APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: nickkrip στις Ιούνιος 15, 2008, 01:32:21 μμ

Τίτλος: 50 η 55?
Αποστολή από: nickkrip στις Ιούνιος 15, 2008, 01:32:21 μμ
50 η 55 προφιλ για το πισω λαστιχο? πιο ειναι πιο γρηγορο? πιο στριβει καλητερα και γιατι? δωστε τις γνωσεις σασ.
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούνιος 15, 2008, 01:38:20 μμ
50 η 55 προφιλ για το πισω λαστιχο? πιο ειναι πιο γρηγορο? πιο στριβει καλητερα και γιατι? δωστε τις γνωσεις σασ.

Να υποθέσω οτι ρωτάς για tuono ε..??  :bye: :thnk:
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: Byron στις Ιούνιος 15, 2008, 02:52:35 μμ
Καλύτερα να ρώταγες τι διάσταση και όχι προφίλ μόνο.

Μέχρι πρότινος αν ήθελες ταχύτητα εναλλαγής πήγαινες στο 180/55, με θυσία το μικρότερο διαθέσιμο πέλμα στο όριο. Αν έμενες στο 190/50 είχες περισσότερη γόμα με "μειωμένη" ευελιξία.

Η διάθεση απ΄την Pirelli, Metzeler ελαστικών 190/55 έβαλε τέλος (απ΄ότι διαβάζω στα ξένα φόρουμ) στο δίλημμα. Όσοι το έβαλαν λένε τα καλύτερα.
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: nasos-v στις Ιούνιος 15, 2008, 04:02:52 μμ
εγω εβαλα 55.

νομιζω κρατας της εβεληξια του 180/55
και εχεις περισσοτερο πελμα στο οριο!

εγω συνηστω τα 55!


ΥΓ κερδιζεις και στην γεωμετρια της μηχανης αφου συκωνετε το πισω μερος! :kalo:
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: Drakos στις Ιούνιος 15, 2008, 04:10:49 μμ
190/55
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: teo46 στις Ιούνιος 15, 2008, 04:25:42 μμ
εγω εβαλα 55.

νομιζω κρατας της εβεληξια του 180/55
και εχεις περισσοτερο πελμα στο οριο!

εγω συνηστω τα 55!


ΥΓ κερδιζεις και στην γεωμετρια της μηχανης αφου συκωνετε το πισω μερος! :kalo:
+1000!

 :ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: davide στις Ιούνιος 15, 2008, 05:26:49 μμ
Πρέπει να δοκιμάσω κι εγώ το 190/55...
...μέχρι τότε το 180/55 είναι ότι καλύτερο! ;)
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: teo46 στις Ιούνιος 15, 2008, 06:50:22 μμ
Πρέπει να δοκιμάσω κι εγώ το 190/55...

:ohyes: :ohyes:
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: pissaman στις Ιούνιος 15, 2008, 07:41:44 μμ
50 η 55 προφιλ για το πισω λαστιχο? πιο ειναι πιο γρηγορο? πιο στριβει καλητερα και γιατι? δωστε τις γνωσεις σασ.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ποτέ δεν υπάρχει μία απάντηση σε αυτού του τύπου τις ερωτήσεις.
Κάθε οδηγός είναι διαφορετικός. Κάθε μηχανάκι είναι επίσης διαφορετικό. Κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα ερεθίσματα που παίρνει. Ο μόνος σωστός τρόπος, κατά την άποψη μου είναι να τα δοκιμάσεις όλα και να αποφασίσεις εσύ τι σου ταιριάζει καλύτερα στο δικό σου μηχανάκι, στην δική σου οδήγηση με εσένα οδηγό.
Το 50 ή 55 είναι άλλωστε το προφίλ του ελαστικού. Όμως όλα τα λάστιχα δεν έχουν την ίδια κορώνα. Το diablo corsa με 55 έχει πολύ μικρότερη κορώνα από το ΒΤ 002 50.
Δυστυχώς θα πας ψάχνοντας, αλλά είναι κάτι που θα σου δώσει τόση εμπειρία που θα ξέρεις ότι κατέληξες στη σωστή επιλογή χωρίς αμφιβολίες.
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: nickkrip στις Ιούνιος 15, 2008, 08:20:42 μμ
Ναι μιλαω για τυονο και συγκεκριμενα για 190. νομιζω και εγω πως το 55 θα ειναι καλητερο.
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: Byron στις Ιούνιος 15, 2008, 08:57:29 μμ
Ναι μιλαω για τυονο και συγκεκριμενα για 190. νομιζω και εγω πως το 55 θα ειναι καλητερο.


Τι δεν σάρέσει στο λάστιχο σου και θές να αλλάξεις δεν είπες. Τι λάστιχα φοράς πάνω?

@pissaman  :kalo:

Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: nickkrip στις Ιούνιος 16, 2008, 04:11:14 μμ
φοραω τα μαμα dunlop και θελω να αλλαξω. μου φαινετε οτι δεν αλλαζει κατευθηση γρηγορα.
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: CAPOMAN στις Ιούνιος 17, 2008, 12:38:10 πμ
50 η 55 προφιλ για το πισω λαστιχο? πιο ειναι πιο γρηγορο? πιο στριβει καλητερα και γιατι? δωστε τις γνωσεις σασ.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ποτέ δεν υπάρχει μία απάντηση σε αυτού του τύπου τις ερωτήσεις.
Κάθε οδηγός είναι διαφορετικός. Κάθε μηχανάκι είναι επίσης διαφορετικό. Κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα ερεθίσματα που παίρνει. Ο μόνος σωστός τρόπος, κατά την άποψη μου είναι να τα δοκιμάσεις όλα και να αποφασίσεις εσύ τι σου ταιριάζει καλύτερα στο δικό σου μηχανάκι, στην δική σου οδήγηση με εσένα οδηγό.
Το 50 ή 55 είναι άλλωστε το προφίλ του ελαστικού. Όμως όλα τα λάστιχα δεν έχουν την ίδια κορώνα. Το diablo corsa με 55 έχει πολύ μικρότερη κορώνα από το ΒΤ 002 50.
Δυστυχώς θα πας ψάχνοντας, αλλά είναι κάτι που θα σου δώσει τόση εμπειρία που θα ξέρεις ότι κατέληξες στη σωστή επιλογή χωρίς αμφιβολίες.


Συμφωνώ με το <<χερά>> συνάδελφο :kalo:
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: nickkrip στις Ιούνιος 17, 2008, 03:08:58 πμ
Συμφωνω με ολους απλα ρωταω επειδη θελω να βαλω τα  Continental Contisport attack και δεν ξερω πιο προφιλ να διαλεξω.50 η 55? θελω να στριβει γρηγορα...
Τίτλος: Απ: 50 η 55?
Αποστολή από: omerta69 στις Ιούνιος 17, 2008, 03:16:28 πμ
από μονα τους τα "κοντισπορτ" έχουν γρηγορη κορόνα και πιστεύω ότι το 55 θα είναι πολλή απότομη και ίσος δεν σε βοηθήσουν και με το 50 εγώ στην αρχή ψάρωνα με το πέσιμο και στο 50, 50 είναι πολλή καλο :bye: