APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: jimator στις Ιούλιος 28, 2008, 02:33:31 μμ
-
Λοιπον θελω να ακουσω αποψεις γιατι ειμαι πολυ μπερδεμενος με το θεμα..
Metzeler M3 Sportec
Pirelli Supercorsa (SC1/2 τι ειναι αυτο???)
Pirelli Diablo
Michelin 2CT
Michellin Power Race
Bridgestone BT-016
Dunlop Qualifier
Προφανως πρωτα παει το κρατημα σε πιστα και σε δρομο και μετα και η αντοχη..Λοιπον περιμενω αποψεις :ohyes:
-
Λοιπον θελω να ακουσω αποψεις γιατι ειμαι πολυ μπερδεμενος με το θεμα..
Metzeler M3 Sportec
Pirelli Supercorsa (SC1/2 τι ειναι αυτο???)
Pirelli Diablo
Michelin 2CT
Michellin Power Race
Bridgestone BT-016
Dunlop Qualifier
Προφανως πρωτα παει το κρατημα σε πιστα και σε δρομο και μετα και η αντοχη..Λοιπον περιμενω αποψεις :ohyes:
κάποια απο τα λάστιχα που αναφέρεις δεν είναι συγκρίσιμα μεταξύ τους, πρόκειται για διαφορετικές χρήσεις. πχ :
- Τα απλά diablo : καθαρά πολιτική χρήση και ελαφρώς χάλια απο κρατήματα. Μεγάλη αντοχή όμως.
- τα υπόλοιπα diablo (corsa, III, rosso, klp klp) σαφως καλύτερα ...
- Τα diablo supercorsa pro : μακράν ότι καλύτερο και ότι ασφαλτοκολητικότερο :D :D υπάρχει ... μακράν ... δεν υπάρχει σύγκριση με τίποτα άλλο, σημερινών δεδομένων, κατα τη γνώμη Είναι όμως και τσιμπημένη η τιμή τους
για τα υπόλοιπα : ουτε κρύο ούτε ζέστη
-
Το πρώτο που έγραψες και Τ Ε Λ Ο Σ
-
δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί πιστεύω πως κάθε λάστιχο έχει θετικά και αρνητικά και το ζήτημα είναι ποιό σου ταιριάζει!!!
π.χ το προηγούμενο μου λάστιχο ήταν ένα diablo corsa το οποίο είναι πάρα πολύ καλό , αντέχει πολύ αλλά έχει απότομη γεωμετρία για τα γούστα μου !!!
εγώ θέλω στη στροφή να καταβάλω κάποια προσπάθεια (όχι μεγάλη αλλά αισθητή) για να νιώθω ασφαλής γι'αυτό και έβαλα τα dunlop qualifier. Μου έδωσαν αυτό που ήθελα από άποψη γεωμετρίας αλλά ζεσταίνονται δυσκολότερα και δεν ξέρω και την αντοχή τους!!!
ελπίζω να βοήθησα!!! :bye: :bye: :bye:
-
δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί πιστεύω πως κάθε λάστιχο έχει θετικά και αρνητικά και το ζήτημα είναι ποιό σου ταιριάζει!!!
+599
Εφοσον θες και κρατημα και διαρκεια δες και αυτα
Pireli diablo STRADA
Dunlop roadsmart 3TC
-
Για μέγιστη προστασία νομίζω τα Durex είναι τα καλύτερα. Για καλύτερη αίσθηση κατα την επαφή θα έλεγα Manix. Για διάρκεια Again Retarde.
Για ανώμαλες διαδρομές όλα τα παραπάνω χ 2 !!!!
:h22: :h22: :h22:
-
Bridgestone BT-016
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
το μηχανακι μου με αυτα τα λαστιχα το πηρα με βολεψαν ειναι πολυ καλα!!!!!!!! δεν τρωγονται ευκολα ειναι 3γομα και εχουν καλο πατιμα :ohyes: :ohyes:
και οταν ερθει η ωρα να αλλαξω λαστιχα παλι τα 016 θα βαλω!!!!!!!!!!
-
Λοιπον θελω να ακουσω αποψεις γιατι ειμαι πολυ μπερδεμενος με το θεμα..
Metzeler M3 Sportec
Pirelli Supercorsa (SC1/2 τι ειναι αυτο???)
Pirelli Diablo
Michelin 2CT
Michellin Power Race
Bridgestone BT-016
Dunlop Qualifier
Προφανως πρωτα παει το κρατημα σε πιστα και σε δρομο και μετα και η αντοχη..Λοιπον περιμενω αποψεις :ohyes:
εγω θα σου ελεγα τα bridgestone 002 racing.
μετα θα ελεγα το Pirelli Supercorsa (SC1/2
και μετα το Dunlop Qualifier το rr ομως
και τα 3 εχουν πρωτα το κρατημα και μετα την αντοχη!
:bye: :bye:
-
Bridgestone BT-016
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
το μηχανακι μου με αυτα τα λαστιχα το πηρα με βολεψαν ειναι πολυ καλα!!!!!!!! δεν τρωγονται ευκολα ειναι 3γομα και εχουν καλο πατιμα :ohyes: :ohyes:
και οταν ερθει η ωρα να αλλαξω λαστιχα παλι τα 016 θα βαλω!!!!!!!!!!
Ε ψιτ colgate Πεντάγομα e;inai ρε τι τρίγομα :tez: :tez:
-
Bridgestone BT-016
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
το μηχανακι μου με αυτα τα λαστιχα το πηρα με βολεψαν ειναι πολυ καλα!!!!!!!! δεν τρωγονται ευκολα ειναι 3γομα και εχουν καλο πατιμα :ohyes: :ohyes:
και οταν ερθει η ωρα να αλλαξω λαστιχα παλι τα 016 θα βαλω!!!!!!!!!!
Ε ψιτ colgate Πεντάγομα e;inai ρε τι τρίγομα :tez: :tez:
στην μεση ειναι λιγο σκληρα λιγο πιο πλαγια ειναι λιγο μαλακα και τερμα στο πλαει ειναι μαλακα :bye:
για δες εδω...........
-
Ομως παιδια τι διαφορα εχουν τα απλα Supercorsa με τα Supercorsa SC1/2??
-
Ομως παιδια τι διαφορα εχουν τα απλα Supercorsa με τα Supercorsa SC1/2??
Tα sc1 και sc2 εχουν πιο μαλακη γομα απο τα supercorsa pro
-
Λοιπον , θα συμφωνισω με τον Yannis_K76 για τα Pirelli Supercorsa sC1 - 2 oσων αφορα το κρατημα.
Η απολυτη τσιχλα!!!
Προβλημα το βρεγμενο...Προβλημα...Οκ θελει προσοχη και οχι πολλες μοιρες κληση...
Τωρα απο αντοχη ...Εεεεε.Οκ.Οχι πολλα Πραματα.
Γενικα απολυτο κρατημα και τρελη διαρκεια δεν πανε μαζι οταν μιλαμε για το απολυτο..
Υποψιν τα Supercorsa τα φοραγα σε CBR 600...
Υ.Γ Βασιλη εγραψεςςςς :bana: :bana: :bana: :wine: :wine: :se: :se: :se:
-
Για μέγιστη προστασία νομίζω τα Durex είναι τα καλύτερα. Για καλύτερη αίσθηση κατα την επαφή θα έλεγα Manix. Για διάρκεια Again Retarde.
Για ανώμαλες διαδρομές όλα τα παραπάνω χ 2 !!!!
:h22: :h22: :h22:
:bana: :bana: :bana: :bana: :bana: :bana: :bana: :bana: :bana:
:nintza: :nintza: :nintza: :nintza:
-
Για μέγιστη προστασία νομίζω τα Durex είναι τα καλύτερα. Για καλύτερη αίσθηση κατα την επαφή θα έλεγα Manix. Για διάρκεια Again Retarde.
Για ανώμαλες διαδρομές όλα τα παραπάνω χ 2 !!!!
:h22: :h22: :h22:
τώρα το διάβασα αυτό!!!!!
εμπεριστατωμένη άποψη!!!! :brv: :brv: :brv: :brv: :brv: :se: :se: :se: :se: :se:
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
Metzeler Racetec K0/K2/K3 & Pirelli Supercorsa Pro.
Αυτά τα δύο είναι και τέλος.
Αλλαγή κάθε 4-5 μήνες,ανάλογα τα χλμ και την χρήση τους.
Όλα τα άλλα λάστιχα είναι απλώς για να καλύπτουν το κενό μεταξύ ζάντας και οδοστρώματος.
Τέλοc.
-
MICHELIN PILOT Σλικαδουρες...τσσσσσσιχλα λεμε!!!!!!!!!!!
-
Metzeler Racetec K0/K2/K3 & Pirelli Supercorsa Pro.
Αυτά τα δύο είναι και τέλος.
Αλλαγή κάθε 4-5 μήνες,ανάλογα τα χλμ και την χρήση τους.
Όλα τα άλλα λάστιχα είναι απλώς για να καλύπτουν το κενό μεταξύ ζάντας και οδοστρώματος.
Τέλοc.
οτι ειπε ο δρακος και για μενα.
τελος!
-
- Τα diablo supercorsa pro : μακράν ότι καλύτερο και ότι ασφαλτοκολητικότερο :D :D υπάρχει ... μακράν ... δεν υπάρχει σύγκριση με τίποτα άλλο, σημερινών δεδομένων, κατα τη γνώμη Είναι όμως και τσιμπημένη η τιμή τους
Φίλε μου εδώ θα διαφωνήσω.
Για εμένα η καλύτερη γόμα είναι 002. :ohyes:
Όποιος φόραγε sc και έβαλε 002, δεν ξαναγύρισε. :kalo:
-
Απο την εμπειρια μου, bridgestone 002 racing. Λαστιχο με γρηγορη κορωνα, ιδανικη για πιστα. Θελει προσοχη στην βροχη. Ενα κλικ πριν τα σλικ. Επιτρεπει υπερβολικο πλαγιασμα με καλο πατημα γιατι στις ακρες του δεν εχει αυλακωσεις κ λογο της κορωνας του, πλαγιασμενο εχει περισσοτερη επαφη με το δρομο.
-
Metzeler Racetec K0/K2/K3 & Pirelli Supercorsa Pro.
Αυτά τα δύο είναι και τέλος.
Αλλαγή κάθε 4-5 μήνες,ανάλογα τα χλμ και την χρήση τους.
Όλα τα άλλα λάστιχα είναι απλώς για να καλύπτουν το κενό μεταξύ ζάντας και οδοστρώματος.
Τέλοc.
Παιδί μου οι αιμοδότες στα λάστιχα φαίνονται,
2005-2007 στο χαγιαμπούσα 8500€ σε λάστιχα τα πάντα έχω βάλει επάνω συγχρόνως είχα και ένα χιλιάρι και εγώ στο τέλος εκεί κατέληξα :kalo:
-
Metzeler Racetec K0/K2/K3 & Pirelli Supercorsa Pro.
Αυτά τα δύο είναι και τέλος.
Αλλαγή κάθε 4-5 μήνες,ανάλογα τα χλμ και την χρήση τους.
Όλα τα άλλα λάστιχα είναι απλώς για να καλύπτουν το κενό μεταξύ ζάντας και οδοστρώματος.
Τέλοc.
Δλδ, αν θα βάλω SC θα πάω καλύτερα? :thnk:
-
Φίλε μου εδώ θα διαφωνήσω.
Για εμένα η καλύτερη γόμα είναι 002. :ohyes:
Όποιος φόραγε sc και έβαλε 002, δεν ξαναγύρισε. :kalo:
Χρηστάρα τα 002 βάζω και εγω, και τη τελευταία φορα που είμασταν μαζί πάνω Σέρρες με nktr και τη υπόλοιπη παρέα τέτοια φορούσα. Ωστόσο, μια φορά είχα βάλει τα SC πέρυσι τον Οκτώβρη και είχα πάθει τη πλάκα μου...
Νομίζω είναι "αλλού"...
Ο μόνος λόγος που επέστρεψα στα 002 είναι η τιμή... αν σκεφτείς ότι τα SC έχουν τιμή καταλόγου >500Ε (οκ, με κονέ βρίσκεις και τα βάζεις φθηνότερα, κανα 400άρι...). Τα 002 όμως στα 310Ε συνιστούν το καλύτερο πακέτο τιμής-κρατήματος... value for money...
θέλω πάντως να δω το νέο, αντικαταστάτη των 002, το 003 :thnk:
-
Χρηστάρα τα 002 βάζω και εγω, και τη τελευταία φορα που είμασταν μαζί πάνω Σέρρες με nktr και τη υπόλοιπη παρέα τέτοια φορούσα. Ωστόσο, μια φορά είχα βάλει τα SC πέρυσι τον Οκτώβρη και είχα πάθει τη πλάκα μου...
Νομίζω είναι "αλλού"...
Ο μόνος λόγος που επέστρεψα στα 002 είναι η τιμή... αν σκεφτείς ότι τα SC έχουν τιμή καταλόγου >500Ε (οκ, με κονέ βρίσκεις και τα βάζεις φθηνότερα, κανα 400άρι...). Τα 002 όμως στα 310Ε συνιστούν το καλύτερο πακέτο τιμής-κρατήματος... value for money...
θέλω πάντως να δω το νέο, αντικαταστάτη των 002, το 003 :thnk:
Όταν δοκίμασα τα SC, ένοιωθα το μηχανάκι μου, να μην πατάει καλά, επίσης είχα αδικαιολόγητα γλιστρήματα σε σημεία που δεν έπρεπε. Επίσης, έχουν αντιμετωπίσει το ίδιο θέμα διάφοροι φίλοι και γνωστοί.
-
Εγω φαινετε οτι εχω κατασταλαξει στα SC.Θα παω να ζητησω τα πιο μαλακά..Αντε να ετοιμαζομαστε για Σερρες :tez:
-
Metzeler Racetec K0/K2/K3 & Pirelli Supercorsa Pro.
Αυτά τα δύο είναι και τέλος.
Αλλαγή κάθε 4-5 μήνες,ανάλογα τα χλμ και την χρήση τους.
Όλα τα άλλα λάστιχα είναι απλώς για να καλύπτουν το κενό μεταξύ ζάντας και οδοστρώματος.
Τέλοc.
οτι ειπε ο δρακος και για μενα.
τελος!
Απ'οσα έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα (δεν έχω βάλει τα 002) συμφωνώ κι εγώ... ...Τέλος! ;)
-
Metzeler Racetec K0/K2/K3 & Pirelli Supercorsa Pro.
Αυτά τα δύο είναι και τέλος.
Αλλαγή κάθε 4-5 μήνες,ανάλογα τα χλμ και την χρήση τους.
Όλα τα άλλα λάστιχα είναι απλώς για να καλύπτουν το κενό μεταξύ ζάντας και οδοστρώματος.
Τέλοc.
οτι ειπε ο δρακος και για μενα.
τελος!
Απ'οσα έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα (δεν έχω βάλει τα 002) συμφωνώ κι εγώ... ...Τέλος! ;)
τι να μας πεις και εσύ!!!!!
τα λάστιχα τα χρησιμοποιείς για να γράφεις μηνυματάκια στους δρόμους και να βγάζεις φώτο για το avatar σου!!!!!
:tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
τι να μας πεις και εσύ!!!!!
τα λάστιχα τα χρησιμοποιείς για να γράφεις μηνυματάκια στους δρόμους και να βγάζεις φώτο για το avatar σου!!!!!
:tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
:blus: :blus: :blus:
Έτσι έλεγαν και στον DaVinci, όταν έφτιαξε τον Βιτρουβιανό άνθρωπο! :P :P :P
-
Διόρθωση για αποκατάσταση εγώ εννοώ μόνο το Metzeler 3 racetec είναι ΤΟ λάστιχο αλλά ΔΕ κρατάει πολύ.
-
- Τα diablo supercorsa pro : μακράν ότι καλύτερο και ότι ασφαλτοκολητικότερο :D :D υπάρχει ... μακράν ... δεν υπάρχει σύγκριση με τίποτα άλλο, σημερινών δεδομένων, κατα τη γνώμη Είναι όμως και τσιμπημένη η τιμή τους
Φίλε μου εδώ θα διαφωνήσω.
Για εμένα η καλύτερη γόμα είναι 002. :ohyes:
Όποιος φόραγε sc και έβαλε 002, δεν ξαναγύρισε. :kalo:
+1
Ρωτα και το Βαλεντινο ρόσσι :D
-
Supercorsa Pro Ασσο-δυο
ΤΕΛΟΣΣΣΣΣΣ :thup1: :thup1: :thup1:
-
Διόρθωση για αποκατάσταση εγώ εννοώ μόνο το Metzeler 3 racetec είναι ΤΟ λάστιχο αλλά ΔΕ κρατάει πολύ.
αντρεα το Μ3 εννοείς? :thnk: :thnk:
-
Ρε σεις τι μου θέλετε λάστιχα race?!!!!! Εχετε σπάσει το 30 στις Σέρρες και σας περιορίζει η πρόσφυση τώρα για να βελτιώσετε κι'άλλο τους χρόνους? :h22:
Μάθετε να δουλεύετε σωστά το μηχανάκι και πάνω απ'όλα το γκάζι και μην στηριζόσαστε στο να σας "σώνουν" τα λάστιχα... με ενα Diablo III, M3 και άλλα αντίστοιχα λάστιχα 60-70% δρόμο και 30-40% πίστα θα είσαστε μια χαρα για χρόνους μέχρι το 30 (ίσως και παρακάτω) :D
-
Διόρθωση για αποκατάσταση εγώ εννοώ μόνο το Metzeler 3 racetec είναι ΤΟ λάστιχο αλλά ΔΕ κρατάει πολύ.
αντρεα το Μ3 εννοείς? :thnk: :thnk:
:kalo: ΑΥΤΟ
-
Ρε σεις τι μου θέλετε λάστιχα race?!!!!! Εχετε σπάσει το 30 στις Σέρρες και σας περιορίζει η πρόσφυση τώρα για να βελτιώσετε κι'άλλο τους χρόνους? :h22:
Μάθετε να δουλεύετε σωστά το μηχανάκι και πάνω απ'όλα το γκάζι και μην στηριζόσαστε στο να σας "σώνουν" τα λάστιχα... με ενα Diablo III, M3 και άλλα αντίστοιχα λάστιχα 60-70% δρόμο και 30-40% πίστα θα είσαστε μια χαρα για χρόνους μέχρι το 30 (ίσως και παρακάτω) :D
Αν σπαμε το 30 στα Μεγαρα πιανει ???????
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
εγω φοραω τα dunlup Qualifier rr street race και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος!!!! ειναι οτι καλυτερο εχω βαλει ως τωρα.
θα δοκιμασω ομως την επομενη φορα τα 002 race.εχω ακουσει απο πολους τα καλυτερα και :pray:
-
Πολυ θα ηθελα να δοκιμασω μετα τα Μ3 τα Ντιαμπλο σουπερκορσα SP :thnk:
Φρεσκο πραμα που σαλευει, με ψαρωτικη εμφανιση θα ελεγα.
-
Ρε σεις τι μου θέλετε λάστιχα race?!!!!! Εχετε σπάσει το 30 στις Σέρρες και σας περιορίζει η πρόσφυση τώρα για να βελτιώσετε κι'άλλο τους χρόνους? :h22:
Μάθετε να δουλεύετε σωστά το μηχανάκι και πάνω απ'όλα το γκάζι και μην στηριζόσαστε στο να σας "σώνουν" τα λάστιχα... με ενα Diablo III, M3 και άλλα αντίστοιχα λάστιχα 60-70% δρόμο και 30-40% πίστα θα είσαστε μια χαρα για χρόνους μέχρι το 30 (ίσως και παρακάτω) :D
30αρια Σερρες με Μ3 χλωμό το βλέπω...εκτός αν είσαι πολύ τυχερός και κάνεις ένα γύρω γιατί στον 2-3το θα το αγοράσεις το οικόπεδο!! :P :P
μεγαρα όσοι τα πίεζαν συνήθως έπεφταν στην κ πιτσ από μπροστινό με χρονους 1.15 περίπου..
είναι καλό λάστιχο για δρόμο όχι για πίστα κατά την γνώμη μου και ειδικά πάνω σε 1000αρι!
:bye: :bye:
-
Ο μπούκης έτρεχε με αυτό το λάστιχο Σέρρες με το χιλιάρι το zx 10..............
-
Ο μπούκης έτρεχε με αυτό το λάστιχο Σέρρες με το χιλιάρι το zx 10..............
είσαι σίγουρος ρε αντρεα??με λάστιχο δρόμου σε αγώνες?? :thnk: :thnk:
μήπως εννοείς το racetech k3??
:bye: :bye:
-
'Αυριο βάζω πίσω Metzeler Racetec K3 ,οπότε κάντε λίγη υπομονή...
Πρίν είχα το Metzeler Racetec K2.
Έχουν την ίδια χάραξη,αλλά το Κ3 είναι λίγο πιο σκληρή γόμα απ το Κ2.
Να δούμε πόσο θα αντέξει και αυτό... :tez:
-
teo, μεγαρα 1,15 με τα m3 γινετε χωρις προβλημα τα λαστιχα δεν εχουν προβλημα στης κλισεις αλλα στο ποσο πολυ κρατανε οταν καρυδωνεις το γκαζι και βεβαια ποσο πιο νωρις.(βεβαια ετσι μονο γραφεις χρονους)προφανως οσοι πεφτουν στην Κπιτς η κλεινουν το γκαζι η οιανουν φρενο και παρε low.
drakos, τα Κ3 ειναι endurance οποτε θα σου βγαλουν πιο πολυ απο αποψη φθορας στο πελμα αλλα ειναι και πιο σκληρη γομα(ξεκινουν & φτανουν με & σε μεγαλυτερη θερμοκρασια λειτουργειας) οποτε με τους θερμικους κυκλους του δρομου θα σκληρηνουν πιο γρηγορα.
-
Ρε σεις τι μου θέλετε λάστιχα race?!!!!! Εχετε σπάσει το 30 στις Σέρρες και σας περιορίζει η πρόσφυση τώρα για να βελτιώσετε κι'άλλο τους χρόνους? :h22:
Μάθετε να δουλεύετε σωστά το μηχανάκι και πάνω απ'όλα το γκάζι και μην στηριζόσαστε στο να σας "σώνουν" τα λάστιχα... με ενα Diablo III, M3 και άλλα αντίστοιχα λάστιχα 60-70% δρόμο και 30-40% πίστα θα είσαστε μια χαρα για χρόνους μέχρι το 30 (ίσως και παρακάτω) :D
30αρια Σερρες με Μ3 χλωμό το βλέπω...εκτός αν είσαι πολύ τυχερός και κάνεις ένα γύρω γιατί στον 2-3το θα το αγοράσεις το οικόπεδο!! :P :P
μεγαρα όσοι τα πίεζαν συνήθως έπεφταν στην κ πιτσ από μπροστινό με χρονους 1.15 περίπου..
είναι καλό λάστιχο για δρόμο όχι για πίστα κατά την γνώμη μου και ειδικά πάνω σε 1000αρι!
:bye: :bye:
Mε το μιλλε μου και Μ3, δικαβαλο Σερρες 1.32... ΤΕΛΟΣ
-
Ρε σεις τι μου θέλετε λάστιχα race?!!!!! Εχετε σπάσει το 30 στις Σέρρες και σας περιορίζει η πρόσφυση τώρα για να βελτιώσετε κι'άλλο τους χρόνους? :h22:
Μάθετε να δουλεύετε σωστά το μηχανάκι και πάνω απ'όλα το γκάζι και μην στηριζόσαστε στο να σας "σώνουν" τα λάστιχα... με ενα Diablo III, M3 και άλλα αντίστοιχα λάστιχα 60-70% δρόμο και 30-40% πίστα θα είσαστε μια χαρα για χρόνους μέχρι το 30 (ίσως και παρακάτω) :D
30αρια Σερρες με Μ3 χλωμό το βλέπω...εκτός αν είσαι πολύ τυχερός και κάνεις ένα γύρω γιατί στον 2-3το θα το αγοράσεις το οικόπεδο!! :P :P
μεγαρα όσοι τα πίεζαν συνήθως έπεφταν στην κ πιτσ από μπροστινό με χρονους 1.15 περίπου..
είναι καλό λάστιχο για δρόμο όχι για πίστα κατά την γνώμη μου και ειδικά πάνω σε 1000αρι!
:bye: :bye:
Mε το μιλλε μου και Μ3, δικαβαλο Σερρες 1.32... ΤΕΛΟΣ
EIMAI KOYΛΟΣ! ΤΕΛΟΣ!!!
-
Mε το μιλλε μου και Μ3, δικαβαλο Σερρες 1.32... ΤΕΛΟΣ
Ναι ναι το θυμαμαι αυτο το σκηνικο.....
Επρεπε να τραβηξω φωτο την φατσα σου οταν κατεβηκες απο την σελα (του συνεπιβατη...)
:P
-
teo, μεγαρα 1,15 με τα m3 γινετε χωρις προβλημα τα λαστιχα δεν εχουν προβλημα στης κλισεις αλλα στο ποσο πολυ κρατανε οταν καρυδωνεις το γκαζι και βεβαια ποσο πιο νωρις.(βεβαια ετσι μονο γραφεις χρονους)προφανως οσοι πεφτουν στην Κπιτς η κλεινουν το γκαζι η οιανουν φρενο και παρε low.
Νομίζω ότι με καρύδωμα του γκαζιού, μόνο τούμπες γράφεις, όχι χρόνους!
-
teo, μεγαρα 1,15 με τα m3 γινετε χωρις προβλημα τα λαστιχα δεν εχουν προβλημα στης κλισεις αλλα στο ποσο πολυ κρατανε οταν καρυδωνεις το γκαζι και βεβαια ποσο πιο νωρις.(βεβαια ετσι μονο γραφεις χρονους)προφανως οσοι πεφτουν στην Κπιτς η κλεινουν το γκαζι η οιανουν φρενο και παρε low.
Νομίζω ότι με καρύδωμα του γκαζιού, μόνο τούμπες γράφεις, όχι χρόνους!
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
teo, μεγαρα 1,15 με τα m3 γινετε χωρις προβλημα τα λαστιχα δεν εχουν προβλημα στης κλισεις αλλα στο ποσο πολυ κρατανε οταν καρυδωνεις το γκαζι και βεβαια ποσο πιο νωρις.(βεβαια ετσι μονο γραφεις χρονους)προφανως οσοι πεφτουν στην Κπιτς η κλεινουν το γκαζι η οιανουν φρενο και παρε low.
Νομίζω ότι με καρύδωμα του γκαζιού, μόνο τούμπες γράφεις, όχι χρόνους!
:kalo: :kalo:
Το γκάζι θέλει σεβασμό ειδικά στα χιλιάρια ο Pissaman θα εννοεί ροή και γραμμικότητα
-
teo, μεγαρα 1,15 με τα m3 γινετε χωρις προβλημα τα λαστιχα δεν εχουν προβλημα στης κλισεις αλλα στο ποσο πολυ κρατανε οταν καρυδωνεις το γκαζι και βεβαια ποσο πιο νωρις.(βεβαια ετσι μονο γραφεις χρονους)προφανως οσοι πεφτουν στην Κπιτς η κλεινουν το γκαζι η οιανουν φρενο και παρε low.
Νομίζω ότι με καρύδωμα του γκαζιού, μόνο τούμπες γράφεις, όχι χρόνους!
-
teo, μεγαρα 1,15 με τα m3 γινετε χωρις προβλημα τα λαστιχα δεν εχουν προβλημα στης κλισεις αλλα στο ποσο πολυ κρατανε οταν καρυδωνεις το γκαζι και βεβαια ποσο πιο νωρις.(βεβαια ετσι μονο γραφεις χρονους)προφανως οσοι πεφτουν στην Κπιτς η κλεινουν το γκαζι η οιανουν φρενο και παρε low.
Νομίζω ότι με καρύδωμα του γκαζιού, μόνο τούμπες γράφεις, όχι χρόνους!
:kalo: :kalo:
Το γκάζι θέλει σεβασμό ειδικά στα χιλιάρια ο Pissaman θα εννοεί ροή και γραμμικότητα
σωστα . και εγω αυτο πιστευω! :kalo:
-
οταν λεω καρυδωμα ειναι μεταφορικα(βλεπε αργκο you know) το γκαζι δεν δουλευει on off.
-
οταν λεω καρυδωμα ειναι μεταφορικα(βλεπε αργκο you know) το γκαζι δεν δουλευει on off.
λοιπον καταρχην αφου τελεισουμε με τα φρενα το γκαζι ανοιγει λιγο αλλα σταθερα επιταχυνομενο μεχρι το αpex της στροφης οπου επιταχυνει πιο πολυ μεχρι την εξοδο και "καρυδωμα"
-
Το γκάζι θέλει σεβασμό ειδικά στα χιλιάρια ο Pissaman θα εννοεί ροή και γραμμικότητα
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
οταν λεω καρυδωμα ειναι μεταφορικα(βλεπε αργκο you know) το γκαζι δεν δουλευει on off.
λοιπον καταρχην αφου τελεισουμε με τα φρενα το γκαζι ανοιγει λιγο αλλα σταθερα επιταχυνομενο μεχρι το αpex της στροφης οπου επιταχυνει πιο πολυ μεχρι την εξοδο και "καρυδωμα"
Nαι τώρα που το εξήγησες σαφώς και στην έξοδο θέλει καρύδωμα,στίψημο,ξέσκισμα κόλλημακ.λ.π. σεξουαλικά στην αργκό μας :D :D
-
Πολυ θα ηθελα να δοκιμασω μετα τα Μ3 τα Ντιαμπλο σουπερκορσα SP :thnk:
Φρεσκο πραμα που σαλευει, με ψαρωτικη εμφανιση θα ελεγα.
Λες .... "με ενα Diablo III, M3 και άλλα αντίστοιχα λάστιχα 60-70% δρόμο και 30-40% πίστα θα είσαστε μια χαρα για χρόνους μέχρι το 30 (ίσως και παρακάτω)"
και μετα γραφεις το παραπανω για τα SC sp....
τελικα τι λαστιχα σου κανουν? Τα Μ3 δηλαδη στη πιστα τα χαρηκες εσυ??? Γιατι εμενα δεν μου αρεσαν ουτε ως κρατημα ουτε ως πληροφορηση.... Τα Diablo III ηταν καταπληκτικα για τους ρυθμους μου, για την εμπιστοσυνη που μου ενεπνεαν αλλα και την πληροφορηση που ειχα....
διαλεξε λοιπον τι θες... λαστιχο 60-70% δρομο και 30-40% πιστα ή SC SP??? γιατι δεν συμβαδιζουν αυτα τα δυο.
Απο το να πας στα sc εννοω πηγαινε στα Diablo III
Εγω θα εβαζα ξανα τα Diablo III για μεσα κι εξω απο τη πιστα. Tα Μ3 ειδα οτι δεν καταλαβαν Χριστ;o οποτε για να γλιτωνω λεφτα αυτα θα ξαναβαζα. Βεβαια δεν τα φχαριστιεμαι ουτε στη πιστα ουτε στο δρομο αλλα ας οψεται η οικονομια.
P.S. εγω οτι λαστιχο θα βαζω απο δω και περα, θα το βαζω με τα δικα μου κριτηρια και οχι με το τι λενε οι αλλοι γιατι ειδα οτι με τα Μ3 επεσα εξω...ολοι ελεγαν πολυ καλο κι εγω σιχτηριζα στις Σερρες ..........
-
Πολυ θα ηθελα να δοκιμασω μετα τα Μ3 τα Ντιαμπλο σουπερκορσα SP :thnk:
Φρεσκο πραμα που σαλευει, με ψαρωτικη εμφανιση θα ελεγα.
Λες .... "με ενα Diablo III, M3 και άλλα αντίστοιχα λάστιχα 60-70% δρόμο και 30-40% πίστα θα είσαστε μια χαρα για χρόνους μέχρι το 30 (ίσως και παρακάτω)"
και μετα γραφεις το παραπανω για τα SC sp....
τελικα τι λαστιχα σου κανουν? Τα Μ3 δηλαδη στη πιστα τα χαρηκες εσυ??? Γιατι εμενα δεν μου αρεσαν ουτε ως κρατημα ουτε ως πληροφορηση.... Τα Diablo III ηταν καταπληκτικα για τους ρυθμους μου, για την εμπιστοσυνη που μου ενεπνεαν αλλα και την πληροφορηση που ειχα....
διαλεξε λοιπον τι θες... λαστιχο 60-70% δρομο και 30-40% πιστα ή SC SP??? γιατι δεν συμβαδιζουν αυτα τα δυο.
Απο το να πας στα sc εννοω πηγαινε στα Diablo III
Εγω θα εβαζα ξανα τα Diablo III για μεσα κι εξω απο τη πιστα. Tα Μ3 ειδα οτι δεν καταλαβαν Χριστ;o οποτε για να γλιτωνω λεφτα αυτα θα ξαναβαζα. Βεβαια δεν τα φχαριστιεμαι ουτε στη πιστα ουτε στο δρομο αλλα ας οψεται η οικονομια.
P.S. εγω οτι λαστιχο θα βαζω απο δω και περα, θα το βαζω με τα δικα μου κριτηρια και οχι με το τι λενε οι αλλοι γιατι ειδα οτι με τα Μ3 επεσα εξω...ολοι ελεγαν πολυ καλο κι εγω σιχτηριζα στις Σερρες ..........
+1000
εγω αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι λετε ολοι για Μ3 κτλ οτι ειναι καλα και για πιστα και για δρομο...
και ολοι στα μηχανακια σας φορατε γομες ουτε καν street-racing :thnk:
εγω επιμενω με Μ3 30αρια σερρες δεν χτυπας.
το πιο πιθανο ειναι να χτυπησεις τον κολο σου κατω στην Kevin Schwantz.
-
Αγαπημένε μου Νικήτα... κανε μια βόλτα σε παρακαλώ απο το site της Pirelli και δες οτι το diablo supercorsa SP ειναι ομολογκαρισμένο λάστιχο για τον δρόμο και όχι racing ή track day με δυνατότητα επιλογής γόμας.
εμένα τα Μ3 μου αρέσουν περισσότερο στην πίστα από τα dragon supercorsa pro, τα δρόμου και όχι τα SC (Special Compound) που φορούσα πριν και ερχόντουσαν με το μηχανάκι και αν δεν βρω κάποια καλή τιμή τα Diablo SP που μου γυάλισαν, παλι Μ3 θα βάλω μετά.
Εμενα η ένσταση μου εξαρχής ειναι για τα λάστιχα τρακντει και racing θεωρώ οτι για εναν αναβατη του 1.30+ είναι "περιττά" έξοδα.
Με τα μισελεν power 2ct οι εκπαιδευτές του σχολείου του kevin schwantz γυρναγανε ΚΑΤΩ απο 1.25...
Ο καθενας κανει όπως θέλει τα κουμαντα του... ειναι και το ψυχολογικό του "εχω καλο λαστιχο" στην μεση, απλα καταθέτω μια άποψη την οποια εγω ακολουθώ.
-
Αγαπημένε μου Νικήτα... κανε μια βόλτα σε παρακαλώ απο το site της Pirelli και δες οτι το diablo supercorsa SP ειναι ομολογκαρισμένο λάστιχο για τον δρόμο και όχι racing ή track day με δυνατότητα επιλογής γόμας.
εμένα τα Μ3 μου αρέσουν περισσότερο στην πίστα από τα dragon supercorsa pro, τα δρόμου και όχι τα SC (Special Compound) που φορούσα πριν και ερχόντουσαν με το μηχανάκι και αν δεν βρω κάποια καλή τιμή τα Diablo SP που μου γυάλισαν, παλι Μ3 θα βάλω μετά.
Εμενα η ένσταση μου εξαρχής ειναι για τα λάστιχα τρακντει και racing θεωρώ οτι για εναν αναβατη του 1.30+ είναι "περιττά" έξοδα.
Με τα μισελεν power 2ct οι εκπαιδευτές του σχολείου του kevin schwantz γυρναγανε ΚΑΤΩ απο 1.25...
Ο καθενας κανει όπως θέλει τα κουμαντα του... ειναι και το ψυχολογικό του "εχω καλο λαστιχο" στην μεση, απλα καταθέτω μια άποψη την οποια εγω ακολουθώ.
Ρε Σταυρακο σεν εχω ιδεα περι SP SC και λοιπων ελαστικων (βαριεμαι τωρα να κοιταω το σαϊτ που μου πες :D) και γι αυτο ισως δεν καταλαβα τι εννοουσες. εν πρωτης σορρυ.
Εν δευτερας (τελικιασμενης ομως....στους κοφτες λεμε... :D) το power 2ct δεν συγκρινεται με το Μ3...για μενα ειναι σαν το diablo III.... το απλο το Road 2ct το ειχα στο Ηοrnet και μ αρεσε παρα πολυ.... θα το βαζα και στο Τουονο αλλα με φοβισαν οι λαστιχαδες οτι δεν κραταει σε τετοια γκαζια.
Το Μ3 συνεχιζω να λεω οτι δεν μου κανει... μπορει να μην κανω 1,25 αλλα ουτε για 1.30 δεν κανει....
Γιατι??? Γιατι αν εγω στο 1,42 και στο ανοιγμα του γκαζιου με τη μηχανη σχεδον σηκωμενη και το σωμα ακομη απ εξω (καταλαβαινεις τι εννοω) να γλιστραει και να κουναει ετσι πισω τι να πω???? Δεν κανει.... στο κατω κατω ετσι οδηγαω εγω και αν δεν φταιει το λαστιχο και φταιω εγω που καρυδωνω το γκαζι οντας ακομη πλαγιασμενος και αποτομα (ετσι μ αρεσει κι ας λεει το css οχι...) θα πρεπε να εχω προβλημα και με το diablo III.... αλλα ευτυχως δεν ειχα.....
Αυτα.... και γω σ αγαπω....φιλακια.... :P
-
...σλικαδουρες ρεεεεεεεεεεεεεεεεε λεμε γιατι δεν ακουτε και τον αρχαριο...αφηστε τα λαστιχα βαλτε...τσιχλες :kalo: :kalo: :kalo:
-
Λοιπον για να μην ανοιζω καινουργιο θεμα.
Metzeler M3 Sportec ή Pirelli Diablo ή Bridgestone BT016?
Τα supercorsa τα απλα λενε τιποτα?οχι τα SC
-
Λοιπον για να μην ανοιζω καινουργιο θεμα.
Metzeler M3 Sportec ή Pirelli Diablo ή Bridgestone BT016?
Τα supercorsa τα απλα λενε τιποτα?οχι τα SC
Για το rs μιλας?
Τα απλα τα supercorsa pro, ειναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανωτερα απο τα 3 που ανεφερες...........