APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: Sergios στις Φεβρουάριος 21, 2007, 11:42:29 μμ
-
εκτός από το προφανές όφελος γοα τη λίπανση της αλυσίδας και άλλες εργασίες, υπάρχει κάποιο όφελος από τη στήριξη της μηχανής στο κεντρικό (αντί του πλαϊνού) σταντ;
Κάτι είχα ακούσει παλιά για "ξεκούραση¨της ανάρτησης, αλλά ισχύει κάτι τέτοιο; Υπάρχει κάτι άλλο;
-
αν πηγαίνεις στο χώμα λειτουργεί και σαν ποδιά ;)
και στο parking κερδίζεις αρκετό χώρο
-
Ειναι εδω και καμποσο καιρο που εχω βαλει το κεντρικο.Βασικα,αυτα που ενεφερες ειναι και τα σημαντικοτερα (ξεκουραση αναρτησης και ευκολια οταν βαζουμε spray στην αλυσιδα?.Απο εκει και περα μια το οπτικο,καθως οταν εινα στο διπλο εινα πολυ πιο "μαχημη" κατα την γνωμη μου,μια η αυκολια στο πλυσιμο και μια η ευκολια σε φορτωμα-ξεφορτωμα κυριως οταν εχεις και πλαινες βαλιτσες,ειναι καποια απο τα πραγματα που κανουν πιο ευκλη και ωραια :ohyes: την ζωη σου.Απο την αλλη εχεις και το μειονεκτημα οτι λογω του οτι μειωνεται το υψος της μηχανης απο το εδαφος μπορει να σου δημιουργησει προβληματα σε αναβαση πεζοδρομιου και σε OFF καταστασεις.Εμενα προσωπικα δεν μου εχει δημιουργησει κανενα προβλημα μεχρι τωρα σε τετοιες καταστασεις.Η επιλογη ειναι σιγουρα δικια σου.Εγω παντωε δεν το εχω μετανοιωσει.Την γουσταω τρελα οταν την βλεπω να στεκεται στο διπλο... :ohyes:
-
Κάτι είχα ακούσει παλιά για "ξεκούραση¨της ανάρτησης, αλλά ισχύει κάτι τέτοιο; Υπάρχει κάτι άλλο;
Μπορεί κάποιος να το τεκμηριώσει λίγο αυτό? Τι ενοείται όταν λέτε ότι κουράζετε η ανάρτηση? :thnk:
-
Το διπλο σταντ περα απο οσα ειπαν τα παιδια για μενα ειναι βασικα θεμα ασφαλειας στην σταθμευση της μοτοσικλετας
-
παιδια δεν τιθετε θεμα για "ξεκουραση" της αναρτησης.
οχι οτι δεν στεκει αυτο που λετε απλα για να φτασει σε σημειο να εχει προβλημα το ελατηριο,γιατι μονο αυτο εχει προβλημα με την μονιμη προφορτιση βαρους,το υδραυλικο συστημα που περιεχει δουλευει μονο για αποσβεση των κραδασμων και δεν εχει προβλημα εαν υπαρχει μονιμο βαρος στην αναρτηση ,γιατι δουλευει μονο στην παλινδρομηση.
το βαρος που "πεφτει" στο ελατηριο οταν εκεινη βρησκετε στο πλαινο σταντ δεν ειναι τιποτα σπουδαιο και για να δημιουργησει προβλημα χαλαρωσης,να μαλακωσει δηλαδη, πρεπει να μεινει σε αυτην την κατασταση για πολλα χρονια.
το ελατηριο "ποναει παρα πολύ στην χρηση μεσα στην πολη που δεν ψυχεται λογω χαμηλων ταχυτητων και συνδυασμο με την αυξημενη θερμοκρασια της εξατμισης του πισω κυλινδρου καταπονειτε αρκετα ειδικα εαν εχουμε και 2πλο ατομο.
αυτα που προσφερει το διπλο σταντ ειναι καλυτερη στηριξη κατα κυριο λογο.ισχυουν οτι ειπαν κ τα παιδια πιο πανω αλλα ο κυριοτερος λογος ειναι για να στηριζεις την μηχανη με ασφαλεια σε ανηφορες σε πλαγια οδωστροματα κ.α.
