Η χθεσινη μου αναζητηση σε Ιταλικα forum με εφερε προ του εξης θεματος: “Επαναστατικης σχεδιασης και λειτουργιας μπουζι υποσχεται ολα τα καλα του κοσμου για τον κινητηρα μας”
Προκειται για την Αμερικανικη εταιρια Torgue Master η οποια ασχολειται με προιοντα Tuning για αυτοκινητα και μοτο.
Ιταλικο link http://www.torquemaster.it/motoscooter.html Αγγλικο link http://www.torquemaster.it/main1uk.htm
Σε αυτο το ιταλικο FORUM (http://apriliaontheroad.com/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=3428&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=060bcc196f8639cb5b2da62d309a7df4) υπαρχουν 27 (ναι 27!!) σελιδες συζητησης με πολυ θετικα σχολια γι αυτο το μπουζι απο ιδιοκτητες κυριως Pegaso. Μειωση καυσαεριων (δε μας νοιαζει :p ), αυξηση ροπης απο τις χαμηλες στροφες (νιαμ νιαμ !!) , μεγαλυτερη ευκολια στην εκκινηση με κρυο κινητηρα (Aha!!) , χαμηλοτερη καταναλωση (τι ειπε ο judge Dredd???) . Οσοι τολμησαν την τοποθετηση του μπουζι αυτου δειχνουν πολυ ενθουσιασμενοι με τη βελτιωση της συμπεριφορας της μηχανης τους και μαλιστα σε βαθος χρονου αφου οι πρωτες εγγραφες ξεκινουν Απριλιο 2004 και συνεχιζονται εως τωρα.
Το μπουζι χρησιμοποιει (ως λεει η εταιρια) μια νεα τεχνολογια σπινθηρα στις 360 μοιρες η οποια προσφερει πολλα πλεονεκτηματα και bla bla bla ( αγαπητοι πελατες αγοραστε το ειμαστε οι καλυτεροι κλπ....). Το κοστος διαφερει αναλογα με το αν θα επιλεξει κανεις την ολοκληρωμενη ή τη φθηνη λυση αλλα απ οτι λενε οι χρηστες δεν υπαρχει αισθητη διαφορα αναμεσα τους οποτε προτεινουν την αλλαγη μονο του μπουζι το οποιο κοστιζει περι 22-28€ (αουτς) τελικη τιμη μαζι με την IVA (ΦΠΑ). Το ζητημα ειναι οτι το μπουζι δεν αλλαζεται σε καμμια περιπτωση πριν τα 100.000km (ναι ναι 100.000!) οποτε το κοστος ειναι σχετικο. Προσωπικα εχω μπει σε πειρασμο με τοσα θετικα σχολια που ειδα και σκεφτομαι να μιλησω με την εταιρια μες τη βδομαδα για να μαθω αν θα εμπαιναν στον κοπο να μου στειλουν και εμενα ενα μπουζι. Το ερωτημα μου προς εσας ειναι αν εχει πεσει ποτε στην αντιληψη σας το συγκεκριμενο ζητημα και αν εχετε αξιολογησει την πιθανοτητα ενος τετοιου “τολμηματος”. ;-) (εχει να μου ριξει κραξιμο ο bill...... :-D :-D )
***EDIT*** και 2 (παταμε πανω στην πρωτη για να αλλαξει) αρκετα κοντινες foto απο χρηστη που αλλαξε μπουζι σε καρμπυρατερατο Πηγασο http://album.foto.alice.it/brronko/811436/foto.php ;-)
Τίτλος: Re: Μαγικο Μπουζι?
Αποστολή από: bill στις Ιούλιος 23, 2006, 08:30:08 μμ
οντως
θα παραγγειλω κανενα να κανω κανα τεστ να δουμε τι λεει
βεβαια μην σας ξεγελα η φωτο για να γινει τετεια διαχυση του σπινθηρα χρειαζετε ειδικος πολλαπλασιαστης
αλλα και με το συμβατικο συστημα μονο και μονο οτι ο σπινθηρας ειναι πιο αμεσος στον θαλαμο καυσης θα εχει διαφορα.
