APRILIA BIKERS HELLAS
Πήραμε τους δρόμους και τα βουνά => Track Days => Μήνυμα ξεκίνησε από: AlexDorso στις Μάιος 28, 2010, 07:08:58 μμ
-
παληκαρια εσεις οι πιο εμπειροι σε πιστα,
για δωστε τα φωτα σας σχετικα με τις καταλληλες πιεσεις των ελαστικων εκει μεσα
πχ στα μαμα qualifier του DD ποσο θα πρεπει να εχω??? ο μπουκης μου προτεινε 28 μπρος 30 πισω αλλα το εμπρος μαζεψε πολυ "γομα"
για να ακουω αποψεις
-
μια χαρα στα ειπε ο μπουκης :kalo:
-
βαλε αυτες αλλα αναποδα την επομενη....180αρι ετσι?
-
βαλε αυτες αλλα αναποδα την επομενη....180αρι ετσι?
σωστος .... τωρα το προσεξα.. ;)
-
για τους φανατικους πιστακιδες ενημερωση:το πισινο σλικ της μισελεν γυριζει αναποδα(δεν εχει βελος φορας).αυτο σημαινει οικονομια στην τσεπη γιατι με ενα γυρισμα αντεχει 2 track day ακομα. το tip ειναι μεσα απο την μισελεν!!!!
-
30-30 :bye:
-
για τους φανατικους πιστακιδες ενημερωση:το πισινο σλικ της μισελεν γυριζει αναποδα(δεν εχει βελος φορας).αυτο σημαινει οικονομια στην τσεπη γιατι με ενα γυρισμα αντεχει 2 track day ακομα. το tip ειναι μεσα απο την μισελεν!!!!
O σκελετός του λάστιχου δεν πέρνει μονόπατα (δεξιά)? Εάν το κάνεις τούμπα δεν θα είναι σαν ράφλες το λάστιχο?
-
Μου το είπε και ένας φίλος με ZX 10 '0, εδώ στη Ρόδο επειδή η πίστα στο αεροδρόμιο είναι δεξιόστροφη, τα γύρισε και έβγαλε άλλο ένα ΣΚ χαλαρά... ;)
-
τα μπροστα πισω και τα πισω μπροστα βρισκει εφαρμογη μονο στα αμαξια???
:D :D :D :D
-
Μου το είπε και ένας φίλος με ZX 10 '0, εδώ στη Ρόδο επειδή η πίστα στο αεροδρόμιο είναι δεξιόστροφη, τα γύρισε και έβγαλε άλλο ένα ΣΚ χαλαρά... ;)
Ξέχασα να πώ, φορούσε michelin pilot race...
-
για τους φανατικους πιστακιδες ενημερωση:το πισινο σλικ της μισελεν γυριζει αναποδα(δεν εχει βελος φορας).αυτο σημαινει οικονομια στην τσεπη γιατι με ενα γυρισμα αντεχει 2 track day ακομα. το tip ειναι μεσα απο την μισελεν!!!!
O σκελετός του λάστιχου δεν πέρνει μονόπατα (δεξιά)? Εάν το κάνεις τούμπα δεν θα είναι σαν ράφλες το λάστιχο?
δεν το αφηνεις να τελειωσει δεξια για να το γυρισεις.προσωπικα καθε 2 ολοημερα το γυριζω και το πεταω μετα απο 8 track day αντι για 5 με το ζορι.
-
τα μπροστα πισω και τα πισω μπροστα βρισκει εφαρμογη μονο στα αμαξια???
:D :D :D :D
στοις πιστες του ναυπλιου φιλε μου εχει εφαρμογη μονο στα αμαξια, εχεις δικιο.εδω στο κοτετσι τον μεγαρων ,για μας τα ταγαρια τους αθηναιους κοιταμε τι μπορουμε να κανουμε για να κατεβασουμε το κοστος χωρις υποχωρησεις στην ασφαλεια...Βλεπεις εδω ζουμε με ενα μισθο και οχι με αγροτικες επιδοτισεις
-
Κι εγώ φίλοι το Dunlop D211GP είδα αγωνιζόμενο που το είχε τουμπάρει στα Μέγαρα και πήγαινε τάπα με ένα καινούργιο BMW S1000RR (sorry αν μπερδεύω τα "S" με τα "R").
Μετά απ' αυτό και με δεδομένο ότι αυτά τα ρημάδια τα Dunlop είναι πανάκριβα, το τούμπαρα και το δικό μου χωρίς κανένα πρόβλημα.
