0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #30 - : Νοέμβριος 09, 2009, 04:22:52 μμ »
Ρε κουλάρετε λέμε. Μηπως να αλλάξει ο τίτλος σε "Ακόμα ένας ιδιοκτήτης στο σκαμνί !!" ??

Zac η αλήθεια είναι ότι όσοι έγραψαν εδώ, προσωπικές εμπειρίες κατέθεσαν. Δεν είπε κανείς ότι σπάνε όλα. Είπαν ότι έσπασαν τα δικά τους. Αν αυτό τρομάζει τους υπόλοιπους είναι άλλο καπέλο και προφανώς δεν μπορούν να ζυγιστεί μια απαγοήτευση (και χρηματική ζημιά αν δεν είναι εγγύηση) με την ανησυχία που νοιώθουν όσοι δεν έχουν πρόβλημα.

Υπάρχουν Tuono & Mille με πολλά χλμ χωρίς προβλήματα, αλλά τα στραβά είναι που κοιτάμε.

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #31 - : Νοέμβριος 09, 2009, 05:23:12 μμ »
Ρε κουλάρετε λέμε. Μηπως να αλλάξει ο τίτλος σε "Ακόμα ένας ιδιοκτήτης στο σκαμνί !!" ??

Zac η αλήθεια είναι ότι όσοι έγραψαν εδώ, προσωπικές εμπειρίες κατέθεσαν. Δεν είπε κανείς ότι σπάνε όλα. Είπαν ότι έσπασαν τα δικά τους. Αν αυτό τρομάζει τους υπόλοιπους είναι άλλο καπέλο και προφανώς δεν μπορούν να ζυγιστεί μια απαγοήτευση (και χρηματική ζημιά αν δεν είναι εγγύηση) με την ανησυχία που νοιώθουν όσοι δεν έχουν πρόβλημα.

Υπάρχουν Tuono & Mille με πολλά χλμ χωρίς προβλήματα, αλλά τα στραβά είναι που κοιτάμε.

συμφωνω απολυτα με την αποψη σου Βυρωνα!! :kalo:
μην ξεχναμε οτι πολλοι απο εμας εχουν επενδυσει κ χρημα κ χρονο αλλα κ πολλη αγαπη σε αυτα τα μηχανακια, οποτε πιστευω οτι δικαολογημενα ανησυχουμε  :pray: :pray:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος norton

  • ***
  • 97
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #32 - : Νοέμβριος 09, 2009, 05:36:07 μμ »
προσωπικα το δικο μου tuono μονο στην αντιπροσωπια το πηγαινω αφου εκει βρισκετε κ το εξουσιοδοτημενο συνεργειο για aprilia .εκει δουλεβε κ ο γνωστος σε ολους μας Bill οταν ηταν στη Κυπρο κ αυτος ηταν ο μηχανικος που ανοιξε για πρωτη φορα το μοτερ μου. :bye: :bye:

*

zlionakis

Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #33 - : Νοέμβριος 09, 2009, 06:50:05 μμ »
Ο Βασίλης είχε απόλυτο δίκιο όταν έλεγε για ανύπαρκτο ποιοτικό έλεγχο από απρίλια-ρόταξ κι ότι απ' το 2006 και μετά θα σπάνε το ένα μετά απ' τ' άλλο.
Φίλε  Pete το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επενδύσεις σε γιεν! :bye:

κάτι τέτοιο εννοούσα....





*

zlionakis

Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #34 - : Νοέμβριος 09, 2009, 06:52:40 μμ »
Παιδιά αν υπάρχει έστω κ ένας που πιστεύει ότι όλα αυτά τα περιστατικά που συμβαίνουν είναι τυχαία λυπάμαι πολύ αλλά εθελοτυφλει.δειτε κ αυτό http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=191196 . διαβαστετο μεχρι το τελος. :bye: :bye:

και κάτι τέτοιο....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #35 - : Νοέμβριος 09, 2009, 06:53:38 μμ »
Εγω θα εστιαζα στα λαδια, οχι μονο ως ποσοστητα, αλλα και ως ποιοτητα........... Μαζι με τις μικροτερες ανοχες στον στροφαλο και στο οτι αργει να ανεβασει πιεση με το μακρυ φιλτρο.................
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #36 - : Νοέμβριος 09, 2009, 07:10:31 μμ »
Εγω θα εστιαζα στα λαδια, οχι μονο ως ποσοστητα, αλλα και ως ποιοτητα........... Μαζι με τις μικροτερες ανοχες στον στροφαλο και στο οτι αργει να ανεβασει πιεση με το μακρυ φιλτρο.................

Σωστός και στα 3.
Ετσι από περιέργεια, τα παιδιά απ΄την Κύπρο τι λάδια βάζατε?  :thnk:

*

davide

Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #37 - : Νοέμβριος 09, 2009, 07:25:34 μμ »
Εγω θα εστιαζα στα λαδια, οχι μονο ως ποσοστητα, αλλα και ως ποιοτητα........... Μαζι με τις μικροτερες ανοχες στον στροφαλο και στο οτι αργει να ανεβασει πιεση με το μακρυ φιλτρο.................