το μπουζι θυμιζει εξωλεμβια μηχανη. σε πολλες διχρονες το μπουζι δεν ειχε ηλεκτροδιο γειωσεως και το κεντρικο ηλεκτροδιο εριχνε σπινθηρα απευθειας επανω στον δισκο του πιστονιου
Αν και Κυριακη, μεσα σε λιγες ωρες ελαβα το εξης email απο την Torque Master:
salve! Al momento abbiamo disponibile solo il KIT COMPLETO cioè Candela T.M. (no resistiva 1 punto più fredda) + KIT POT.ACC. - Prezzo 90,00 Euro
Soltanto la Candela T.M. sarà disponibile tra circa 2 mesi
Massimo (TME) P.S. Naturalmente il KIT dà migliori risultati
Στην ουσια λεει οτι εχουν το μπουζι για τον καρμπυρατερατο πηγασo και αυτο σε πακετο με το "με καλυτερα αποτελεσματα κιτ" στην τιμη των 90€. Το σκετο θα το εχουν σε 2 μηνες. Μαλιστα...... 1. αυτο το μπουζι δεν κανει για το ie με τιποτα απ οτι λενε 2. τα αποτελεσματα του "καλυτερου" κιτ (το οποιο περιλαμβανει μπουζοκαλωδιο σιλικονης υψηλης αγωγιμοτητας και καποιο ηλεκτρονικο εξαρτημα που ενισχυει το ρευμα αν καταλαβα καλα) ειναι σχεδον αμελητεα Αρα τους στελνω email να με βαλουν στη λιστα αναμονης και περιμενω μεχρι να τους ερθει η νεα παραλαβη. Και ναι ο Bill ΔΕΝ με εκραξε (προς το παρον) ;-) ;-)
revbem2 έγραψε: Αν και Κυριακη, μεσα σε λιγες ωρες ελαβα το εξης email απο την Torque Master:
1. αυτο το μπουζι δεν κανει για το ie με τιποτα απ οτι λενε
Αρα τους στελνω email να με βαλουν στη λιστα αναμονης και περιμενω μεχρι να τους ερθει η νεα παραλαβη. Και ναι ο Bill ΔΕΝ με εκραξε (προς το παρον) ;-) ;-)
Για να καταλάβω, αφού το μπουζί δεν κάνει τον "650ie", γιατί μπήκες σε λίστα αναμονής? Η νέα παραλλαβή θα είναι και για "650ie" ?
revbem2 έγραψε: yes yes.. Θα φερουν σκετα μπουζι και για τα ie και για τα απλα (τα βουτηξαν ολα οι παλιοιταλοι.....), οποτε μπηκα στην "ουρα" για ενα ie.
μεμονωμενο μπουζι τσου. μονο σε κιτ οπως αυτο περιγραφεται παραπανω. και αυτο δεν κανει για τα ψεκαστα μηχανακια. οποτε ..........αναμονη (να δειτε αν θα κανω boom εγω πρωτα :-D :-D )
Άλλαξα μπουζοκαλώδια στο Falco μου, βάζοντας κάτι λαστιχένια κίτρινα/πορτοκαλί της NGK. Παρόλο που τα κουμπώνω στο μπουζί, δεν μου δίνουν την αίσθηση ότι δεν μπορεί να φύγουν!!! :D Διάβασα τις οδηγίες (δεν το είχα ξανακάνει αυτό για μπουζοκαλώδια!!!) και αναφέρει ότι πρέπει να βάλω κάποια κόλλα! Ξέρει κανείς τί κόλλα είναι αυτή? :thnk:
Τελικά το έβαλε κανείς αυτό το μπουζί? και τελικά τι γίνεται...μένουμε στα απλά, βάζουμε ιριδίου, πάμε για εξωτικά άλλα και ποιά...νομίζω ότι όλους μας ενδιαφέρουν οι πραγματικές αλλαγές και όχι οι θεωρητικές...λοιπόν...νέα κανείς;
Να σημειώσω μονο οτι το post ειναι 1 ετους παλιό, ωστόσο το ενδιαφέρον ειναι όντως στο maximum και ακόμα δε μαθαμε τα αποτελέσματα.... οπότε..είδωμεν... :ohyes: :bye: :bye: :bye:
το γεγονός ότι το post είναι ενός έτους δεν μειώνει το ενδιαφέρον του απλά το φέρνει πιό πίσω στη λίστα των επιλογών. Όπως λοιπόν το "επανέφερα" στη μπάρα των θεμάτων με τις νέες απαντήσεις είμαι σίγουρος ότι απλά ξεχάστηκε.
Ασχολούμαστε με χαζομάρες (κατά τη γνώμη μου) και με παραπληροφόρηση σχετικά με τις αγαπημένες μας (είμαι πεισμένος πιά ότι όποιος έχει Aprilia στην Ελλάδα απλά γουστάρει να έχει Aprilia και όχι japan...), όπως πχ άν σε νορμάλ μηχανάκι καθημερινής χρήσης αξίζει να αλλάξουμε γρανάζια με ελαφρύτερα (και είμαρτον αλουμινένια με χρώμα) και υπάρχει σχετική ερώτηση ΑΝ ΘΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!!!! ή αν θα βελτιωθεί η αεροδυναμική με ή χωρίς σαμάρια σε μια μηχανή που οδηγείς όρθιος κόντρα στον αέρα (εξ ορισμού χάλια αεροδυναμικά!!!) τότε πιστεύω από τη δική μου μεριά ότι κάτι ουσιαστικά ζωτικό για τη ποιότητα λειτουργίας του κινητήρα όπως το μπουζί είναι άξιο να ασχοληθούμε. Και φυσικά περιφρονώ τεχνικά άν τα καλώδια σιλικόνης είναι 7 8 ή 9 μιλιμετρ διάμετρο για τα ρεύματα που παιρνάνε στη μηχανή (επίσης αστείο).
Εδώ όμως σε σχέση με την αδύναμη και περιορισμένη φλογίτσα του NGK ή του απλού DENSO έχουμε διαφορά στα iridium (άν τα βρούμε -προσωπικά τα ψάχνω κάθε φορά). Σταθερότερο ρελαντί, καλύτερη απόκριση από χαμηλά, καλύτερη κατανάλωση σε αντικειμενικές μακροχρόνιες μετρήσεις.
Κατά την άποψη μου αυτό το μπουζί πρέπει να σκίζει...και τραβάω την εμπειρία μου όχι τόσο από τις μηχανές όσο από τα αυτοκίνητα με σοβαρή εμπειρία σε εξωτικά και normal αυτοκίνητα (Peugeot 106 200+HP, Mazda RX7 280+HP, Mitsubishi Evo6, ) όπου με προσεκτικές αλλαγές και συντηρήσεις στα ρεύματα και τα μπουζί βλέπεις διαφορά αντικειμενικά. Έχω δοκιμάσει όλα τα πολυάκιδα, τα Splitfire, τα iridium, τα platinum τα παπαριουμ!!!!Ευτυχώς λόγω χρηματιστηρίου έκανα το hobby μου όπως το γούσταρα...και δεν ξεχνάω τη βάση μου και πραγματική μου αγάπη το σκαραβαίο με σουπερ μοτόρι με διπλά Weber κλπ καλούδια...Ρεύμα για ανάφλεξη και φύγαμε!
Δεν έχει νόημα η ανάγνωση των παραπάνω, τα γράφω έτσι για το πόνο της ελληνικής αγοράς και των χρηστών που ανυσηχούν περισσότερο άν θα έχει πολύχρωμες και ανωδιωμένες βίδες το μηχανάκι και δισκόπλακες πεταλούδα (άλλη μαγκιά χωρίς νόημα) παρά για τη πραγματική βελτίωση του και τις βόλτες που θα ευχαριστηθούμε πάνω στις κούκλες μας...
αυτό πιστεύω ότι γουστάρουν αρκετοί και σαν νέος "μηχανόβιος" αυτό προσπάθησα να ανδείξω από το post αυτό.
Θα ανοίξω και ένα post στις ομαδικές αγορές να παραγγείλουμε...
Themi (και λοιποί Apriliaνοί) άνοιξα και ομαδική πρόταση για αγορά...για να δούμε...βέβαια υπάρχουν και άλλα πολύ προχωρημένα μπουζί (denso, Brisk, Autolite) που έχουν και παρόμοια φιλοσοφία (κεντρικό ηλεκτρόδιο χωρίς "ακίδα" ανάφλεξης). Θα ψάξω τι παίζεται και άν υπάρχουν για μηχανές και θα βάλω λεπτομέρειες...Νικόλας ;)
Στο apriliaforum το διεθνες ας πουμε, εχει ενδιαφερουσα κουβεντα για τα brisk απο το μελος Rotax655 και links. Εγω θα παραγγειλω.. Για τσεκαρετε http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=197717
http://www.brisk.biz/ (η βαση τους ειναι εδω) http://www.briskracing.com/home.php
λαλακια ο συνδεσμος δεν παει στο συγκεκριμενο μπουζι. Τεσπα αυτο ειναι το μοντελο για πηγασσο BOR12LGS με ενα mail στην τσεχικη σελιδα ερχεται η και απο ebay μπορεις να παρεις 1 μονο (στην τσεχικη σελιδα αναγκαστικα παιρνεις ζευγαρι).
Για καρμπυρατερ σιγουρα καθως αυτος που γραφει το post ειναι κατοχος μοντελου 1996. Τωρα για ie υποθετω ναι.
Τίτλος: Απ: Μαγικο Μπουζι?
Αποστολή από: LOCO στις Μάρτιος 27, 2010, 12:43:56 μμ
Τεσπα αυτο ειναι το μοντελο για πηγασσο BOR12LGS
Το δοκιμασες τελικα? Παντως με το iridium ειδα βελτιωση τουλαχιστον στο "πρωινο ξυπνημα". Γενικα νομιζω πως το μπουζι ειναι απο τις λεπτομεριες που παιζουν ρολο στη συντηρηση καθε μοτερ
http://global.ebay.com/APRILIA_Pegaso_Strada_650_05-_NGK_Iridium_Spark_Plugs/170400161924/item το εχω βαλει στο STRADA μου αλλα δεν ειδα τιποτα το μαγικο.
δεν ξερω ποσο μαγικο ειναι αλλα ειναι πολυ καλο. 1) πρωινα ξυπνηματα πολυ καλα ( αν και δεν εχουμε προβλημα με τον καιρο κιολας )
2) μεγαλυτερη ροπη ναι...λιγουλακι.... ( μην φανταζεστε και πολλα )
3) μειωση καταναλωσης!! πολη-εξω 50-50 % και οχι με χαλαρη οδηγηση εβγαζε ο πηγασος 235χλμ μεχρι να αναψει λαμπακι. τωρα μου αναψε στα 260χλμ!! πολυ καλα πιστευω. αντε να δουμε και σε ταξιδακι. ( κοντευει η πρωτομαγια ! )
4) και κυριοτερο , μειωση στα σκασιματα κατα 80-90% τεραστια διαφορα στα σκασιματα. αυτο νομιζω σημαινει οτι γινεται πολυ καλη καυση. ετσι?
Μιχαλη επειδη κι εγω το παρηγγειλα, πρεπει οπως εχω διαβασει να βγαλεις κατι απο μπροστα στο μπουζι για να τοποθετηθει στο μηχανακι? Η ειναι plug n play - fit n go...
θελει αλαγη της πιπας απο την μανισια, θελει μικροτερο αριθμο μπουζοκλειδου. τα τελειταια που ειπες δεν ξερω τι ειναι αλλα εγω το βιδωσα απλα, κουμπωσα την πιπα και εφυγα. (αυτο ειναι το fit n go ? )