0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος grouvalos

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
  • Σότροπα !!
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver Gt
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #105 - : Δεκέμβριος 24, 2015, 11:56:15 πμ »

αυτο που γραφει κατω κατω στο λινγκ που εβαλες το διαβασες ??? :blus:

Στις μπαταρίες YUSUBA παρέχεται εγγύηση καλής λειτουργίας 2 μηνών


απο εκει και περα καταλαβαινεις τι παιζει ....... :ohyes: :ohyes: ;) :P :bye: 
Έχω πάρει τρεις μπαταρίες YUSUBA,κανένα πρόβλημα.Οι υπόλοιποι που δίνουν μεγαλύτερη εγγύηση το τηρούν;

Και πόσο καιρό σου κράτησαν;

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1384
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +570
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #106 - : Ιούνιος 19, 2016, 03:03:54 πμ »
Eπειδη το Capo με αφησε απο μπαταρια (παλι)....2 ετων Yuasa.....για πειτε παρακαλω τις γνωμες σας οι κατοχοι των Odyssey..motobatt και Yusuba πρωτου κανω καποια αγορα!!
 :thnk: :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #107 - : Ιούνιος 19, 2016, 08:25:23 πμ »
Εγώ δαγκωτό motobatt !!  :D

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #108 - : Ιούνιος 19, 2016, 09:04:43 πμ »
Varta

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #109 - : Ιούνιος 19, 2016, 09:18:14 πμ »
Eπειδη το Capo με αφησε απο μπαταρια (παλι)....2 ετων Yuasa.....για πειτε παρακαλω τις γνωμες σας οι κατοχοι των Odyssey..motobatt και Yusuba πρωτου κανω καποια αγορα!!
 :thnk: :thnk: :thnk:

Γεια σου Δημητρη  :bye:

  στην Αμερικη δεν εισαι ;;;  :D παρε  ODYSSEY 535 αγορι μου να εχεις ρευμα !!!  :ohyes: ;)

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #110 - : Ιούνιος 19, 2016, 09:20:58 πμ »
Μιας που είσαι σε αυτή την φάση δηλαδή πρέπει να λείπεις αρκετούς μήνες θα σου έλεγα να βάλεις μια φθηνή που έτσι κι αλλιώς δυο χρόνια θα σου τα βγάλει  :ohyes: :ohyes:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #111 - : Ιούνιος 19, 2016, 09:27:23 πμ »
Μιας που είσαι σε αυτή την φάση δηλαδή πρέπει να λείπεις αρκετούς μήνες θα σου έλεγα να βάλεις μια φθηνή που έτσι κι αλλιώς δυο χρόνια θα σου τα βγάλει  :ohyes: :ohyes:

να εχεις υποψιν σου οτι σε κατασταση αποθηκευσης μη λειτουργιας δηλαδη, η Odyssey χανει 1% το χρονο απο την δυναμη της  :ohyes:

οσο για τα 2 χρονια που λενε οι αλλες .....  :h22:   τα εχει για ψωμοτυρι , ψαξτο λιγο .... :cl%

*

Αποσυνδεδεμένος shiverfactory

  • *******
  • 2245
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver _ sold ✓ TUONO FACTORY GEN 2 & KTM SXF 250cc_sold
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #112 - : Ιούνιος 19, 2016, 09:31:26 πμ »
Μιας που είσαι σε αυτή την φάση δηλαδή πρέπει να λείπεις αρκετούς μήνες θα σου έλεγα να βάλεις μια φθηνή που έτσι κι αλλιώς δυο χρόνια θα σου τα βγάλει  :ohyes: :ohyes:

να εχεις υποψιν σου οτι σε κατασταση αποθηκευσης μη λειτουργιας δηλαδη, η Odyssey χανει 1% το χρονο απο την δυναμη της  :ohyes:

οσο για τα 2 χρονια που λενε οι αλλες .....  :h22:   τα εχει για ψωμοτυρι , ψαξτο λιγο .... :cl%
Ναι δεν αντιλέγω αλλά εντάξει ειδικά ο Δημήτριος που παίζει θερινούς μήνες πιστεύω θα αντέξει :ohyes: Αλλά πάλι και εγώ μαζί σου αν είναι να γίνει κάτι ας γίνει μια και καλή  :kalo:
Dance 4 life -  in my mind

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1384
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +570
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #113 - : Ιούνιος 19, 2016, 12:30:51 μμ »
Η χρηση που της κανω της μπαταριας με το διαστημα που λειπω και την μπαταρια στον συντηρητη ανα 10-15 μερες, δεν δικαιολογει να βγαινει off τοσο συντομα.

