- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο... [/b] :thnk: :thnk:[/size]
- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο... [/b] :thnk: :thnk:[/size]
Eσυ τι λες βρε καμαρι μ'?
Εισαι που εισαι μιση μεριδα ανθρωπος,εβαλες και υψηλες πιεσεις
το μηχανακι δεν παταγε...πεταγε... :P :P :P
Ειναι τα δευτερα exp που φοραω σε capo και τα θεωρω κορυφαια... Πάντα σε στεγνό...
Σε πρόσφατο ταξιδι ομως 300 κλμ η αλήθεια ειναι οτι μεχρι να γυρισω (Θεσ-κη - Αλεξ-λη) εκανα το σταυρό μου :cry: :cry: :pray: :pray: πολλές φορες...
Αναρωτιεμαι ποιος ηταν ο παραγοντας που σε ολα τα 300 κλμ καταρρακτωδους σταδιακα και γενικώτερα βροχής διαρκώς γλυσστρούσανε τόσο που φοβηθηκα παααρα πολύ... Ο δρομος ειναι Εγνατια και δεν ειναι το 1ο μου ταξιδι σε βροχή... Μάλιστα και σε θερμοκρασιες - 1 - 3 που εχω ταξιδεψει με ψιλοπαγο χιονακι..υγρασια δεν ηταν τετοια η αισθηση...
Ανωτερη ταχυτητα 120... συνηθως 110...
στις στροφες της Καβάλας πήγαινα με 80 μαξιμουμ ητοι 60-70... Τις στροφες τις επαιρνα ''διαγωνια'' και ''καθετα'' οσο γινοταν... Τα λάστιχα απλά ηταν σα σακουλα που την ακουμπας σε βροχή... κάποια στιγμή νομιζα οτι με αυτα τα κλμ (70 περιπου) ειχα παθει λαστιχο... Φυσικα τρελλος αερας και βροχη...
Οι συνθηκες ηταν
1. Διαρκης βροχη και κατα σημεια καταρρακτωδης = να μη βλέπεις..
2. Λάστιχα ''καινουργια'' = 5000 κλμ..?? 7000..?? περιπου... άψογη κατάσταση..
3. Μονοκαβαλος μπαγκαζιέρα
4. Πιεσεις συνιστωμενες απο απριλια για δικάβαλο = 2.5 2.9
bar....
4. Εξωτερική θερμοκρασια σε ολα τα κλμ 7 - 8 - 9 βαθμοί...
Η απορία μου ειναι
- αν τα συγκεκριμένα λάστιχα σε βροχινο δε σκαμπαζουν... (ενεκεν και κρυα διαρκως...)
- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο... :thnk: :thnk:
ΥΓ.
στις ευθεις οταν η ασφαλτος ηταν καλή και ψιλοχωρις βροχη επιασα και 130-140 αλλα ηταν καλο το οδοστρωμα....
- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...ηξερα οτι μειωνουμε πιεσεις στον παγο δεν ηξερα και για τη βροχη!
Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...να με συμπαθας ρε φιλε αλλα αυτο που ειπες ειναι μεγα λαθος........
Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...να με συμπαθας ρε φιλε αλλα αυτο που ειπες ειναι μεγα λαθος........
κανονικες πιεσεις θελει στη βροχη,ουτε πανω ουτε κατω.
εκει που εκανες το ταξιδι ειχε βρεξει προσφατα,ειχε καθαρισει ο δρομος απο αλλες βροχες?
αν οχι,πατουσες πανω σε ενα στρομα νερου με λασπης.
το οτι ειχε τρελο αερα παιζει μεγαλο ρολο,ειδικα πλαγιομετοπικο.βαρκα γιαλο..........
όπως ειπα μιλαμε για 300 κλμ συνεχους βροχής.. πιο αναλυικά τι να πω... ο δρόμος - για οσους ξερουν ειναι Θεσ/κη - Αλεξ/λη = Εγνατία...- και για αυτό τα ανέφερα..
Υ.Γ.
