APRILIA BIKERS HELLAS
Η aprilia εμείς και οι μηχανές μας => Τεχνικά θέματα για όλους => Μήνυμα ξεκίνησε από: Agisilaos στις Σεπτέμβριος 16, 2017, 08:24:07 πμ
-
:psdof: Μπας και ξέρει κανείς πως στο καλό θα βγάλω το προστατευτικό από το μπροστά γρανάζι; Δεν έχει καθαριστεί ποτέ και έχει ελέφαντες μέσα (αν κρίνω από την μάκα που καθαρίζω περιμετρικά κάθε φορά) Είμαι λίγο ψείρας και είναι το μοναδικό σημείο που μου έχει γίνει εφιάλτης... αν και τώρα που το σκέφτομαι αν μπορούσα να κατεβάσω κινητήρα θα το έκανα για να τον καθαρίσω :blus:
-
και μή μου γράψετε ξεβιδώνεις τις βίδες και το βγάζεις, το πρόβλημα μου είναι αυτό το Βαρελάκι της τρόμπας του συμπλέκτη, αν κάνω να το ξεβιδώσω βγάζει υγρά και λογικό είναι, λοιπόν έχει καθαρίσει κανείς το μπροστινό του γρανάζι στο Dorso να μου πεί κι εμένα?
-
Άφησε το οπως εινα. Εκει μαζεύει το γρασσο-λιπαντικο απο την αλυσίδα σου. Και να το καθαρίσεις παλι ετσι θα γίνει.
ΥΓ το προστατευτικο το σκελετού που το τσίμπησες?
-
Μια λυση ειναι να παρεις ενα ψεκαστηρι, να το γεμισεις με παραφινελαιο και να ψεκαζεις απο την πισω μερια, πανω και κατω απο την αλυσιδα μεσα στο προστατευτικο.
Σιγουρα δεν θα καθαρισει εντελως, αλλα θα εκπλαγεις με το ποσο μαυριλα θα βγαλει. Μετα μπολικο σαπουνι και νερο οπου ψεκασες.
-
Η τρόμπα του συμπλέκτη εκεί δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα πάντως. Αν λύσεις το σωλήνα (το banjo bolt) πανω απο την τρόμπα δεν θα τρέξουν υγρά όπως νομίζεις καθότι είναι κλειστό κύκλωμα (δεν υπάρχει εξαέρωση απο άλλο σημείο). Θα βγάλει ελαχιστότατο, (2ml πχ) αν έχεις λίγο χαρτί το μαζεύεις, και η τρόμπα βγαίνει επίσης χωρίς να τρέχουν υγρά. Προσοχή μόνο να ΜΗΝ πιέσεις το έμβολο της τρόμπας προς τα μέσα απο περιέργεια :P
-
[size=78%]το προστατευτικο το σκελετού που το τσίμπησες?[/size]
Είναι αντανακλαστικό αυτοκόλλητο ή νεκροκεφαλή και το πίσω είναι κλασικό carbon αυτοκόλλητο
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
-
Λοιπόν οι κινήσεις για να βγεί το καπάκι είναι οι εξής:
1)ξεσφιγγουμε λίγο το ρακόρ πάνω από την τρόμπα έτσι ώστε να κουνήσουμε το σωληνάκι για να βγάλουμε την βίδα που κρύβει από πίσω
2)ξεβιδωνουμε τις δύο βίδες από το πλαστικό καπάκι του γραναζιού
3) όπως βλέπουμε την τρόμπα ξεβιδωνουμε μόνο την κάτω κάτω βίδα και μόνο αυτή η οποία θα πρέπει να είναι πολύ μακριά σε σχέση με τις υπόλοιπες γι'αυτό βγάλε μία βίδα κάθε φορά έτσι ώστε να είσαι σίγουρος ότι έβγαλες την σωστή
4)ξεβιδωνεις και την κάτω βίδα από το αλουμινένιο προστατευτικό την αντίστοιχη δηλαδή που έβγαλες πρώτη πρώτη και τραβάς σιγά σιγά ολόκληρη την τρόμπα έξω έτσι ώστε να βγεί και είσαι έτοιμος!!
Προσοχή όταν βγάλεις τρόμπα και καπάκι θα εμφανιστεί το έμβολο το οποίο θα έχει σίγουρα ακαθαρσίες το πλένεις και αυτό αλλά σιγά σιγά μην τραυματιστεί το οριγκ
Αν σου βγάλει μία δύο σταγόνες από το υγρό συμπλέκτη μην ανησυχείς δεν είναι τίποτα!!!
Άντε καλό καθάρισμα :kalo:
-
Λοιπόν οι κινήσεις για να βγεί το καπάκι είναι οι εξής:
1)ξεσφιγγουμε λίγο το ρακόρ...
2)ξεβιδωνουμε τις δύο βίδες...
3) όπως βλέπουμε την τρόμπα ξεβιδωνουμε...
4)ξεβιδωνεις και την κάτω βίδα....
[size=78%] Προσοχή όταν βγάλεις....[/size] :kalo:
Όταν κατέχεις ένα θέμα..
Ευχαριστώ πολύ
-
Πολύ σωστός ο factory! Να προσθέσω ότι θέλει καλό allen κ προσοχή η βίδα της τρόμπας(αυτή η μακριά) γιατί κλωτσάει για πλάκα.προσοχη στην επανατοποθέτηση να μπουν σωστά κ τα 2 καλωδιακια που περνάνε από κει κ το oring,βαλε κ λίγο γρασακι.
Sent from my iPhone using Tapatalk