APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: grouvalos στις Απρίλιος 16, 2015, 02:10:51 μμ
-
Καλησπέρα.
Μετά το τρακάρισμα που είχα με το Ζ και αφού πήρα το Shiver, είπα να βάλω τον ίδιο ακριβώς συναγερμό που ''φόραγα'' στο Ζ,μιάς και είχα μείνει ευχαριστημένος. Απο τη στιγμή όμως που τον έβαλα στο Ιταλικό,έχω χάσει τον ύπνο μου! Βαράει όποτε του καπνίσει και ειδικότερα το βράδυ απο τις 1-2 και μετά. :dry: Πριν απο αυτόν το Shiver είχε έναν Μeta.
Θα μου πείτε οτι το έχουν βάλει στο μάτι. Αυτό έλεγα κι εγώ αλλά τώρα πια δεν το νομίζω.Μένω στο ισόγειο και η μηχανή είναι ακριβώς απ'έξω.Κάθε φορά που χτυπάει ,2.30,3.30,4.30,6.00,7.00,πετάγομαι έξω.Ούτε εγώ ούτε οι γειτόνοι έχουν δεί κάτι.
Στην αρχή νόμιζα οτι φταίει η εξάτμιση όταν ξεπυρώνει. Ο συναγερμός είναι πολύ ευαίσθητος και ''πιάνει'' ακόμα και το ''τσίκ''.Αλλά πειραματίστηκα και δεν είναι αυτό.
Είπα μήπως είναι υγρασία,γι'αυτό προχθές τον έβαλα σ'ένα σακουλάκι με silika gel.Το βράδυ δεν ακούστηκε τίποτα. Χθές όμως το βράδυ και τα ξημερώματα ξανά τα ίδια!! :psdof:
Έχει παρατηρήσει κανείς στη μηχανή του ή έχει ακούσει κάτι παρόμοιο;
-
Δηλάδή την διάρκεια της ημέρας δεν στο κάνει και το κάνει μόνο νύχτα??? Πώς είναι δυνατόν αυτό? Μπας και έχεις κανένα αισθητήρα περιμέτρου και ανάβει και κανένα φώς ρε συ με αισθητήρα πάνω απο την μηχανή?
-
Οχι δεν έχει περιμετρικό.
-
Μάλλον κακή συνδεσμολογία υποθέτω ότι θα έχει γίνει.
Και ως γνωστόν επειδή τα ιταλικά θέλουν φροντίδα και προδέρμ μάλλον δεν τον χωνεύει πολύ.
Τι εταιρίας συναγερμός είναι?
Με τον meta είχες πρόβλημα?Γιατί θεωρούνται καλοί συναγερμοί ..αν και ''πονάνε'' τα τηλεχειριστήρια τους στην πολύ χρήση..
-
Μάλλον κακή συνδεσμολογία υποθέτω ότι θα έχει γίνει.
Και ως γνωστόν επειδή τα ιταλικά θέλουν φροντίδα και προδέρμ μάλλον δεν τον χωνεύει πολύ.
Τι εταιρίας συναγερμός είναι?
Με τον meta είχες πρόβλημα?Γιατί θεωρούνται καλοί συναγερμοί ..αν και ''πονάνε'' τα τηλεχειριστήρια τους στην πολύ χρήση..
Patrol.
Ο Meta είχε μόνο κλισηόμετρο χωρίς κραδασμικό,και τον έβγαλα γιατί τον έχει και η κουτσή Μαρία.
-
Εγώ πάντως με meta και gemini που είχα σε ότι μηχανάκι είχα στην κατοχή μου δεν είχα πρόβλημα.
Εγώ θα το πήγαινα να τον κοιτάξει και ένα δεύτερο μάτι πάντως που να ξέρει από aprilia γενικότερα.
-
Εκτός απο αυτόν που τον έβαλε δεν ξέρω κάποιον άλλο.
-
Στο λέω γιατί μπορεί να έχουν παρθεί ρεύματα από σημεία που δεν πρέπει και να σου βραχυκυκλώνει.
Και αν συμβαίνει κάτι τέτοιο φοβάμαι μην σου πατώσει την μπαταρία ...δεν είναι λίγες οι φορές που έχω ακούσει τέτοια σκηνικά από συναγερμούς.
Γι αυτό στο λέω.
Όπως και να έχει καταστήματα που βάζουν συναγερμούς υπάρχουν πολλά...ένα δεύτερο μάτι δεν θα είναι κακό.
Φιλικά :bye:
-
:ohyes:
Τώρα θυμήθηκα πως τον Μετα τον είχε βάλει ο Αρμακόλας και μετά αυτός που έβαλε τον Patrol πάτησε στα πρώτα κοψίματα.
-
Να πω και την γνώμη μου μιας κι ασχολήθηκα αρκετά παλαιότερα με το ζήτημα του συναγερμού και της ασφάλειας της μοτοσυκλέτας.
Προφανώς εφόσον δεν έχει περιμετρικό αισθητήρα κάτι έχει πάει στραβά στην συνδεσμολογία ή παίζει και το άλλο που έπαθα εγώ, να θέλουν οι φίσες καθάρισμα με το contact cleaner.
Συναγερμό είχα βάλει στην VFR απ' όταν την είχα αγοράσει κ συγκεριμένα τον scorpio sri-900. Ήταν ακριβώς σχετικά συναγερμός αλλά είχα μείνει ευχαριστημένος υπέρ του δεόντος. Λειτουργούσε άψογα και το σημαντικό ήταν ότι δεν μου επηρεάζε ιδιαίτερα την μπαταρία. Δεν είχα συνδέσει το anti-hijack future ακριβώς για ν' αποφύγω την όποιαδήποτε επαφή της μονάδας με την ECU της μοτό.
4,5 χρόνια άλλαξα μια φορά μπαταρία, πολύ καλή αυτονομία αν αναλογιστούμε ότι έχεις ένα φύλακα να τροφοδείται από την μπαταρία 24 ώρες το 24ωρο ολόχρονα. Τον συναγερμό τον αφαίρεσα πριν δώσω το VFR για το RSV αλλά δεν τολμώ να τον συνδέσω για τους γνωστούς "ιταλικούς" λόγους.
Γενικώς υπάρχει εμπειρία εδώ από άτομα που σύνδεσαν συναγερμό σε RSV χωρίς να τους πέφτει η μπαταρία κάθε τρεις και λίγο; Να είμαι ειλικρινής ψάχνω για συναγερμό ο οποίος να τροφοδείται από εξωτερική μπαταρία ούτως ώστε να μην έχει καμμία επάφή με το κύκλωμά.
-
Ε δεν μπορεί να μην μπαίνει συναγερμός σε ιταλικό!
-
Να είμαι ειλικρινής ψάχνω για συναγερμό ο οποίος να τροφοδείται από εξωτερική μπαταρία ούτως ώστε να μην έχει καμμία επάφή με το κύκλωμά.
Όσο όμορφο και να ακούγεται αυτό, δυστυχώς είναι τεράστιο ρίσκο, αρκετά επικίνδυνο. Δεν θα μπορέσεις ποτέ να καταλάβεις έγκαιρα αποφόρτιση μπαταρίας και απενεργοποίησή του λόγω απώλειας παροχής ( εκτός βέβαια και αν σε προειδοποιεί για αυτό). Επίσης, δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο της διαρροής (και όχι απαραίτητα εξαιτίας προβληματικού συναγερμού), και ενώ εσύ νομίζεις ότι έχεις γεμάτη μπαταρία, την άλλη μέρα να είναι άδεια.
Αν ντε και καλά θες ξεχωριστό τελείως κύκλωμα, τότε, εκτός μιας μεγάλης μπαταρίας (με ότι συνεπάγεται αυτό σε κόστος και χώρο), θα χρειαστείς σίγουρα και κάτι επιπλέον για ειδοποίηση χαμηλής στάθμης της, ώστε να μην βγαίνεις ποτέ εκτός κάλυψης.
Προσωπικά χρησιμοποιώ τον Scorpio SR i900R στο Dorso, και τον είχα 2 χρόνια και στο GSXR. Απειροελάχιστη κατανάλωση, ποτέ και κανένα πρόβλημα με μπαταρία, ρυθμιζόμενος περιμετρικός έλεγχος, και το τελευταίο μοντέλο έχει και διακοπή τροφοδοσίας. Remote που σου δείχνει σημείο και είδος παραβίασης, ηχηρή/σιωπηλή ειδοποίηση, 105dB σειρήνα, προειδοποίηση πριν χτυπήσει αν δεν απομακρυνθείς, και μπαίνει ON/OFF απλά έχοντας πάνω σου το remote. Ναι, έχω βάλει και εγώ την μονάδα της περιμέτρου σε σακουλάκι, την ακούει εύκολα από την υγρασία, με μοναδική υποχώρηση, την ελαφρώς μικρότερη ακτίνα που μπορεί να διαβάσει, αλλά ήδη μπορεί και διαβάζει αρκετά μακρυά, δεν σε ενδιαφέρει να διαβάζει στα 5m, ενοχλεί σε πολυσύχναστο χώρο parking.
Δεν είναι φτηνός, αλλά είναι 50 φορές φτηνότερος από το μηχανάκι που θα χάσεις αν δεν προστατευτεί σωστά.
Επίσης, υπάρχει και το κορυφαίο μοντέλο της Scorpio, το 1100, το οποίο κοστίζει τα διπλάσια σχεδόν, και σου δίνει ότι και ο άλλος, συν πλήρες σύστημα GPS. Εφαρμογή στο κινητό σου και μόνιμη παρακολούθηση στίγματος από αρκετούς δορυφόρους.
-
Να είμαι ειλικρινής ψάχνω για συναγερμό ο οποίος να τροφοδείται από εξωτερική μπαταρία ούτως ώστε να μην έχει καμμία επάφή με το κύκλωμά.
Όσο όμορφο και να ακούγεται αυτό, δυστυχώς είναι τεράστιο ρίσκο, αρκετά επικίνδυνο. Δεν θα μπορέσεις ποτέ να καταλάβεις έγκαιρα αποφόρτιση μπαταρίας και απενεργοποίησή του λόγω απώλειας παροχής ( εκτός βέβαια και αν σε προειδοποιεί για αυτό). Επίσης, δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο της διαρροής (και όχι απαραίτητα εξαιτίας προβληματικού συναγερμού), και ενώ εσύ νομίζεις ότι έχεις γεμάτη μπαταρία, την άλλη μέρα να είναι άδεια.
Αν ντε και καλά θες ξεχωριστό τελείως κύκλωμα, τότε, εκτός μιας μεγάλης μπαταρίας (με ότι συνεπάγεται αυτό σε κόστος και χώρο), θα χρειαστείς σίγουρα και κάτι επιπλέον για ειδοποίηση χαμηλής στάθμης της, ώστε να μην βγαίνεις ποτέ εκτός κάλυψης.
Προσωπικά χρησιμοποιώ τον Scorpio SR i900R στο Dorso, και τον είχα 2 χρόνια και στο GSXR. Απειροελάχιστη κατανάλωση, ποτέ και κανένα πρόβλημα με μπαταρία, ρυθμιζόμενος περιμετρικός έλεγχος, και το τελευταίο μοντέλο έχει και διακοπή τροφοδοσίας. Remote που σου δείχνει σημείο και είδος παραβίασης, ηχηρή/σιωπηλή ειδοποίηση, 105dB σειρήνα, προειδοποίηση πριν χτυπήσει αν δεν απομακρυνθείς, και μπαίνει ON/OFF απλά έχοντας πάνω σου το remote. Ναι, έχω βάλει και εγώ την μονάδα της περιμέτρου σε σακουλάκι, την ακούει εύκολα από την υγρασία, με μοναδική υποχώρηση, την ελαφρώς μικρότερη ακτίνα που μπορεί να διαβάσει, αλλά ήδη μπορεί και διαβάζει αρκετά μακρυά, δεν σε ενδιαφέρει να διαβάζει στα 5m, ενοχλεί σε πολυσύχναστο χώρο parking.
Δεν είναι φτηνός, αλλά είναι 50 φορές φτηνότερος από το μηχανάκι που θα χάσεις αν δεν προστατευτεί σωστά.
Επίσης, υπάρχει και το κορυφαίο μοντέλο της Scorpio, το 1100, το οποίο κοστίζει τα διπλάσια σχεδόν, και σου δίνει ότι και ο άλλος, συν πλήρες σύστημα GPS. Εφαρμογή στο κινητό σου και μόνιμη παρακολούθηση στίγματος από αρκετούς δορυφόρους.
Έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για τον ίδιο συναγερμό της scorpio με τον δικό μου, τον i-900. Εχει τα ιδια χαρακτηριστικά κ ο δικός μου με αυτά που λες κ´ ήμουνα πολυ ευχαριστημένος με την λειτουργια του. Ο λόγος που δεν τον έχω τοποθετησει στο μηχανάκι είναι διότι θα πρέπει να κάνω τις συνδεσεις στα 2 φλας(right n' left indicators) όπου εκεί θα πρέπει να πατησει το connector το καλωδιο, κ´ σε περιπτωση που έχω θέμα με την μπαταρία, θα πρέπει να αφαιρέσω την μονάδα με αποτέλεσμα να μείνουν τα καλωδια ξεγυμνωμένα στα σημεία που πατούσαν τα connectors...
-
Παιδιά μπορεί να μου πει κανείς το χρωματολόγιο των καλωδιών για την RSV factory του 2006?
Συγκεκριμένα θέλω το χρώμα για την γείωση, αριστερό φλας, δεξί φλάς κ' ουράς. Θα δοκιμάσω νομίζω να τον συνδέσω αφού τον έχω που τον έχω να δω τι παίζει...
-
Τελικά ποιοί συναγερμοί είναι δοκιμασμένοι οτι ταιριάζουν με τις παραξενιές του Shiver;
Γνωρίζει κάποιος να μου πεί ,τι πρέπει να προσέξει κανείς ως προς τη συνδεσμολογία σε ένα Shiver;
-
Μπορεί να μου πεί κάποιος έναν καλό και τίμιο μάστορα για συναγερμό μηχανής,γιατί ζορίζομαι λέμε; :cry:
Αφού τον έδωσα για check εκεί που τον πήρα,για να τον δώσει με τη σειρά του (;) στην Patrolline,για δυο μέρες ήταν εντάξει.
Απο χθές το βράδυ πάλι τα ίδια,το πρωί λειτουργεί κανονικά και το βράδυ βαράει απο μόνος του!Όντως απο μόνος του!
Αυτοί που τον έλεγξαν,είδαν λέει τις κολλήσεις και τον είχαν στον πάγκο για μέρες αλλά δεν τους παρουσίασε τίποτα.
-
Μπορεί να μου πεί κάποιος έναν καλό και τίμιο μάστορα για συναγερμό μηχανής,γιατί ζορίζομαι λέμε; :cry:
Αφού τον έδωσα για check εκεί που τον πήρα,για να τον δώσει με τη σειρά του ( ;) στην Patrolline,για δυο μέρες ήταν εντάξει.
Απο χθές το βράδυ πάλι τα ίδια,το πρωί λειτουργεί κανονικά και το βράδυ βαράει απο μόνος του!Όντως απο μόνος του!
Αυτοί που τον έλεγξαν,είδαν λέει τις κολλήσεις και τον είχαν στον πάγκο για μέρες αλλά δεν τους παρουσίασε τίποτα.
σου στελνω π.μ. σε λιγο ;)
-
Το είδα.
Σ'ευχαριστώ !!
-
Επανέρχομαι διότι δεν έχει γίνει τίποτα.Όλοι μου λένε να το πάω έκει που τον έβαλα.
Έχω παρατηρήσει πως αν η μηχανή μείνει ακυκλοφόρητη για μια μέρα,δε μου χτυπάει το βράδυ.Τώρα αν επιστρέψω το βράδυ κατά τις 10-11 ξεκινάει απο τις 3 και μετά.
Εσείς που έχετε Shiver με εργοστασιακή εξάτμιση ,τι συναγερμό έχετε βάλει;
-
Aυτος που τον εγκατεστησε τι ειπε? Η λογικη λεει οτι γνωριζει πως δουλευει αρα και μπορει να τον δει πιο σωστα απο εμας. ;)
-
Για όσους έχουν το Shiver,μπορείτε να μου πείτε τι συναγερμό έχετε που δουλεύει απροβλημάτιστα,και δεν επηρεάζεται απο τη θερκοκρασία;Αν θέλετε μπορείτε να μου απαντήσετε σε πμ.
-
- Τελικά ακόμα να βρώ μιαν άκρη.Πήγα δυο φορές στην αντιπροσωπία και μου άλλαξαν την κεντρική μονάδα με μια καινούργια αλλά το κάνει ακόμα.Και αυτοί δεν ξέρουν τι να μου πούν.
- Εν κατακλείδι ο συναγερμός βαράει μετά απο κάθε φορά που κυκλοφορώ και σβήνω τη μηχανή,για τις επόμενες 6 ώρες περίπου.
- Ή είναι λοιπόν λάθος η συνδεσμολογία (την οποία την τσέκαραν στην αντιπροσωπία) ή μπορεί να είναι κάτι που έμαθα απο ομοιοπαθούντα σε αυτοκίνητο : να υπερφορτίζει η μπαταρία της μοτό το συναγερμό σε κάθε μετακίνηση και να βαράει η σειρήνα.
- Και ρωτώ,αυτό μπορεί να στέκει;
-
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά!
Έχει κανείς κάποιον ψαγμένο ηλεκτρονικό/ηλεκτρολόγο για το Shiver,τίμιο και με όρεξη να σε εξυπηρετήσει ακόμα κι αν δεν είσαι πελάτης του;
Ακόμα ψάχνομαι με το συναγερμό.Τον έχουν δεί γνωστοί και άγνωστοι εδώ μέσα και ένας υπάλληλος της αντιπροσωπίας στη Patrolline.Δυστυχώς κάνεις δε μπόρεσε να μου πεί κάτι συγκεκριμένο.
Σήμερα άλλαξα και μπαταρία μπάς και αλλά δε...
Η πλακέτα του συναγερμού είναι καινούργια(λέει),και συνδέεται απευθείας με τη μπαταρία και τα πίσω φλάς,μόνο,και βαράει απο μόνος του κάθε φορά που κυκλοφοράω τη μοτό!
-
Μια χαζή ερώτηση..... Τα φλας είναι led ;
Καί αν ναι ο συναγερμός με ματιση έχει συνδεθεί στα φλας;
-
Τίποτα δεν είναι χαζό!
Ναι τα φλάς είναι λεντ (Κίνας) και ο συναγερμός έχει συνδεθεί στα πίσω φλάς,μόνο.Μου φαίνεται περίεργο αλλά αν θυμάμαι καλά αυτός που τον τοποθέτησε,είχε πεί οτι δεν μπορούσε να βρεί τα μπροστινά! Αλλά αν υποψιάζεσαι οτι τρέχει κάτι με αυτό,έχω ήδη δοκιμάσει και αποσύνδεσα τη φίσα της μοτό των πίσω φλάς,αλλά δεν είδα καμία αλλαγή.
Γιατί ρωτάς;
-
Τίποτα δεν είναι χαζό!
Ναι τα φλάς είναι λεντ (Κίνας) και ο συναγερμός έχει συνδεθεί στα πίσω φλάς,μόνο.Μου φαίνεται περίεργο αλλά αν θυμάμαι καλά αυτός που τον τοποθέτησε,είχε πεί οτι δεν μπορούσε να βρεί τα μπροστινά! Αλλά αν υποψιάζεσαι οτι τρέχει κάτι με αυτό,έχω ήδη δοκιμάσει και αποσύνδεσα τη φίσα της μοτό των πίσω φλάς,αλλά δεν είδα καμία αλλαγή.
Γιατί ρωτάς;
Δύο τρείς παρατηρήσεις που ίσως βοηθήσουν
- Τα φλάς λειτουργούν σαν ένα κύκλωμα ανα πλευρά (δεξιά η αριστερά) και οχι σαν μπροστά η πίσω. Εφόσον έχεις συνδέσει τα εμπρός η τα πίσω είναι το ίδιο. Δεν χρειάζεται να ψάξεις να βρείς τα άλλα.
- Ο συναγερμός χρησιμοποιεί τα φλάς σαν ενδεικτικό μαζί με την σειρήνα (έξοδος), κατα συνέπεια δεν επηρεάζει την λειτουργία του αν έχεις συνδέσει τα φλάς η όχι
- Αν τα φλάς led δεν έχουν φλασιέρα για led και αντιστάσεις ισχύος συνδεδεμένες παράλληλα (για να μειώσουν την ένταση) επιτρέπουν να περάσει υπερβολική ένταση ρεύματος στο κύκλωμα. Αν η πλακέτα του συναγερμού δεν έχει προστασία στις εξόδους μπορεί να πάθει ζημιά (μάλλον απίθανο ακόμη και για φθηνούς συναγερμούς).
Αν θέλεις να βρείς αν το πρόβλημα ξεκινάει απο τα φλάς δοκίμασε με τα παλιά σου τα φλάς με τα λαμπάκια πυρακτώσεως.
-
Δεν νομίζω να είναι τα φλας το πρόβλημα. Στο Shiver δεν είναι δυο κυκλώματα δεξιά αριστερά. Ακριβώς δεν ξέρω πως είναι αλλά μάλλον έχει να κάνει με το ότι μπορεί και τα ελέγχει για να σου βγάζει ένδειξη όταν κάποιο απο τα φλας έχει καεί. Κι εγώ μόνο τα πίσω έχω συνδέσει(led κινέζικα χωρίς φλασιέρα), όχι επειδη δεν τα έβρισκα αλλά απλα για να μην κόψω το καλώδιο και για τα μπροστα. Άλλωστε μόνο τα πίσω είναι αρκετά για να βλέπεις ενεργοποίηση/απενεργοποίηση. θα σου έλεγα να δοκιμάσεις αρχικά εαν οι αισθητήρες του, κλίσης/θορύβου/κίνησης, δουλευουν κανονικά όταν τον ενεργοποιείς. Μετά δοκίμασε να παίξεις λίγο με το πόσο ευαίσθητοι είναι οι αισθητήρες του να δεις εαν εχεις διαφορά.
-
Τίποτα δεν είναι χαζό!
Ναι τα φλάς είναι λεντ (Κίνας) και ο συναγερμός έχει συνδεθεί στα πίσω φλάς,μόνο.Μου φαίνεται περίεργο αλλά αν θυμάμαι καλά αυτός που τον τοποθέτησε,είχε πεί οτι δεν μπορούσε να βρεί τα μπροστινά! Αλλά αν υποψιάζεσαι οτι τρέχει κάτι με αυτό,έχω ήδη δοκιμάσει και αποσύνδεσα τη φίσα της μοτό των πίσω φλάς,αλλά δεν είδα καμία αλλαγή.
Γιατί ρωτάς;
Δύο τρείς παρατηρήσεις που ίσως βοηθήσουν
- Τα φλάς λειτουργούν σαν ένα κύκλωμα ανα πλευρά (δεξιά η αριστερά) και οχι σαν μπροστά η πίσω. Εφόσον έχεις συνδέσει τα εμπρός η τα πίσω είναι το ίδιο. Δεν χρειάζεται να ψάξεις να βρείς τα άλλα.
- Ο συναγερμός χρησιμοποιεί τα φλάς σαν ενδεικτικό μαζί με την σειρήνα (έξοδος), κατα συνέπεια δεν επηρεάζει την λειτουργία του αν έχεις συνδέσει τα φλάς η όχι
- Αν τα φλάς led δεν έχουν φλασιέρα για led και αντιστάσεις ισχύος συνδεδεμένες παράλληλα (για να μειώσουν την ένταση) επιτρέπουν να περάσει υπερβολική ένταση ρεύματος στο κύκλωμα. Αν η πλακέτα του συναγερμού δεν έχει προστασία στις εξόδους μπορεί να πάθει ζημιά (μάλλον απίθανο ακόμη και για φθηνούς συναγερμούς).
Αν θέλεις να βρείς αν το πρόβλημα ξεκινάει απο τα φλάς δοκίμασε με τα παλιά σου τα φλάς με τα λαμπάκια πυρακτώσεως.
Και όμως όταν ενεργοποιώ/απενεργοποιώ το συναγερμό ανάβουν μόνο τα πίσω φλάς.Δεν έχω φλασιέρα και όταν ανάβω τα δεξιά φλάς αναβοσβήνουν κανονικά ,όταν ανάβω τα αριστερά αναβοσβήνουν γρήγορα.
-
Δεν νομίζω να είναι τα φλας το πρόβλημα. Στο Shiver δεν είναι δυο κυκλώματα δεξιά αριστερά. Ακριβώς δεν ξέρω πως είναι αλλά μάλλον έχει να κάνει με το ότι μπορεί και τα ελέγχει για να σου βγάζει ένδειξη όταν κάποιο απο τα φλας έχει καεί. Κι εγώ μόνο τα πίσω έχω συνδέσει(led κινέζικα χωρίς φλασιέρα), όχι επειδη δεν τα έβρισκα αλλά απλα για να μην κόψω το καλώδιο και για τα μπροστα. Άλλωστε μόνο τα πίσω είναι αρκετά για να βλέπεις ενεργοποίηση/απενεργοποίηση. θα σου έλεγα να δοκιμάσεις αρχικά εαν οι αισθητήρες του, κλίσης/θορύβου/κίνησης, δουλευουν κανονικά όταν τον ενεργοποιείς. Μετά δοκίμασε να παίξεις λίγο με το πόσο ευαίσθητοι είναι οι αισθητήρες του να δεις εαν εχεις διαφορά.
Οι αισθητήρες δουλεύουν κανονικά και οι ρυθμίσεις τους σε κάθε αιρέθισμα .Μάλιστα η κεντρική μονάδα συνδέεται με την πλεξούδα με ένα λευκό και ένα μαύρο φισάκι.Έχω δοκιμάσει να βγάλω το μαύρο φισάκι που απομονώνει τους αισθητήρες και πάλι βαράει.
-
Εχει εσωτερικη μπαταρια;;;
Συνδεσε με ενα πολυμετρο στην θεση για αμπερ το - του πολυμετρου στο συν του συναγερμου κανε μια γεφυρα δλδ και πες μας ποσα mA τραβαει σε λειτουργια.
Θεωρω οτι καποιος πυκνωτης αδειαζει σιγα σιγα.
Που τον ειχες αποθηκευσει οταν δεν τον χρεαζοσουν;
-
Εχει εσωτερικη μπαταρια;;;
Συνδεσε με ενα πολυμετρο στην θεση για αμπερ το - του πολυμετρου στο συν του συναγερμου κανε μια γεφυρα δλδ και πες μας ποσα mA τραβαει σε λειτουργια.
Θεωρω οτι καποιος πυκνωτης αδειαζει σιγα σιγα.
Που τον ειχες αποθηκευσει οταν δεν τον χρεαζοσουν;
-Ναι έχει εσωτερική μπαταρία.
-Εννοείς κάποιος πυκνωτής του συναγερμού στη κεντρική μονάδα (πλακέτα);Έλα όμως που την έχουν αλλάξει!
-Τον είχα στο υπόγειο μαζί με την πλεξούδα.
-
Εχει εσωτερικη μπαταρια;;;
Συνδεσε με ενα πολυμετρο στην θεση για αμπερ το - του πολυμετρου στο συν του συναγερμου κανε μια γεφυρα δλδ και πες μας ποσα mA τραβαει σε λειτουργια.
Θεωρω οτι καποιος πυκνωτης αδειαζει σιγα σιγα.
Που τον ειχες αποθηκευσει οταν δεν τον χρεαζοσουν;
-Ναι έχει εσωτερική μπαταρία.
-Εννοείς κάποιος πυκνωτής του συναγερμού στη κεντρική μονάδα (πλακέτα);Έλα όμως που την έχουν αλλάξει!
-Τον είχα στο υπόγειο μαζί με την πλεξούδα.
Αλλαξε την εσωτερικη μπαταρια βαλε μια καινουργια και δες τι θα κανει. Ισως να αδειαζει και για αυτο να ξεκινα μετα απο καποιες ωρες
-
Εχει εσωτερικη μπαταρια;;;
Συνδεσε με ενα πολυμετρο στην θεση για αμπερ το - του πολυμετρου στο συν του συναγερμου κανε μια γεφυρα δλδ και πες μας ποσα mA τραβαει σε λειτουργια.
Θεωρω οτι καποιος πυκνωτης αδειαζει σιγα σιγα.
Που τον ειχες αποθηκευσει οταν δεν τον χρεαζοσουν;
-Ναι έχει εσωτερική μπαταρία.
-Εννοείς κάποιος πυκνωτής του συναγερμού στη κεντρική μονάδα (πλακέτα);Έλα όμως που την έχουν αλλάξει!
-Τον είχα στο υπόγειο μαζί με την πλεξούδα.
Αλλαξε την εσωτερικη μπαταρια βαλε μια καινουργια και δες τι θα κανει. Ισως να αδειαζει και για αυτο να ξεκινα μετα απο καποιες ωρες
Στέκει αυτό που λές,αλλά την πρώτη φορά που το πήγα στην αντιπροσωπία μου άλλαξαν την πλακέτα (λένε) και τη δεύτερη ολη τη κεντρική μονάδα (λένε),άρα και τη μπαταρία. :thnk:
-
Η μπαταρια μπορει να δειχνει καλη αλλα να μην ειναι. Οπως λες και εσυ (λενε)
-
Δεν Θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά shiverακιας μου έχει εκμυστηρευτεί ότι είχε τόσα θέματα με το συναγερμό του που τον έβγαλε σε 15 ημέρες και από τότε είναι στο ράφι του.
- Βρες κάποιο ίδιο μηχανάκι που δεν έχει πρόβλημα και σύγκρινε την συνδεσμολογία.
- Δοκίμασε τον έξω από το μηχανάκι να παρατήρησε την συμπεριφορά του.
- Ξεμάτιασε τον :tez: .
- Πούλησε τον σε κάποιον που δεν έχει Shiver :ohmy:
-
Δεν Θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά shiverακιας μου έχει εκμυστηρευτεί ότι είχε τόσα θέματα με το συναγερμό του που τον έβγαλε σε 15 ημέρες και από τότε είναι στο ράφι του.
- Βρες κάποιο ίδιο μηχανάκι που δεν έχει πρόβλημα και σύγκρινε την συνδεσμολογία.
- Δοκίμασε τον έξω από το μηχανάκι να παρατήρησε την συμπεριφορά του.
- Ξεμάτιασε τον :tez: .
- Πούλησε τον σε κάποιον που δεν έχει Shiver :ohmy:
-Εξαρτάται και τι συναγερμός είναι και τι συνδεσμολογία έχει ακολουθηθεί.
-Έχω ήδη ζητήσει να μου πεί όποιος μπορεί που έχει Shiver ,τι συναγερμό έχει αλλά δε συγκινήθηκε κανείς. :(
-Τον έχουν δοκιμάσει (λένε) στον πάγκο στην αντιπροσωπία και δουλεύει κανονικά.Η διαφορά βέβαια είναι οτι στον πάγκο η μπαταρία της μοτό δε φορτίζεται όπως όταν κινείται η μηχανή.Γιατί το πρόβλημα όπως φαίνεται ξεκινάει απο τη στιγμή που παίρνει μπρός η μηχανή και κάνει χλμ.
-
Η μπαταρια μπορει να δειχνει καλη αλλα να μην ειναι. Οπως λες και εσυ (λενε)
Βρήκα και αυτό :
'' Ο HPS447 διαθέτει δική του µπαταρία, µε σκοπό σε περίπτωση που κάποιος επιχειρήσει να αποσυνδέσει το καλώδιο που συνδέει το συναγερµό µε την καλώδια της µηχανής, ο συναγερµός να συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά. Η µπαταρία επαναφορτίζεται αυτοµάτως από τη στιγµή που συνδεθεί η µαύρη φίσα του συναγερµού'' .
Όπου όταν η μηχανή κυκλοφορεί χωρίς τη μαύρη φίσα και ξανασυνδέεται μετά τη στάση,ο συναγερμός δουλεύει σωστά.
-
καλημερα, στον Παναγιωτη πηγες ???
-
Ιδεα(μπορει και βλακια). Μηπως οταν κλεινεις την μηχανη κοβει και το ρευμα του συναγερμου απο εκει που το εχουν δυνδεσει. Με αποτελεσμα ο συναγερμος να δουλευει με την δικη του και οταν πεφτει η σταθμη της μπαταριας του να αρχιζει να χτυπα.
-
καλημερα, στον Παναγιωτη πηγες ???
Καλημέρα.
Πήγα αλλά δεν το κοίταξε καν.Μου είπε να πάω στην αντιπροσωπία ή σε αυτόν που τον τοποθέτησε.Του εξήγησα αλλά δεν...
-
Ιδεα(μπορει και βλακια). Μηπως οταν κλεινεις την μηχανη κοβει και το ρευμα του συναγερμου απο εκει που το εχουν δυνδεσει. Με αποτελεσμα ο συναγερμος να δουλευει με την δικη του και οταν πεφτει η σταθμη της μπαταριας του να αρχιζει να χτυπα.
Δε νομίζω.Ρεύματα παίρνουν κατευθείαν απο τη μπαταρία.Αν έπεφτε η στάθμη της μπαταρίας του συναγερμού,θα άρχιζε να φώναζε μετά απο πολύ ώρα και οχι στα πρώτα 10 λεπτά ή στο μισάωρο,και μετά απο δυο μέρες ακινησίας με κάθε σκούντημα θα αναβόσβηναν μόνο τα φλάς.
-
Ο συναγερμός έχει μια 10άρα ασφάλεια.Αν βάλω μια μικρότερη;
-
Έχεις ηλεκτρικό σχεδιάγραμμα του συναγερμού;
-
Μόνο αυτό :
http://www.electriclife.gr/Content/fileProducts/HPS-447NG%20%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82%20%CF%87%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B7%CF%82%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82%20v010415.pdf
-
Δεν δοκιμαζεις να επεμβεις στο σημειο που εχουν κοψει το καλωδιο (της τρομπας βενζινης?) και να το καταργησεις να περναει απο τον συναγερμο;
Μηπως κατι γινεται με το immobilizer της μοτο;