Και δεν συμφερει να δινω 50αρια για μια φθηνη μπαταρια γιατι ειναι αμφιβολο αν θα σε βγαλει 2 χρονια και υπαρχει και το ενδεχομενο να σε αφησει στην μεση του πουθενα...ο Ανεστης ξερει  :tez: ...σε κατι διοδια της Αττικη οδου  :psdof:

Ας δωσω κατι παραπανω και ας παρω κατι καλυτερο αλλά να αντεξει και περισσοτερο....οπου θεωρητικα εαν για εναν καθημερινο οδηγο μια μπαταρια αντεχει 2+ χρονια.....σε μενα θα πρεπει να αντεξει το διπλασιο!

Αλλά με ''χαλάει" στην Odyssey οτι θελει κοψε-ραψε για να μπει....στην motobatt οτι ο Μπιλ δεν δινει και τα καλυτερα σχολια και τέλος μενει η Yusuba που ειναι τζελ και εχει βάλει ο Θωμας!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #114 - : Ιούνιος 19, 2016, 12:45:06 μμ »
Το θεμα με τις μπαταριες για μενα ειναι οτι πιανουν ενωσεις του θειου (και της θειας  :tez: ) στα στοιχεια τους, πραγμα που τις κανει αχρηστες. Δεν ειναι δυνατον με συντηρηση να διαλυονται οι μπαταριες σου.
Δοκιμασε κανα μηχανακι αποθειϊκωσης. Μερικοι το αφηνουν μονιμα πανω, 24/7/365 που λενε οι αμερικανοι.
Ειχα διαβασει απο καποιον (που τον θεωρω σε γενικες γραμμες γνώστη) να αδειασεις τα υγρα, να βαλει καινουρια, να την ταρακουνησεις (πχ σε ενα μηχανημα ανακατωματος χρωματων) να αδειασεις τα υγρα 2 φορες και τελος να βαλεις καινουρια. Υποτιθεται διαλυει τα αλατα στα στοιχεια. Δεν το εχω δοκιμασει ομως ποτε.


ps. Οι odyssey ειναι σταθερη αξια αλλα μενει να αποδειξουν οτι ειναι και value for money. Αν δεν σε ενοχλει η αξια τους, αξιζει μια δοκιμη.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1384
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +570
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #115 - : Ιούνιος 19, 2016, 03:43:24 μμ »
Κοσμα μοναχα η μπαταρια του Capo βγηκε off. Απο το tuono ειναι μια χαρα παρολο που τις ειχα αγορασει σχεδον μαζι...και το tuono το κινω πολυ πιο αραια απο οτι το Capo. Yuasa και οι δυο!

Απλα νομιζω οτι σε μπαταρια Yuasa ειναι θεμα τυχης (ποιοτητα κατασκευης??, υλικο??,συναρμολογηση??) το τι διαρκεια ζωης θα σου βγαλει!

Αλλά εαν λαβω υποψιν αυτο που λες με τα υγρα..την θεικωση και τα άλατα..τοτε η πιο φθηνη λυση ειναι η Yusuba τζελ που εχει βαλει ο Θωμας!

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #116 - : Ιούνιος 19, 2016, 03:49:45 μμ »

Αλλά με ''χαλάει" στην Odyssey οτι θελει κοψε-ραψε για να μπει....στην motobatt οτι ο Μπιλ δεν δινει και τα καλυτερα σχολια και τέλος μενει η Yusuba που ειναι τζελ και εχει βάλει ο Θωμας!
55 ευρώ με τα μεταφορικά Δημήτριε. Δεν αυτοεκφορτιζετε κατά την αποθήκευση όπως οι μπαταριές μόλυβδου. 4 μήνες Κρήτη και έχοντας αφήσει το καταδρομικό με τη μπαταρία συνδεδεμένη και τα καύσιμα στη ρεζέρβα και προφανώς στεγνωμένη την τρόμπα έκανε πολλαπλές και χωρίς κόπο προσπάθειες για να το θεσει σε κίνηση.
Όσον άφορα για Capo με τοποθετημένη την οθόνη πολλαπλών λειτουργιών (δεν θυμάμαι αν έχεις βάλει) δέον κατά την μακροχρόνια αποθήκευση (3-4-5 μηνών) να αποσυνδέετε ο πόλος καθόσον η οθόνη καταναλώνει ρεύμα και με σβηστή τη μηχανή στο παρασκήνιο.
Στο τελευταίο τετράμηνο απουσίας μου στην Κρήτη, κατά την επιστροφή μου το Μάρτιο δεν άναβαν ούτε τα φωτάκια του καντράν 0,9 βολτ είχε απομείνει στην μπαταρία.
Μου πηρέ 4 μέρες να την πείσω να πάρει ρεύμα να φορτιστεί, αλλά ανέκαμψε πλήρως αυτή έχω ακόμη σε χρήση αν και πήρα και δεύτερη καινούρια και έχω στην αποθήκη για τον φόβο των ιουδαίων

