0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φιλοι γεια σας απο Κύπρο.Πριν ένα μηνά πήγα βόλτα με μια παρέα με το Tuono μου στο βουνό, αρκετά γρήγορη θα έλεγα. Σε μια στιγμή όταν άλλαζα ταχύτητα άρχισε ένας παράξενος θόρυβος να ακούγετε από την μηχανή του T. Σαν κάτι να κτυπούσε. Να μην σας πολυλογώ, την επόμενη (Δευτέρα) το πήγα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας, που μετά από μία βδομάδα που καθότανε εκεί μου ανακοίνωσαν ότι έχει πρόβλημα μπιέλας και θα πρέπει να ανοιχτεί η μηχανή για επισκευή. Μέχρι σήμερα το μηχανάκι κάθεται στο συνεργείο χωρίς να έχει ανοιχτεί ή αρχίσουν να επισκευάζουν!!! Το καλό είναι ότι θα επισκευαστεί μέσα στην εγγύηση.‘Ένα μήνα πριν το συμβάν σε κάποιες περιπτώσεις όταν το ξεκινούσα, ειδικά μετά από γρήγορο ride, μου άναβε η προειδοποίηση για λάδι για 1-2 δευτερόλεπτα, αλλά μετά έσβηνε. Πάντα κοίταζα τη στάθμη του λαδιού (με το σωστό τρόπο), και πάντα ήταν ΟΚ. Μου κατανάλωνε περίπου 100ml ανά 1000χλμ., και αυτό επίσης και στη πίστα των Σερρών φέτος το καλοκαίρι Σημειώστε ότι το ίδιο σύμπτωμα έκανε και το Τ. του φίλου μου Πάρη και αυτού βρίσκετε στο συνεργείο εδώ και 2 εβδομάδες. Και τα δύο Τ. είναι 2008 τα πήραμε με διαφορά 1 μήνα πέρσι το καλοκαίρι. Εμένα έχει 11,000χλμ και του Πάρη 16,000χλμ. Θα ήταν καλά εάν κάναμε μια λίστα με τις πόσες V990 μηχανές τα έχουν ‘παίξει’. Είμαι φανατικός Αprilia, έχω 3. Αλλά τελευταίως με τα όσα βλέπω να γίνονται εδώ στη Κύπρο και τα όσα ακούω/διαβάζω, σκέφτομαι αρκετά για Ducati και ειδικά το Streetfighter της.Αυτά, για να σας πω το πόνο μου.
Παράθεση από: Pete στις Νοέμβριος 08, 2009, 10:14:06 πμΦιλοι γεια σας απο Κύπρο.Πριν ένα μηνά πήγα βόλτα με μια παρέα με το Tuono μου στο βουνό, αρκετά γρήγορη θα έλεγα. Σε μια στιγμή όταν άλλαζα ταχύτητα άρχισε ένας παράξενος θόρυβος να ακούγετε από την μηχανή του T. Σαν κάτι να κτυπούσε. Να μην σας πολυλογώ, την επόμενη (Δευτέρα) το πήγα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας, που μετά από μία βδομάδα που καθότανε εκεί μου ανακοίνωσαν ότι έχει πρόβλημα μπιέλας και θα πρέπει να ανοιχτεί η μηχανή για επισκευή. Μέχρι σήμερα το μηχανάκι κάθεται στο συνεργείο χωρίς να έχει ανοιχτεί ή αρχίσουν να επισκευάζουν!!! Το καλό είναι ότι θα επισκευαστεί μέσα στην εγγύηση.‘Ένα μήνα πριν το συμβάν σε κάποιες περιπτώσεις όταν το ξεκινούσα, ειδικά μετά από γρήγορο ride, μου άναβε η προειδοποίηση για λάδι για 1-2 δευτερόλεπτα, αλλά μετά έσβηνε. Πάντα κοίταζα τη στάθμη του λαδιού (με το σωστό τρόπο), και πάντα ήταν ΟΚ. Μου κατανάλωνε περίπου 100ml ανά 1000χλμ., και αυτό επίσης και στη πίστα των Σερρών φέτος το καλοκαίρι Σημειώστε ότι το ίδιο σύμπτωμα έκανε και το Τ. του φίλου μου Πάρη και αυτού βρίσκετε στο συνεργείο εδώ και 2 εβδομάδες. Και τα δύο Τ. είναι 2008 τα πήραμε με διαφορά 1 μήνα πέρσι το καλοκαίρι. Εμένα έχει 11,000χλμ και του Πάρη 16,000χλμ. Θα ήταν καλά εάν κάναμε μια λίστα με τις πόσες V990 μηχανές τα έχουν ‘παίξει’. Είμαι φανατικός Αprilia, έχω 3. Αλλά τελευταίως με τα όσα βλέπω να γίνονται εδώ στη Κύπρο και τα όσα ακούω/διαβάζω, σκέφτομαι αρκετά για Ducati και ειδικά το Streetfighter της.Αυτά, για να σας πω το πόνο μου. "Περαστηκα" ρε φιλε......και γρηγορη "αναρρωση".......Αλλα πως καταλαβαν στο συνεργειο οτι εχει βαρεσει μπιελα χωρις να ανοιξουν το μοτερ? Μονο απο τον ηχο?Παντως,μετα απο τοσα περιστατικα,προφανως καπου υπαρχει προβλημα.....