καποιος ανέφερε για τα εχπ και θερμοκρασιες και εχω και εγω την εντυπωση ως και βεβαιότητα οτισε καλοκαιρινές θερμοκρασίες ή αλλιώς 20 βαθμους σαφως και αποδίδουν καλύτερα... και αυό γιατι αργουν να ζεσταθούν...
να προσθεσω...- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...να με συμπαθας ρε φιλε αλλα αυτο που ειπες ειναι μεγα λαθος........
Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
κανονικες πιεσεις θελει στη βροχη,ουτε πανω ουτε κατω.
εκει που εκανες το ταξιδι ειχε βρεξει προσφατα,ειχε καθαρισει ο δρομος απο αλλες βροχες?
αν οχι,πατουσες πανω σε ενα στρομα νερου με λασπης.
το οτι ειχε τρελο αερα παιζει μεγαλο ρολο,ειδικα πλαγιομετοπικο.βαρκα γιαλο..........
να προσθεσω...
κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???
ας απαντησει ο ιδιος.να προσθεσω...
κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???
Εεει ......ψιτ ..... Για τον Θέμη μιλάς .... που by the way δεν τον ξέρεις !! :psdof:
λιγος σεβασμός δεν κάνει κακό !! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Αντε μην τα ισοπεδώνουμε όλα !! :psdof: :psdof:
Περίεργα πράγματα πάντως, όλα τα τεστ στο εξωτερικό θεωρούν τα EXP τα κορυφαία λάστιχα για βρεγμένο... και να πω ότι οδηγούσες σε γλίτσα... εδώ λες για ξεπλυμένη Εγνατία. :thnk:Κορυφαίο για βρεγμένο ΟΤΑΝ ζεσταθεί και μετά. Ο Θέμης ξεκίνησε με αέρα ,κρύο και βροχή σε όλη τη διαδρομή οπότε να υποθέσω ότι δεν κατάφεραν τα λάστιχα να ζεσταθούν αρκετά;;;; :thnk: :thnk: :thnk:
Εσυ ρε μαν γιατι στραβωσες?να προσθεσω...
κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???
Εεει ......ψιτ ..... Για τον Θέμη μιλάς .... που by the way δεν τον ξέρεις !! :psdof:
λιγος σεβασμός δεν κάνει κακό !! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Αντε μην τα ισοπεδώνουμε όλα !! :psdof: :psdof:
Εσυ ρε μαν γιατι στραβωσες?να προσθεσω...
κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???
Εεει ......ψιτ ..... Για τον Θέμη μιλάς .... που by the way δεν τον ξέρεις !! :psdof:
λιγος σεβασμός δεν κάνει κακό !! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Αντε μην τα ισοπεδώνουμε όλα !! :psdof: :psdof:
ας απαντησει ο ιδιος.να προσθεσω...
κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???
Εεει ......ψιτ ..... Για τον Θέμη μιλάς .... που by the way δεν τον ξέρεις !! :psdof:
λιγος σεβασμός δεν κάνει κακό !! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Αντε μην τα ισοπεδώνουμε όλα !! :psdof: :psdof:
δεν το ειπα προσβλητικα
μπορει να το εκανε χωρις να το καταλαβενε με τοση βροχη και ανχος που ειχε λογο της καταστασης
οπως γραφει και ο ιδιος εκανε το σταυρο του αρκετες φορες....ολοι πιστευω με τετοιο καιρο χανουμε την αυτοσυγκεντρωση μας καποια στιγμη και βλεπουμε μονο αυτα που θελουμε
δεν θελει πολυ να αρχησει να κουναει η μηχανη με μερικες ωρες βροχης στο δρομο(οχι δεν ξεπλενετε τοσο ευκολα)με τοσο αερα και με +++πιεσεις στα λαστιχα....ενα "τακ"το τιμονι πιο σφιχτα και αρχιζει το παρτυ.
