APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: gihal στις Φεβρουάριος 12, 2010, 03:35:06 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους,
μόλις φόρεσα τις SP στο TUONO μου και οι φίλοι μου μου λένε να βάλω οπωσδήποτε map για να μην έχω πρόβλημα με το μείγμα. Εγώ πήρα τον συνεργειά μου (Παργινός) και μου είπε οτι δεν υπάρχει κανένας μα κανένας απολύτως λόγος να αλλάξεις το map σου απο την στιγμή που έβαλες μόνο τελικά.
Ακούω τις γνώμες σας.
-
Καυσαναλυση talks and bullshit walks ;)
Πιο φερέγγυος μάστορας απο τον καυσαναλυτη δεν υπαρχει
Τέλος ._
-
:bye:
+1 σε οτι λεει ο Μακης!! ;)
σαν ιδιοκτητης tuono κ εχοντας τις akrapovic sp αλλαξα 1) τον χαρτη σε map2, 2)το φιλτρο σε k&n 3)εβγαλα κ τον πνιχτη. δουλευει αψεγαδιαστα σε αυτη την μορφη εδω κ 3χρονια! :ohyes: :ohyes:
-
:bye:
+1 σε οτι λεει ο Μακης!! ;)
σαν ιδιοκτητης tuono κ εχοντας τις akrapovic sp αλλαξα 1) τον χαρτη σε map2, 2)το φιλτρο σε k&n 3)εβγαλα κ τον πνιχτη. δουλευει αψεγαδιαστα σε αυτη την μορφη εδω κ 3χρονια! :ohyes: :ohyes:
+ αλλα τοσα κι απο μενα!!!!!
-
+++ σε αυτά που λέει ο Μάκης...
επίσης δεν θέλω να πω κάτι για τον Παργινό γιατί καλό δεν θα είναι...
όπως έχω ξαναγράψει παλιότερα μου αρέσει να μιλάω με στοιχεία...
αν έχεις όρεξη διάβασε λίγα πράγματα στο http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2523.225 (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2523.225) ...
και να προσθέσω ότι μετά την αλλαγή των τελικών μόνο,ήταν σαν μπουκωμένο...
μετά και την αλλαγή από Map1 σε Map2 φάνηκε σαν να "ξεμπούκωσε" σε αίσθηση...
-
Εγώ πήρα τον συνεργειά μου (Παργινός) και μου είπε .......
Σώθηκες!!! :h22: :h22:
Καυσαναλυση talks and bullshit walks ;)
Πιο φερέγγυος μάστορας απο τον καυσαναλυτη δεν υπαρχει
Τέλος ._
Σιγά μην ξέρει από καυσανάλυση ο Παργινός. Μόνο να βγάζει βρώμες για κομμένους/ξαναραμένους σκελετούς ξέρει.
Αμφιβάλω αν έχει και το μηχάνημα.
επίσης δεν θέλω να πω κάτι για τον Παργινό γιατί καλό δεν θα είναι...
Έεεελλααα... Ψέματαααα λές....
Δεν έχει ούτε μία καλή κουβέντα? Ψάξε λίγο καλύτερα.... :h22:
Εγώ πάντως που ήθελα να τα πω ...τα είπα...: http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=10547.msg380931#msg380931
...μόλις φόρεσα τις SP στο TUONO μου και οι φίλοι μου μου λένε να βάλω οπωσδήποτε map για να μην έχω πρόβλημα με το μείγμα.
Είναι η πρώτη φορά που θα συστήσω σε κάποιον: ΑΚΟΥ τους φίλους σου, και **** τον ''μάστορα''...
Καλορίζικες οι Ακράπες και καλομπουμπούνητες!
:bye:
-
Σιγά μην ξέρει από καυσανάλυση ο Παργινός. Μόνο να βγάζει βρώμες για κομμένους/ξαναραμένους σκελετούς ξέρει.
Αμφιβάλω αν έχει και το μηχάνημα.
Δεν ειπα οτι πρεπει να την κανει εκει την καυσαναλυση ο φιλος :shahea:
-
Δεν ειπα οτι πρεπει να την κανει εκει την καυσαναλυση ο φιλος :shahea:
Ναι βρε Μάκη σόρρυ. Δίκιο έχεις.
Είδα το όνομα (ούτε να το γράψω δεν μπορώ) και καταλαβαίνεις...τσαντίστηκα....... οπότε και αμέλησα να γράψω ότι συμφωνώ μαζί σου.
:bye:
Sorry για το οφ-τόπικ
-
Καλα θα κανεις να κανεις μια καυσαναλυση προκειμενου να δεις τι γινεται αλλα αν σκεφτεις οτι η μαμα εταιρεια δινει το προγραμμα μαζι με τις εξατμισεις κατι θα ξερει και αυτη,αλλωστε δεν κοστιζει τιποτα.
Δεν ξερω αν φορας και φιλτρο αλλα ειναι γνωστο οτι βαζοντας ελευθερες εξατμισεις και φιλτρο το μηχανακι γενικα "¨στεγνωνει¨" σε σχεση με πριν και συνηθως το νοιωθεις να σφιγγει ψηλα.
Βαση δυναμομετρησεων που εχω δει και εχω κανει ενα στεγνο μηχανακι μπορει να αποδιδει περισσοτερα αλογα αλλα εχει μεγαλο κινδυνο να κανει κρακ μιας και μην ξεσνας οτι το καυσιμο πεφτοντας στον κυλινδρο τον ψυχει κιολας.
Αν εχεις τις ταπες στις εξατμισεις το προβλημα ειναι μικροτερο αλλα θεωρ οτι εξακολουθει να υπαρχει.Αν θελεις να δεις με το ματι αν ειναι φτωχο το μηχανακι ριξε μια ματια στις εξοδους των εξατμισεων,αν ειναι πεντακαθαρες,δλδ χωρις καθολου μαυριλα αυτο σημαινει οτι μαλλον ειναι στεγνο(ειναι εμπειρικος τροπος και αν ειμαι λαθος ας με διορθωσει καποιος).
Το θεμα παντως ειναι πως οπως και να ειναι ταπωμενες ή μη πηγαινε να βαλεις το προγραμμα σε κανεναν μαστορα! :bye:
καλοβροντητες κιολας!
-
Mε τελικα μονο, πρεπει να αλλαξεις σε map2.
Καυσαναλυση κια συγχρονισμος πεταλουδων, γινεται στο σερβις των 20000χλμ και δεν ειναι αναγκαιες οταν αλλαζεις χαρτη.
-
Mε τελικα μονο, πρεπει να αλλαξεις σε map2.
Καυσαναλυση κια συγχρονισμος πεταλουδων, γινεται στο σερβις των 20000χλμ και δεν ειναι αναγκαιες οταν αλλαζεις χαρτη.
+997.6
H Αprilia δίνει το map2 για aftermarket εξάτμιση.
Τώρα αν θέλει κανείς δεν χάνει τίποτα να κάνει ένα συγχρονισμό και μια καυσανάλυση...είναι 15 λεπτά δουλειά...
Εμένα με την evo χρειάστηκε ένα κλικ για να συγχρονίσουν οι πεταλούδες και τις έβαλα στα 10000 περίπου..
-
:bye:
+1 σε οτι λεει ο Μακης!! ;)
σαν ιδιοκτητης tuono κ εχοντας τις akrapovic sp αλλαξα 1) τον χαρτη σε map2, 2)το φιλτρο σε k&n 3)εβγαλα κ τον πνιχτη. δουλευει αψεγαδιαστα σε αυτη την μορφη εδω κ 3χρονια! :ohyes: :ohyes:
+ αλλα τοσα κι απο μενα!!!!!
+αλλα τοσα και απο μενα!! :D :D
-
Γιωργο,σκεφτηκα να σου αναφερω για το map 2,αλλα φανταστηκα οτι το ηξερες.
Πες μας και τις εντυπωσεις σου απο SP+map2.
"KAΛΟΦΟΡΕΤΕΣ"
-
Βαλε και καμια φοτο να παρουμε ματι...καλοριζικες! :kalo:
-
Θα "αναπνευσει" το μοτορι λεμε...... :ohyes:
Just do it man,...., :D
-
Σας ευχαριστώ πάρα πολυ όλους (γι'αυτο γουστάρω τρελλά εδώ μέσα) για την βοήθειά σας. Σήμερα βάζω map2+συγχρονισμός για φίλτρο δεν ξέρω ακόμα και επίσης θα ανεβάσω photo+video άμεσα να δείτε και να ακούσετε να γουστάρετε.
-
αντε με το καλο...... ;) ;)