APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: Vaios Paraskevas στις Ιούλιος 07, 2019, 09:59:34 μμ
-
Γειά σας πάλι! Ως νεος ιδιοκτήτης caponord 1000 έχω θέματα να λύσω για να το σενιάρω καλά.Με προβληματίζουν κραδασμοί που βγάζει η μηχανή από τα 120 και πάνω,πχ στα 150 είναι ειδη ανυπόφωροι(-: μου φαινονται πως έρχονται απο μπροστά γιατί καταλήγουν στο τιμόνι.Δεν ειναι τρέμουλο,ειναι κραδασμός και εν τελει μου μουδιαζουν τα χερια.Να σημειωσω πως η μηχανη εχει τωρα παλια λαστοιχα φθαρμενα λιγο ανομοιομωρφα το μπροστα και το πισω εχει λιγο πατουρα.Επίσης η αναρτηση ειναι πεσμενη.Θα αλλαχθουν και θα επισκευαστουν συντομα.Θα ηθελα την γνωμη σας μηπως θα μπορουσε να ειναι και τιποτα αλλα για να εχω μια εικονα τυχων εξτρα εργασιων που μπορει να χρειαστει να ελεγξω και ισως να αντιμετοπίσω.Πχ ξερει κανεις αν εχει βασεις κινητηρα το caponord?ισως κατι απο τον κινητηρα? Επισης με αυτα τα χιλιομετρα και απομονομενος ο κινητηρας παλι εχει ενα κραδασμο-ετσι λιγο σαν να χορομπηδαει το μπροστα,αλλα με γκαζι γινεται εντονο.Ευχαριστω προκαταβολικά για το ενδιαφερον σας !!!!
-
:dry: :dry: Γενικά απ ότι κατάλαβα το μηχανάκι ήταν ελαφρώς παραμελημένο....καλό θα ήταν λοιπόν για την καλή λειτουργία της όπως και για την δικιά σου ασφάλεια πριν βγεις στους δρόμους να δεις τι κάνει το νέο σου μηχανάκι να κάνεις ένα μεγάλο τεχνικό έλεγχο σε όσα περισσότερα σημεία μπορείς (Ο μηχανικός δηλαδή) αν δεν έχει γίνει ακόμη....!
Όσο αφορά τους κραδασμούς...μπορεί να είναι από πολλούς λόγους...μερικούς τους έχεις αναφέρει..αλλά πρέπει να γίνουν οι αλλαγές ελαστικών όπως και σέρβις αναρτήσεων και έλεγχος σε ρουλεμάν τροχών όπως και λαιμού και μετά από όλα αυτά αν χρειαστεί κάτι εδώ είμαστε :bye:
-
Ωωωπ ευχαριστω για την απαντηση !α και κατι ακομη,αυτοι οι κραδασμοι ειναι εντονοτεροι οταν η μηχανη ειναι ζεστη μετα απο μερικα χλμ???? :thnk: :thnk:
-
Εεεεεε .... πέραν της συντήρησης ( αλλαγής ) όλων των σινεμπλόκ της μηχανής , που ίσως βοηθήσουν τη κατάσταση ,
μην ξεχνάς ότι έιναι ένα δικύλυνδρο V 1000cc και εννοείτε έχει κραδασμούς :ohyes:
-
Μμμμ συνεμπλοκ...βασεις κινητηρα δλδ?? Θα τα τσεκαρω! Ναι ειναι v2 αλλα ειναι αφυσικος αυτος ο κραδασμος πιστευω....αποκλειεται να ειναι η λειτουργεια του τετοια...κανεις δεν θα το αγοραζε (-:(-:
-
Συμφωνώ με τον shiverfactory. Μια επίσκεψη σε έναν μηχανικό που ξέρει τι κάνει θα ήταν το ιδανικότερο. Ξεκίνα απο αλλαγή ρουλεμάν σε λαιμό και τροχούς και μετά πήγαινε σε άλλα. Επίσης αν έχεις βαλίτσα βγάλτην και δοκίμασε και χωρίς αυτη. Κραδασμούς έχει το capo αλλά όχι τόσο ώστε να με προβληματίσει ποτέ ή να αισθανθώ μούδιασμα ή κάποια ενόχληση.
-
Δεν νομιζω να εχει συνεμπλοκ το capo...εγω θα κοιταγα τα λαστιχα κυριος το μπροστα η τα ρουλεμαν του μπροστινου τροχου..
-
Έλεγξε τη ζάντα μήπως έχει χτύπημα και κάνε ζυγοστάθμιση μπροστινού τροχού σε λάστιχα μπορεί να ξεκολλήσε ένα βαριδιο που κολλάνε στον τροχό.
Υπάρχει περίπτωση να μην είναι τρέμουλο αλλά κραδασμοί από πολύ κλειστές βαλβίδες. Θέλει ρύθμιση βαλβίδων σε άγνωστο Ιστορικό σέρβις και αν το διάκενο είναι πολυ μικρό δεν ακούς κάτι αλλά έχεις υπερθέρμανση κινητήρα και ίσως κραδασμούς.
Έλεγχο σφίξιμο όλων των βιδών και ειδικά του κινητήρα.
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημέρα και πάλι! λίγο αργοπορημένα αλλά... Λοιπόν.....αλλαγή ελαστικών και ζυγοστάθμιση,νεα μπουζί,αλλαγή αλυσίδας και γλύστρας και τώρα κυλάει τέλεια σε όλα τα χιλιόμετρα !!!!