Περίεργα πράγματα πάντως, όλα τα τεστ στο εξωτερικό θεωρούν τα EXP τα κορυφαία λάστιχα για βρεγμένο... και να πω ότι οδηγούσες σε γλίτσα... εδώ λες για ξεπλυμένη Εγνατία. :thnk:Κορυφαίο για βρεγμένο ΟΤΑΝ ζεσταθεί και μετά. Ο Θέμης ξεκίνησε με αέρα ,κρύο και βροχή σε όλη τη διαδρομή οπότε να υποθέσω ότι δεν κατάφεραν τα λάστιχα να ζεσταθούν αρκετά;;;; :thnk: :thnk: :thnk:
την ειδε κουρμπα ρε και στραβωσε.....Εσυ ρε μαν γιατι στραβωσες?να προσθεσω...
κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???
Εεει ......ψιτ ..... Για τον Θέμη μιλάς .... που by the way δεν τον ξέρεις !! :psdof:
λιγος σεβασμός δεν κάνει κακό !! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Αντε μην τα ισοπεδώνουμε όλα !! :psdof: :psdof:
Υγ. Κάποιος φίλος στην αρχή σε ρώτησε για την ημερομηνία παραγωγής τους (άσχετο με πόσα χλμ έχεις αυτό..). Ας το ξεκαθαρίσουμε αυτό γιατί αν το λάστιχο σου είναι 3 χρονών τζάμπα προβληματιζόμαστε... Πέτα τα....
Κορυφαίο για βρεγμένο ΟΤΑΝ ζεσταθεί και μετά. Ο Θέμης ξεκίνησε με αέρα ,κρύο και βροχή σε όλη τη διαδρομή οπότε να υποθέσω ότι δεν κατάφεραν τα λάστιχα να ζεσταθούν αρκετά;;;; :thnk: :thnk: :thnk:
Κορυφαίο για βρεγμένο ΟΤΑΝ ζεσταθεί και μετά. Ο Θέμης ξεκίνησε με αέρα ,κρύο και βροχή σε όλη τη διαδρομή οπότε να υποθέσω ότι δεν κατάφεραν τα λάστιχα να ζεσταθούν αρκετά;;;; :thnk: :thnk: :thnk:
Υποθέτω πως όταν όλοι (χρήστες και περιοδικά) μιλάνε για άριστη απόδοση στη βροχή, εννοούν υπό τις χειμερινές συνθήκες της Βόρειας Ευρώπης και όχι την περίπτωση...καλοκαιρινού μπουρινιού που μπορεί να σε πετύχει με ζεστά λάστιχα. Άρα το "μη ζέσταμα" δεν αποτελεί δικαιολογία.
Ενδεχομένως αυτό που ένιωσε ο Θέμης να είναι συνδυασμός των νέων και παραφουσκωμένων ελαστικών (με άγρια κορώνα και μικρή επιφάνεια επαφής) και του δυνατού αέρα.
Κορυφαίο για βρεγμένο ΟΤΑΝ ζεσταθεί και μετά. Ο Θέμης ξεκίνησε με αέρα ,κρύο και βροχή σε όλη τη διαδρομή οπότε να υποθέσω ότι δεν κατάφεραν τα λάστιχα να ζεσταθούν αρκετά;;;; :thnk: :thnk: :thnk:
Υποθέτω πως όταν όλοι (χρήστες και περιοδικά) μιλάνε για άριστη απόδοση στη βροχή, εννοούν υπό τις χειμερινές συνθήκες της Βόρειας Ευρώπης και όχι την περίπτωση...καλοκαιρινού μπουρινιού που μπορεί να σε πετύχει με ζεστά λάστιχα. Άρα το "μη ζέσταμα" δεν αποτελεί δικαιολογία.
Ενδεχομένως αυτό που ένιωσε ο Θέμης να είναι συνδυασμός των νέων και παραφουσκωμένων ελαστικών (με άγρια κορώνα και μικρή επιφάνεια επαφής) και του δυνατού αέρα.
βασικά..ετσι θα το ''δικαιολογουσα'' και εγω.. γιατι ενιωθα ''να πατα στις μυτες'' η μοτο...
κορώνα εχει κανονικα γιατι ειναι ακομα καινούργια...
ξέχασα οντως να αναφέρω οτι τα λάστιχα ΔΕΝ ειναι παλια.. θα κοιταξω χρονολογία, αλλά θυμαμαι τον Μαιο που τα έβαλα στον Λαστιχά οτι ηταν φρεσκοτατα...
Υ.Γ.
δε νομίζω να ειναι θεμα αναρτησης.. :thnk: κι αυτό το λεω γιατι δεν ειναι πως δεν ειχα ''πληροφορηση'' σε ολη τη μοτο.. απλά... ενιώθα
''να μην εχει επαφη το λάστιχο με το εδαφος''... σα ''να ηταν τιγκα φουσκωμένα και πατουσες σε καλογυαλισμένο παρκε εκθεσης με πλακακια κτλ...''.....
ναι..h.a.balafoutre όλο λεω ''δε θα ξαναφαω βροχή'' και όλο... :mlk
Υ.Γ.
α..ρε Γιώργη...που ειναι οι εποχες που ειχαμε φυγει με τον Γιάννη δικάβαλοι απο Ξάνθη με βροχή και 160΄κλμ νύχτα.. :blus: ... Χαμπάρι δεν έπαιρνε ο Πήγασος... βεβαια ειχε και ενα λάστιχο με... ''ακμη'' όπως λεει ενας συνφοτουμίτης εδω μεσα...
Τότε ειχε πει το θεϊκο ο Γιάννης
''ρε μαλ#$κα'' βροχη ξε-βροχη..μέρα ή νύχτα Ξανθη Αλεξ/λη 45' το κανεις....'' :lol% :lol% Τον ποθ$#%στη ρολόΙ κρατούσε... :P :lol%
Ρε Θέμη για αυτά τα λάστιχα σου έχω πει τη γνώμη μου σε άλλο ποστ!
ΓΙΑΤΙ δε με ακούς όταν σου λέω anakee και ξερό ψωμί?
Μη ξεχνάτε παίδες οτι στην πολύ βροχή μια πιο μεγάλη πίεση στα λάστιχα μερικές φορές είναι και καλύτερα!
Μικρότερη επιφάνεια επαφής άρα διώχνει τα νερά πιο γρήγορα άρα μικρότερος κίνδυνος υδρολίσθησης!
να προσθεσω...να προσθεσω...- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...να με συμπαθας ρε φιλε αλλα αυτο που ειπες ειναι μεγα λαθος........
Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
κανονικες πιεσεις θελει στη βροχη,ουτε πανω ουτε κατω.
εκει που εκανες το ταξιδι ειχε βρεξει προσφατα,ειχε καθαρισει ο δρομος απο αλλες βροχες?
αν οχι,πατουσες πανω σε ενα στρομα νερου με λασπης.
το οτι ειχε τρελο αερα παιζει μεγαλο ρολο,ειδικα πλαγιομετοπικο.βαρκα γιαλο..........
κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???
να προσθεσω...να προσθεσω...- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...να με συμπαθας ρε φιλε αλλα αυτο που ειπες ειναι μεγα λαθος........
Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
κανονικες πιεσεις θελει στη βροχη,ουτε πανω ουτε κατω.
εκει που εκανες το ταξιδι ειχε βρεξει προσφατα,ειχε καθαρισει ο δρομος απο αλλες βροχες?
αν οχι,πατουσες πανω σε ενα στρομα νερου με λασπης.
το οτι ειχε τρελο αερα παιζει μεγαλο ρολο,ειδικα πλαγιομετοπικο.βαρκα γιαλο..........
κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???
μηχανη ορθια,σωμα εξω στις στροφες ειχαμε??
δεν σε αμφισβητω σαν οδηγο απλα λεω το πως πρεπει να οδηγουμε στη βροχη.........
παρακαλω μην πεταχτει σαν κλανια και απαντησει ο........(ξερει αυτος)
οπως σου ειπα και πριν,μονο μια φραση θα πω.................σεβασμος για σεβασμο................να προσθεσω...να προσθεσω...- αν το οτι εβαλα πίεση για δικάβαλος επαιξε ρολο...να με συμπαθας ρε φιλε αλλα αυτο που ειπες ειναι μεγα λαθος........
Δεν σε είπα ραααα, ότι ήσουν "παραφουσκωμένος" για συνθήκες βροχής? Σε βρόχινες συνθήκες ή "παγωμένες", μειώνουμε την πίεση, ώστε να έχουμε μεγαλύτερη επιφάνεια ελαστικού να "πατάει" πανω στο δρόμο! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
κανονικες πιεσεις θελει στη βροχη,ουτε πανω ουτε κατω.
εκει που εκανες το ταξιδι ειχε βρεξει προσφατα,ειχε καθαρισει ο δρομος απο αλλες βροχες?
αν οχι,πατουσες πανω σε ενα στρομα νερου με λασπης.
το οτι ειχε τρελο αερα παιζει μεγαλο ρολο,ειδικα πλαγιομετοπικο.βαρκα γιαλο..........
κρατουσες το τιμονι σφιχτα ???
μηχανη ορθια,σωμα εξω στις στροφες ειχαμε??
δεν σε αμφισβητω σαν οδηγο απλα λεω το πως πρεπει να οδηγουμε στη βροχη.........
παρακαλω μην πεταχτει σαν κλανια και απαντησει ο........(ξερει αυτος)
κοιτα φιλε μου...κάπου καποια πράγματα εχουν ένα όριο...
αυτός που λες οτι πετάγεται ετσι όπως το λες τυχαίνει να ειναι πολλά χρόνια στα τιμόνια και ακομα περισσοτερο εχει ξενυχτήσει για να σερφάρεις εσύ εδώ μεσα σε αυτό το site που λέγεται aprilia bikers και να γράφεις ο,τι θέλεις, να ποστάρεις τις αγγελίες σου και να βρισκεις λύσεις στα τεχνικά σου ζητήματα... στα 5 χρόνια στο site αυτός ο ανθρωπος εχει τρεξει σε ολες τις διοργανώσεις aprilia bikers και οχι μόνο...
απλά και μονο για να μπορείς εσύ να γράφεις εδώ μέσα...
αν μην τι άλλο εδώ απαιτείται σεβασμός και ευγένεια... να μην τα ισοπεδώνουμε όλα.... δεν ειναι το χωραφι σου μιας και δεν εχεις σκαλίσει ουτε ενα λιθαράκι σε αντίθεση με αυτόν που λες....
Μπορείς να διαφωνείς με οποιονδήποτε αλλά να προσεχεις και λίγο που πατάς και πόσο στην καλοσύνη του άλλου... Προσωπικά με εχει πειράξει που δεν σεβάστηκες την εμπιστοσύνη που σου έδειξα και εκφέρεσαι ετσι...
Οτιδηποτε αλλο σε π.μ. μιας και ειναι και το δικό μου ποστ και δε γουσταρω να το πλατυάζουμε και τυγχάνει να ειμαι και ο δημιουργός αυτού του ποστ...
Θέμη άκου ένα πέρα για πέρα κουφό ενδεχόμενο... Έχω κάτι φιλαράκια Αλεξανδρούπολη μεριά. Τυχαία μίλησα με ένα σήμερα και αφού είπαμε τα δικά μας, άρχισε να με ρωτάει για το Capo μου... :D Τα περί τουμπανιάσματος που είχα προαναγγείλει κλπ κλπ. Κάποια στιγμή έπεσε η κλασική ατάκα "πότε βρε άχρηστε θα ανέβεις από δω για κάνα τσίπουρο..!!" Άρχισα λοιπόν να τον κράζω για την εγναντία που είναι τέρμα ολισθηρή και να του περιγράφω την εμπειρία σου (να χαμε να λέγαμε δηλαδή ΑΛΛΑ..!!!). Γυρνάει ο τύπος και μου λέει "Όντος φίλε κάποια μ@λ@κί@ έχουν κάνει με αυτόν τον δρόμο γιατί τελευταία έχω ακούσει πολλούς που τον περνάνε να διαμαρτύρονται για αυτό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Εχω περασει παρα πολλες φορες απο αυτο το δρομο και ακομα υστερα απο τοσα χρονια παραμενει σε αρκετα καλη κατασταση.Εχω περασει με βροχη αρκετες φορες με το αυτοκινητο και ποτε μα ποτε δεν αισθανηκα,ακομα και με 120χλμ στις στροφες ,οτι ειμαι στο οριο,η οτι γλυστραει.
Νόμιζα στην αρχή πως συνέχιζε την πλάκα αλλά μετά το σοβαρέψαμε και μου είπε ότι και αυτός με το αυτοκίνητο βάρκα γιαλό πήγαινε πριν από κάνα μήνα που πέρασε με βροχή από εκεί...!!!! Μου είπε πως αν αξιωθώ δε να ανέβω να έχω και εγώ τον νου μου!! Λες να είναι η άσφαλτος που ρίξανε για τον π....... ?????? Στο έκανε ρε φίλε και έξω από την εθνική?????
Τι να πω μπορεί να είναι τέρμα μ@λ@κί@ αυτό αλλά πραγματικά με υποψία σε κάργα ο φιλαράκος μου.. Άλλωστε στην Ελλάδα ζούμε που το περίεργο να έχουν στρώσει μία άσφαλτο που να αντέχει αλλά από πρόσφυση να είναι πατιναζ, προκειμένου να ρίξουν το κόστος :thnk: :thnk: :thnk:???? Ξέρω γω ρε παιδιά τι να πω?? Λες?? Και εμείς να ψαχνόμαστε αν είχες 2 λίμπρες παραπάνω ή αν ήταν ζεστά τα ΕΧΡ ...!!!
Κατά τα άλλα θα πώ μόνο πως πολύ καλά τα είπες και λίγα είπες...... :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
:bye: :bye: :bye:
Θεμη, παρακολουθω το ποστ και ενα μπορω να σου προτεινω ως Κοσμας: Βαλε τις πιεσεις που προτεινει η Aprilia..........Τραβα μια βολτα σε μια αγαπημενη σου διαδρομη, με στροφες...........Αμεσως μολις σταματησεις, μετρα τις πιεσεις........Το ιδανικο ειναι να τις εχεις ανεβασει 10% στο μπροστα και 20% στο πισω....... (εαν ειχες πχ 33psi μπρος, θα πρεπει να δεις 36-37psi. Εαν εχεις παραπανω, αφαιρεσε αερα)
οπως καταλαβες, οι πιεσεις εξαρτονται απο το οδηγικο στυλ του καθενος.............
καλά ρε.. μ` αρεσει που με παρακολουθείς κιολας... :h22: :h22: :bye:
το θέμα δεν ειναι οι πιεσεις στα κρυο + μη βρόχινο
δεν εχω παραπονο και πρόβλημα με το λάστιχο πλήν του αυτής της εμπειρίας στη βροχή...
και ειχα τις πιέσεις που συνιστά η aprilia -αλλά λάθος ίσως γιατι ηταν για δικάβαλος....
καλά ρε.. μ` αρεσει που με παρακολουθείς κιολας... :h22: :h22: :bye:
το θέμα δεν ειναι οι πιεσεις στα κρυο + μη βρόχινο
δεν εχω παραπονο και πρόβλημα με το λάστιχο πλήν του αυτής της εμπειρίας στη βροχή...
και ειχα τις πιέσεις που συνιστά η aprilia -αλλά λάθος ίσως γιατι ηταν για δικάβαλος....
Ρε συ, ξεχασα να σου γραψω να το κανεις αυτο στην βροχη :blus: :blus: :blus: :blus: :blus:.............