-
Προσωπικα για μενα δεν τιθεται τοσο θεμα στηριξης σε περιεργα εδαφη.... αυτο που διευκολυνει ειναι το παρκαρισμα το νυχτερινο δηλαδη το πολυωρο, επισης αν το σκαλιζεις λιγο και μονος σου ειναι πολυ ευκολοτερο να κανεις καποιες εργασιες και μην ξεχναμε και το θεμα της προκας, η επισκευη ενος σκασμενου ελαστικου ειναι σαφως ευκολοτερη...
Τελος για το μοτερ εχω ακουσει οτι οταν ειναι ζεστο και το βαλεις στο πλαγιο ολη η θερμοκρασια του λαδιου μαζευεται στην αριστερη πλευρα με αποτελεσμα να επιβαρυνεται η αριστερη τσιμουχα ενω στο διπλο το λαδι και κατα συνεπεια η θερμοκρασι μοιραζεται.
Αυτα. Και παλι λεω οτι εκφραζω προσωπικες αποψεις που για αλλους μπορει να ειναι αμελητεες (αυτο ετσι γραφεται??) :bye:
-
Το διπλο σταντ περα απο οσα ειπαν τα παιδια για μενα ειναι βασικα θεμα ασφαλειας στην σταθμευση της μοτοσικλετας
Εννοείς ότι είναι δυσκολότερο να φέρει τούμπα;
Πάντως στο καράβι νομίζω ότι είναι ασφαλέστερο το πλάγιασμα προς τον τοίχο και δέσιμο με τον τοίχο. Δεν πέφτει με τίποτα. Προς τη μία μεριά το κρατάει το σκοινί και προς την άλλη το στάντ. Τι λέτε;
-
Ειναι εδω και καμποσο καιρο που εχω βαλει το κεντρικο.Βασικα,αυτα που ενεφερες ειναι και τα σημαντικοτερα (ξεκουραση αναρτησης και ευκολια οταν βαζουμε spray στην αλυσιδα?.Απο εκει και περα μια το οπτικο,καθως οταν εινα στο διπλο εινα πολυ πιο "μαχημη" κατα την γνωμη μου,μια η αυκολια στο πλυσιμο και μια η ευκολια σε φορτωμα-ξεφορτωμα κυριως οταν εχεις και πλαινες βαλιτσες,ειναι καποια απο τα πραγματα που κανουν πιο ευκλη και ωραια :ohyes: την ζωη σου.Απο την αλλη εχεις και το μειονεκτημα οτι λογω του οτι μειωνεται το υψος της μηχανης απο το εδαφος μπορει να σου δημιουργησει προβληματα σε αναβαση πεζοδρομιου και σε OFF καταστασεις.Εμενα προσωπικα δεν μου εχει δημιουργησει κανενα προβλημα μεχρι τωρα σε τετοιες καταστασεις.Η επιλογη ειναι σιγουρα δικια σου.Εγω παντωε δεν το εχω μετανοιωσει.Την γουσταω τρελα οταν την βλεπω να στεκεται στο διπλο... :ohyes:
μονό όφελος εχω
συμφωνώ
-
Το διπλο σταντ περα απο οσα ειπαν τα παιδια για μενα ειναι βασικα θεμα ασφαλειας στην σταθμευση της μοτοσικλετας
Εννοείς ότι είναι δυσκολότερο να φέρει τούμπα;
Πάντως στο καράβι νομίζω ότι είναι ασφαλέστερο το πλάγιασμα προς τον τοίχο και δέσιμο με τον τοίχο. Δεν πέφτει με τίποτα. Προς τη μία μεριά το κρατάει το σκοινί και προς την άλλη το στάντ. Τι λέτε;
Και εγώ αυτό πιστευω Sergio.
Πάντως το "Διπλό" είναι Αρχοντιά βρε παιδάκι μου........
-
Το πρώτο πράγμα που έβαλα στη μηχάνη όταν την άγορασα ήταν το διπλο stand, έχω πρωσοπική εμπείρια από άλλη μήχανη που δεν είχε, έτσι λόγω οδοστρόματος (ανηφόρες, περιέργα πεζοδρόμια κτλ) είχε πέσει κάτω, μεγάλη ευκολία έχει τι διπλό stand στο φώρτομα της μηχάνης με μπαγκάζια έκτος βέβαια τη βοήθεια στο λάδωμα της αλυσίδας....
-
Προσωπικα για μενα δεν τιθεται τοσο θεμα στηριξης σε περιεργα εδαφη....
και γω ρε παιδιά.. νομίζω ότι καλύτερα στηρίζεται στο πλαϊνό. Πώς δηλαδή τη στηρίζεται στο κεντρικό και πιστεύεται ότι είναι πιό σταθερή!! Αν το έδαφος είναι περίεργο, ακόμα και με στήριξη στο κεντρικό, πάλι θα γέρνει.. και μάλιστα πιό επιλίνδυνα αφού το κέντρο βάρους είναι πιό εύκολο να βγει έξω από τη βάση στήριξης
αυτο που διευκολυνει ειναι το παρκαρισμα το νυχτερινο δηλαδη το πολυωρο, επισης αν το σκαλιζεις λιγο και μονος σου ειναι πολυ ευκολοτερο να κανεις καποιες εργασιες και μην ξεχναμε και το θεμα της προκας, η επισκευη ενος σκασμενου ελαστικου ειναι σαφως ευκολοτερη...
για τις εργασίες... σύμφωνοι. Για το πολύωρο παρκάρισμα όμως;; τι έχει να προσφέρει το κεντρικό στο πολύωρο παρκάρισμα σε σχέση με το πλαϊνό Χαρίτο;;
Τελος για το μοτερ εχω ακουσει οτι οταν ειναι ζεστο και το βαλεις στο πλαγιο ολη η θερμοκρασια του λαδιου μαζευεται στην αριστερη πλευρα με αποτελεσμα να επιβαρυνεται η αριστερη τσιμουχα ενω στο διπλο το λαδι και κατα συνεπεια η θερμοκρασι μοιραζεται.
Καλό tip αυτό.. Ισχύει ό,ως ;;
BILL??
-
Τελος για το μοτερ εχω ακουσει οτι οταν ειναι ζεστο και το βαλεις στο πλαγιο ολη η θερμοκρασια του λαδιου μαζευεται στην αριστερη πλευρα με αποτελεσμα να επιβαρυνεται η αριστερη τσιμουχα ενω στο διπλο το λαδι και κατα συνεπεια η θερμοκρασι μοιραζεται.
Κρατώντας μια πισινή λόγω Bill, το συγκεκριμένο tip μου φαίνεται τελείως αρκούδα...
(αν ήταν έτσι ότι μοτοσυκλέττα που δεν έχει κεντρικό θα είχε πρόβλημα με τις αριστερές τσιμούχες)
-
Και ετσι ειναι ...οι αριστερες εχουν μεγαλυτερο προβλημα αυτο μου το ειπε φιλος μηχανικος αλλα και παλι με καθε επιφυλαξη.
Για το πολυωρο παρκαρισμα θεωρω πιο ασφαλες το διπλο ετσι για την ιδεα και παλι δεν μπορω να το τεκμηριωσω.
Μηπως ειμαι ψυχαναγκαστικος??? :tez:
-
Τελος για το μοτερ εχω ακουσει οτι οταν ειναι ζεστο και το βαλεις στο πλαγιο ολη η θερμοκρασια του λαδιου μαζευεται στην αριστερη πλευρα με αποτελεσμα να επιβαρυνεται η αριστερη τσιμουχα ενω στο διπλο το λαδι και κατα συνεπεια η θερμοκρασι μοιραζεται.
Κρατώντας μια πισινή λόγω Bill, το συγκεκριμένο tip μου φαίνεται τελείως αρκούδα...
(αν ήταν έτσι ότι μοτοσυκλέττα που δεν έχει κεντρικό θα είχε πρόβλημα με τις αριστερές τσιμούχες)
Παιδιά χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω ότι αυτό το tip ισχύει μόνο για τα BMW με boxer κινητήρες :bye:
-
Παιδιά χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω ότι αυτό το tip ισχύει μόνο για τα BMW με boxer κινητήρες :bye:
Αυτό είναι σωστό. Στα BMW "επιβάλλεται" να μπαίνουν στο διπλό σταντ, όχι όμως λόγω προβλημάτων με τις τσιμούχες, αλλά λόγω του (από της εποχής του χαλκού γνωστού) προβλήματος στεγανοποίησης των κυλίνδρων, αφού το λάδι καταφέρνει να περνά από τα ελατήρια, λόγω boxer.
Το πρόβλημα ήταν ακόμη πιο έντονο στην σειρά Κ, (λόγω σχεδίασης όλοι οι κύλινδροι έβλεπαν αριστερά) και μεταξύ αστείου και σοβαρού οι λύσεις που είχαν προταθεί ήταν να τοποθετηθεί το πλαϊνό στάντ.....στην δεξιά μεριά :lol% :lol%.
-
Τελος για το μοτερ εχω ακουσει οτι οταν ειναι ζεστο και το βαλεις στο πλαγιο ολη η θερμοκρασια του λαδιου μαζευεται στην αριστερη πλευρα με αποτελεσμα να επιβαρυνεται η αριστερη τσιμουχα ενω στο διπλο το λαδι και κατα συνεπεια η θερμοκρασι μοιραζεται.
Κρατώντας μια πισινή λόγω Bill, το συγκεκριμένο tip μου φαίνεται τελείως αρκούδα...
(αν ήταν έτσι ότι μοτοσυκλέττα που δεν έχει κεντρικό θα είχε πρόβλημα με τις αριστερές τσιμούχες)
Παιδιά χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω ότι αυτό το tip ισχύει μόνο για τα BMW με boxer κινητήρες :bye:
1ον
τα μηχανακια μας οι τσιμουχες που ειναι αριστερα ειναι του λεβιε ταχυτητων και του αξονα γραναζιου.και να επαιζε το σεναριο με το λαδι,δεν υπαρχει τοσο λαδι μεσα στο μοτερ (μιας και υπαρχει ξηρο καρτερ) που να φτανει το υψος των τσιμουχων.
2ον
η θερμοκρασια δεν επηρεαζει καθολου την λειτουργια και την ζωη της τσιμουχας (στα ορια παντα των θερμοκρασιων που αναπτυσει ενας κινητηρας)
3ον
ο κινητηρας οταν τον σβηνουμε κρυωνει ολοκληρος σαν συνολο.ξεκινουν να κρυωνουν πρωτα τα κοματια που ειναι απο μαγνησιο (καπακια),μετα κρυωνουν τα καρτερ μιας και ερχοντε σε επαφη με τον αερα,μεσα απο τα καρτερ το λαδι που υπαρχει και τελευταια κρυωνουν οι κυλινδροι με της κεφαλες γιατι τους περιβαλει το ψυκτικο υγρο το οποιο μενει στασιμο με το σβησιμο,και κυκλοφορει αργα μονο οταν κρυωσει το ψυγειο τοσο οσο χρειαζεται για να υπαρξει μεταβολη της πυκνωτητας του υγρου και να αρχισει σιγα σιγα να βαραινει το ψυχροτερο.
οσο για τα boxer δεν πρεπει να μενουν μεγαλο χρονικο διαστημα στο πλαινο σταντ γιατι περναει το λαδι απο τα ελατηρια του αριστερου εμβολου (περισοτερο εαν ειναι ζεστο το λαδι λογω διαφορετικης ρευστοτητας) και οταν βαλεις μπροστα βγαλει ασπρο καπνο η εαν εχει περασει πολυ λαδι μπορει να βραχκυκλωσει μπουζι.
υπαρχει και η εκδοχη της υδραυλικης συμπιεσης.τα αερια συμπιεζοντε τα υγρα ομως οχι.
εαν ο κινητηρας σταματησει κατα το σβησιμο του με το πιστονι στο κατω νεκρο σημειο και ετοιμαζεται για συμπιεση,εαν περασει αρκετο λαδι ,στην προσπαθεια μας να το βαλουμε μπροστα ο κινητηρας δεν θα μπορει να περιστραφει και θα κανει λες και κολησε.εαν το ζορισουμε για να παρει μπορει να σπασει ελατηριο μπορει και να ραγισει το πιστονι.εκει θα πρεπει να βαλουμε ταχυτητα και να το σπρωξουμε πρως τα πισω η να βγαλουμε μπουζι γιανα σπασουμε την συμπιεση.
και τελος δεν πρεπει να μενει στο σταντ γιατι η συνεχης αυτη καυση της μικρης ποσοτητας λαδιου ,θα μειωνει σταδιακα την σταθμη του λαδιου και συναμα την αντοχη του λαδιου μιας και θα μενει ολο και λιγοτερο διαθεσιμο λαδι για αναπληρωση
-
Νομιζω οτι μετα την απαντηση του Bill εκλεισε το θεμα :kalo: :kalo:
Αντε να δω...θα απαντησει κανεις αλλος τωρα??? :D
Εγω παντως το ξαναλεω οτι ειναι και θεμα "αρχοντιας" οπως προσθεσε πολυ ευστοχα ο Kostuono