Σωστός και στα 3.
Ετσι από περιέργεια, τα παιδιά απ΄την Κύπρο τι λάδια βάζατε?  :thnk:

και τί ποσότητα βάζατε?  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος norton

  • ***
  • 97
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #38 - : Νοέμβριος 09, 2009, 08:08:47 μμ »
Στο πρώτο servise η αντιπροσωπία μου είχε βάλει pj1 15w50 ημησυνθετικο,το ίδιο κ στις 4000klm .στις 7000klm κ αφού είχε έρθει ο Bill silkoline .stis 10000klm silkoline .μετά που έφυγε ο Bill η αντιπροσωπία σταμάτησε τα silkoline  k μας έβαζε IGOL 15W50 ημησυνθετικο.κ εγώ σας ερωτώ ,είναι σωστό κάθε 3000klm να αλλάζεις μάρκα λαδιού ?ΑΥΤΑ  ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΕΔΩ ΣΤΗ ΚΥΠΡΟ.




*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #39 - : Νοέμβριος 09, 2009, 08:56:52 μμ »
κ εγώ σας ερωτώ ,είναι σωστό κάθε 3000klm να αλλάζεις μάρκα λαδιού


Φιλε νομιζω δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο.....

Οχι τετοιο δηλαδη,που μια τοσο σημαντικη βλαβη, να οφηλεται σε αυτη την αιτια.
How blind,can you be,dont you see..........

*

Pete

Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #40 - : Νοέμβριος 09, 2009, 10:04:19 μμ »
Σας ευχαριστώ όλους για τη συμπαράσταση.

Να απαντήσω σε κάποια...

Πάντα έμπαινε λαδι IGOL. 
Είμουν και πάντα θα είμαι πολύ σχολαστικός με τη στάθμη του λαδιού. άλλαζα κάθε 2500-3000 χλμ.
Πρίν τις Σέρρες έγινε σερβις και μετά τις Σέρρες άλλο σέρβις και το μηχανάκι μόλις είχε κάνει 700χλμ.
Η προηδοποίηση για το λάδι άναψε 3-4 φορές, αμέσως μετά που ξεκινούσα τη μηχανή και έμεινε αναμμένο μόνο για 1-2 δευτερόλεπτα.  Αυτό δεν είναι κάτι παραξενο διότι γινόταν και σε άλλα μηχανάκια που είχα άλλω μάρκων.

Βλέπετε, το πρόβλημα μου δέν είναι γιατί έσπασε το μηχανάκι, αλλά γιατί εδώ και ένα μήνα κάθετε στο συνεργείο ανέγγικτο.  Δηλ. θα πάρω πίσω το μηχανάκι με το νέο χρόνο :psdof: στη καλύτερη περίπτωση. :cry:

Το πρόβλημα εδώ είναι η αντιπροσωπεία.  Κακή οργάνωση, κακοί χειρισμοί, και τα έχω πραγματικά βαρεθέι αυτά.  Οδηγώ μοτο πάνω απο 15 χρόνια και πραγματικά δεν μπορώ να μείνω χωρίς έστω και για μία εβδομάδα.  Γι' αυτό σκέφτωμε σοβαρά αλλαγή στρατοπέδου και το streetfighter της Ducati μου αρέσει.  Το άσχημο είναι η πολύ ψηλή τιμής της.

Αυτά...
Καλό σας βράδυ.



*

davide

Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #41 - : Νοέμβριος 09, 2009, 10:19:10 μμ »
κ εγώ σας ερωτώ ,είναι σωστό κάθε 3000klm να αλλάζεις μάρκα λαδιού


Φιλε νομιζω δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο.....

Οχι τετοιο δηλαδη,που μια τοσο σημαντικη βλαβη, να οφηλεται σε αυτη την αιτια.

Να πω κι εγώ κάτι άσχετο?

Κοιτάζοντας μέσα στο manual της μηχανής μου, λέει να χρησιμοποιήσω λάδι SAE 15W-50 το οποίο πρέπει τουλάχιστον να CCMC G-4, A.P.I. SG.

Με μία γρήγορη ματιά στα site των διαφόρων εταιριών παρατήρησα ότι:

Silkolene
IP
AGIP
Motul

πληρούν ή υπερπληρούν τα standards αυτά.


στα επίσημα site της IGOL και της PG1, φαίνεται να μην πληρούν ή τουλάχιστον να μην αναγράφουν ότι πληρούν το CCMC G-4!! :thnk:
είναι τυχαίο? :ohmy:

παραθέτω και τα επίσημα site των 2 αυτών εταιριών:

http://www.igol-fr.com/motor-oil-lubricant/motorbikes.htm
http://www.pj1.com/

*

Αποσυνδεδεμένος 7Gibernau

  • *****
  • 575
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #42 - : Νοέμβριος 09, 2009, 10:51:58 μμ »
κ εγώ σας ερωτώ ,είναι σωστό κάθε 3000klm να αλλάζεις μάρκα λαδιού


Φιλε νομιζω δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο.....

Οχι τετοιο δηλαδη,που μια τοσο σημαντικη βλαβη, να οφηλεται σε αυτη την αιτια.

Να πω κι εγώ κάτι άσχετο?

Κοιτάζοντας μέσα στο manual της μηχανής μου, λέει να χρησιμοποιήσω λάδι SAE 15W-50 το οποίο πρέπει τουλάχιστον να CCMC G-4, A.P.I. SG.

Με μία γρήγορη ματιά στα site των διαφόρων εταιριών παρατήρησα ότι:

Silkolene
IP
AGIP
Motul

πληρούν ή υπερπληρούν τα standards αυτά.


στα επίσημα site της IGOL και της PG1, φαίνεται να μην πληρούν ή τουλάχιστον να μην αναγράφουν ότι πληρούν το CCMC G-4!! :thnk:
είναι τυχαίο? :ohmy:

παραθέτω και τα επίσημα site των 2 αυτών εταιριών:

http://www.igol-fr.com/motor-oil-lubricant/motorbikes.htm
http://www.pj1.com/
παιζει να βρηκες το λογο που χαλανε τα μπισικλερια................
[Υπογραφη]

miss you baby.....

*

davide

Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #43 - : Νοέμβριος 09, 2009, 11:05:12 μμ »
κ εγώ σας ερωτώ ,είναι σωστό κάθε 3000klm να αλλάζεις μάρκα λαδιού


Φιλε νομιζω δεν παιζει ιδιαιτερο ρολο.....

Οχι τετοιο δηλαδη,που μια τοσο σημαντικη βλαβη, να οφηλεται σε αυτη την αιτια.

Να πω κι εγώ κάτι άσχετο?

Κοιτάζοντας μέσα στο manual της μηχανής μου, λέει να χρησιμοποιήσω λάδι SAE 15W-50 το οποίο πρέπει τουλάχιστον να CCMC G-4, A.P.I. SG.

Με μία γρήγορη ματιά στα site των διαφόρων εταιριών παρατήρησα ότι:

Silkolene
IP
AGIP
Motul

πληρούν ή υπερπληρούν τα standards αυτά.


στα επίσημα site της IGOL και της PG1, φαίνεται να μην πληρούν ή τουλάχιστον να μην αναγράφουν ότι πληρούν το CCMC G-4!! :thnk:
είναι τυχαίο? :ohmy:

παραθέτω και τα επίσημα site των 2 αυτών εταιριών:

http://www.igol-fr.com/motor-oil-lubricant/motorbikes.htm
http://www.pj1.com/
παιζει να βρηκες το λογο που χαλανε τα μπισικλερια................

Αν κάτι τέτοιο επιβεβαιωθεί, θα είναι τουλάχιστον τραγικό... :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1384
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +570
Απ: Ακομα μια V990 στο 'σκαμνι' !!!
« Απάντηση #44 - : Νοέμβριος 10, 2009, 12:41:47 πμ »

Βλέπετε, το πρόβλημα μου δέν είναι γιατί έσπασε το μηχανάκι, αλλά γιατί εδώ και ένα μήνα κάθετε στο συνεργείο ανέγγικτο.  Δηλ. θα πάρω πίσω το μηχανάκι με το νέο χρόνο :psdof: στη καλύτερη περίπτωση. :cry:

Το πρόβλημα εδώ είναι η αντιπροσωπεία.  Κακή οργάνωση, κακοί χειρισμοί, και τα έχω πραγματικά βαρεθέι αυτά. 


δεν ξερω αν σε παρηγορει αυτο αλλα εμενα την πρωτη φορα (απο σασμαν) εκανε 7(!!!!) μηνες για να φτιαχτει και την δευτερη φορα (παλι σασμαν!)...ενταξει..καλυτερα...εκανε γυρω στο 3 μηνο!! και αυτα λογω αντιπροσωπειας εεε? :psdof:



Να πω κι εγώ κάτι άσχετο?

Κοιτάζοντας μέσα στο manual της μηχανής μου, λέει να χρησιμοποιήσω λάδι SAE 15W-50 το οποίο πρέπει τουλάχιστον να CCMC G-4, A.P.I. SG.

Με μία γρήγορη ματιά στα site των διαφόρων εταιριών παρατήρησα ότι:

Silkolene
IP
AGIP
Motul

πληρούν ή υπερπληρούν τα standards αυτά.


στα επίσημα site της IGOL και της PG1, φαίνεται να μην πληρούν ή τουλάχιστον να μην αναγράφουν ότι πληρούν το CCMC G-4!! :thnk:
είναι τυχαίο? :ohmy:

παραθέτω και τα επίσημα site των 2 αυτών εταιριών:

http://www.igol-fr.com/motor-oil-lubricant/motorbikes.htm
http://www.pj1.com/

και εγω agip χρησιμοποιω εξαρχης...αλλα την πατησα με το καλημερα!
παντως το manual στο tuono προτινει ξεκαθαρα λαδια ip ή agip!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης