:ohyes: Μιά παρένθεση να κάνω. Στο TD που πήγα πριν λίγες ημέρες, ήταν και ένα Duc S4R(; ) Δεν τα ξεχωρίζω και καλά, αλλά ήταν με τις 2 φάλτσα κομμένες εξατμίσεις δεξιά και πάνω, άσπρη ρίγα και μικρό φαίρινγκ. Στην ευθεια των Μεγάρων, ήταν αισθητα πιο αδύναμο απ΄το Tuono. Κρατάω επιφυλάξεις για το μοντέλο του, απλά το αναφέρω γιατί το συγκρίνουν συχνά πυκνά σε ξένα φόρουμ με το Tuono.
Περα απο το πολυ καλο μηχανακι πρεπει να εχεις και χερια.
π.χ. μεσα στις Σερρες κυνηγαγα ducati s2r και δεν τον εφτανα. Το παληκαρι ηταν χεράς. Εγω με το θηριο απεναντι του αποδειχτηκα κουλος.
Σκεφτομαι λοιπον περα απο τις τεραστιες δυνατοτητες της μηχανης οτι πρεπει να αναπτυξω και τις δικες μου δυνατοτητες. Ενα css level3 π.χ. μαλλον θα βοηθησει. Ισως να επαναλαβω και το 2, που το θεωρω απο τα πιο σημαντικα μαθηματα.
Ενα css level3 π.χ. μαλλον θα βοηθησει. Ισως να επαναλαβω και το 2, που το θεωρω απο τα πιο σημαντικα μαθηματα.
Το 2 θα το κάνω Ιούνιο στα Μέγαρα και το 3 στις Σέρρες αρχές Οκτώβρη. Αν σε ενδιαφέρει για το 3 πρέπει να δηλώσεις καθώς έχει αρκετό κόσμο απ΄ότι ξέρω.
Σοβαρα μιλας???? Λεω για Οκτωβρη Σερρες. Να χω ξελαμπηκαρει απο τη δουλεια και να χω μαζεψει και κανα ψιλο γιατι 560ευρα για Σ/Κ δεν λεει...... εχει τοσο κοσμο που πρεπει να παρω απο τωρα???? Θα στειλω mail στην Ιωαννα....θενκς
Το προγραμματισμένο lvl 3 είχε κλείσει, και υπήρχε τέτοια λίστα αναμονής που έβγαινε άλλο ένα group. Το αρχικό πρόγραμμα δεν περιελάμβανε Σέρρες για Οκτώβρη. Μπήκε πριν λίγο καιρό.
το μαμησαμαν το τοπικ του παιδιου....παμε σε π.μ. Βυρωνα....
νταξ επενεβησαν οι μεγάλες δυνάμεις. ΠΜ δεν μπορώ να στείλω από το παρόν pc, λόγω άγνωστου προβλήματος, επομένως συνεχίζω εδώ αφού έγινε διαχωρισμός. Κάνε το τηλέφωνο στην Ιωάννα, να τσεκάρεις. Εγώ σου μετέφερα την κουβέντα που είχα μαζί της πριν 1 μήνα, και είδα ότι όντως προσθεσαν νέα ημερ/νια για Σέρρες. Για την παρέα No worries. Πάμε μαζί. :bye:
ειναι πολυ νωρις να συζηταμε απο τωρα βεβαια, αλλα εγω δεν μιλαω να παω οδικως. Μονο με μεταφορικη. Το στελνω με το φορτηγο και παω ή με αυτοκινητο και παρεα ή με τρενο. Ησυχα, ομορφα, ξεκουραστα και οικονομικοτερα. Μονο τα λαστιχα να βαλεις 1200 χλμ φτανει. Κατσε να κανονισω πρωτα και δω ειμαστε, θα τα πουμε.
Τις τελευτάιες φορές έχω πάει με το μηχανάκι φορτωμένο σε φορτηγάκι..έμεινα σε σκηνή μέσα στα pits.Και λιγότερα χρήματα χάλασα και πιο καλά πέρασα..το ζείς πιο πολυ..δεν είσαι ολη μέρα με τα δερμάτινα..και το βράδυ ψύσιμο στα κάρβουνα...κερνάμε και τον φοβερο Ολύμπιο!!!Θέλει οργάνωση...Μετά τον αυγουστο(παντρέυομαι Ιούλιο και δεν υπάρχουν φράγκα) θα πάμε καλή παρέα απο Κέρκυρα..όποιος θέλει το σκηνάκι του και Σέρρες!!! :bye: :bye: :bye:
αυτο παραπαει ρε πουστη μου.....μολις μου ακυρωσαν το ραντεβου για σημερα και μου τοπ εκαναν για αυριο.......
Καλά ρε Νικήτα μην τρελλαίνεσαι. Θα έχει TD και στο μέλλον. Εγώ έχω έρθει στην δουλειά με παντελόνι εργασίας και τις μπότες από κάτω, έχοντας το παντελόνι της στολής σε σακίδιο. Αν δεν βαριέσαι έλα να πιούμε ένα καφέ. Θα πάω κατα τις 4.
Λοιπόν..... Χάρηκα που είδα κάποιους από σας εχθες. Αρκετός κόσμος και αρκετά aprilia.
Όπως έχετε μάθει ήδη κάποιοι απο εσας, το παράκανα λίγο με το Tuono, με αποτέλεσμα να φάω ένα ωραιότατο highside στην έξοδο της παρατεταμένης των πιτς. Παρόλο που εκείνη την ώρα δεν πόναγα και τόσο (το έφερα οδικώς το Tuono) μετά από 3-4 ώρες οι πόνοι στην λεκάνη ήταν ανυπόφοροι, και δεν μπορούσα να περπατήσω. Νοσοκομείο, πλάκες, αξονική και η διάγνωση είναι ευτυχώς, πως οι πόνοι είναι μυικοί. Σε 2-3 ημέρες θα είμαι καλά (και ήδη νοιώθω καλύτερα).
Τώρα επί της τούμπας δεν έχω να πω και πολλά. προφανέστατα άνοιξα περισσότερο το γκάζι απ΄ότι έπρεπε ενω ήμουν υπό αρκετή κλίση. Το 1ο γλίστρημα ήταν προοδευτικό και γρήγορο και η αλήθεια είναι πως πίστευα πως θα το σώσω με σταθερό γκάζι. Δυστυχώς μόλις έπιασε το λάστιχο, μου έδωσε μια ωραιότατη κλωτσιά στον κώλο και με έστειλε να δω τα χόρτα της πίστας.
Μες στην ατυχία ήμουν τυχερός, καθώς το Tuono ευτυχώς δεν έφερε καμμιά τούμπα (όπως γίνεται συνήθως μετα από highside) και έφυγε ομαλά με την δεξιά μεριά.
Θα ήθελα να δώσω ένα φιλί στους σχεδιαστές των μανιταριών της R&G τα οποία έκαναν τρελλή δουλειά απορροφώντας το 95% του συρσίματος. Εσπασε η ουρά, στράβωσε ο λεβιές του πίσω φρένου, φαγώθηκε η άκρη της μανέττας, και λίγες γρατζουνιές στην καρίνα και στο μούτρο. Οι πίσω μαρπιέδες που είχα αφήσει για να προστατεύουν τις Leo Vince, έκαναν και αυτοί την δουλειά τους , κρατώντας τις εξατμίσεις ανέπαφες.
Εννοείται πως ο εξοπλισμός έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει. Φόρμα και κράνος είναι off αλλά γιαυτό τα φοράμε.
Ευχαριστώ τα παιδιά, RSVF και sanguini για την ψυχολογική υποστήριξη μετά το πρώτο σοκ. :bye:
Όπως έχετε μάθει ήδη κάποιοι απο εσας, το παράκανα λίγο με το Tuono, με αποτέλεσμα να φάω ένα ωραιότατο highside στην έξοδο της παρατεταμένης των πιτς. Παρόλο που εκείνη την ώρα δεν πόναγα και τόσο (το έφερα οδικώς το Tuono) μετά από 3-4 ώρες οι πόνοι στην λεκάνη ήταν ανυπόφοροι, και δεν μπορούσα να περπατήσω. Νοσοκομείο, πλάκες, αξονική και η διάγνωση είναι ευτυχώς, πως οι πόνοι είναι μυικοί. Σε 2-3 ημέρες θα είμαι καλά (και ήδη νοιώθω καλύτερα).
Ευχαριστώ τα παιδιά, RSVF και sanguini για την ψυχολογική υποστήριξη μετά το πρώτο σοκ. :bye:
Ωχ! :ohmy: Γκαντεμιά! Ρε Βύρωνα, περαστικά! :( Καλά ξεμπερδέματα και ποτέ πάλι. :bye:
Ωχχχχχχ...πονεσα ρε φιλε.....πολυ λυπηθηκα.....για τη μηχανη........εσυ ρε και να παθεις κατι θα σε φτιαξουμε....ανταλλακτικα για το τουονο που θα βρισκαμε??????
Περαστικα φιλαρακι και θελει και λιγο κρατει....
Ωρες ωρες σκεφτομαι οτι ειμαι κουλος....αλλες λεω οτι ειμαι κοτα....σκεφτομαι το παιδακι μου σπιτι και μου κοβεται η φορα για "λιγο πιο γρηγορα"
τελικα πρεπει να μαι και κουλος και κοτα ε...?????
Υ.Γ 1) Σε αυτη την κωλοστροφη μπορειτε να μου πειτε τι γραμμη πρεπει να ακολουθισεις για να μην πας στα χωματα; Υ.Γ 2) @nikits: Δικαιολογιες, δικαιολογιες... :P :P :P
τελικα πρεπει να μαι και κουλος και κοτα ε...?????
Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Ενστικτο αυτοσυντήρησης λέγεται. Πιθανόν να μην το έχω πολύ ανεπτυγμένο, μιας και όταν μπαινω προσπαθώ να κάνω το κέφι μου γρήγορα.....
Μάλλον όμως θα αναθεωρήσω λίγο. Τα 8/10 πχ είναι αρκετά καλά. Ημουν τυχερός βέβαια που το μηχανάκι έφυγε χαμηλά και γλυκά. Αν έφερνε 2-3 τούμπες δεν θα γέλαγα καθόλου. Τώρα με πονάει βέβαια αλλά θα γίνει εύκολα όπως ήταν.
@ Yianni ... Στην στροφή εξαρτάται. Δεν έχει 1 γραμμή. Αλλιώς μπαινουν οι αγωνιζόμενοι αλλιώς οι γρήγοροι ιδιώτες. Στο CSS πάντως τα σημάδια ήταν ανοιχτά και έξω από το apex της 1ης στροφής. (σαν να θέλεις να βγεις απ΄την πίστα ένα πράγμα). Εκει έκανε counter steering και έμπαινες.
Ο λόγος που προφανώς την πάτησα ήταν ότι μετά την έξοδο επιτάχυνα πολύ πλαγιασμένος για να πάω στο 2ο apex, αντι να το σηκώσω και να το ξαναρίξω στην τελευταία Κ10 (?)
Βυρωνα περαστικα τελοs καλο ολα καλα :pray: αφου εσυ εισαι καλα τα παλιοσηδερα να πανε στα αναθεμα παντα ορθιοs φιλε και ολα τα εμποδια για καλο ειναι :ohyes: :chrs:
τελικα πρεπει να μαι και κουλος και κοτα ε...?????
Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Ενστικτο αυτοσυντήρησης λέγεται. Πιθανόν να μην το έχω πολύ ανεπτυγμένο, μιας και όταν μπαινω προσπαθώ να κάνω το κέφι μου γρήγορα.....
Μάλλον όμως θα αναθεωρήσω λίγο. Τα 8/10 πχ είναι αρκετά καλά. Ημουν τυχερός βέβαια που το μηχανάκι έφυγε χαμηλά και γλυκά. Αν έφερνε 2-3 τούμπες δεν θα γέλαγα καθόλου. Τώρα με πονάει βέβαια αλλά θα γίνει εύκολα όπως ήταν.
@ Yianni ... Στην στροφή εξαρτάται. Δεν έχει 1 γραμμή. Αλλιώς μπαινουν οι αγωνιζόμενοι αλλιώς οι γρήγοροι ιδιώτες. Στο CSS πάντως τα σημάδια ήταν ανοιχτά και έξω από το apex της 1ης στροφής. (σαν να θέλεις να βγεις απ΄την πίστα ένα πράγμα). Εκει έκανε counter steering και έμπαινες.
Ο λόγος που προφανώς την πάτησα ήταν ότι μετά την έξοδο επιτάχυνα πολύ πλαγιασμένος για να πάω στο 2ο apex, αντι να το σηκώσω και να το ξαναρίξω στην τελευταία Κ10 (?)
:bye:
Οταν το σηκώνεις εκεί εχει μια τεράστια σαν λακούβα,καμπύλη η οποία αποσταθεροποιεί την μοτο στην 'εξοδο της πρώτης στροφης απο τις 2.Εγώ τουλάχιστον αυτο παρατήρησα!!!
na min eyxaristeis ,to ligotero einai i simparastasi mias kai niothoume akrivos to idio me kapoion pou kanei to idio me emas,kai oloi sxedon exoume vrethei se analoges stigmes,ola ftiaxnoun ektos apo emas.....na eimaste panta kala kai orthioi! :bye:
Αν δεν βαριέται και ο dimdoc που διαβάζει ας πει τι πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε το highside. Κάτι που μου έκανε εντύπωση πάντως είναι η πεποίθησή πως τα V2 δαγκώνουν περισσότερο σε πίστες σαν τα Μέγαρα. (δλδ δεν συγχωρούν λάθη)
Περαστικά φίλε...αφού δεν χτύπησες σοβαρά το μηχανάκι φτιάχνεται..!!!!!!!Λες οτι το παράκανες..καλό μάθημα για όλους μας...!!!!Εννοώ οτί μόνο σε πίστα πρέπει να ανεβάζουμε τον πήχη και όχι στον δρόμο...!Περαστικάααααα...!!!!!!!!!! :bye: :bye: :bye:
PAIDIA KALISPERA EIME O ADELFOS TOU RSVF ENA PRAGMA THELO NA PO!!!
ODIGISA ENA MILLE PRIN MIA EBDOMADA STA MEGARA.
SE SXESI ME TO DIKO MOU BMW K1200R TO MIXANAKI BOUTAEI STIN EISODO TIS STROFIS KAI TA SXETIKA TA OPIA PISTEBO ESEIS TA KSERETE KALITERA APO MENA. AFTO POU DIAPISTOSA KAI PISTEVO NA EINAI TO IDIO GIA TO TOUONO TOU FILOU MAS, TON OPOIO GNORISA STA MEGARA SE ASXIMI SITIGMI POU TOU EFXOME NA MIN TO NOISEI PALI, EINAI OTI THELEI POLI STATHERO GAZI MESA STIN STROFI KAI POLI KALI THESI SOMATOS STIN EKSODO GIA KALITERI PROSFISEI. NOMIZO O FILOS MAS THA TO EXEI DEIDAXTHEI STO CSS LEVEL2 MIN KSEXNATE OTI TO BMW MOU EINAI 173 ONOMASTIKA ALOGA TO OPOIO DEN TOLMAO NA TO ANOIKSO TERMA TO GAZI ESTO KAI TETRAKILNDRO STIS EKSODOUS.
DEN TO SIZITAO TOU ADELFOU MOU TO OPOIO TO TREMO POLI :pray:. APOLITO
TORA OS PROS TI GRAMI THA AKOLOUTHISOUME DEN IPARXEI SOSTO KAI LATHOS O KATHENA MPOREI NA ISXEIRISTEI OTI THELEI.
EGO PROSOPIKA MPAINO BATHIA MESA STIN SIGEKRIMENI STROFI GIA NA EXO DINATI EKSODO KAI ESOTERIKI PARA POLI KODA STA CURVES!!!!
Όταν ο πίσω τροχός γλιστράει σε μία στροφή, προκαλείται μία πλαγιολίσθηση του πισινού. Το πίσω μέρος της μηχανής τείνει λόγο αδράνειας να κινείται ευθεία. Όταν ο πίσω τροχός 'πιάσει' ξανά στην άσφαλτο, η μηχανή στρίβει ταχύτατα (αλλάζει η γωνία κλίσης). Κάπου εκεί, τρως μία καλή κλοτσιά στον πισινό σου και εκτοξεύεσαι πάνω από το τιμόνι! Συχνά παρατηρείται το φαινόμενο αυτό, όταν σε περιπτώσεις 'πανικού', μπλοκάρουμε με το φρένο τον πίσω τροχό της μηχανής μας και μετά τον ελευθερώνουμε ξανά αφήνοντας το φρένο.
Για να δουμε τα ερωτηματα περι γραμμων και highside ψυχραιμοτερα...
Για τι θεμα της γραμμης δε χρειαζεται να παμε μακρια. Keith Code speaking και τα λεει ολα με δυο κουβεντες..."ιδανικη γραμμη σε μια στροφη ειναι εκεινη που σου επιτρεπει να ανοιξεις το γκαζι κατα το δυνατον νωριτερα" Αυτο τωρα αν το εφαρμοσουμε στη συγκεκριμενη στροφη θα παρουμε μια ιδεα για τη "καλη" γραμμη
Παμε για το highside...κατι θελει να πει ο φιλος Davide αλλα τα μπερδευει λιγουλακι...
Οταν η μοτο βρισκεται υπο κλιση το πισω λαστιχο καλειται να αντιμετωπισει τη φυγοκεντρο (δηλ να κρατησει τη μηχανη στη γραμμη της) και παραλληλα να διαχειριστει τη δυναμη που διοχετευεται σε αυτο απο το μοτερ. Το αθροισμα των 2 αυτων δυναμεων δε μπορει οπως ειναι φυσικο να ξεπερασει ενα οριο (αυτο εξαρταται απο τη προσφυση του ταπητα και το λαστιχο). Οσο αυξανει η κλιση λοιπον θα πρεπει αντιστοιχα να μειωθει η δυναμη που διοχετευεται στο πισω ελαστικο (λιγοτερο γκαζι) για να παραμεινει εντος οριων προσφυσης, δηλ διαχειρισης των δυναμεων, ενω αντιστοιχως οσο ελαττωνεται η κλιση μπορει να αυξηθει η δυναμη που κατεβαινει απο το μοτερ (δηλ μπορουμε να ανοιξουμε περισσοτερο το γκαζι οσο "σηκωνουμε" τη μηχανη...)
Οταν για καποιο λογο ξεπεραστει η προσφυση που μπορει το λαστιχο να προσφερει (συνδυασμος κλισης και γκαζιου που ξεπερασαν την διαθεσιμη προσφυση) αυτο θα αρχισει να γλιστρα προς το εξωτερικο της στροφης. Οταν στο σημειο αυτο κλεισουμε το γκαζι κρατωντας τη κλιση σταθερη (στη πραγματικοτητα και μονο με το κλεισιμο του γκαζιου η μηχανη παιρνει και αλλη κλιση!), οπως κανουμε συνηθως δηλ, τοτε υπαρχει "περισσεια" προσφυσης με αποτελεσμα το λαστιχο να ανακτα προσφυση αποτομα και να σταματαει η ολισθηση (γιατι αποτομα κοψαμε το γκαζι)....τοτε λοιπον εχουμε το highside και αρχιζουν τα δυσκολα....
Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω παραμενουμε στο γκαζι (οι καλυτεροι το ανοιγουν και αλλο για να συνεχισθει η ολισθηση και το εκμεταλλευονται καθως η μηχανη ετσι κλεινει τη γραμμη της, αλλη κουβεντα αυτη...) και ταυτοχρονα σηκωνουμε τη μηχανη (ελαττωνουμε τη κλιση). Θελει πολυ προπονηση γιατι πρεπει να πας κοντρα στο ενστικτο που σου λεει επιτακτικα να κλεισεις το γκαζι οταν αρχισει να γλιστραει ο πισω... Επισης βοηθαει πολυ καθως σηκωνουμε τη μηχανη να βαλουμε ολο το βαρος μας στους μαρσπιεδες (σα να θελουμε να ανασηκωθουμε στη σελα...), φαινεται (αν και δε μπορω να το εξηγησω πληρως προσωπικα με τη φυσικη) οτι οι αντιδρασεις της μηχανης γινονται ηπιοτερες.... Ελπιζω να βοηθησα dimdoc
Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω παραμενουμε στο γκαζι (οι καλυτεροι το ανοιγουν και αλλο για να συνεχισθει η ολισθηση και το εκμεταλλευονται καθως η μηχανη ετσι κλεινει τη γραμμη της, αλλη κουβεντα αυτη...) και ταυτοχρονα σηκωνουμε τη μηχανη (ελαττωνουμε τη κλιση). Θελει πολυ προπονηση γιατι πρεπει να πας κοντρα στο ενστικτο που σου λεει επιτακτικα να κλεισεις το γκαζι οταν αρχισει να γλιστραει ο πισω... dimdoc
Αυτο δηλαδη σημαινει οτι "ανοίγουμε" και την στροφη μας?
Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω Αυτο δηλαδη σημαινει οτι "ανοίγουμε" και την στροφη μας?
Οχι απαραιτητα γιατι καθως ο πισω εχει αρχισει νωριτερα να γλιστραει μας εχει φερει σε πιο κλειστη γραμμη απο αυτην που ειχαμε σχεδιασει (ενα καλο που εχει το γλιστρημα πισω...)
Για να δουμε τα ερωτηματα περι γραμμων και highside ψυχραιμοτερα...
Για τι θεμα της γραμμης δε χρειαζεται να παμε μακρια. Keith Code speaking και τα λεει ολα με δυο κουβεντες..."ιδανικη γραμμη σε μια στροφη ειναι εκεινη που σου επιτρεπει να ανοιξεις το γκαζι κατα το δυνατον νωριτερα" Αυτο τωρα αν το εφαρμοσουμε στη συγκεκριμενη στροφη θα παρουμε μια ιδεα για τη "καλη" γραμμη
Παμε για το highside...κατι θελει να πει ο φιλος Davide αλλα τα μπερδευει λιγουλακι...
Οταν η μοτο βρισκεται υπο κλιση το πισω λαστιχο καλειται να αντιμετωπισει τη φυγοκεντρο (δηλ να κρατησει τη μηχανη στη γραμμη της) και παραλληλα να διαχειριστει τη δυναμη που διοχετευεται σε αυτο απο το μοτερ. Το αθροισμα των 2 αυτων δυναμεων δε μπορει οπως ειναι φυσικο να ξεπερασει ενα οριο (αυτο εξαρταται απο τη προσφυση του ταπητα και το λαστιχο). Οσο αυξανει η κλιση λοιπον θα πρεπει αντιστοιχα να μειωθει η δυναμη που διοχετευεται στο πισω ελαστικο (λιγοτερο γκαζι) για να παραμεινει εντος οριων προσφυσης, δηλ διαχειρισης των δυναμεων, ενω αντιστοιχως οσο ελαττωνεται η κλιση μπορει να αυξηθει η δυναμη που κατεβαινει απο το μοτερ (δηλ μπορουμε να ανοιξουμε περισσοτερο το γκαζι οσο "σηκωνουμε" τη μηχανη...)
Οταν για καποιο λογο ξεπεραστει η προσφυση που μπορει το λαστιχο να προσφερει (συνδυασμος κλισης και γκαζιου που ξεπερασαν την διαθεσιμη προσφυση) αυτο θα αρχισει να γλιστρα προς το εξωτερικο της στροφης. Οταν στο σημειο αυτο κλεισουμε το γκαζι κρατωντας τη κλιση σταθερη (στη πραγματικοτητα και μονο με το κλεισιμο του γκαζιου η μηχανη παιρνει και αλλη κλιση!), οπως κανουμε συνηθως δηλ, τοτε υπαρχει "περισσεια" προσφυσης με αποτελεσμα το λαστιχο να ανακτα προσφυση αποτομα και να σταματαει η ολισθηση (γιατι αποτομα κοψαμε το γκαζι)....τοτε λοιπον εχουμε το highside και αρχιζουν τα δυσκολα....
Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω παραμενουμε στο γκαζι (οι καλυτεροι το ανοιγουν και αλλο για να συνεχισθει η ολισθηση και το εκμεταλλευονται καθως η μηχανη ετσι κλεινει τη γραμμη της, αλλη κουβεντα αυτη...) και ταυτοχρονα σηκωνουμε τη μηχανη (ελαττωνουμε τη κλιση). Θελει πολυ προπονηση γιατι πρεπει να πας κοντρα στο ενστικτο που σου λεει επιτακτικα να κλεισεις το γκαζι οταν αρχισει να γλιστραει ο πισω... Επισης βοηθαει πολυ καθως σηκωνουμε τη μηχανη να βαλουμε ολο το βαρος μας στους μαρσπιεδες (σα να θελουμε να ανασηκωθουμε στη σελα...), φαινεται (αν και δε μπορω να το εξηγησω πληρως προσωπικα με τη φυσικη) οτι οι αντιδρασεις της μηχανης γινονται ηπιοτερες.... Ελπιζω να βοηθησα dimdoc
:h22: :h22: που το βρήκες ρε φίλε? τον έβλεπα live τον αγώνα τότε και είχαν μείνει όλοι με το στόμα ανοιχτό.
Ο Dimdoc όπως πάντα εξήγησε άψογα τι συμβαίνει στο highside. Εν συντομία, ο πίσω τροχός ενω΄είναι υπό κλίση, με το γκάζι αρχίζει να γλυστράει προς τα έξω. Μόλις έρθει σχεδόν κάθετα στον δρόμο, το λάστιχο γατζώνει απότομα και επιστρέφει με μεγάλη δύναμη. Συνήθως η σέλλα σε χτυπάει με δύναμη και σε στέλνει από πάνω.
Κατι που δεν αναφέρθηκε αλλά φαίνεται στα video είναι οτι η όλη φάση διαρκεί ίσως λιγοτερο από ένα δευτερόλεπτο (και πολύ λέω). Επομένως οι μόνοι σύμμαχοι, είναι η εμπειρία και οι ώρες πίστας και η τύχη. :bye:
Ηθελα να προσθεσω κατι εξισου σημαντικο το οποιο μας ειπε ο Ιμποτ στο css2 «Όταν παρεις χαμπαρι το πισω να γλιστραει κρατα σταθερο γκαζι ή ανοιξε το» ότι ειπε ο Ντιμντακ δλδ. «Σε καμια περιπτωση μην σφιγγεις τα χερια για να κρατησεις τη μηχανη. Χαλαρωσε οσο μπορεις τα χερια σου» Μας το εξηγησε με ένα απλο αλλα και πανευκολο παραδειγμα.
Δεστε (όχι από το δεσιμο από το δες :D) όταν καποιος πλαγιολισθανει τι κανει η μηχανη? Οσο την κραταει αυτή σπαρταραει. Μολις τον πεταξει στον αερα το τιμονι σταματαει το τανγκ σλαπινγκ ευθυγραμμιζεται και παει μονη της χωρις να πεφτει. Καπως ετσι γλιτωσα χαϊ στο δρομο για Σουνιο με το χορνετ παρακαλω…. το γκαζι απο ενστικτο πουειπε ο Δημητρης το κλεισα....η συμβουλη για χαλαρα χερια ομως με εσωσε....
Σκεφτητε με το τουονο ποσο πολλή προσοχη χρειαζεται…….
καλημερααα! θα παει κανεις μεγαρα την κυριακη? :ohyes:
Φίλε, απλά να σου πω πως για την διοργάνωση του Track Day της προηγούμενης εβδομάδας, διάβασα τρομερά (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=34a96a0ec0a37b8f23bdb2b306d135eb&threadid=40699) πράγματα. Δες και εδώ... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=34a96a0ec0a37b8f23bdb2b306d135eb&threadid=40777)
Η αρπαχτή της αρπαχτής. (διοργανωτης είναι ο ίδιος)
καλημερααα! θα παει κανεις μεγαρα την κυριακη? :ohyes:
Φίλε, απλά να σου πω πως για την διοργάνωση του Track Day της προηγούμενης εβδομάδας, διάβασα τρομερά (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=34a96a0ec0a37b8f23bdb2b306d135eb&threadid=40699) πράγματα. Δες και εδώ... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=34a96a0ec0a37b8f23bdb2b306d135eb&threadid=40777)
Η αρπαχτή της αρπαχτής. (διοργανωτης είναι ο ίδιος)
:bye:
Μακρια απο οτιδηποτε διοργανωνει ο Χαλαρης
Ειναι ασχετος, επικινδυνος και δεν εχει καμια σχεση με το αθλημα, το κανει απλα για να βγαλει μεροκαμματο χωρις κανενα σεβασμο στην ασφαλεια.