Με το συμπάθειο φίλε teo46 αλλά τα +1000 είναι αηδίες και τρίχες κατσαρές.Ο Βασίλης είχε απόλυτο δίκιο όταν έλεγε για ανύπαρκτο ποιοτικό έλεγχο από απρίλια-ρόταξ κι ότι απ' το 2006 και μετά θα σπάνε το ένα μετά απ' τ' άλλο.Απλά οι έξυπνοι του φόρουμ (κι εγώ μέσα σ' αυτούς) κατηγορούσαμε το......αντίβαρο!Αλήθεια φίλε Pete τα μηχανάκια σας είχαν αντίβαρα ή τα βγάλατε?Να κρατήσουμε και μια στατιστική.Φίλε Pete το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επενδύσεις σε γιεν!
Παράθεση από: v997 στις Νοέμβριος 08, 2009, 10:20:56 πμΠαράθεση από: Pete στις Νοέμβριος 08, 2009, 10:14:06 πμΦιλοι γεια σας απο Κύπρο.Πριν ένα μηνά πήγα βόλτα με μια παρέα με το Tuono μου στο βουνό, αρκετά γρήγορη θα έλεγα. Σε μια στιγμή όταν άλλαζα ταχύτητα άρχισε ένας παράξενος θόρυβος να ακούγετε από την μηχανή του T. Σαν κάτι να κτυπούσε. Να μην σας πολυλογώ, την επόμενη (Δευτέρα) το πήγα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας, που μετά από μία βδομάδα που καθότανε εκεί μου ανακοίνωσαν ότι έχει πρόβλημα μπιέλας και θα πρέπει να ανοιχτεί η μηχανή για επισκευή. Μέχρι σήμερα το μηχανάκι κάθεται στο συνεργείο χωρίς να έχει ανοιχτεί ή αρχίσουν να επισκευάζουν!!! Το καλό είναι ότι θα επισκευαστεί μέσα στην εγγύηση.‘Ένα μήνα πριν το συμβάν σε κάποιες περιπτώσεις όταν το ξεκινούσα, ειδικά μετά από γρήγορο ride, μου άναβε η προειδοποίηση για λάδι για 1-2 δευτερόλεπτα, αλλά μετά έσβηνε. Πάντα κοίταζα τη στάθμη του λαδιού (με το σωστό τρόπο), και πάντα ήταν ΟΚ. Μου κατανάλωνε περίπου 100ml ανά 1000χλμ., και αυτό επίσης και στη πίστα των Σερρών φέτος το καλοκαίρι Σημειώστε ότι το ίδιο σύμπτωμα έκανε και το Τ. του φίλου μου Πάρη και αυτού βρίσκετε στο συνεργείο εδώ και 2 εβδομάδες. Και τα δύο Τ. είναι 2008 τα πήραμε με διαφορά 1 μήνα πέρσι το καλοκαίρι. Εμένα έχει 11,000χλμ και του Πάρη 16,000χλμ. Θα ήταν καλά εάν κάναμε μια λίστα με τις πόσες V990 μηχανές τα έχουν ‘παίξει’. Είμαι φανατικός Αprilia, έχω 3. Αλλά τελευταίως με τα όσα βλέπω να γίνονται εδώ στη Κύπρο και τα όσα ακούω/διαβάζω, σκέφτομαι αρκετά για Ducati και ειδικά το Streetfighter της.Αυτά, για να σας πω το πόνο μου. "Περαστηκα" ρε φιλε......και γρηγορη "αναρρωση".......Αλλα πως καταλαβαν στο συνεργειο οτι εχει βαρεσει μπιελα χωρις να ανοιξουν το μοτερ? Μονο απο τον ηχο?Παντως,μετα απο τοσα περιστατικα,προφανως καπου υπαρχει προβλημα..... [/color][/b]+1000!
Παράθεση από: Pete στις Νοέμβριος 08, 2009, 10:14:06 πμΦιλοι γεια σας απο Κύπρο.Πριν ένα μηνά πήγα βόλτα με μια παρέα με το Tuono μου στο βουνό, αρκετά γρήγορη θα έλεγα. Σε μια στιγμή όταν άλλαζα ταχύτητα άρχισε ένας παράξενος θόρυβος να ακούγετε από την μηχανή του T. Σαν κάτι να κτυπούσε. Να μην σας πολυλογώ, την επόμενη (Δευτέρα) το πήγα στο συνεργείο της αντιπροσωπείας, που μετά από μία βδομάδα που καθότανε εκεί μου ανακοίνωσαν ότι έχει πρόβλημα μπιέλας και θα πρέπει να ανοιχτεί η μηχανή για επισκευή. Μέχρι σήμερα το μηχανάκι κάθεται στο συνεργείο χωρίς να έχει ανοιχτεί ή αρχίσουν να επισκευάζουν!!! Το καλό είναι ότι θα επισκευαστεί μέσα στην εγγύηση.‘Ένα μήνα πριν το συμβάν σε κάποιες περιπτώσεις όταν το ξεκινούσα, ειδικά μετά από γρήγορο ride, μου άναβε η προειδοποίηση για λάδι για 1-2 δευτερόλεπτα, αλλά μετά έσβηνε. Πάντα κοίταζα τη στάθμη του λαδιού (με το σωστό τρόπο), και πάντα ήταν ΟΚ. Μου κατανάλωνε περίπου 100ml ανά 1000χλμ., και αυτό επίσης και στη πίστα των Σερρών φέτος το καλοκαίρι Σημειώστε ότι το ίδιο σύμπτωμα έκανε και το Τ. του φίλου μου Πάρη και αυτού βρίσκετε στο συνεργείο εδώ και 2 εβδομάδες. Και τα δύο Τ. είναι 2008 τα πήραμε με διαφορά 1 μήνα πέρσι το καλοκαίρι. Εμένα έχει 11,000χλμ και του Πάρη 16,000χλμ. Θα ήταν καλά εάν κάναμε μια λίστα με τις πόσες V990 μηχανές τα έχουν ‘παίξει’. Είμαι φανατικός Αprilia, έχω 3. Αλλά τελευταίως με τα όσα βλέπω να γίνονται εδώ στη Κύπρο και τα όσα ακούω/διαβάζω, σκέφτομαι αρκετά για Ducati και ειδικά το Streetfighter της.Αυτά, για να σας πω το πόνο μου. "Περαστηκα" ρε φιλε......και γρηγορη "αναρρωση".......Αλλα πως καταλαβαν στο συνεργειο οτι εχει βαρεσει μπιελα χωρις να ανοιξουν το μοτερ? Μονο απο τον ηχο?Παντως,μετα απο τοσα περιστατικα,προφανως καπου υπαρχει προβλημα..... [/color][/b]
ρε συ zac τι κουρασαμε? ειναι πολυ λογικο να αγωνια ο καθενας μας αν ακουει συνεχως να συμβαινουν τετοια σκηνικα. εγω προσωπικα μιας κ εχω θεματα με το λαδι εχω ανησυχησει
Παιδιά αν υπάρχει έστω κ ένας που πιστεύει ότι όλα αυτά τα περιστατικά που συμβαίνουν είναι τυχαία λυπάμαι πολύ αλλά εθελοτυφλει.δειτε κ αυτό http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=191196 . διαβαστετο μεχρι το τελος.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι