APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: Juve750 στις Φεβρουάριος 28, 2020, 07:28:19 μμ
-
Σήμερα με έπιασε η προκοπή και μετά την δουλειά έπιασα να κάνω σέρβις το Capo !
Βασικά να συνεχίσω από χτες που του άλλαξα λάδια φίλτρο!
Σήμερα σειρά είχαν τα μπουζί και τα ψυκτικα υγρά!
Λύνοντας το μισό μοτέρ για να φτάσω στα μπουζί :D :D Ήρθε η ώρα της αντικατάστασης!!!
Τα πίσω ήταν σε σχεδόν τέλεια καύση!
Τα εμπρός..... Λες και ήταν και δούλευαν σε φουγάρο της Μεγαλόπολης!!!! Μαύρα κι άραχλα!!!!
Κι ερωτώ: Δουλεύει ο εμπρός κύλινδρος πιο πλούσιος από τον πίσω τόσο πολύ?
Ή έχω κανένα καμένο πολλαπλασιαστή?
Ή ακόμα παραπάνω θέλουν τα μπεκ καθάρισμα γιατί ''κατουράνε'' αντί να ψεκάζουν??
Κανένας ομοιοπαθής???
-
ο πισω ειναι πιο πλουσιος παντα
-
Σήμερα με έπιασε η προκοπή και μετά την δουλειά έπιασα να κάνω σέρβις το Capo !
Βασικά να συνεχίσω από χτες που του άλλαξα λάδια φίλτρο!
Σήμερα σειρά είχαν τα μπουζί και τα ψυκτικα υγρά!
Λύνοντας το μισό μοτέρ για να φτάσω στα μπουζί :D :D Ήρθε η ώρα της αντικατάστασης!!!
Τα πίσω ήταν σε σχεδόν τέλεια καύση!
Τα εμπρός..... Λες και ήταν και δούλευαν σε φουγάρο της Μεγαλόπολης!!!! Μαύρα κι άραχλα!!!!
Κι ερωτώ: Δουλεύει ο εμπρός κύλινδρος πιο πλούσιος από τον πίσω τόσο πολύ?
Ή έχω κανένα καμένο πολλαπλασιαστή?
Ή ακόμα παραπάνω θέλουν τα μπεκ καθάρισμα γιατί ''κατουράνε'' αντί να ψεκάζουν??
Κανένας ομοιοπαθής???
Πολυ δυσκολα "κατουρανε" τα μπεκ στο καπο,ομως καλο ειναι να τα στειλεις για καθαρισμα κ να κανεις κ εναν συγχρονισμο των σωματων,αφου οπως βλεπεις ο καθε κυλινδρος καιει διαφορετικο μιγμα.
Απλα πραγματα,μην τρελαινεσαι
-
Σήμερα με έπιασε η προκοπή και μετά την δουλειά έπιασα να κάνω σέρβις το Capo !
Βασικά να συνεχίσω από χτες που του άλλαξα λάδια φίλτρο!
Σήμερα σειρά είχαν τα μπουζί και τα ψυκτικα υγρά!
Λύνοντας το μισό μοτέρ για να φτάσω στα μπουζί :D :D Ήρθε η ώρα της αντικατάστασης!!!
Τα πίσω ήταν σε σχεδόν τέλεια καύση!
Τα εμπρός..... Λες και ήταν και δούλευαν σε φουγάρο της Μεγαλόπολης!!!! Μαύρα κι άραχλα!!!!
Κι ερωτώ: Δουλεύει ο εμπρός κύλινδρος πιο πλούσιος από τον πίσω τόσο πολύ?
Ή έχω κανένα καμένο πολλαπλασιαστή?
Ή ακόμα παραπάνω θέλουν τα μπεκ καθάρισμα γιατί ''κατουράνε'' αντί να ψεκάζουν??
Κανένας ομοιοπαθής???
Πολυ δυσκολα "κατουρανε" τα μπεκ στο καπο,ομως καλο ειναι να τα στειλεις για καθαρισμα κ να κανεις κ εναν συγχρονισμο των σωματων,αφου οπως βλεπεις ο καθε κυλινδρος καιει διαφορετικο μιγμα.
Απλα πραγματα,μην τρελαινεσαι
Ο συγχρονισμός δεν έχει τόση μεγάλη επιρροή εκτός κι αν το ένα είναι στη δύση και το άλλο στην ανατολή!!!
Έχω εδώ και μπάνιο υπέρηχων και σκέφτομαι να τα πετάξω μέσα!!
Απλά ρωτώ μήπως εκ κατασκευής του μοτέρ ο εμπρός καίει λίγο πιο πλούσιος!
-
Τα είχαν αλλάξει ποτέ;
-
Τα είχαν αλλάξει ποτέ;
Ναι ρε συ! Μπορώ να σου πω ότι ήταν καινούρια σχεδόν!!
-
Προτείνω να γίνει γενικό το θέμα καο να φύγει από την ομπρέλα του caponord /futura ( αμα υπαρχει και κανενα στο κοσμο ) .
Αυτά τα μπουζί έβγαλα χθες !!
Για μένα είναι απελπιστικά πλούσιο άνευ λόγου ,
και εικάζω ότι θέλει ρύθμισμα co2 στο ρελαντί ....
Εμπειρικά από το capo το κόβω να είναι και +2 από σο υα έπρεπε :thnk:
Έχει κανείς άλλος άποψη ....για tuono μιλαμε εεεεε
-
Προτείνω να γίνει γενικό το θέμα καο να φύγει από την ομπρέλα του caponord /futura ( αμα υπαρχει και κανενα στο κοσμο ) .
Εχει ο bill και ο ναυτικος
-
Ναυτικοι ειναι αυτοο που θαλασσοδερνονται στα εμπορικα ρε ,
τους αλλους καραβαναδες τους λενε
-
Περιμένω να λύσω για να αλλάξω εισαγωγές στα σώματα injection !
Θα λύσω και θα τα τσεκάρω πάλι καθώς έχει δρομολογηθεί καθαρισμός μπεκ και σωμάτων!