Πιο πολύ για πρόβλημα στο κουμπάκι της κόρνας μου κάνει παρά για πρόβλημα στην κόρνα. Μάλλον θα μπήκε μέσα υγρό απο τα μωρομάντηλα μην σκάς ρε συ. :P :P
Μπορεί και νάναι άσχετο αλλά όταν την πρώτο πήρα ακουγόταν και κάτι σαν κόρνα όταν ξεχναγες το φλας αναμμένο αλλά βραχνό δεν ξέρω αν αυτό έφταιγε που χάλασε απλα όταν άλλαξα σταμάτησε
Λίγο σπρέυ ηλεκτρικών επαφών στον διακόπτη, αν ο διακόπτης δείχνει φυσιολογικός στο πάτημά του και δεν , τότε μάλλον κόρνα. Φθηνές είναι και έχει πολλές Ανέστη.Αρκεί να σε παιρνει μέσα από την ποδιά!
Πιο πολύ για πρόβλημα στο κουμπάκι της κόρνας μου κάνει παρά για πρόβλημα στην κόρνα. Μάλλον θα μπήκε μέσα υγρό απο τα μωρομάντηλα μην σκάς ρε συ. :P :P
Λίγο σπρέυ ηλεκτρικών επαφών στον διακόπτη, αν ο διακόπτης δείχνει φυσιολογικός στο πάτημά του και δεν , τότε μάλλον κόρνα. Φθηνές είναι και έχει πολλές Ανέστη.Αρκεί να σε παιρνει μέσα από την ποδιά!
Πιο πολύ για πρόβλημα στο κουμπάκι της κόρνας μου κάνει παρά για πρόβλημα στην κόρνα. Μάλλον θα μπήκε μέσα υγρό απο τα μωρομάντηλα μην σκάς ρε συ. :P :P
Ανέστη παρόμοιο προβλημα ειχα εγώ με την κόρνα σε παρατεταμένη χρήση των ηλεκτρικών.
Συγκεκριμένα αν είχα φώτα αναμένα και συνάμα πατημένα τα φρένα και παραλληλα πατούσα κόρνα η κόρνα βραχνιαζε και σε δευτερολεπτα δεν ακουγόταν.
Έχω την εντύπωση ότι έχει να κάνει με ηλεκτρικό φορτίο και όχι με κάποια επαφή/.
οκ αυτο το καταλαβαινω ειδικα αν ειναι και η μπαταρια πεσμενη, αλλα δεν βραχνιασε σταματησε τελειως και σταματημενος που
ημουν , μετα οταν πηγα να φυγω ολα οκ !!!
Ανέστη ακριβώς αυτό. Βράχνιαζε στιγμιαία και κοβόταν. ΔΕΝ ειχα καθόλου κόρνα αν αφηνες το μηχανάκι στο ρελαντί για κάποια λεπτα ή αν κινούσουν τότε επανερχόταν.
δηλαδη τι φταιει ??? ηλεκτρικο φορτιο ??? !!! :thnk: πως ?? τι και γιατι ???
Δεν το ψαξα ποτέ Ανέστη. Αλλά έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι είναι σαν να μην εφταναν τα Volt του κυκλωματος να ενεργοποιήσουν την κόρνα.
Μόλις άφηνες ελευθερο το μηχανάκι απο ρευματα τότε η κόρνα επανερχόταν.
Αν θες δοκίμασε το . Έχε τα φώτα ανοιχτά πάτα και μπρος πίσω φρένο και παράλληλα παρατεταμένα την κόρνα και δες αν θα κοπεί το κορνάρισμα. (Υ.Γ. χρησιμο είναι να δεις εκείνη την στιγμή ποσα βόλτ δείχνει η μπαταρία. )
νομίζω , ότι . . . το ρεύμα πάει από το μπουτόν της κόρνας στην κόρνα και κλίνει κύκλωμα στο σασί ! για αυτό και εάν ξεβιδωθεί το παξιμάδι στην αρχή βραχνιάζει και μετά δεν δουλεύει καθόλου !
έχω την εντύπωση ότι ο Θείος Ναυτίλος φοράει μια κόρνα απο τάνκερ, τύπου φορτηγού που ανασταίνει και πεθαμένους! μήπως να βάλεις μια τέτοια να ανοίξει νέα μάχη στον πόλεμο των εξοπλισμών να πάρουμε και εμείς τα ποπ κόρν μας να γουστάρουμε :tez:
έχω την εντύπωση ότι ο Θείος Ναυτίλος φοράει μια κόρνα απο τάνκερ, τύπου φορτηγού που ανασταίνει και πεθαμένους! μήπως να βάλεις μια τέτοια να ανοίξει νέα μάχη στον πόλεμο των εξοπλισμών να πάρουμε και εμείς τα ποπ κόρν μας να γουστάρουμε :tez:
Πετρο μπορουμε να το κανονισουμε αν ειναι να γουσταρεις :P
έχω το ίδιο πρόβλημα και αγόρασα μια κόρνα Stebel Nautilus (όχι την κόμπακτ) θα την εγκαταστήσω σύντομα το πρόβλημα είναι ότι στο caponord δεν χωράει πουθενά σε ένα κομμάτι. ο μόνος τρόπος να χωρέσει είναι σε δυο κομμάτια που ενωνωντε με σωληνάκι πχ (http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=104127&stc=1&d=1237694384)
κόρνα σε Aprilia :tez: :P :D . To σύμπτωμα είναι "Δεν μου φτάνει το ρεύμα καρδιά μου". Εγώ στο tuono το αντιμετώπισα με led στα πίσω φώτα. Εάν είχες παπάκι θα έλεγα ότι θές μπαταρία. Κάνε το εξης test. Βάζει το ταμπλό στην ένδειξη του βολτόμετρου. Πάτα κόρνα και φρένο μαζί. Ανάλογα με το πόσο γρήγορα μειόνονται τα βολτ θα υποθέσουμε με την σειρά, κόνρα,μπαταρία,ανορθωτής,πηνία.
η κόρνα είναι βιδωμένη πάνω στον κινητήρα και ανεβάζει τρελή θερμοκρασία και ο μαγνήτης που έχει όταν ζεσταθεί πολύ σταματά να είναι μαγνήτης για αυτό δεν παίζει η κόρνα. εγώ για αυτό έβαλα αεροκορνα.
ρε σεις παλι μου το εκανε σημερα, την ωρα που παταω φρενο η το μπροστα η το πισω με κορνα βραχνιαζει η δεν χτυπαει καθολου
οταν αφηνω φρενο χτυπαει κανονικα, επισης να πω οτι μου το κανει οταν ειναι ζεστη η μηχανη :thnk: τι ειναι τουτο παλι ;;!!!
οταν ειναι κρυα η δεν εχω κανει πολλα χιλιομετρα χτυπαει κανονικα και με τα φρενα πατημενα :thnk:
Ανέστη αφού το έπαθε πάλι πέρυσι τέτοιες ημέρες μην φοβάσαι ρε συ. Μόλις τλειώσει η περίοδος των αλλεργιών θα επανέλθει πάλι μόνη της! Το πολύ πολύ δώστης λίγο aerius για τις πολύ δύσκολες ημέρες η ψέκασέ την με κανένα Otrivin και θα σιάξει.
Ανέστη αφού το έπαθε πάλι πέρυσι τέτοιες ημέρες μην φοβάσαι ρε συ. Μόλις τλειώσει η περίοδος των αλλεργιών θα επανέλθει πάλι μόνη της! Το πολύ πολύ δώστης λίγο aerius για τις πολύ δύσκολες ημέρες η ψέκασέ την με κανένα Otrivin και θα σιάξει.
να σου πω αυτο σκεφτομουν ....... :thnk: και μετα στο ACIM με αφησε απο ανορθωτη :cry: με τα γνωστα αλλα περελκομενα που επαθα :pray:
Ανέστη αφού το έπαθε πάλι πέρυσι τέτοιες ημέρες μην φοβάσαι ρε συ. Μόλις τλειώσει η περίοδος των αλλεργιών θα επανέλθει πάλι μόνη της! Το πολύ πολύ δώστης λίγο aerius για τις πολύ δύσκολες ημέρες η ψέκασέ την με κανένα Otrivin και θα σιάξει.
να σου πω αυτο σκεφτομουν ....... :thnk: και μετα στο ACIM με αφησε απο ανορθωτη :cry: με τα γνωστα αλλα περελκομενα που επαθα :pray:
Κανόνισε να σου κάνει καμμία κουλή διαρροή και να έχεις τρεχάματα στα βουνά! Πάνε πάρε μια άλλη τύπου σαλιγκάρι με 10-15€ ρε συ που είναι και δυνατές.
Έχω βαρεθεί με τα προβλήματα σας (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png) Ούτε του alexdorso δεν έχει βγάλει τόσα.(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png) (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png)
χαχαχαχαχαχαχα..... :hysterl :hysterl :hysterl
τι λες να ειναι ;;; οταν ζεσταινεται μου το κανει μονο :thnk:
Πάρε μία από παπί (γιαμαπα κατά προτιμηση, με λογότυπο 46φτουΚΑΙσπαω), τσεκαρε την γείωση της κ εάν φτάνει ρεύμα. Τσεκαρε με πολύμετρο τα βολτ (νομίζω κ τα αμπέρ-θελει εν σειρά). Γενικώς δεν το'χω με τα ηλεκτρικά, οποτε εάν μείνεις στο βουνό δεν σπρωχνω ούτε τραβάω. Βρες ένα Honda που έχουν στάνταρ τον ιμάντα κάτω από την σέλα.
Δεν θυμάμαι που είναι η γείωση Μπορεί το σώμα της να κάνει γείωση με το πλαίσιο κ το μοτέρ. Πέτα την, βάλε άλλη, καθάρισε κ επαφές κ ξαναδες. Σίγουρα τα στοπ καταναλώνουν ρεύμα αλλά υποτίθεται με φορτισμένη μπαταρία δεν θα έπρεπε να έχει θέματα.
βαρέθηκα να διαβάσω 4 σελίδες αλλά θα σου πω τι έκανα εγώ!!! Για αρχή πάρε καλώδιο κ σύνδεσε τν κόρνα απευθείας στην μπαταρία , έτσι θα δεις εάν δουλεύει κάντο καμία 10αρια φορές οκ όλα πάμε παρακάτω βάλε ένα πολύμετρο στά V σύνδεσε το στα φισακια τς κόρνας και με μία ταινία κράτα πατημένο τν διακόπτη.... το πολύμετρο θα δείχνει 12+ Τώρα στριψε το τιμόνι αριστερά δεξιά κ ταυτόχρονα κουνα-τραβα τα καλώδια του διακόπτη κ έπειτα τς κόρνας από κάτω....... όταν θα παίξει το πολύμετρο τότε θα έχεις βρεί το πρόβλημα!!!