APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: nickkrip στις Μάρτιος 03, 2008, 10:22:45 μμ
-
θελω να βαλω τις συγκεκριμενς εξατμισεις και θελω να ξερω αν τις εχει βαλει καποιος να μου πει αν ειναι καλες και αν αξιζουν. αν περνει κανενα αλογο,απο θορυβο πως ειναι κτλ. τισ εχει στο σιτε της η Akrapovic.
http://www.akrapovic.com/product-catalog/motor-exhaust/?puid=361
Ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω :bye:
-
Οι εξατμησεις ειναι κουκλες και αποτι λεει η ακραποβιτς στα τεχνικα χαρακτηριστικα κερδίζεις περι τα 8 ιππάκια. Καθολου ασχημα αν βεβαια πιστευεις οτι τα 2+ χιλιαρικακια που θα εχει το συστημα τα αξιζουν για το συγκεκριμενο κέρδος.
Εχω και εγω μια απορια... που μαλλον ο bill θα μπορει να μας την λυσει... το συγκεκριμένο συστημα έχει καταλυτες και υποδοχή για τον σενσορα λ που για να μην τους παρεις του καταλυτες στα χέρια πρέπει να τον βάλεις.
Και ερωτω... map2 λογικα δεν θα μπορεί να παιξει, μια και ο λ καταργειται με το map2... πως σκατα θα παρεις το καλυτερο απο τα εξατμισάκια σου? Θέλει power commander? η στα 2007+ μηχανακια στο map2 παραμενει σε λειτουργία ο λ?
Το εχει ψαξει κανείς το θέμα? :thnk:
-
To θέμα που αναφέρεις δεν το έχω διαβάσει. Αυτό που ξέρω είναι ότι μόνο τα τελικά έχουν στην Ευρώπη 1.500€ :pray:, ενώ στο αμερικάνικο site αναφέρουν ότι η αύξηση της απόδοσης είναι της τάξης των 3,5-6 hp σε σύγκριση με τους 7-11 hp των παλαιών.
Όμορφες είναι αλλά πολλάαααααα λεφτά :dry:
-
παντως εγω εριξα μια ματια στο af1 racing και ειδα οτι με περιπου 585ευρα (+μεταφορικα), φερνεις akrapovic aprilia τελικα μαζι με τις carbon βασεις τους (αληθεια στην ελλαδα ποσο πωλειται το σετ απο την Αprilia Hellas???)
Νομιζω οτι ειναι ευκαιρια, ουτε πολλα λεφτα, και το κομματι σου κανεις και κατι αλογακια μπορει να δεις ψηλα...
Και με τα υπολοιπα 1000 ευρω βαζεις αλλα πραγματα πανω στο μηχανακι, πας κανα ταξιδακι η κανεις κανα CSS.
-
ego paidia pou to psiliepsaxa katalava oti kalitera na valo tis palies akrapes pou tha paro apo tii akouo 8 alogakia k tis vrisko k 800 euro stin ellada kainourgies.ase pou vgainoune k ta tapidia apo piso gia thorivo k dexonte k to map2.kalitera pisteuo apo to na doso 2000 k na tis exo klistes me ixo sxedon mama
-
ego paidia pou to psiliepsaxa katalava oti kalitera na valo tis palies akrapes pou tha paro apo tii akouo 8 alogakia k tis vrisko k 800 euro stin ellada kainourgies.ase pou vgainoune k ta tapidia apo piso gia thorivo k dexonte k to map2.kalitera pisteuo apo to na doso 2000 k na tis exo klistes me ixo sxedon mama
8 αλογα μονο με τελικα δεν υπαρχει περιπτωση να παρει η μηχανη σου.αυτα θα τα παρει μονο με λαιμους φιλτρο και προγραμμα.
-
και αν..... :bye:
-
Γιατί ρε μάγκες και ΑΝ ?? :thnk:
Πάνω κάτω 8 άλογα +- παίρνεις με 2 slip on και map 2. Που σας φαίνεται το περίεργο δλδ;
-
δε θυμαμαι να το εχω δει σε καποια δυναμομετρηση....αν εχεις καμια προχειρη βυρωνα στειλε! ;)
-
και εγω δηλαδη που εβαλα απο λαιμους τα μπαμπακια ποσα αλογατα πηρα 20?
-
δε θυμαμαι να το εχω δει σε καποια δυναμομετρηση....αν εχεις καμια προχειρη βυρωνα στειλε! ;)
Εχω κάνει δύο δυναμομετρήσεις. Του SuperFlow ήταν 127+ και του Dynojet 128+
Xλμ όταν το έκανα 2.700
LeoVince Slip on
KN Filter
Open AirBox
Map2
Βγάλσιμο Βολαν και τίποτα άλλο.
-
ναι αλλα κι ανοιχτο φιλτροκουτι και χωρις βολαν... :thnk: :thnk:
παιζουν κι αυτα το ρολο τους φανταζομαι
-
μονο απο το φιλτροκουτι πηρες τα μισα και παραπανω αλογα.οχι απο τα slip on.
-
μονο απο το φιλτροκουτι πηρες τα μισα και παραπανω αλογα.οχι απο τα slip on.
Μάλλον τα ξέρεις καλύτερα από μένα.... :dry:
Για να μην ακούω φούμαρα και τις μαλακίες των Αμερικλάνων σχετικά με τα πλεονεκτήματα των ανοιχτών φίλτροκυτίων (sic), οι δυναμομετρήσεις μου έγιναν με και χωρίς airbox την ίδια στιγμή (κανα ½ωρο δλδ που μας πήρε για να μοντάρουμε το ανοιχτό.)
Στην μέτρηση που βλέπετε πάνω, η κόκκινη γραμμή είναι με ανοιχτό κουτί και η μπλέ με το μαμά. Τα οφέλη είναι πάρα πολύ μικρά (της τάξεως του ενός ίππου) και μόνο σε κάποια κλίμακα στροφών. Μια μικρή διαφορά είχε και στην ροπή που ήταν 0,5 κιλό περισσότερη (όχι παντού)
Αλλη ερώτηση;
-
οχι ρε μαν σορυ ολα εσυ τα ξερεις.
-
οχι ρε μαν σορυ ολα εσυ τα ξερεις.
Δεν νομίζω ότι η απάντηση μου διέφερε απ΄το στύλ των δικών σου απαντήσεων και διαπιστώσεων όταν αμφισβητείς τα λεγόμενα μου.
και εγω δηλαδη που εβαλα απο λαιμους τα μπαμπακια ποσα αλογατα πηρα 20?
μονο απο το φιλτροκουτι πηρες τα μισα και παραπανω αλογα.οχι απο τα slip on.
Sorry αν σε ενόχλησε ο τρόπος μου πάντως. Δεν είχα τέτοιο σκοπό, απλά το θέμα με τα airbox το είχα ψάξει πολύ καθώς είχα οργανώσει το τότε group buy για να τα πάρουμε απ΄το ironbite. Αυτά που είχα διαβάσει πριν το πάρω ήταν λαγοί με πετραχείλια. Τουλάχιστον αυτό που πήραμε δεν έχει προβλήματα εφαρμογής, γιατί το αμερικάνικο είναι ΓΤΠΚ....
:bye:
-
οχι ρε μαν σορυ ολα εσυ τα ξερεις.
Δεν νομίζω ότι η απάντηση μου διέφερε απ΄το στύλ των δικών σου απαντήσεων και διαπιστώσεων όταν αμφισβητείς τα λεγόμενα μου.
και εγω δηλαδη που εβαλα απο λαιμους τα μπαμπακια ποσα αλογατα πηρα 20?
μονο απο το φιλτροκουτι πηρες τα μισα και παραπανω αλογα.οχι απο τα slip
Sorry αν σε ενόχλησε ο τρόπος μου πάντως. Δεν είχα τέτοιο σκοπό, απλά το θέμα με τα airbox το είχα ψάξει πολύ καθώς είχα οργανώσει το τότε group buy για να τα πάρουμε απ΄το ironbite. Αυτά που είχα διαβάσει πριν το πάρω ήταν λαγοί με πετραχείλια. Τουλάχιστον αυτό που πήραμε δεν έχει προβλήματα εφαρμογής, γιατί το αμερικάνικο είναι ΓΤΠΚ....
:bye:
otan kapois den simfonei mazi soy den simenei oti einai asxetos kai esy o sxetikos.exo kanei arketes metatropes sto diko mou tuono kai ena einai sigoyro.mono me telika kai filtro einai misi douleia.otan baleis laimoys kai kana commander tha katalabeis ti thelo na po.sorry gia ta greekglish alla den exei ellhnikoys xarakthres edo.
:bye:
-
otan kapois den simfonei mazi soy den simenei oti einai asxetos kai esy o sxetikos.exo kanei arketes metatropes sto diko mou tuono kai ena einai sigoyro.mono me telika kai filtro einai misi douleia.otan baleis laimoys kai kana commander tha katalabeis ti thelo na po.sorry gia ta greekglish alla den exei ellhnikoys xarakthres edo.
:bye:
Δεν σε είπα άσχετο. Απάντησα στο ειρωνικό ποστ σου βάζοντας την δυναμομέτρηση που δείχνει ότι τα Tuono με το μοτέρ V990RR μπορούν να πάρουν εύκολα τα άλογα που αμφισβήτησες. Αλλο το να λες μισή δουλειά και άλλο να λες αποκλείεται. Δεν αμφισβήτησα τα οφέλη του PCIII και της ολόσωμης. Αυτό που είπα και που μπορεί να το δει κάποιος σε δεκάδες δυναμομετρήσεις στο AF1 είναι ότι με ένα λογικότατο κόστος αυτά τα μοτέρ βγάζουν 7-10 άλογα παραπάνω από stock.
Πιθανόν να αποκλείεται στο Tuono 02-05 που αν δεν μπουν εξατμίσεις από λαιμούς (αφού δεν βγάζει 2->2) δεν πρόκειται ούτε τα άλογα να βγάλεις ούτε την τρύπα να στις μεσαίες να κλείσεις.Τα tuono όμως, όπως και τα Mille με λαιμούς 2->2 έχουν σαφώς μικρότερο όφελος. Αν έχεις δεί τις μετρήσεις (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=2523.0) που είχαμε κάνει εγώ, ο backys και ο theok θα δεις ότι το μηχανάκι του backy που φόραγε ολοσωμες είχε 3 άλογα παραπάνω απ΄το δικό μου και 1,5-2 απ του theok και αυτό πάνω απ΄τις 9.500 -10.000 που έτσι κι αλλιώς το Mille δουλεύει καλύτερα λόγω μακρύτερου ram-air.
Αυτά που ξέρω προσπαθώ να τα τεκμηριώνω. Αν διαφωνείς με τα λεγόμενα μου ευχαρίστως να ακούσω τις διαφωνίες σου σε ότι αφορά τις βελτιώσεις των μοτέρ V990RR.