Α! Yusuba φοραω πλέον και στο Capo και στον pegaso
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 19, 2016, 03:57:22 μμ από naftilos »

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #117 - : Ιούνιος 19, 2016, 03:55:33 μμ »
Το θεμα με τις μπαταριες για μενα ειναι οτι πιανουν ενωσεις του θειου (και της θειας  :tez: ) στα στοιχεια τους, πραγμα που τις κανει αχρηστες. Δεν ειναι δυνατον με συντηρηση να διαλυονται οι μπαταριες σου.
Δοκιμασε κανα μηχανακι αποθειϊκωσης. Μερικοι το αφηνουν μονιμα πανω, 24/7/365 που λενε οι αμερικανοι.
Ειχα διαβασει απο καποιον (που τον θεωρω σε γενικες γραμμες γνώστη) να αδειασεις τα υγρα, να βαλει καινουρια, να την ταρακουνησεις (πχ σε ενα μηχανημα ανακατωματος χρωματων) να αδειασεις τα υγρα 2 φορες και τελος να βαλεις καινουρια. Υποτιθεται διαλυει τα αλατα στα στοιχεια. Δεν το εχω δοκιμασει ομως ποτε.


+++++

Αν αδειάσεις την μπαταρία θέλει προσοχή να μην μπει αέρας γιατί τότε εκτός από τα στρώματα οξειδίων του θείου θα οξειδωθεί και το μολύβι από τον αέρα και μετά η επαναφορά της γίνεται μόνο με ........... λιώσιμο.
   
Δες και στο ebay για "battery desulfator". Κάνει πολύ δουλειά. Τα οξείδια δεν βγαίνουνε με χτύπημα τύπου μπετονιέρας παρά με υψίσυχνους παλμούς.






ΥΓ το έστειλα από ένα SUPER DUPER Snapdragon χωρίς Tapatalk και τέτοια αλλά ........ δεν μπορώ να βάλω emoticons
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1384
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +570
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #118 - : Ιούνιος 19, 2016, 03:59:54 μμ »

Αλλά με ''χαλάει" στην Odyssey οτι θελει κοψε-ραψε για να μπει....στην motobatt οτι ο Μπιλ δεν δινει και τα καλυτερα σχολια και τέλος μενει η Yusuba που ειναι τζελ και εχει βάλει ο Θωμας!
55 ευρώ με τα μεταφορικά Δημήτριε. Δεν αυτοεκφορτιζετε κατά την αποθήκευση όπως οι μπαταριές μόλυβδου. 4 μήνες Κρήτη και έχοντας αφήσει το καταδρομικό με τη μπαταρία συνδεδεμένη και τα καύσιμα στη ρεζέρβα και προφανώς στεγνωμένη την τρόμπα έκανε πολλαπλές και χωρίς κόπο προσπάθειες για να το θεσει σε κίνηση.
Όσον άφορα για Capo με τοποθετημένη την οθόνη πολλαπλών λειτουργιών (δεν θυμάμαι αν έχεις βάλει) δέον κατά την μακροχρόνια αποθήκευση (3-4-5 μηνών) να αποσυνδέετε ο πόλος καθόσον η οθόνη καταναλώνει ρεύμα και με σβηστή τη μηχανή στο παρασκήνιο.
Στο τελευταίο τετράμηνο απουσίας μου στην Κρήτη, κατά την επιστροφή μου το Μάρτιο δεν άναβαν ούτε τα φωτάκια του καντράν 0,9 βολτ είχε απομείνει στην μπαταρία.
Μου πηρέ 4 μέρες να την πείσω να πάρει ρεύμα να φορτιστεί, αλλά ανέκαμψε πλήρως αυτή έχω ακόμη σε χρήση αν και πήρα και δεύτερη καινούρια και έχω στην αποθήκη για τον φόβο των ιουδαίων

Α! Yusuba φοραω πλέον και στο Capo και στον pegaso

Ευχαριστω Θωμα!...μαλλον εκει θα καταληξω και εγω!









Εχω βαλει και εγω την σουπερ-ντουπερ οθονη!! :D

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Mπαταρίες Agm , Gel , Lithium ...κτλ
« Απάντηση #119 - : Ιούνιος 19, 2016, 04:07:52 μμ »

Εχω βαλει και εγω την σουπερ-ντουπερ οθονη!! :D
Μην αφήνεις τους πόλους συνδεδεμένους, η βγάζε την  κεντρική ασφάλεια όταν λείπεις επί μακρόν. Η οθόνη καταναλώνει ρεύμα ακόμα και σβηστή. Αρκεί ένα τρίμηνο ακινησίας για να στραγγιξει τη μπαταρία και να την θεσει εκτός μάχης :cry: :cry:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης