APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: DarkSight στις Μάρτιος 19, 2009, 12:24:41 πμ
-
Ρε παιδιά, Tuono '06, 15.000 χλμ. service πριν απο 2.500 χλμ. (πριν απο ενα χρονο και κατι, απλά ελειπα και δεν το κινουσα!), λαδια Silkolene Pro 4! Έκανα έναν έλεγχο στα λαδια προχθές...και λάδια πουθενά! Ετσι είπα να λυσω τη βίδα και να τα αδειάσω να δω αφου δεν τα εβλεπα απο το σωληνάκι!Προς έκπληξή μου τα λαδια που βγήκαν απο το μοτερ μετα βιας γέμιζαν 1 λίτρο...... :cry: :cry: :cry:! Τρελάθηκα....και ακόμα τρελαμένος είμαι δηλαδή....! Λαμπάκι για τα λάδια υπάρχει? Γιατι δεν μου άναψε τίποτα τοσο καιρο? Ρε παιδιά γνωρίζει κανείς τίποτα για το θέμα? Καίει τόσα πολλά λάδια.....έλεος! :pray: BILL....????
-
Πως τα μέτρησες οταν ήταν μέσα?
-
λογικα τα μετρησε με κρυο μοτερ,αλλα και παλι 1 λιτρο????
-
Πως τα μέτρησες οταν ήταν μέσα?
Κοίταξα το σωληνάκι αριστερα Βύρωνα με ζεσταμενο μοτερ, αλλά το θέμα είναι ότι και λάθος να εκανα στη μετρηση η ποσοτητα που εβγαλα απο μεσα ήταν πολύ λίγη! Εσείς έχετε παρατηρήσει τίποτα τετοιο στα δικά σας? Αλήθεια, δε θα έπρεπε να ανάψει κανα λαμπάκι σ'αυτή την περίπτωση? :thnk:
-
γιαννη τα λαδια απο που τα εβγαλες?
μονο απο το μοτερ?
το δοχειο το αδειασες?
το tuono βγαζει λαδια απο 3 σημεια..
καρτερ που οντως εχει μεσα ενα λιτρο
φιλτρο λαδιου που θα βγαλει καμια 100 me 150ml
και το δοχειο αριστερα που θα χει εαν ειναι στο max γυρω στα 2700 με 2800 αναλογα πριν ποσες ωρες εσβησε ο κινητηρας
το min με το max ειναι 400 με 500ml .
το λαδι το βλεπεις μονο μετα απο τουλαχιστον 15 με 20 λεπτα λειτουργειας του κινητηρα κ να αναψει το βεντιλατερ...δεν ΑΡΚΟΥΝ τα 5 λεπτα
το λαμπακι δεν μετραει ποσοτητα αλλα πιεση στο κυκλωμα κ οταν την διαβασει χαμηλη τοτε σου αναβει ενα λυχναρι στο κοντερ κ ο εγκεφαλος δεν αφηνει τον κινητηρα να λειτουργησει πανω απο τις 2500στροφες
-
γιαννη τα λαδια απο που τα εβγαλες?
μονο απο το μοτερ?
το δοχειο το αδειασες?
το tuono βγαζει λαδια απο 3 σημεια..
καρτερ που οντως εχει μεσα ενα λιτρο
φιλτρο λαδιου που θα βγαλει καμια 100 me 150ml
και το δοχειο αριστερα που θα χει εαν ειναι στο max γυρω στα 2700 με 2800 αναλογα πριν ποσες ωρες εσβησε ο κινητηρας
το min με το max ειναι 400 με 500ml .
το λαδι το βλεπεις μονο μετα απο τουλαχιστον 15 με 20 λεπτα λειτουργειας του κινητηρα κ να αναψει το βεντιλατερ...δεν ΑΡΚΟΥΝ τα 5 λεπτα
το λαμπακι δεν μετραει ποσοτητα αλλα πιεση στο κυκλωμα κ οταν την διαβασει χαμηλη τοτε σου αναβει ενα λυχναρι στο κοντερ κ ο εγκεφαλος δεν αφηνει τον κινητηρα να λειτουργησει πανω απο τις 2500στροφες
Η αλήθεια είναι οτι δεν δούλεψε το μοτερ πανω απο 10 λεπτα και οτι λάδια εβγαλα μόνο απο τη βιδα που έχει απο κατω το κάρτερ και από το φίλτρο!Το δοχείο απο που το αδειάζω?Απλά φοβήθηκα και τα άλλαξα γρήγορα γιατι ήμουνα ταξίδι! Τώρα έχω βάλει καινούρια λάδια μέσα (2900 ml περίπου)!!! :cry: Τι να κάνω ρε γμτ?
-
TUONO 2006
επισης μετα το service των 10 000 μεσα σε μερικες μερες μου εδειξε ενδειξη πιεσης λαδιου
περασα απο το συνεργειο και συμπληρώσαμε 1 lt
γινεται κατι ???
-
γιαννη τα λαδια απο που τα εβγαλες?
μονο απο το μοτερ?
το δοχειο το αδειασες?
το tuono βγαζει λαδια απο 3 σημεια..
καρτερ που οντως εχει μεσα ενα λιτρο
φιλτρο λαδιου που θα βγαλει καμια 100 me 150ml
και το δοχειο αριστερα που θα χει εαν ειναι στο max γυρω στα 2700 με 2800 αναλογα πριν ποσες ωρες εσβησε ο κινητηρας
το min με το max ειναι 400 με 500ml .
το λαδι το βλεπεις μονο μετα απο τουλαχιστον 15 με 20 λεπτα λειτουργειας του κινητηρα κ να αναψει το βεντιλατερ...δεν ΑΡΚΟΥΝ τα 5 λεπτα
το λαμπακι δεν μετραει ποσοτητα αλλα πιεση στο κυκλωμα κ οταν την διαβασει χαμηλη τοτε σου αναβει ενα λυχναρι στο κοντερ κ ο εγκεφαλος δεν αφηνει τον κινητηρα να λειτουργησει πανω απο τις 2500στροφες
Η αλήθεια είναι οτι δεν δούλεψε το μοτερ πανω απο 10 λεπτα και οτι λάδια εβγαλα μόνο απο τη βιδα που έχει απο κατω το κάρτερ και από το φίλτρο!Το δοχείο απο που το αδειάζω?Απλά φοβήθηκα και τα άλλαξα γρήγορα γιατι ήμουνα ταξίδι! Τώρα έχω βάλει καινούρια λάδια μέσα (2900 ml περίπου)!!! :cry: Τι να κάνω ρε γμτ?
τωρα ετσι οπως τα κανες.....αστα να δουλεψουν λιγο,να μην πανε τσαμπα τα λεφτα κ αλλαξε τα σωστα την επομενη φορα
alexg
1 λιτρο ειναι παρα πολυ!
η λυχνια του λαδιου δεν δικαιολογειται να αναψει...ακομα κ με 1,5 λιτρο να εχει μεσα ο κινητηρας ειναι δυσκολο να αναψει....εαν οντως συνεβει ειναι απο τον πιεσοστατη της τρομπας λαδιου..
εαν τωρα πηρε οντως ενα λιτρο μαλλον δεν μπηκαν σωστα τα λαδια στην αλλαγη που ειναι κ το πιθανοτερο...εαν μπορουσε να καψει 1 λιτρο σε μεκρικες μερες τοτε ο καπνος που θα επρεπε να βγαζει απο πισω θα ηταν αποπνικτηκος
-
και το δοχειο αριστερα που θα χει εαν ειναι στο max γυρω στα 2700 με 2800 αναλογα πριν ποσες ωρες εσβησε ο κινητηρας
Μάλλον εννοείς 1700 με 1800...?
Τεσπα, εγω τελικα προχθές εβγαλα τα λάδια μόνο από το δοχείο και όχι το κάρτερ! :blus:Σήμερα πήγα και τα άδειασα όλα δλδ το δοχειο απο κάτω, το φίλτρο, και το κάρτερ(απο την αλλενόβιδα δίπλα στο φίλτρο, σωστα?)!Διαπίστωσα οτι τη μλκ την έκανα εγώ γιατι έβγαλα από την μηχανή περίπου 4,5 λίτρα λάδι!!!!!!!!!!!! 3 λίτρα περίπου έβγαλα μόνο από το δοχείο! :cry:
-
Mαλλον ηρθε η ωρα για ενα sticky post για το πως μετραμε τα λαδια στα Tuono και Mille και πως τα αδειαζουμε-συμπληρωνουμε αφου η διαδικασια διαφερει αρκετα απο τα υπολοιπα μηχανακια. :thnk:
Ποιος δεν βαριεται να το κανει?
Με φωτο κλπ εννοειται
Οχι μισοδουλειες :D
-
Mαλλον ηρθε η ωρα για ενα sticky post για το πως μετραμε τα λαδια στα Tuono και Mille και πως τα αδειαζουμε-συμπληρωνουμε αφου η διαδικασια διαφερει αρκετα απο τα υπολοιπα μηχανακια. :thnk:
Ποιος δεν βαριεται να το κανει?
Με φωτο κλπ εννοειται
Οχι μισοδουλειες :D
Το έχουν κάνει τα Αμερικανάκια πριν απο εμάς για εμάς :
Διαδικασία Αλλαγής λαδιών κινητήρα Tuono (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=121537&highlight=oil+change)
(http://www.streetknights.com/pics/TuonoOilChange/IMG_0430.JPG)
-
E τοτε ωρα για .........clopyright :blus:
-
έβγαλα από την μηχανή περίπου 4,5 λίτρα λάδι!!!!!!!!!!!! 3 λίτρα περίπου έβγαλα μόνο από το δοχείο! :cry:
Σωραίος ρε :h22:
:fask: :fask:
-
Ρε Bill, πόσα λάδια παιρνει μεσα γιατι εχω βραχυκυκλωσει και δεν εχω και το manual!Πάντως αν παίρνει 3700ml μεσα τότε έβγαλε πολύ λίγα από το δοχείο του λαδιού την πρώτη φορα (1-1,5 λίτρο)!Και επισης έβγαλα λίγα συνολικά σήμερα (4,5 λίτρα)!
Υ.Γ.: Στείλε μου ενα τηλ. επικοινωνίας αν μπορεις!
-
Ρε Bill, πόσα λάδια παιρνει μεσα γιατι εχω βραχυκυκλωσει και δεν εχω και το manual!Πάντως αν παίρνει 3700ml μεσα τότε έβγαλε πολύ λίγα από το δοχείο του λαδιού την πρώτη φορα (1-1,5 λίτρο)!Και επισης έβγαλα λίγα συνολικά σήμερα (4,5 λίτρα)!
Υ.Γ.: Στείλε μου ενα τηλ. επικοινωνίας αν μπορεις!
3700 χωρις αλλαγη φιλτρου
3900 με αλλαγη
Σωστη μετρηση σταθμης λαδιου, επιτυγχανεται ΜΟΝΟ μετα απο βολτα, τουλαχιστον 15-20 χιλιομετρων και ελεγχος αμεσως μετα το σταματημα του μοτερ (και στο ρελαντι να δουλευει δεν υπαρχει προβλημα)
4,5λιτρα..........σημαινει.............καταπονηση :D
-
3700 χωρις αλλαγη φιλτρου
3900 με αλλαγη
Σωστη μετρηση σταθμης λαδιου, επιτυγχανεται ΜΟΝΟ μετα απο βολτα, τουλαχιστον 15-20 χιλιομετρων και ελεγχος αμεσως μετα το σταματημα του μοτερ (και στο ρελαντι να δουλευει δεν υπαρχει προβλημα)
4,5λιτρα..........σημαινει.............καταπονηση :D
Και το μοτόρι σε όρθια θέση,χωρίς να είναι στο πλαϊνό σταντ αν δεν είσαι μόνος.
-
:bye:
το δικο μου παντως τσιμπαει το κατιτις του.....500-750ml ανα 5000χλμ!! :thnk:
τωρα δεν ξερω εαν αυτο ειναι φυσιολογικο η οχι............. :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Φοβερές τιμές AGIP
http://www.kostakis.gr/prosfores.html
-
και μένα αν τα αφήσω τα λάδια 5000χιλ καίει μισό κιλό...
-
εγινε sticky :bye:
-
Νομίζω ότι θέλει λίγο παραπάνω επιμέλεια το post πριν γίνει sticky ..
-
up!
Να πουμε στους επιδοξους μηχανικους η μαστροχαλαστες :tez: (διαλεχτε την κατηγορια σας) οτι οταν βαλουμε τα καινουργια λαδια, να προσεξουμε να βαλουμε γυρω στα 3 λιτρα αρχικα, να βαλουμε να δουλεψει το μοτερ κανα λεπτο ωστε να κυκλοφορησουνε τα νεα λαδακια και μετα να συμπληρωσουμε την υπολοιπη ποσοτητα. Αν δεν το κανουμε, θα ξεχυλισουν...πως το ξερω ε?
Κατηγορια Νο2 για εμενα.
Ο αμερικανος λεει να βαλουμε 3,25 quarts - εγω το υπολογισα στα 3,3λτ και μου ξερασε λιγακι :D παρολο που εβλεπα στον δεικτη οτι ανεβαινει επικινδυνα η σταθμη λαδιου.
Επισης, προσοχη στην σωστη θεση του φιλτρου λαδιου - η μεγαλη τρυπα με το λαστιχο ΜΕΣΑ στο μοτερ (αλλος ενας προβληματισμος μου)
Δεν ξερω αν εσεις καταφερατε να ξεβιδωσετε και το μεταλλικο φιλτρακι που εχει στο δοχειο λαδιου, εγω παντως δεν τα καταφερα. Παλεψα κανα 20λεπτο και μετα το αφησα...next time στον κυρ Bill
Καλημερα
-
ευστοχες οι παρατηρησεις σου :kalo: :kalo:
θα τις εχω πλεον υπ'οψιν μου!! :ohyes: :ohyes:
-
Δεν ξερω αν εσεις καταφερατε να ξεβιδωσετε και το μεταλλικο φιλτρακι που εχει στο δοχειο λαδιου, εγω παντως δεν τα καταφερα. Παλεψα κανα 20λεπτο και μετα το αφησα...next time στον κυρ Bill
Eιχες βγαλει το δοχειο λαδιου εντελως? Εαν οχι, ηθελε και ενα 2ο ατομο να στο κραταει.
Φανταζομαι οτι δοκιμασες να το ξεβιδωσεις με "καρυδακι" και καστανια, ε? :tez: :tez:
-
οχι, δεν εβγαλα τελειως το δοχειο. Γενικα, ειδα οτι με το πολυ ζορι ηταν επικινδυνο να σπασει καμια βαση και το αφησα. Με γερμανικο πολυγωνο παλευα (το οποιο πηγα και αγορασα γιατι δεν ειχα - ακου 27mm), με καρυδακι δεν πιανοταν καλα λογω του τσουτσουνακιου(sic) που εξεχει :D
Επισης, αγορασα και εβαλα σφικτηρακι με βιδα για τον σωληνα που παει στο δοχειο, αυτο με την εγκοπη ηταν ψιλομουφα και δεν εκλεινε
-
Γιαυτο σου ειπα για 2ο ατομο.......... Δοκιμασα και εγω στο capo, και ειδα οτι θα εσπαγε καμια ελαστικη βαση, και ετσι αναγκαστικα να το βγαλω εντελως.....
Θελει καρυδακι μακρυ, ή σωληνωτο (ειναι και πιο φθηνο απο γερμανοπολυγωνο ;))
Ο "μαμα" σφιχτηρας δεν ξανακουμπωνει. θελει πεταμα και πρεπει να μπει καινουριος............ Που πρεπει να εχεις και ειδικο εργαλειο......... Οπουτε καλα εκανες και εβαλες κανονικο σφιχτηρα :h22::h22::h22:
-
λες να πειραζει που δεν το εβγαλα να το καθαρισω?
-
λες να πειραζει που δεν το εβγαλα να το καθαρισω?
Δεν ξερω.............Στο δικο μου, δεν το εχω βγαλει ποτε. Του capo ειναι διαφορετικο, αλλα δεν ειχε το παραμικρο ;)
-
Γιαυτο σου ειπα για 2ο ατομο.......... Δοκιμασα και εγω στο capo, και ειδα οτι θα εσπαγε καμια ελαστικη βαση, και ετσι αναγκαστικα να το βγαλω εντελως.....
Θελει καρυδακι μακρυ, ή σωληνωτο (ειναι και πιο φθηνο απο γερμανοπολυγωνο ;))
Ο "μαμα" σφιχτηρας δεν ξανακουμπωνει. θελει πεταμα και πρεπει να μπει καινουριος............ Που πρεπει να εχεις και ειδικο εργαλειο......... Οπουτε καλα εκανες και εβαλες κανονικο σφιχτηρα :h22::h22::h22:
την πρωτη φορα που ειχα βγαλει τον σφιχτηρα εκανα κανα μισαωρο να τον ξαναβαλω....μπηκε.... την δευτερη το ειχα ξεχασει ποσο τσιμουκοδουλεια ειναι και πηγα να παρω καποιον με βιδα.... ηταν Κυριακη ομως.....
ετσι, και καθως οποιος δεν εχει μυαλο εχει ποδαρια, περπατησα περι τα 30 μετρα.... ανοιξα το καπω της ΑΛΦΑ και ξηλωσα ενα κολιεδακι απο το μαρκουτσι που στελνει τα νερα απο το δοχειο στο ψυγειο.... ετσι ειναι ακομη....
Οσο για το δοχειο εγω δεν το χω βγαλει ποτε. Χρειαζεται????
Συμπληρωσα 3,5 λιτρα λαδι. Πηγα μια βολτιτσα και το βραδι που γυρισα ηταν πανω απο την μεση. Με τον κινητηρα σε θερμοκρασια "αναβω βεντιλατερια" και 200 εμελ ακομη εφτασε στο μαξιμουμ.
Τα λαδια ειναι castrol gp1 pro ημισυνθετικα. Στις 3000 τα αλλαζω. Μεχρι τοτε εχει καψει 500 ml....
Θελω πολυ μια μερα να δω τον κινητηρα μεσα πως ειναι με την χρηση αυτων των λιπαντικων.
Ελπιζω να μην χρειαστει.... :D....