιο κοντά στο χέρι σου
-
Τελικά μπήκε μανέτα απο κ8.
Ο συμπλέκτης πλέον είναι κατα 40% πιο μαλακός.
Φωτο για το πως κάθετε στην μηχανή αύριο.
Έχει κανεις ιδέα πως να βάλω τον καθρέπτη στην θέση του;
-
Η τρόμπα πάνω στο τιμόνι χρησιμοποιεί ένα πέταλο για να στηριχθεί..... Εάν βρεις από κτμ έχει σπείρωμα πάνω για καθρέφτη....
-
Άντε πάλι ψαξιμο....υπάρχει πουθενά σαν ανταλλακτικο να το αγοράσω;