Ο Περιστεράς λέει πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Παρόλα αυτά διατηρώ κάποιες αμφιβολίες γιατί δεν μπορεί το εργοστάσιο να βάζει εκείνο το βέλος από καπρίτσιο!
-
Κι εγώ φίλοι το Dunlop D211GP είδα αγωνιζόμενο που το είχε τουμπάρει στα Μέγαρα και πήγαινε τάπα με ένα καινούργιο BMW S1000RR (sorry αν μπερδεύω τα "S" με τα "R").
Μετά απ' αυτό και με δεδομένο ότι αυτά τα ρημάδια τα Dunlop είναι πανάκριβα, το τούμπαρα και το δικό μου χωρίς κανένα πρόβλημα.
Ο Περιστεράς λέει πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Παρόλα αυτά διατηρώ κάποιες αμφιβολίες γιατί δεν μπορεί το εργοστάσιο να βάζει εκείνο το βέλος από καπρίτσιο!
φιλε εγω τουμπαρω λαστιχο που ειναι φτιαγμενο να γυρναει τουμπα και δεν εχει βελος και επισης αναφερομαι μονο στο πισω.τωρα για τα αλλα δεν ξερω τη συμβιβασμο κανεις στο θεμα ασφαλεια.
-
τα μπροστα πισω και τα πισω μπροστα βρισκει εφαρμογη μονο στα αμαξια???
:D :D :D :D
στοις πιστες του ναυπλιου φιλε μου εχει εφαρμογη μονο στα αμαξια, εχεις δικιο.εδω στο κοτετσι τον μεγαρων ,για μας τα ταγαρια τους αθηναιους κοιταμε τι μπορουμε να κανουμε για να κατεβασουμε το κοστος χωρις υποχωρησεις στην ασφαλεια...Βλεπεις εδω ζουμε με ενα μισθο και οχι με αγροτικες επιδοτισεις
οτι μπορει ο καθενας κανει φιλε μου.
χτες ειχα δωσει αλλη απαντηση εδω,ελπιζω να τη διαβασες.
[admin edit]
11.β. Επιθέσεις σε άλλους χρήστες, Moderators ή Αdministrators, θα αντιμετωπίσουν μηδενική ανεκτικότητα. Συγκεκριμένα, η δυσφήμιση, ο χλευασμός, η επιθετική ειρωνεία και κάθε είδους προσωπικές προσβολές θα διαγράφονται από τις δημοσιεύσεις χωρίς προειδοποίηση, και θα υπάρχει σύσταση προς το άτομο για αποφυγή επανάληψης.
[admin edit]
-
Aναλογα τους χρονους που γυρνας, ολα τα λαστιχα που εχουν δεικτη, τουμπαρονται.
-
τα μπροστα πισω και τα πισω μπροστα βρισκει εφαρμογη μονο στα αμαξια???
:D :D :D :D
στοις πιστες του ναυπλιου φιλε μου εχει εφαρμογη μονο στα αμαξια, εχεις δικιο.εδω στο κοτετσι τον μεγαρων ,για μας τα ταγαρια τους αθηναιους κοιταμε τι μπορουμε να κανουμε για να κατεβασουμε το κοστος χωρις υποχωρησεις στην ασφαλεια...Βλεπεις εδω ζουμε με ενα μισθο και οχι με αγροτικες επιδοτισεις
οτι μπορει ο καθενας κανει φιλε μου.
χτες ειχα δωσει αλλη απαντηση εδω,ελπιζω να τη διαβασες.
[admin edit]
11.β. Επιθέσεις σε άλλους χρήστες, Moderators ή Αdministrators, θα αντιμετωπίσουν μηδενική ανεκτικότητα. Συγκεκριμένα, η δυσφήμιση, ο χλευασμός, η επιθετική ειρωνεία και κάθε είδους προσωπικές προσβολές θα διαγράφονται από τις δημοσιεύσεις χωρίς προειδοποίηση, και θα υπάρχει σύσταση προς το άτομο για αποφυγή επανάληψης.
[admin edit]
7Gibernau : Εχεις 2η 'καρτουλα΄ σε πολυ συντομο διαστημα , θα ηθελα να σεβαστεις τον χωρο που σε φιλοξενει καθως και τα ατομα που συμμετεχουν σε αυτο.. Για οπιαφηποτε απορία PM me.
-
τα μπροστα πισω και τα πισω μπροστα βρισκει εφαρμογη μονο στα αμαξια???
:D :D :D :D
στοις πιστες του ναυπλιου φιλε μου εχει εφαρμογη μονο στα αμαξια, εχεις δικιο.εδω στο κοτετσι τον μεγαρων ,για μας τα ταγαρια τους αθηναιους κοιταμε τι μπορουμε να κανουμε για να κατεβασουμε το κοστος χωρις υποχωρησεις στην ασφαλεια...Βλεπεις εδω ζουμε με ενα μισθο και οχι με αγροτικες επιδοτισεις
αυτο τι ειναι??
-
28-30 θεωρω πως ειναι πολυ καλα....... :kalo:
Στην πιστα αυτες τις πιεσεις βαζω και δεν εχω κανενα προβλημα..... ;) :ohyes:
-
Δειτε μια ωραια φωτο που δειχνει το πισω λαστιχο με πιεση 30 σε track day στους πρωτους γυρους.Δειτε πως παταει κ την επιφανεια προσφυσης!Δανεισμενη απο το af1
-
Oμολογω οτι δεν καταλαβα............Εαν ηταν 1psi μικροτερη, δεν θα ειχε την ιδια παραμορφωση? :thnk:
Που ενα psi ομως, μπορει να σε στειλει αδιαβαστο ;)
η ουσια ειναι να μπορεις να επιτυχεις την ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας, καθολη την διαρκεια του session και συμφωνα με δικα σου δεδομενα (βαρος, γυρολογιο, ελαστικο).
-
η ουσια ειναι να μπορεις να επιτυχεις την ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας,
αυτό ακριβώς είναι το θέμα......έχεις ιδέα ποιά είναι αυτή στα supercorsa pro?
-
η ουσια ειναι να μπορεις να επιτυχεις την ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας,
αυτό ακριβώς είναι το θέμα......έχεις ιδέα ποιά είναι αυτή στα supercorsa pro?
εγω με supercorsa pro 29μπροστα/30 πισω......
-
η ουσια ειναι να μπορεις να επιτυχεις την ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας,
αυτό ακριβώς είναι το θέμα......έχεις ιδέα ποιά είναι αυτή στα supercorsa pro?
Εκει που γυρναω εγω ρε συ, το 29/30 παντα δουλευει σωστα :ohyes: :ohyes:
-
η ουσια ειναι να μπορεις να επιτυχεις την ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας,
αυτό ακριβώς είναι το θέμα......έχεις ιδέα ποιά είναι αυτή στα supercorsa pro?
εγω με supercorsa pro 29μπροστα/30 πισω......
to 29F/30R είναι οι αρχικές κρύες ή όταν ζεσταθούν??
-
αρχικες
-
αρχικες
+1000
μήπως θυμάσαι και διαφορά σε psi όταν ζεσταθούν ???....
-
αρχικες
+1000
μήπως θυμάσαι και διαφορά σε psi όταν ζεσταθούν ???....
δε το εχω τσεκαρει αυτο ποτε..
ισως ξερει ο κοσμας :bye:
-
αρχικες
+1000
μήπως θυμάσαι και διαφορά σε psi όταν ζεσταθούν ???....
δε το εχω τσεκαρει αυτο ποτε..
ισως ξερει ο κοσμας :bye:
ok.. ευχαριστώ Άρη! :bye:
αν γνωρίζει κάποιος θα με βοηθούσε πολύ...προσπαθώ να βγάλω μια σχέση για υπολογισμό πιέσεων..
-
αρχικες
+1000
μήπως θυμάσαι και διαφορά σε psi όταν ζεσταθούν ???....
δε το εχω τσεκαρει αυτο ποτε..
ισως ξερει ο κοσμας :bye:
το γραφω μονο και μονο επειδη το εχω τσεκαρει.brigstone bt 002 μεσαια γομα μπροστα και πισω.κρυα 28 πισω και 30 μπροστα.γυρολογιο στο 1,06 με 1,07 για 8 γυρους περιπου και μετρηση χωρις cool down γυρο.41 πισω 36 μπροστα
-
και γιατι αυτες οι πιεσεις να ειναι οι ιδανικες (για το λαστιχο, για σενα, για μενα, για καποιον αλλον)? :thnk: :thnk: :thnk:
-
και γιατι αυτες οι πιεσεις να ειναι οι ιδανικες (για το λαστιχο, για σενα, για μενα, για καποιον αλλον)? :thnk: :thnk: :thnk:
είναι πιθανόν! γιαυτό ρωτάω μπας και βρώ μια λογική σχέση και μετά test..... έτσι κι αλλιώς από ότι βλέπω οι πιό πολλοί έχουν παρόμοιες κρύες πιέσεις ανεξαρτήτως πίστας... Απλά άλλοι χρησιμοποιούν λίγο παραπάνω μπροστά, άλλοι λίγο παραπάνω πίσω και άλλοι την ίδια και στα δύο λάστιχα...Αλλα η διαφορά είναι μικρή και πιστεύω οτι οφείλεται κυρίως στον τρόπο οδήγησης του καθενός..
αν ξέρεις τις ζεστές θα με βοηθούσες πολύ! :bye:
-
Καρβουνιαρη, ψαχνεις με λαθος τροπο.
Εαν λοιπον θες να βρεις το "απολυτο", πρεπει να ξερεις την θερμοκρασια στην οποια πρεπει να δουλευουν τα ελαστικα (πχ 85κελσιου)
Βαζεις τις πιεσεις που λεει η aprilia ας πουμε και κανεις την διαδρομη που θες. Σταματας και μετρας με lazer πυρομετρο την θερμοκρασια του ελαστικου.
Αναλογα τι βρηκες, αυξανεις ή μειωνεις την πιεση.
Κοινως, μιλαμε μονο για πισταδικη συμπεριφορα, διοτι η θερμοκρασια αερα, ασφαλτου επηρεαζουν την συμπεριφορα του ελαστικου αλλα και παλι, το 30/29 ειναι μια σωστη πιεση για αρκετα ελαστικα που κυκλοφορουν στην αγορα και για την συντριπτικη πλειονοτητα των αναβατων. Με αυτες τις πιεσεις, ανετα γυρνας στο 1.03 με τα dragon pro.
Τωρα, ποσο τοις εκατο, και ποση πιεση βαζει ο Mητσαρας και ποση ο lord και ποση ο Themis ειναι ενας εμπειρικος τροπος, που δουλευει καλα στην μεγαλυτερη πλειοψηφια των αναβατων.
Καπου, σε καποιο thread ειχα ποσταρει εναν εμπερικο τροπο σωστης πιεσης ελαστικων (ηταν επι τοις 100 αυξηση και επρεπε να εχεις ας πουμε ενα 10% στο πισω)
μπαι δε γουει, εχεις καποιο προβλημα με τις πιεσεις της απριλια? 33/36 :thnk: :thnk:
-
Καρβουνιαρη, ψαχνεις με λαθος τροπο.
Εαν λοιπον θες να βρεις το "απολυτο", πρεπει να ξερεις την θερμοκρασια στην οποια πρεπει να δουλευουν τα ελαστικα (πχ 85κελσιου)
Βαζεις τις πιεσεις που λεει η aprilia ας πουμε και κανεις την διαδρομη που θες. Σταματας και μετρας με lazer πυρομετρο την θερμοκρασια του ελαστικου.
Αναλογα τι βρηκες, αυξανεις ή μειωνεις την πιεση.
Κοινως, μιλαμε μονο για πισταδικη συμπεριφορα, διοτι η θερμοκρασια αερα, ασφαλτου επηρεαζουν την συμπεριφορα του ελαστικου αλλα και παλι, το 30/29 ειναι μια σωστη πιεση για αρκετα ελαστικα που κυκλοφορουν στην αγορα και για την συντριπτικη πλειονοτητα των αναβατων. Με αυτες τις πιεσεις, ανετα γυρνας στο 1.03 με τα dragon pro.
Τωρα, ποσο τοις εκατο, και ποση πιεση βαζει ο Mητσαρας και ποση ο lord και ποση ο Themis ειναι ενας εμπειρικος τροπος, που δουλευει καλα στην μεγαλυτερη πλειοψηφια των αναβατων.
Καπου, σε καποιο thread ειχα ποσταρει εναν εμπερικο τροπο σωστης πιεσης ελαστικων (ηταν επι τοις 100 αυξηση και επρεπε να εχεις ας πουμε ενα 10% στο πισω)
μπαι δε γουει, εχεις καποιο προβλημα με τις πιεσεις της απριλια? 33/36 :thnk: :thnk:
δεν έχεις άδικο Κοσμά σε αυτά που λές....δεν μπορώ να έχω τέτοια όργανα προς το παρόν για να μπορώ να βρίσκω λεπτομερώς τις διαφορές θερμοκρασίας των ελαστικών μου με ακρίβεια....
το 33/36 όντως δεν με ικανοποιεί καθόλου.....αφού οδηγώ κυρίως σε ορεινό στροφιλίκι στο οποίο οι ταχύτητες είναι σχετικά μικρές αλλά και διαπιστώνω συνεχώς απώλεια πρόσφυσης του πίσω ελαστικού μου....ίσως να φταίει ο τρόπος οδήγησής μου...τι να πώ...
πάντως το μόνο σίγουρο είναι οτί κανένας και πουθενά δεν έχει ιδέα γιατί και πώς ρυθμίζει την πίεση των ελαστικών του...ή τουλάχιστον δεν μπορεί κανείς ή δεν θέλει να τεκμηριώσει το πώς την υιοθετεί....
αυτό είναι που δεν μπορώ να καταλάβω....ρωτάω παντού το πώς ...και οι απαντήσεις πάντα είναι άσχετες .....είτε επιθετικές είτε αινιγματικές.....
πραγματικά έχω μπερδευτεί...
...αλλά σίγουρα υπάρχει κάποιος λόγος που κάποιος επιλέγει το 30/29 για παράδειγμα....είτε γιατί του το είπε κάποιος είτε γιατί έχει βρέι κάτι...... :thnk: :thnk: :thnk:
-
ή ίσως απλά έχει "κουμπώσει" κάποιος και δεν χρειάζεται να το ψάξει....εγώ αντίθετα το ψάχνω γιατί κάτι δεν μου πάει σωστά!! :bye:
-
Ζακ, θα σου πω μια πραγματικη ιστορια και θα καταλαβεις τι εννοω.
Πριν καιρο, οταν ειχα πρωτοπαρει το rsv καθομουν και ψαχνομουν με τα ohlins. Τα πειραζα απο εδω, τα πειραζα απο εκει, οι χρονοι μου ηταν στο 1.36
Καποια στιγμη αλλαξα ελατηρια και ρυθμισα τις αποσβεσεις στις στανταρ αγωνιστικες που δινει η απριλια. Αποτελεσμα, μηδεν. Οι χρονοι βελιτωθηκαν ελαχιστα και σιγουρα δεν ειχε να κανει με το γεγονος των αναρτησεων.
Την τελευταια φορα, μπηκα πιστα και κατα την διαρκεια των 20λεπτων, τις γυρισα στις στοκ που δινει η απριλια. Το σταθερο γυρολογιο του 1.35 με καλυτερο το 1.33 δεν αλλαξε. Οσο γυρναγα, συνεχισα να γυρναω, μολονοτι η αναρτησεις ηταν στο πιο μαλακο-κατι που ουσιαστικα δεν με απασχολησε καθολου.
Το ιδιο και τα ελαστικα: 30/29...............Τιποτα δεν αλλαξε απο το κρατημα της μοτο, τιποτα δεν ενιωσα στο γυρολογιο. Και σλικ που ειχα βαλει, τον ιδιο χρονο γυρναγα.
Γλυστριματα ειχα και εγω, αλλα το θεμα ειναι να μπορεις να αντιληφθεις ποτε στα κανει. Αμα μου χουφτωνεις το γκαζι ενω ξυνεις γονατο, δεν το βλεπεις λογικο να κανεις powerslide/highside κλπ κλπ?
Πριν ενα μηνα, ο Δρακος γυρναγε πιο αργα απο εμενα, φοραγαμε τα ιδια λαστιχα, ειχαμε τις ιδιες πιεσεις, και ομως αυτος το διελυσε το συλλεκτικο γιατι ανοιξε νωρις το γκαζι.
Γνωμη μου ειναι, να προσπαθησεις να αντιληφθεις τον λογο που σου γλυστραει το πισω (ασφαλτος?, γκαζι?, πιεσεις?)
Μετα προσπαθησε να προσθεσεις λιγο συμπιεση στο πισω, λιγη προφορτιση ωστε να σπρωχνει τον τροχο στηνα σφαλτο.
Παρατηρησε επισης ποτε σου κανει τα γλυστριματα. Στην αρχη της βολτας, στο τελος? Μηπως υπερθερμενεται πολυ το ελαστικο και γλυστραει?
Εαν δεις οτι τιποτα δεν λειτουργει, μαθε ποια ειναι η θερμοκρασια λειτουργιας του ελαστικου.
Τσιμπα ενα infared θερμομετρο απο ebay, τσεκαρε το για το ποσοστο λαθους του με ενα θερμομετρο) και ξαμολησου στα βουνα.
Αναλογα τα αποτελεσματα σου, πραττεις. Δεν νομιζω οτι μπορει καποιος να σου πει την πιεση του ελαστικου για σενα. Εμενα το 33/36 δουλευει μια χαρα στα pirelli.
Φανταζομαι οτι ενας αγωνιζομενος ή ενας πιο εμπειρος απο εμενα στην πιστα, θα μπορεσει να σε κατευθυνει πιο σωστα ;)
Τσεκαρε μια και το παρακατω. Ειναι ο εμπειρικος τροπος που σου ελεγα.
Determining Best Tire Pressures (Road USE)
You'll get a lot of opinions on what tire pressure to run, but the correct tire pressure for you is not a matter of polling other rider's opinion. Here are the basics you'll need to decide for yourself.
Start with the bike manufacturer's recommendation in the owners manual or under-seat sticker. This is the number they consider to be the best balance between handling, grip and tire wear. Further, if you're running alloy wheels on poor pavement, consider adding 2 psi to the recommended tire pressure just to reduce the likelihood of pothole damage. Just as you would for a car, increase the pressure 2 psi or so for sustained high speed operation (or 2-up riding) to reduce rolling friction and casing flexing. Check your tire pressure regularly as they say.
In order to get optimum handling a tire has to get to its optimum temperature which is different for each brand of tire. Most of us don't have the equipment needed to measure tire temperature directly so we measure it indirectly by checking tire pressure since tire pressure increases with tire temperature. Tire temperature is important to know because too much flexing of the casing of an under-inflated tire for a given riding style and road will result in overheating resulting in less than optimum grip. Over-pressurizing a tire will reduce casing flexing and prevent the tire from getting up to the optimum operating temperature and performance again suffers. Sliding and spinning the tires also increase tire temperatures from friction heating.
A technique for those wanting to get the most out of their tires on the street is to use the 10/20% rule.
First check the tire pressure when the tire is cold. Then take a ride on your favorite twisty piece of road. Then, measure the tire pressure immediately after stopping. If the pressure has risen less than 10% on the front or 20% on the rear, the rider should remove air from the tire. So for example, starting at a front tire pressure of 32.5 psi should bring you up to 36 psi hot. Once you obtain this pressure increase for a given rider, bike, tire, road and road temperature combination, check the tire pressure again while cold and record it for future reference.
Each manufacturer is different. Each tire model is different. A tire design that runs cooler needs to run a lower pressure (2-3 psi front) to get up to optimum temperature. The rear tire runs hotter than the front tire, road and track. So the rear tire cold-to-hot increase is greater. Dropping air pressure has the additional side effect of scrubbing more rubber area.
When I used the tire pressures recommended by Ducati (32.5F/36R) for my 916 on my favorite road, I got exactly 10/20% on a set of Bridgestone BT-012SS. So I guess I'm an average rider and the BT-012SS runs at an average operating temperature compared to o
For the track you'll have to drop the cold tire pressures an additional 10/20%. Track operation will get tires hotter (increasing the cold-to-hot pressure range) so starting at say 32/30 psi now should bring you up to the same temperature (and pressure) t
Don't even think about running these low track cold pressures on the street.
Finally, dropping tire pressures on street tires for track use has its limitations, so street compound tires on the track often get too hot and go beyond sticky to greasy. That's why you have race tires. Race tire compounds are designed for severe operati
-
πολυ καλο για αρχη
-
πολυ καλο για αρχη
+1000
ευχαριστώ Κοσμά...πολύ ενδιαφέρουσα άποψη όντως.
:bye:
-
:kalo: :a010
πολύ ενδιαφέρον το θρεντάκι! :) :brv:
-
Και κάτι ακόμη, η τεχνολογία NTEC που παίζει σε λάστιχα club racing της Dunlop, σου επιτρέπει να κινήσαι με τις νορμάλ πιέσεις δρόμου 40-42 πίσω 36 μπροστά και στην πίστα να το ρίχνεις το πίσω σε 22PSI! Χωρίς ζημιές στο σκελετό/ ελαστικό!
-
Mιας και πιασαμε θεμα περι πιεσεων θερμοκρασιων κλπ παρτε κ ενα χρησιμο gadgetaki για τους τυπους που η λεπτομερεια μετραει
http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/infrared-digital-thermometer-gun-with-laser-sight-non-contact/
-
ωραιος ρε πανο!
εχουμε το ιδο στο μαγαζι αλλα δε ξερω ποσο αξιοπιστη μετρηση μπορει να κανει... :thnk: :thnk:
-
Παιδες για να μην ανοιξω καινουριο θεμα θελω να ρωτησω το εξης:
τι αποκλιση εχουμε στη θερμοκρασια του ελαστικου οταν το μετραμε κρυο και οταν το μετραμε ζεστο;
Το λεω αυτο γιατι παω ταξιδια μακρια. Βαζω πιεση για εθνικη και μετα π.χ. εχω Δομοκο προστα και θελω να την ριξω αλλα η μετρηση πιστευω οτι δεν θα ειναι σωστη αφου το λαστιχο θα ειναι ζεστο.
Το ρωταω γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να περιμενω να κρυωσει για να δω κρυο τι θερμοκρασια να βαλλω.
-
Και γιατι να ριξεις την πιεση στο στροφιλικη? :thnk: :thnk:
-
Στη πιστα γιατι την κατεβαζεις;
-
Για κρατημα καλυτερο
-
kamia sxesi filos ;)
-
για τεκμηριωσε το.... να μαθενουμε κι εμεις....
παντως τις πιεσεις στην πιστα τις ριχνουμε και για να ζεσταθουν πιο γΛηγορα τα ρημαδια ετσι δεν ειναι?
-
Tα παντα ξεκινουν απο την θερμοκρασια που δουλευει το ελαστικο παιδια.
Εστω οτι ειναι οι 85 κελσιου.
Στη πιστα, το λαστιχο (γομα/σκελετος) καταπονουνται πολυ περισσοτερο, εξου και οι χαμηλη πιεση αερα.
Στο δρομο, οι καταπονησεις ειναι πολυ μικροτερες.
Με δεδομενο οτι ενας μεσος αναβατης στριβει, ακομα και με την θερμοκρασια του ελαστικου στους 75 βαθμους ή και στους 90, δεν χρειαζεται χαμηλοτερη πιεση αερα.
Ολα αυτα φυσικα, με την προϋποθεση οτι στο ελαστικο βαζουμε την σωστη πιεση και οχι πιεση εκ του ασφαλους (πχ η γιαμαπα προτεινε κατι 40αρια για το πισω το ελαστικο).
-
Για να καταλαβω και συγγνωμη για το πρηξημο, η ολη υποθεση πιεσης αερα στη πιστα γινεται μονο για τη θερμοκρασια του ελλαστικου;
Αν ριξεις την πιεση στις στροφες, δεν εχεις μεγαλυτερη επιφανεια επαφης του λαστιχου στο δρομο οποτε και καλυτερο κρατημα;
Στη πιστα, το λαστιχο (γομα/σκελετος) καταπονουνται πολυ περισσοτερο, εξου και οι χαμηλη πιεση αερα.
Συμφωνω αλλα οταν εχεις να κανεις με ενα βουνο με διαδοχικες κλειστες στροφες και το μηχανακι το "χωνεις" δεν καταπιεζονται το ιδιο τα ελαστικα οπως σε μια πιστα;
-
οχι....
εξου και οτι το λαστιχο κουρελιαζεται στην πιστα και κρατα πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.....
(πχ. με ενα λαστιχο μπορεις να βγαλεις 1μερα στην πιστα και 4000χλμ στο δρομο.. ;) )
-
οχι....
εξου και οτι το λαστιχο κουρελιαζεται στην πιστα και κρατα πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.....
(πχ. με ενα λαστιχο μπορεις να βγαλεις 1μερα στην πιστα και 4000χλμ στο δρομο.. ;) )
Ούτε!! Δεν έχει καμμία σχεση η φθορά με τις πιέσεις, εκτός κι αν μιλάμε για ακραίες τιμές.
Στη πίστα βάζουμε χαμηλότερες πιέσεις γιατί από την μεγάλη καταπόνηση θα αυξηθεί περισσότερο
η θερμοκρασία του ελαστικού άρα και του αέρα μέσα στο ελαστικό,
πραγμα που σημαίνει από την καταστατική εξίσωση ταν αερίων και ανάλογη αύξηση της πίεσης.
Στον δρόμο η τριβή ειναι λιγότερη άρα ο σκελετός του ελαστικού ταλαιπωρείται λιγότερο, οπότε η θερμοκρασια
του ελαστικού είναι σχετικά επιφανειακή και δεν αυξάνει τόσο όσο δτην πίστα τη θερμοκρασία του αέρα μέσα σε αυτό, άρα και την πίεση.
Συμπερασματικά ό,τι πίεση και να βάλεις στην πίστα αν τελικά έχεις παρόμιες θερμοκρασίες λειτουργίας θα έχεις και παρόμια φθορά. :bye:
-
Δηλαδή τωρα που το διαβάζω λέω τα ίδια με τον Κοσμά :dry: :psdof: :psdof:
Κοσμά πήρα παιχνιδάκι!!!
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330393426268&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Πότε θα παίξουμε?? :D
Και σύμφωνα με ένα παλιό 0300 είναι πολλοί οι 85oC.
-
Συμπερασματικά ό,τι πίεση και να βάλεις στην πίστα αν τελικά έχεις παρόμιες θερμοκρασίες λειτουργίας θα έχεις και παρόμια φθορά. :bye:
[/quote]
σωστο αυτο που λες για τη φθορα σε σχεση με τη θερμοκρασια,
αλλα πια ειναι η "περιπου" καλυτερη πιεση για να πετυχεις καλη θερμοκρασια και να εχεις καλο κρατημα??? ε? εδω σε θελω
οσο για τη φθορα οσοι μπενουν πιστα λιγο πολυ δεν την υπολογιζουν.........
-
Τι να σου 'πώ, είναι τοσοι πολλοί και αστάθμιστοι οι παράγοντες που δε βγάζεις άκρη.
Ακόμη κι αν είσαι γκουρού δεν σημαίνει ότι έχεις απαντήσεις. Θυμήσου όταν έγιναν 1000 τα motogp
που ανακάληψαν ότι γλιστρώντας φθείρονταν λιγότερο τα λάστιχα, επειδή δεν ταλαιπωρούσαν το σκελετό, βλ. Hayden.
Μεγάλη σημασία έχει κυρίως το πώς οδηγείς, τι μηχανάκι έχεις και πως είναι στημένο.
Δεν υπάρχει μια λύση για όλους μόνο "ασφαλείς" απαντήσεις του στυλ λίγο κάτω από 30
που ξέρεις μόνο ότι δεν έχεις κάνει χοντρομαλακία.Τα υπόλοιπα είναι εντελώς προσωπικά.
-
μετα απο το 2ο track day μου μπορω να πω τα εξης για το dd
εβαλα απο το βραδυ 30/30 ωστε να ειναι απολυτως κρυα τα λαστιχα. οταν εφτασα στην Μπιστα ειχα 32/32. το θεωρισα σωστο οποτε δεν το αλλαξα. λογικα μεσα στη πιστα οι πιεσεις ανεβηκαν κι αλλο.
η φθορα στο πισω ηταν πιο ομαλη και πιο "λιγη". Η φθορα εμπρος ηταν περισσοτερη αλλα υποθετω οτι αυτο ειναι και θεμα ρυθμου. 1.30+ στο πρωτοTD ενω στο δευτερο TD στο τελευταιο session (τα ελληνικα μου μεσα)1.20.
Ερωτηξης: μπορει καποιος να μου πει γιατι μαζευει τοση γομα στο κεντρο του μπροστινου? (να πω εδω οτι αργω πολυ στα φρενα , και φρεναρω αρκετα δυνατα)
βαζω και φωτο
-
καλα τωρα μου ηρθε η απαντηση στην παραπανω ερωτηση......
το εμπρος ελαστικο του dd κανει ατυτοματη αναγωμωση....
αρε aprilia ποσο μπροστα εισαι :tez:
-
δεν ειναι τιποτα ρε.................μαζευει τα λαστιχα που αφηνεις εσυ και οι αλλοι στο οδοστρωμα............Ειναι σαν τσιχλες αυτα και κολλανε στο λαστιχο-μαστιχα σου :)
Απλα φανταζομαι οτι το πισω, λογω οτι ειναι η "κινητηριος δυναμη" :D τα διωχνει ευκολα
-
αυτο μου ειπε και ο κολλητος, αλλα σε αυτον γιατι δεν κολλανε????
μηπως επειδη εχει ντουκατι???
φοβαμαι μηπως κανω καμια λαλακια με την πιεση(30 κρυα)
-
αυτο μου ειπε και ο κολλητος, αλλα σε αυτον γιατι δεν κολλανε????
μηπως επειδη εχει ντουκατι???
φοβαμαι μηπως κανω καμια λαλακια με την πιεση(30 κρυα)
Σε εμενα παντως κολλανε.
Πιεση δεν γνωριζω απο dunlop, αλλα νομιζω εισαι ψηλα και πρεπει να χαμηλωσεις κι αλλο.........Ρωτα εναν λαστιχα καλυτερα, που να ξερει ομως :D